abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47091527
op die manier bedoel ik het niet, de posts in het topic zijn veel interessanter dan het lisjtje, in het topic krijg je feedback over hoe het gaat enzo en daar heb je veel meer aan dan zien in een lijstje hoeveel iemand is afgevallen, dan weet je nog niet hoe dat gebeurd is enzo
pi_47091692
oh ik wil dan toch even melden dat het met mijn wel goed gaat, normaal mogen jullie mij binnen 1 a 2 maand in dit lijstje verwachten, maar ik blijf nog wel in het dieetclublijstje tot bmi van 25
pi_47091795
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef Emu het volgende:
oh ik wil dan toch even melden dat het met mijn wel goed gaat, normaal mogen jullie mij binnen 1 a 2 maand in dit lijstje verwachten, maar ik blijf nog wel in het dieetclublijstje tot bmi van 25
veel succes dan
pi_47092343
het probleempje met droeke is al opgelost, ze stond dubbel in de lijst, ze stond in beide lijstjes dus, gewoon een foutje, is inmiddels rechtgezet
  vrijdag 9 maart 2007 @ 15:03:46 #105
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47092993
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef Emu het volgende:
nou, het is hier ook heel leuk, hoor, maar als je zo begint mag je weg blijven .

ik vind het hier net iets leuker dan bij de dieetclub
Niet meer actief op Fok!
pi_47093265
Laten we nou niet gaan discusieren wie waar heen moet en waar het leuker/gezelliger is. Dat is imo nergens voor nodig en vooral ook niet nuttig.

Bij de dieetclub zitten mensen veelal met een ander doel dan hier: 'wij' hebben licht tot geen overgewicht, en 'zij' hebben overgewicht. Juist vanwege die andere situaties is het handig dat er twee topics zijn (kan me nog goed herinneren dat ik 12 kg zwaarder was en het erg vervelend vond als meiden die een gewicht hadden dat ver onder mijn streefgewicht lag, kwamen klagen dat ze twee kilo te zwaar waren. Echt leuk is dan anders als je zelf al niet zo lekker in je vel zit) maar het lijkt me niet dat we twee concurerende groepen moeten worden. Ik lees graag in het dieetclub topic mee want daar staan vaak ook erg nuttige dingen in.

ontopic: Ik heb net lekker worteltjes zitten eten als tussendoortje.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_47098763
goeeeeiendag weer.. net terug van werk.. half 8 tot 17.10 gister ook al op half 8 begonnen... vanochtend zelfs verslapen ben nu best wel moe... vanavond nog sporten
pi_47099402
ik hoop toch niet dat jullie me wegjagen als ik ooit weer 1 kilo aankom :p
ik voel me echt een stuk beter sinds ik dagelijks sport
eerst was ik altijd moe en sliep ik soms smiddags ook nog een uurtje
en nu heb ik dat helemaal niet meer
pi_47099490
haha nee hoor, tis zo dat als je in een topic begint je daar ook mag blijven, ook al is je bmi te laag/hoog dan voor dat topic, dus je mag gezellig hier blijven
pi_47099555
gelukkig maar vind het hier gezelliger
pi_47099708
Dat bedoel ik te zeggen: tis toch allemaal niet zo strikt? Ik had volgens mij ook een iets te hoge BMI toen ik begon, maar ik vond dat ik tussen de mensen in het dieetclubtopic geen recht van spreken had, dus ik ben lekker hier begonnen .
Everything which is not impossible, will eventually happen
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:02:31 #112
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47099753
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:20 schreef Emu het volgende:

[..]

Aantal posts: 26550

Goh nee we posten niet allemaal zoveel

Respect ervoor ik hoop ooit de kaap van 10.000 wel is te halen
daar zit ik dik over met mn oude account
veni vidi gebanned
pi_47099838
vanavond Amersfoort-meeting, maar hoop dat ik de auto van mn ma mag lenen, dan kan ik langer blijven ( anders maar 2,5 uur) en dan kan ik niet drinken, dus dat is ook goed voor me dan
  Moderator vrijdag 9 maart 2007 @ 18:08:30 #114
155227 crew  Guppy
dus
pi_47099929
phoeh, net de rode vlag uitgehangen... ik heb ineens veel minder zin om te gaan sporten ...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:15:03 #115
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47100116
Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas
'S middags: een banaan, bijna 2 kleine appels (de cavia kreeg natuurlijk een stuk en ik had ze zelf geschild en daardoor was er volgens mij niet meer veel van de appels over omdat ik altijd dik schil ) en bijna een hele peer
Net: Tortelloni Verdi (wat is pasta toch heeeeerlijk! ), groenten (minder vies dan die zak van gisteren en minder lekker dan die italiaanse wokgroenten van laatst bij de ravioli) en een halve paprika rondo
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:22:46 #116
157031 roosjeroosje1988
pi_47100308
Ik voel nu in 2 weken weer eens hoe het is om geen hongergevoel te hebben.
pi_47100498
jullie eten wel veel pasta of niet roosjeroosje?
pi_47100543
mn creatie tot nu toe:
  vrijdag 9 maart 2007 @ 18:30:54 #119
157031 roosjeroosje1988
pi_47100546
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
jullie eten wel veel pasta of niet roosjeroosje?
Nee hoor dit is de 2de keer. Het was vorige keer in de reclame en omdat we het zo lekker vinden aten we het nu weer.
pi_47100555
Ik heb geen idee wat we hier gaan eten, ben hele weeekend bij mn ouders, dus kant zelf niet beslissen. En ik begin nu ook wel aardig honger te krijgen al, maar mn ma is nog niet thuis
pi_47100576
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:30 schreef Thrilled het volgende:
mn creatie tot nu toe: [afbeelding]
uhm, verkeerde topic
pi_47100625
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

uhm, verkeerde topic
nee, wilde jullie ook mee laten kijken met mijn bezigheden sowwie.....

Ik wil trouwens mn fitness schema omgooien..

maandag: kracht
dinsdag: cardio
woensdag: kracht
donderdag: cardio
vrijdag: kracht
zaterdag: cardio
zondag: niks

Is dit beter denken jullie dan elke dag een combo ervan?
pi_47100667
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:33 schreef Thrilled het volgende:

[..]

nee, wilde jullie ook mee laten kijken met mijn bezigheden sowwie.....

Ik wil trouwens mn fitness schema omgooien..

maandag: kracht
dinsdag: cardio
woensdag: kracht
donderdag: cardio
vrijdag: kracht
zaterdag: cardio
zondag: niks

Is dit beter denken jullie dan elke dag een combo ervan?
jup, klinkt een stuk beter

zo krijgen je spieren genoeg tijd om te herstellen
pi_47100674
hoe en waarvoor heb je dat gemaakt thrilled?
en het is sowieso goed om kracht om de dag te doen
pi_47101467
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 18:35 schreef Miss_S het volgende:
hoe en waarvoor heb je dat gemaakt thrilled?
en het is sowieso goed om kracht om de dag te doen
Met 3d Studio Max, het is gewoon voor de fun.. ik wil verder met architectuur enzo.. het moet dit huis gaan worden: http://www.greenhousebed.com/images/Misc/Old%20house.jpg.jpg
pi_47101934
ziet er goed uit
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:40:25 #127
157031 roosjeroosje1988
pi_47103043
Bah nu ben ik ineens weer zwaarder, komt dat doordat ik veel 'gemaaltijd' heb en het nog in m'n lichaam zit? Ik weet het anders ook niet. Ik was eigenlijk van plan om een zeevrucht chocolaatje te nemen maar ik kan maar beter m'n tanden gaan poetsen denk ik, misschien straks nog crackers maar momenteel heb ik nog geen hongergevoel. Ik had vandaag gelukkig weer geen koken trouwens.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 19:56:40 #128
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47103661
Doe je ook bouwkunde thrilled? Ik wel maar ik weet niet of ik er wel mee door wil gaan... de civiele en verkeerskundige onderdelen vind ik echt helemaal niks. (eerste jaar combinatiestudie) Vanaf volgend jaar kan ik als richting Architectuur kiezen mocht ik doorgaan maarja, daar heb je niet zoveel aan want als je Architect wil worden zul je eigenlijk wel naar de academie van bouwkunst moeten gaan
Ik teken zelf alles in Autocad en presentatietekeningen in Sketch Up, das lekker makkelijk

Edit: O ja, ik ben weer even terug van een ban
Bernie en ik zijn tof.
  Moderator vrijdag 9 maart 2007 @ 20:25:21 #129
155227 crew  Guppy
dus
pi_47104778
nou, ik ben ondertussen weer terug van sporten. een uur gespind met rode vlag en al. ik ben trots
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47104845
goed zo Guppyfriend
pi_47105183
doet hier trouwens ook iemand hardlopen?
pi_47105205
nee, k vind dat echt saaaaaaaaaaaai

ga leiver skeeleren dan, maar geen geld voor skeelers
pi_47105283
ik wil graag skeelers kopen maar ben bang dat ik er dan niets mee ga doen maarja nog ff over nadenken
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:40:17 #134
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47105311
Ik denk dat ik binnenkort maar weer eens ga hardlopen.... schoenen liggen sinds 4mijl 2005 in de kast
Bernie en ik zijn tof.
  vrijdag 9 maart 2007 @ 20:42:05 #135
157031 roosjeroosje1988
pi_47105374
Zijn jullie 's avonds na het eten ook zwaarder? M'n hongergevoel is overigens nog steeds niet teruggekeerd, ik heb ook zo veel Tortelloni Verdi gegeten.
pi_47105449
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zijn jullie 's avonds na het eten ook zwaarder? M'n hongergevoel is overigens nog steeds niet teruggekeerd, ik heb ook zo veel Tortelloni Verdi gegeten.
iedereen weegt savonds 1 a 2 kilo zwaarder dan smorgens
pi_47106593
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 20:36 schreef Miss_S het volgende:
doet hier trouwens ook iemand hardlopen?
Check, naast alle andere sport zit ik ook in een ambitieus team voor de Batavierenrace. Hardlopen vind ik ook een beetje saai, maar zo voor het team raak ik wel gemotiveerd.
Trust me, I know what I'm doing.
  Moderator vrijdag 9 maart 2007 @ 21:37:10 #138
155227 crew  Guppy
dus
pi_47107331
nee, hardlopen is niks voor mij, dat vind ik echt niet lekker. dan ga ik liever wandelen met de hond.
wat ik wel doe is twee keer per week spinning. in de zomer skeeler ik daar nog bij. paardrijden doe ik ook graag, maar ja, das zooo duur. wanneer ik niet meer studeer, wil ik het wel graag weer oppakken.
pi_47111966
Ooooh ik heb zulke slechte dagen kuch.
Gisteren voor het eerst weer eens een (verwarmd) terrasje gepakt. Biertjes. Febo.
Kuch. . M'n sociale contacten zijn weer helemaal goed, m'n gewicht niet. Bleh. Maar goed, gewoon weer verder doorgaan, niet treuren.

Vandaag is vriendje jarig, en geprobeerd de schade in te perken. We gingen uit eten naar een eetcafé met een aantal mensen, dus ik heb biefstuk genomen met een paar frietjes. Carpaccio vooraf, kop thee na. Veel gelopen ook vandaag, dus ik houd de moed er maar gewoon in. Ik moet namelijk wel mezelf na een "dip" of "slechte dag" er van overtuigen dat niet alles verloren is en dat we gewoon weer verder gaan met gezonderen en minderen. Want meestal heb ik dan zo'n enorme "waar doe ik het voor - het lukt toch nooit!"dip.. maar dat wil ik nu dus voorkomen.

Zondag ga ik met m'n moeder een week naar de Canarische Eilanden, en dat is meestal overdag veel fruit en water en 's avonds lekker uit eten. Het eten daar is echter niet zo slecht, veel lekkere verse vis en salades en tapas enzo. Moet ik alleen nog uitkijken met de ijsjes, maar ik ga me inhouden
pi_47112442
forgive me... for I have sinned

hier was het ook weer een dagje van "welk dieet"?

een vriendin van mij gaat naar Nederland en dus een laatse avondmaal

frietjes steak peperroomsaus witte wijn cocktails .....en dan water

morgen maar eens een balansdagje houden
  zaterdag 10 maart 2007 @ 00:03:40 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47112913
Wat een zondaars hier .

Ikke niet, hoor . Ik ging vanavond samen met een goede vriend van me bij zijn moeder eten. Ik had nog zo gezegd dat 'ie even op de calorieën moest letten voor het inkopen doen, maar nee hoor, meneer slaat gewoon hokken mie in á ruim 600 kcal per portie . Heb hoe dan ook niet zoveel gehad. Beetje te scherp. Wel nog een mandarijn en een overrijpe mango gegeten en toen we daar kwamen een glas cola vanilla (dat is de enige zonde die ik vandaag begaan heb), want we moesten nog even cola light / zero kopen (kutsmoes natuurlijk, had ook water kunnen nemen ). Toen wilde ze iets van chips of iets voor bij de koffie kopen, maar dat wilden wij niet . En als het toch moest, dan maar eierkoeken. Dus dat heeft ze gekocht. Zo zijn we de avond zonder al teveel schade doorgekomen .
En ze kon ook zien dat ik was afgevallen, m.n. in het gezicht . Morgen geen stage (duh), maar ik ga toch even een rondje stadspark (Groningen) doen morgenochtend. Ik ben verslaafd aan het vermoeide gevoel van m'n benen .

Oh, even over hardlopen. Degenen die dat doen hier: hoe zijn jullie begonnen? Met hardloopschema? (1 minuut hardlopen, 2 minuten lopen en dan uitbouwen naar 15 min hardlopen).

Ik ga nu pitten en hopen dat mijn gewicht morgenochtend op z'n minst geconsolideerd is .
Niet meer actief op Fok!
pi_47113221
idd! niets zaliger dan compleet vermoeid van het sporten nadien met zo een warme gloed u even zetten

ik kruip er hier ook in bed
pi_47115959
meet was gezellig, alcoholschade valt erg mee, na het eerste glaasje bessen-7up dat 6 euro bleek te zijn maar op cola overgestapt.

nu ook lekker slapen
  zaterdag 10 maart 2007 @ 08:02:07 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47117414
Goeiemorgen ,

ik zal wel weer de eerste zijn die hier post (ben nou eenmaal een vroege vogel).
Het is prachtig weer, echt een, wat ik noem: 'Hallelujah! Prijs de Heer dat ik leef-dag' .
Hele dag nog voor me. Straks eerst een stuk lopen, dan boodschappen doen, kamer opruimen en vanmiddag even wat lezen .

Ik woog vanochtend weer minder: 80,5 dit keer, dus ik ben in nog geen week 1,8 kg afgevallen. Is dat niet erg veel? Het enige wat ik veranderd heb is: zorgen dat ik aan m'n 2 liter kom, elke dag groente eten, veel meer bewegen. Ik wil niet dat het er weer aankomt natuurlijk . Of hebben jullie ook wel eens een week gehad dat je enorm veel afviel? In ieder geval ziet het er naar uit dat er deze week nog een mijlpaal komt: weg met de 80, welkom 79! . Dat gewicht heb ik in 3 jaar niet meer gehad.

Het is echt apart voor mij allemaal. Net alsof ik een nieuw leven ingestapt ben. Waar ik gister was, merkten ze ook op dat ik heel vrolijk overkwam en er gezond uitzag. Ik ben gewoon happy. Leuk op m'n stage en vooral omdat het afvallen zo goed gaat nu en ik lekker beweeg.
Ik had nooit durven dromen dat ik überhaupt ooit zou afvallen. Al jaren vind ik mezelf te zwaar (al ben ik dat pas sinds 3 jaar écht, woog daarvoor rond de 70) en ik wilde voor m'n 25e afgevallen zijn en gewoon een ander persoon worden, maar ik was wel altijd gefrustreerd etc en ik dacht dat ik echt nooit zou afvallen, want ik wist niet hoe, ik had de motivatie er niet voor, ik zou toch niks afvallen etc. En ik voel mezelf nu in alle opzichten veranderen. Veel relaxter, veel minder gefrustreerd, ik zorg weer voor mezelf, doe weer mooie kleren aan... voorheen liep ik er maar wat bij als een lapzwans, vond het niet zo belangrijk om een dik lijf te verzorgen. Nu ik slanker word, vind ik dat weer wél de moeite waard . Slecht voor m'n portemonnee, maar goed voor m'n eigenwaarde . Zo, dat wilde ik even kwijt [/sentimenteel verhaal].
Niet meer actief op Fok!
pi_47117462
ook goedemorgen!

Het is een stralende dag vandaag

viking84, ik val ook heel erg wisselvallig af. Soms 2 kilo in 4, 5 dagen en dan weer een paar weken bijna niets...

Jullie gaan wel snel met de topics hoor!

Op het moment hoef ik niet te sporten, ik heb al beweging genoeg omdat ik aan het verhuizen ben (3 hoog zonder lift)

en ik ben dus net aangemeld hier, maar vandaag ga ik over naar mijn nieuwe huis zonder internet. Het internet heb ik al wel aangevraagd, maar het kan wel een week of 3 duren voordat ik het heb, helaas,
Dus over een paar weekjes (en hopelijk wat kilo'tjes minder)
pi_47117522
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen ,

ik zal wel weer de eerste zijn die hier post (ben nou eenmaal een vroege vogel).
Het is prachtig weer, echt een, wat ik noem: 'Hallelujah! Prijs de Heer dat ik leef-dag' .
Hele dag nog voor me. Straks eerst een stuk lopen, dan boodschappen doen, kamer opruimen en vanmiddag even wat lezen .

Ik woog vanochtend weer minder: 80,5 dit keer, dus ik ben in nog geen week 1,8 kg afgevallen. Is dat niet erg veel? Het enige wat ik veranderd heb is: zorgen dat ik aan m'n 2 liter kom, elke dag groente eten, veel meer bewegen. Ik wil niet dat het er weer aankomt natuurlijk . Of hebben jullie ook wel eens een week gehad dat je enorm veel afviel? In ieder geval ziet het er naar uit dat er deze week nog een mijlpaal komt: weg met de 80, welkom 79! . Dat gewicht heb ik in 3 jaar niet meer gehad.

Het is echt apart voor mij allemaal. Net alsof ik een nieuw leven ingestapt ben. Waar ik gister was, merkten ze ook op dat ik heel vrolijk overkwam en er gezond uitzag. Ik ben gewoon happy. Leuk op m'n stage en vooral omdat het afvallen zo goed gaat nu en ik lekker beweeg.
Ik had nooit durven dromen dat ik überhaupt ooit zou afvallen. Al jaren vind ik mezelf te zwaar (al ben ik dat pas sinds 3 jaar écht, woog daarvoor rond de 70) en ik wilde voor m'n 25e afgevallen zijn en gewoon een ander persoon worden, maar ik was wel altijd gefrustreerd etc en ik dacht dat ik echt nooit zou afvallen, want ik wist niet hoe, ik had de motivatie er niet voor, ik zou toch niks afvallen etc. En ik voel mezelf nu in alle opzichten veranderen. Veel relaxter, veel minder gefrustreerd, ik zorg weer voor mezelf, doe weer mooie kleren aan... voorheen liep ik er maar wat bij als een lapzwans, vond het niet zo belangrijk om een dik lijf te verzorgen. Nu ik slanker word, vind ik dat weer wél de moeite waard . Slecht voor m'n portemonnee, maar goed voor m'n eigenwaarde . Zo, dat wilde ik even kwijt [/sentimenteel verhaal].
go viking go viking

het is verbazingwekkend wat bewegen en gezond eten kan doen voor je lichaam en geest

en ik denk niet dat je je zorgen moet maken dat je nu deze week bijna 2kg bent verloren ik zou persoonlijk denken dat dit door het water en de groenten komt, waardoor je lichaam meer afvalstoffen heeft kunnen afvoeren... je mag gewoon niet hopen dat dit zal blijven doorgaan aan dit tempo

bij mij is er vandaag een kgtje bij...

* _Eendje_ kijkt eens liefdevol naar de ananas die ze straks gaat versnijden
  zaterdag 10 maart 2007 @ 08:40:26 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47117536
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 08:37 schreef _Eendje_ het volgende:
je mag gewoon niet hopen dat dit zal blijven doorgaan aan dit tempo
nee, dat zal wel niet nee . Als ik voor de zomer maar op 77 zit (nog zo'n 3 kg te gaan).
quote:
* _Eendje_ kijkt eens liefdevol naar de ananas die ze straks gaat versnijden
ananas .

Ik zal zo eens gaan stappen. Eerst tandenpoetsen, maar er staat een huisgenoot in de douche wat een nutteloze info weer
Niet meer actief op Fok!
pi_47117607
mijn hardloopschema voor viking
week1 : 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen (en dat x5)
week2: 1 minuut harlopen, 1 minuut wandelen (en dat x8)
week3: 2 minuten lopen, 2 minuten wandelen (en dat x4)
week4: 2 minuten lopen, 1 minuut wandelen (en dat x5)

en zo uitbouwend naar 15 minuten achter elkaar

en bij mij ging het toen ik rond de 80 zat ook opeens heel snel
heel lang zat ik vast op 86 en toen woog ik opeens 82 en een week later zat ik ook onder de 80
weet ook niet wat het was
en nu zit ik al een tijdje rond de 76,5 en ben ik pas sinds kerst weer afgevallen naar 75,5
  zaterdag 10 maart 2007 @ 09:10:22 #149
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_47117656
Wat een verschil met een week geleden, Viking.

Ga zo door.
The love you take is equal to the love you make.
pi_47117671
Super, Viking! Nu weet je weer waar je het voor doet.

* Mini_rulez zit aan de magere yoghurt met stukjes appel en banaan. Prima ontbijtje, toch?
Afgelopen week heb ik me in alle tentamenstress een beetje laten gaan. Tijd om de schade in te halen.
Are you pondering what I'm pondering?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')