nee, ik ook niet nee, terwijl ik toch wel vaak iets eet waar paprika doorheen zit. Van de week 's middags een helft gehad en 's avonds en dat ging prima. Misschien moet Miss_S het ook een beetje verdelen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:16 schreef Sylvana het volgende:
ik eet regelmatig een hele paprika als tussendoortje en nu met mn avondeten zitten er 2 paprika's doorheen ( gele en rode) en heb nooit ergens last van ofzo

ik neem aan dat je 2 á 3 tussendoortjes per dag hebt? (tussen ontbijt / lunch, lunch / avondeten en na avondeten?). Nou dan eet je 's middags en 's avonds een halve paprika. Of om 14 uur en om 16 uur weerquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
ja maar ik wil het inderdaad als tussendoortje eten

ik ga ook ipv vanavond morgenmiddag sporten, ben nu veel te emotioneel steeds om te sporten, dus hier lekker bankhangavondjequote:Op donderdag 8 maart 2007 19:19 schreef Miss_S het volgende:
goed idee
heb trouwens vandaag niet meer gesport dan die 30 min bootcamp
heb er vanavond voor gekozen om lekker in bad te gaan liggen

En wat is daar erg aan? Als er hier in het topic iemand is die je kent had je dat vast al wel gemerkt en als je tijdens de meet bekenden tegenkomt kun je toch gewoon zeggen dat je met wat vrienden aant stappen bent ofzo?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:48 schreef Alcarin het volgende:
Trouwens: ik wil ook wel meeten, maar ik ben nieuw. En ik durf niet omdat ik graag anoniem wil blijven, straks is er iemand die ik in het echt ken
![]()

Dat eerste is meer wat erg zou zijn ja, als ik verder iemand 'gewoon' tegenkom denk ik niet dat het iemand ook maar iets boeit met wie ik uit benquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef Sylvana het volgende:
En wat is daar erg aan? Als er hier in het topic iemand is die je kent had je dat vast al wel gemerkt en als je tijdens de meet bekenden tegenkomt kun je toch gewoon zeggen dat je met wat vrienden aant stappen bent ofzo?

ja precies, k denk dat je je niet zo druk moet makenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:18 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Dat eerste is meer wat erg zou zijn ja, als ik verder iemand 'gewoon' tegenkom denk ik niet dat het iemand ook maar iets boeit met wie ik uit ben![]()
Maar inderdaad, de kans is wel heel klein dat ik iemand al ken. En zelfs als dat gebeurt is de kans erg klein dat diegene me gaat 'verraden'![]()
(niet dat ik zo raar doe hier, maar het lijkt me niet tof als mensen die ik ken even mijn postgeschiedenis gaan bekijken...ofzo)

Nou, zo druk maak ik me ook weer niet hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:20 schreef Sylvana het volgende:
ja precies, k denk dat je je niet zo druk moet maken

Aanvulling: 2 crackersquote:Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas
'S middags: een banaan, bijna 2 kleine appels en een beetje kiwi
Net: puree, een griekse rondo en nog een stukje en hollandse groenten (Die groenten van vorige keer bij die ravioliwas veel lekkerder.
)

Ik al 2 weken niet (behalve helemaal in het begin dan een half langwerpig koekje) en ik ben er zwaar geirriteerd door en heb elke avond een hoofdpijn gevoel. Ik wil nu echt wel weer eens iets lekkers hoor. Als ik morgen koken heb vraag ik me af of het iets ongezonds is of niet maar dat zie ik dan wel weer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
yeah ik heb vandaag officieel geen snoep gegeten

nou dan neem je toch iets wat jij het aller aller lekkerst vindtquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik al 2 weken niet (behalve helemaal in het begin dan een half langwerpig koekje) en ik ben er zwaar geirriteerd door en heb elke avond een hoofdpijn gevoel. Ik wil nu echt wel weer eens iets lekkers hoor. Als ik morgen koken heb vraag ik me af of het iets ongezonds is of niet maar dat zie ik dan wel weer.

oh zijn er verschillende vormen dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Miss_S het volgende:
dat is omgerekend zo´n 400kcal toch? 1400kcal lijkt me wel erg veel
en je instructrice kan wel gelijk hebben dat rustiger aan doen soms beter werkt

Kan me der wel wat bij voorstellen dat ze dat zegt, als ik het zo hoor dan krijgen je spieren amper kans om te herstellen.. Aan ene kant natuurlijk goed dat je zo enthousiast bent, maar je spieren moeten ook de kans krijgen om te herstellen. Dus krachttraining is bijvoorbeeld niet goed om elke dag te doen, cardio kan wel elke dag, maar kracht wordt om de 2 dagen aangeraden om te doenquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef Thrilled het volgende:
Pfft net weer terug van het sporten.. 1 uur RPM, 20 minuten buikspieren, 25 minuten PowerPlate... en ik kreeg een mededeling van mn instructrice dat ik het wat rustiger aan moet doenweet niet echt wat ik daar mee moet.. zij zal het natuurlijk wel weten wat goed voor je is, maar ik vind het lekker om zo heftig te sporten, ik wil resultaten en het is niet zo dat ik helemaal dood ga.. éne is cardio, andere is puur buikspieren, en powerplate is spierversteviging... toch weer 1400 calorieen eraf vanavond

Ziet er wel goed uit ja. Je zou zelfs iets meer gezonde/vezelrijke tussendoortjes mogen eten, om je verbranding goed op gang te houden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
maar is het goed wat ik heb gegeten?

Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben heel blij, want ik ben lichter dan ik tot nu toe ben geweest (tijdens mijn afvalperiode dan
).

als je maar blijft lopen dan werkt het welquote:Op vrijdag 9 maart 2007 07:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen.
Ik ben heel blij, want ik ben lichter dan ik tot nu toe ben geweest (tijdens mijn afvalperiode dan
). Ik zat tot een dikke maand geleden op 81,2, vervolgens kwam er 1,2 kg bij (
) en ik bleef toen gewoon een maand steken.
Maar vanochtend was ik 81. Het lopen blijkt dus echt te helpen
. Het gaat alleen wel erg hard ineens: maandag was ik nog 82,3
. Misschien wil m'n lichaam die 1,2 kg even snel wegtoveren voor het weer doorgaat met normaal afvallen
. Het viel me ook op dat het verschil tussen ochtendgewicht en avondgewicht soms wel opliep tot 1,5 kg of soms zelfs meer
. Vandaag is dat 'nog maar' 1 kg en toen ik afviel, was dat vaak 0,8 (met stabiliseringsperioden dus).
We zullen zien. Lijkt me niet dat ik nu spierweefsel verlies, aangezien ik dus zoveel loop de laatste tijd. Maar de 79 komt in beeld en ik zit ein-de-lijk niet meer vast. Ik voel me op bepaalde plekken strakker worden, maar die enorme buik van mij is er nog steeds
. Ga weg, buik!
.
Allemaal veel succes vandaag.

nee, nu stop ik natuurlijk met lopenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:31 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als je maar blijft lopen dan werkt het wel
ik ga zo meteen hardlopen
wil vanavond nog 1 uur bootcamp doen maar denk niet dat ik tijd heb dus dat zal dan in het weekend worden

ja, dat zal wel jaquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:
het is gewoon moeilijk om zoiets vol te houden
in het begin gaat het altijd lekker en zeker als je volhoud maar als je straks een maand verder bent wordt het moeilijker
en hardlopen is erg lekker

Yep, herkenbaar. Maar ik word ook al steeds beter in de fiets laten staan en gaan lopen. Daar krijg ik het nl warm van, en van fietsen niet, dus blijkbaar kost lopen meer energiequote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Vorige zomer ben ik ook wel eens gaan wandelen, maar omdat ik dan nergens naartoe hoefde, begon het snel te vervelen.

de geijkte vragenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:23 schreef Sylvana het volgende:
Goed zo Viking84
Hier geeft de weegschaal de hele tijd tussen de 55 en 56 kg aan, niet leuk dus, want paar weken teurg zat ik op 54 kg en op het minste tijdens het afvallen op 53.2 en ik merk ook helemaal niks aan mn lichaam verder *gefrustreerd is*

de geijkte vragenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 12:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
de geijkte vragen:
1) moet je niet ongesteld worden?
2) miss moet je even over een drempel heen?
3) sport je nog wel net zoveel als eerst? (omdat je ivm je depressies miss meer zin hebt in bankhangen)
hoe lang is het al zo?
Ik stond dus ook een maand lang stil en toen ik eenmaal ging lopen (want eerder kreeg ik maar weinig beweging) en bij elke avondmaaltijd groente ging eten (nog even een bedankje voor degene die me wees op de chinese groentepakketten) begon ik dus echt resultaat te zien
. Nu is afvallen weer leuk
.
Maar nu moet ik met m'n werkstuk over de heksenvervolgingen bezig, dus toedels.

hm, klinkt niet alsof je iets fout doet.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef Sylvana het volgende:
[..]
de geijkte vragen:
1) moet je niet ongesteld worden?
|nee
2) miss moet je even over een drempel heen?
hoge drempel dan
3) sport je nog wel net zoveel als eerst? (omdat je ivm je depressies miss meer zin hebt in bankhangen)
ja van de week 2x2 uur geweest en verder ook wel redelijk actief geweest, veel gefietst en schoongemaakt enzo
hoe lang is het al zo?
week of 3/4

Nee heb ik in sportschool gevraagd, maar die zeiden dat ik eerst een lager vetpercentage moet krijgen voordat mn buikspieren zichtbaar worden. Dus dat ik toch eerst met cardio vet moet verbranden. En het is hier idd niet goed verdeeld nee, mn armen en onderbenen zijn echt superdun, daarom ziet het er ook niet uit dak dan zo'n dikke buik hebquote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hm, klinkt niet alsof je iets fout doet.
En zoals je weet, stond ik ook een week stil, maar ik deed allerlei dingen niet die ik nu wel doe. Als ik nu weer stil ga staan, zou ik het ook écht niet weten.
Misschien vindt jouw lichaam wel dat het zijn ideale gewicht bereikt heeft. Kun je die vetrollen dan niet met buikspieroefeningen weg krijgen? Want je hebt op zich een goed gewicht, alleen het is blijkbaar niet goed verdeeld.

Aantal posts: 26550quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef Sylvana het volgende:
je doet maar wat je niet laten kunt, mij maakt het niet veel uit, staan zoveel mensen in het lijstje die niet meeposten, interesseert me weinig
het gaat mij vooral om de posts in het topic, dat lijstje is leuk om af en toe te bekijken hoe het met iemand gaat, maar verder hecht ik er niet veel waarde aan

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |