veel succes danquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef Emu het volgende:
oh ik wil dan toch even melden dat het met mijn wel goed gaat, normaal mogen jullie mij binnen 1 a 2 maand in dit lijstje verwachten, maar ik blijf nog wel in het dieetclublijstje tot bmi van 25![]()
nou, het is hier ook heel leuk, hoor, maar als je zo begint mag je weg blijvenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:28 schreef Emu het volgende:
oh ik wil dan toch even melden dat het met mijn wel goed gaat, normaal mogen jullie mij binnen 1 a 2 maand in dit lijstje verwachten, maar ik blijf nog wel in het dieetclublijstje tot bmi van 25![]()
daar zit ik dik over met mn oude accountquote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:20 schreef Emu het volgende:
[..]
Aantal posts: 26550
Goh nee we posten niet allemaal zoveel![]()
![]()
Respect ervoor ik hoop ooit de kaap van 10.000 wel is te halen![]()
Nee hoor dit is de 2de keer. Het was vorige keer in de reclame en omdat we het zo lekker vinden aten we het nu weer.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:29 schreef Miss_S het volgende:
jullie eten wel veel pasta of niet roosjeroosje?
nee, wilde jullie ook mee laten kijken met mijn bezighedenquote:
jup, klinkt een stuk beterquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
nee, wilde jullie ook mee laten kijken met mijn bezighedensowwie.....
Ik wil trouwens mn fitness schema omgooien..
maandag: kracht
dinsdag: cardio
woensdag: kracht
donderdag: cardio
vrijdag: kracht
zaterdag: cardio
zondag: niks
Is dit beter denken jullie dan elke dag een combo ervan?
Met 3d Studio Max, het is gewoon voor de fun.. ik wil verder met architectuur enzo.. het moet dit huis gaan worden: http://www.greenhousebed.com/images/Misc/Old%20house.jpg.jpgquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:35 schreef Miss_S het volgende:
hoe en waarvoor heb je dat gemaakt thrilled?
en het is sowieso goed om kracht om de dag te doen
iedereen weegt savonds 1 a 2 kilo zwaarder dan smorgensquote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Zijn jullie 's avonds na het eten ook zwaarder? M'n hongergevoel is overigens nog steeds niet teruggekeerd, ik heb ook zo veel Tortelloni Verdi gegeten.![]()
Check, naast alle andere sport zit ik ook in een ambitieus team voor de Batavierenrace. Hardlopen vind ik ook een beetje saai, maar zo voor het team raak ik wel gemotiveerd.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:36 schreef Miss_S het volgende:
doet hier trouwens ook iemand hardlopen?
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:02 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen,
ik zal wel weer de eerste zijn die hier post(ben nou eenmaal een vroege vogel).
Het is prachtig weer, echt een, wat ik noem: 'Hallelujah! Prijs de Heer dat ik leef-dag'.
Hele dag nog voor me. Straks eerst een stuk lopen, dan boodschappen doen, kamer opruimen en vanmiddag even wat lezen.
Ik woog vanochtend weer minder: 80,5 dit keer, dus ik ben in nog geen week 1,8 kg afgevallen. Is dat niet erg veel? Het enige wat ik veranderd heb is: zorgen dat ik aan m'n 2 liter kom, elke dag groente eten, veel meer bewegen. Ik wil niet dat het er weer aankomt natuurlijk. Of hebben jullie ook wel eens een week gehad dat je enorm veel afviel? In ieder geval ziet het er naar uit dat er deze week nog een mijlpaal komt: weg met de 80, welkom 79!
. Dat gewicht heb ik in 3 jaar niet meer gehad.
Het is echt apart voor mij allemaal. Net alsof ik een nieuw leven ingestapt ben. Waar ik gister was, merkten ze ook op dat ik heel vrolijk overkwam en er gezond uitzag. Ik ben gewoon happy. Leuk op m'n stage en vooral omdat het afvallen zo goed gaat nu en ik lekker beweeg.
Ik had nooit durven dromen dat ik überhaupt ooit zou afvallen. Al jaren vind ik mezelf te zwaar (al ben ik dat pas sinds 3 jaar écht, woog daarvoor rond de 70) en ik wilde voor m'n 25e afgevallen zijn en gewoon een ander persoon worden, maar ik was wel altijd gefrustreerd etc en ik dacht dat ik echt nooit zou afvallen, want ik wist niet hoe, ik had de motivatie er niet voor, ik zou toch niks afvallen etc. En ik voel mezelf nu in alle opzichten veranderen. Veel relaxter, veel minder gefrustreerd, ik zorg weer voor mezelf, doe weer mooie kleren aan... voorheen liep ik er maar wat bij als een lapzwans, vond het niet zo belangrijk om een dik lijf te verzorgen. Nu ik slanker word, vind ik dat weer wél de moeite waard. Slecht voor m'n portemonnee, maar goed voor m'n eigenwaarde
. Zo, dat wilde ik even kwijt [/sentimenteel verhaal].
nee, dat zal wel niet neequote:Op zaterdag 10 maart 2007 08:37 schreef _Eendje_ het volgende:
je mag gewoon niet hopen dat dit zal blijven doorgaan aan dit tempo![]()
ananasquote:* _Eendje_ kijkt eens liefdevol naar de ananas die ze straks gaat versnijden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |