nee hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Eerlijk is eerlijk, volgens mij is de pindakaas al een tijdje van het menu van roosje af.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:40 schreef Lienekien het volgende:
Eerlijk is eerlijk, volgens mij is de pindakaas al een tijdje van het menu van roosje af.
nee dusquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dit al gegeten vandaag:
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
En een banaan en 7 kleine stukjes appel.
Gezond hè?![]()
Die bederft niet zo snel, hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Alleen pindakaas op donderdag en vrijdag afgelopen week. Kan niet uitleggen waarom maar dat is gewoon zo. Die pindakaas thuis staat hier een beetje te bederven volgens mij.![]()
dan gooi je hem weg, dan kan je ook geen pindakaas meer nemen..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Alleen pindakaas op donderdag en vrijdag afgelopen week. Kan niet uitleggen waarom maar dat is gewoon zo. Die pindakaas thuis staat hier een beetje te bederven volgens mij.![]()
Maar roosje moet ook niet gaan denken dat zolang ze maar geen pindakaas eet, het wel gaat lukken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
dan gooi je hem weg, dan kan je ook geen pindakaas meer nemen..
gelukkig heb je nooit smoesjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:46 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Nou vandaag kwam ik niks tekort, ik heb gestept zoals elke dag en heb vanmiddag ook nog heel wat gefietst. En ik ben al afgevallen hoor alleen gisteren na de pasta toen ik me woog was ik weer wat zwaarder doordat ik net gegeten had.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je eet best goed, niks geks aan. Maar als je serieus wilt afvallen, moet je wel wat meer doen. Bijv. meer bewegen. En vooral ook meer geduld hebben.
Oke ik zal niet meer over gebak praten maar ik ga niet zeggen dat ik het morgen niet ga eten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:34 schreef Miss_S het volgende:
ik maakte me bij jou ook echt geen zorgen dat je je aan het uithongeren was hoor
maar als je echt serieus bent zoals je zei dan moet je minder zielig doen en minder over gebak praten
Ik doe die pindakaas er zó dun op!!!!! Vergeleken een normale hoeveelheid pindakaas smeer ik met mijn hoeveelheid zeker 30 boterhammen met pindakaas mee!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:38 schreef Thrilled het volgende:
Het gaat meer over je algemene instelling... je richt je op die verjaardag en je gaat er van tevoren al vanuit dat je gebak móet eten.. als jij nee zegt vallen ze echt niet op de knieen: "Oh roosjeroosje, doe niet zo ondankbaar, neem een stukje gebak als teken van dank!!"
En daarnaast zie ik elke dag nog die boterhammen met pindakaas in je dagmenu staan dus wat wij ook zeggen, je doet er niks mee... nou wil ik niet zeggen dat ik heilig ben, maar ik kom hier niet om advies vragen wat betreft mijn eten. Als ik advies vraag, moet ik het ook opvolgen, doe ik dat niet dan heb ik ook geen recht om later terug te komen om nóg meer advies te vragen... leer eerst maar eens luisteren
Ja, vind je het gek! In water zitten geen calorieën, maar als je er een liter van drinkt ben je een kilo zwaarder!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou vandaag kwam ik niks tekort, ik heb gestept zoals elke dag en heb vanmiddag ook nog heel wat gefietst. En ik ben al afgevallen hoor alleen gisteren na de pasta toen ik me woog was ik weer wat zwaarder doordat ik net gegeten had.
thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
je hebt echt zo'n ander figuur dan ik heb sylvana
maar toch leuke fotos hoor(had al een paar fotos op je weblog gezien)
ziet eruit alsof het gezellig was
ik begrijp trouwens niet dat je moeder zoiets zegt, daar helpt ze toch niet mee....
ja bent waarschijnlijk volwassen genoeg om zo'n opmerking niet meteen helemaal verkeerd op te pakkenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:58 schreef Sylvana het volgende:
[..]
thnxen het was idd erg gezellig
en aan de ene kant kut dat mn ma dat zegt, aan de andere kant wel weer extra motiverend
en wéér een smoesje.. sjongejonge.. pindakaas is pindakaas, al doe je het een micromillimeter dik, het blijven extra calorieen die je beter met iets anders had kunnen "verdienen" .. daarnaast zit er in pindakaas ook noten en vetten en weet ik het wat allemaal... je blijft gewoon het gebak eten morgen, je blijft pindakaas eten, we (of eerder ikzelf..) worden er een beetje moe van..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:50 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nou vandaag kwam ik niks tekort, ik heb gestept zoals elke dag en heb vanmiddag ook nog heel wat gefietst. En ik ben al afgevallen hoor alleen gisteren na de pasta toen ik me woog was ik weer wat zwaarder doordat ik net gegeten had.
[..]
Oke ik zal niet meer over gebak praten maar ik ga niet zeggen dat ik het morgen niet ga eten.
[..]
Ik doe die pindakaas er zó dun op!!!!! Vergeleken een normale hoeveelheid pindakaas smeer ik met mijn hoeveelheid zeker 30 boterhammen met pindakaas mee!
nee, want ik ga nu nasi etenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja bent waarschijnlijk volwassen genoeg om zo'n opmerking niet meteen helemaal verkeerd op te pakken
of stop je nu met eten
Ik ben toch al afgevallen, dat lukt zo ook wel hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:01 schreef Thrilled het volgende:
[..]
en wéér een smoesje.. sjongejonge.. pindakaas is pindakaas, al doe je het een micromillimeter dik, het blijven extra calorieen die je beter met iets anders had kunnen "verdienen" .. daarnaast zit er in pindakaas ook noten en vetten en weet ik het wat allemaal... je blijft gewoon het gebak eten morgen, je blijft pindakaas eten, we (of eerder ikzelf..) worden er een beetje moe van..en als we je dan verbeteren krijgen we continue smoesjes of excuusjes te horen.. wil je zelf wel afvallen? volgens mij namelijk totaal niet.. als je het echt wilt, kan je er ook best wat voor opgeven...
daar heb je gelijk inquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou, het is weer een roosjeroosjetopic geworden zie ik. Waarom openen we geen topic voor haar alleen?
Ja, iedereen reageert op mij. Dat heb ik ook liever niet hoor.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:02 schreef Viking84 het volgende:
Nou, het is weer een roosjeroosjetopic geworden zie ik. Waarom openen we geen topic voor haar alleen?
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik geen aandacht wil en het afvallen ook lukt met een gebakje af en toen en 1 korreltje pindakaas.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:04 schreef Miss_S het volgende:
[..]
daar heb je gelijk in
volgens mij wil ze ook niet afvallen maar gewoon aandacht en daar helpen wij aan me
nou als je afvalt, wat kom je hier dan nog miepen? Je hebt toch succes? Het gaat voor jou niet snel genoeg, kennelijk. Ik heb een maand stilgestaan, hoor, hoe dacht je dat ik me voelde? Ik kwam ook niet elk moment van de dag zeuren dat ik stil stond. Leer eens een beetje geduld in het leven, meisje!quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:03 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik ben toch al afgevallen, dat lukt zo ook wel hoor.
als je toch afvalt waarom val je ons dan zo lastig met al die vragen?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik geen aandacht wil en het afvallen ook lukt met een gebakje af en toen en 1 korreltje pindakaas.![]()
je stelt de hele tijd debiele (en bovendien: dezelfde) vragen, dus m.i. wil je gewoon aandacht. Als je eens kijkt naar hoe de topics eruit zien sinds jij mee doet, dan is een groot deel van de reacties een reactie op jou en zelf zal je nooooooit eens iets tegen een ander zeggen, nee, iedereen moet altijd maar op jou reageren en trappen in jouw kutsmoesjes.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoevaak moet ik nog zeggen dat ik geen aandacht wil en het afvallen ook lukt met een gebakje af en toen en 1 korreltje pindakaas.![]()
Welke vragen? Ik heb ik al een tijd niks meer gevraagd, iedereen reageert op mij zodat ik terug reageer en hun kunnen zeggen dat ik weg moet.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je toch afvalt waarom val je ons dan zo lastig met al die vragen?
Ik doe met je meequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je stelt de hele tijd debiele (en bovendien: dezelfde) vragen, dus m.i. wil je gewoon aandacht. Als je eens kijkt naar hoe de topics eruit zien sinds jij mee doet, dan is een groot deel van de reacties een reactie op jou en zelf zal je nooooooit eens iets tegen een ander zeggen, nee, iedereen moet altijd maar op jou reageren en trappen in jouw kutsmoesjes.
bleh, ik ben jou zat
. Ik ga niet meer op je reageren zolang je geen normale vragen stelt en ik hoop dat anderen dat ook niet meer doen. Open maar fijn een topic voor jezelf
.
ga jij eens heel gauw uit die sportschool vandaanquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Vandaag was trouwens mn laatste "aanklooi-dag" op fitnessvanaf maandag start ik met mn cardio-kracht-cardio-kracht-cardio programma... ben benieuwd... denk dat ik maar mn mp3-speler mee ga nemen ofzo voor de cardio apparaten.. die zijn zooo saai
![]()
ik doe ook meequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
Vandaag was trouwens mn laatste "aanklooi-dag" op fitnessvanaf maandag start ik met mn cardio-kracht-cardio-kracht-cardio programma... ben benieuwd... denk dat ik maar mn mp3-speler mee ga nemen ofzo voor de cardio apparaten.. die zijn zooo saai
![]()
maar op de sportschool heb je veeeel meer mooie meisjesquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:11 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga jij eens heel gauw uit die sportschool vandaan.
Het is hartstikke mooi weer, dus ga lekker fietsen of (hard)lopen.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik doe ook mee
nou ik had nog een grotere aanklooi dag
ik had nergens zin in vandaag, alles een paar minuten gedaan
en dan ook nog dancing mario op de gamecube gedaanach het is wat beweging
en wii lijkt me ook erg leuk met al die bewegingenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:13 schreef Viking84 het volgende:
[..].
ik hoop dat mijn huisgenoot ooit een wii gaat kopen.
dat was erg toen ik met mijn moeder ging sportenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:16 schreef mordradead het volgende:
In de sportschool was ik altijd meer met mensen aan het praten dan dat ik aan het sporten was
Niet iedereen heeft communicatie en contact problemen hè. Dat jij nou helemaal perfect bent is heel fijn voor jou, maar niet iedereen is zoals jij. En hier ga ik in ieder geval geen vragen meer stellen nee. Als ik persé iets wil weten vraag ik het wel ergens anders.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je stelt de hele tijd debiele (en bovendien: dezelfde) vragen, dus m.i. wil je gewoon aandacht. Als je eens kijkt naar hoe de topics eruit zien sinds jij mee doet, dan is een groot deel van de reacties een reactie op jou en zelf zal je nooooooit eens iets tegen een ander zeggen, nee, iedereen moet altijd maar op jou reageren en trappen in jouw kutsmoesjes.
het is niet zo gezond als een gewone gezonde maaltijd maar zoveel kwaad kan dit niet denk ik, zolang je er geen gewoonte van maaktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:26 schreef Miss_S het volgende:
we eten trouwens friet vandaag
wat redelijk gezond voor mij betekent want dan krijg ik altijd een bakje rauwkost en een broodje met hamburger (verder er niets op gooi er altijd wat rauwkost bij)
niet het gezondste wat er is maar toch redelijk voor als je friet moet eten, toch?
als je een broodje met hamburger (en dan ligt het er ook nog aan hoe die hamburger gebakken is, bijvoorbeeld op een grillplaat) en alleen maar rauwkost eet is het nog niet eens zo slecht neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:26 schreef Miss_S het volgende:
we eten trouwens friet vandaag
wat redelijk gezond voor mij betekent want dan krijg ik altijd een bakje rauwkost en een broodje met hamburger (verder er niets op gooi er altijd wat rauwkost bij)
niet het gezondste wat er is maar toch redelijk voor als je friet moet eten, toch?
waarschijnlijk word het wel gefrituurd.......quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:32 schreef Thrilled het volgende:
[..]
als je een broodje met hamburger (en dan ligt het er ook nog aan hoe die hamburger gebakken is, bijvoorbeeld op een grillplaat) en alleen maar rauwkost eet is het nog niet eens zo slecht neemeestal zijn het de sauzen en het frituren wat het zo slecht maakt...
Verhuis naar Deventer en kom gezellig bij mij in de sportschool tv kijken tijdens het sportenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:10 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ik doe met je mee
![]()
hier hebben ze ook wel tv's, alleen zonder geluidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
verhuis naar Deventer en kom gezellig bij mij in de sportschool tv kijken tijdens het sporten
ja maar jullie hebben tv's zonder geluidquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hier hebben ze ook wel tv's, alleen zonder geluiden Deventer is wel erg ver weg
kan jij niet naar hier verhuizen dan?
neem je een broodje gezond?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:38 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar dan gaan mensen weer zeuren dat ik een crashdieet volg
doe eens niet zo zielig, iedereen heeft wel wat op deze wereld. Je kent mij niet en je kunt helemaal niet over mij oordelen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft communicatie en contact problemen hè. Dat jij nou helemaal perfect bent is heel fijn voor jou, maar niet iedereen is zoals jij. En hier ga ik in ieder geval geen vragen meer stellen nee. Als ik persé iets wil weten vraag ik het wel ergens anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |