maar hier is al gepostquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
@ _Eendje_ : Zullen we deze dan maar laten dichtgooien? Ik was dan wel eerder, maar ik heb geen goede OP en jij wel.
in eendje's topic is nu ook al gepostquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar hier is al gepost
en de OP kan je nog aanpassen toch?
Pfew, ja! Ik dacht, ik ga hier nog even kijken. Maar het werd iets langer dan mijn ingeplande 'even'.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:37 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
So heej, zitten we op een topic per dag ofzo
quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:54 schreef Rejected het volgende:
Heb net ergens gelezen dat je van groene thee vet verbrand. Klopt dat?
Ow helaasquote:Op donderdag 8 maart 2007 09:56 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
nope.. vermindert alleen even de honger gevoel
81,4 hier. Wedstrijdje doen wie het snelst onder de 80 zit?quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef Beach het volgende:
81 kilo vandaagEn hij neigt richting de 80
![]()
Het zijn gewoon allroundshcoenen, heb ze in de VS gekocht en gebruik ze gewoon voor fitness/cardio en groepslessen enzoquote:Op donderdag 8 maart 2007 08:15 schreef _Eendje_ het volgende:
@ sylvana: zijn dat dan loopschoenen of gewoon ook all-round schoenen?
Ik precies hetzelfde!quote:Op donderdag 8 maart 2007 10:30 schreef Beach het volgende:
81 kilo vandaagEn hij neigt richting de 80
![]()
Dit vind ik een beetje raar. Het is op zich gezond om minimaal 2 liter per dag te drinken, maar het is niet gezond voor de balans in je lichaam als je 1 liter op tijd van 5 minuten achterover slaat. Dan is je lichaam misschien nog wel beter af als je die liter een keertje overslaat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 09:47 schreef Sukilove het volgende:
Ik ga dadelijk ook weer naar college lopen. Maar eerst nog even snel wat dingen doorlezen enzo.
Meestal drink ik 2,5 liter water per dag, of 2. Dat doe ik gewoon, als het meer moet zijn ga ik inderdaad ook bewust flesjes vullen en achter elkaar opdrinken.
Tot later!
dat doe je inderdaad goedquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ik precies hetzelfde!![]()
En ondanks mijn haat jegens lopen, ben ik vandaag naar het metrostation gelopen (10 minuten), toen van de metro naar mijn tentamen (10 minuten) en weer terug (dus weer 10 minuten) en naar het winkelcentrum en door het winkelcentrum en weer naar huis (30 minuten).
Ik ben gewoon goeoeoeoed!![]()
Skeeleren is heel goed te doen en als je ooit geschaatst of gerolschaatst hebt, heb je de slag zo te pakken! Je brengt me op een idee trouwens! Een jaar of 10 geleden deed ik dagelijks zo'n 10 km. Hele mooie benen en kont had ik toen.quote:ik zou trouwens graag gaan skeeleren maar dat heb ik nooit gedaan en lijkt me nu ook niet slim om meteen op de openbare weg te gaan oefenen
iemand ideeen of tips?
ik kan wel op de parkeerplaats in het weekend gaan oefenen
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Bah, heb net 1 hapje kiwi op en kreeg de rest er gewoon niet meer uit, en alles zat onder.DOOD aan die dingen!
Bestaat er nou echt geen apart kiwi sap?
En vers geperst betekent: geperst toen het nog vers wasquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:56 schreef conleche het volgende:
Bij de AH heb je een mix van sinaasappelsap en kiwisap, vers geperst.
dit doen jullie nog niet wil je zeggen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En vers geperst betekent: geperst toen het nog vers was![]()
Je schijnt kiwi's ook te kunnen schillen trouwens, mocht je echt wanhopig worden..
Ik heb het alleen nog nooit geprobeerd.
Nee, echt het smaakt net als dat je het zelf zou persen. Volgens mij is het vrij goed sap!quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:12 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En vers geperst betekent: geperst toen het nog vers was![]()
Je schijnt kiwi's ook te kunnen schillen trouwens, mocht je echt wanhopig worden..
Ik heb het alleen nog nooit geprobeerd.
Ik ken dat spul wel, het is natuurlijk lekkerder/beter dan uit een pak, maar ik vind het nog steeds ontzettend zuur. En als je het zelf perst is het veel minder zuur.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef conleche het volgende:
Nee, echt het smaakt net als dat je het zelf zou persen. Volgens mij is het vrij goed sap!
Ik weet niet of het slecht is, maar het velletje van de paprika schijnt nogal slecht verteerbaar te zijn. Ik ben zelf dol op die rode puntpaprika's, maar als ik er teveel van eet dan krijg iik buikpijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:54 schreef Miss_S het volgende:
is het trouwens erg om in een keer een paprika op te eten?
eet nu tussen door komkommer maar paprika afentoe lijkt me ook wel lekker maar ben bang dat iker teveel van eet
het eten koken is trouwens gelukt en gezond ook nog eens
2 soorten vis en salade
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |