abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47061057
ik eet regelmatig een hele paprika als tussendoortje en nu met mn avondeten zitten er 2 paprika's doorheen ( gele en rode) en heb nooit ergens last van ofzo
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:52:24 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47062144
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:16 schreef Sylvana het volgende:
ik eet regelmatig een hele paprika als tussendoortje en nu met mn avondeten zitten er 2 paprika's doorheen ( gele en rode) en heb nooit ergens last van ofzo
nee, ik ook niet nee, terwijl ik toch wel vaak iets eet waar paprika doorheen zit. Van de week 's middags een helft gehad en 's avonds en dat ging prima. Misschien moet Miss_S het ook een beetje verdelen?
Niet meer actief op Fok!
pi_47062435
ja maar ik wil het inderdaad als tussendoortje eten
  donderdag 8 maart 2007 @ 19:15:22 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47062971
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
ja maar ik wil het inderdaad als tussendoortje eten
ik neem aan dat je 2 á 3 tussendoortjes per dag hebt? (tussen ontbijt / lunch, lunch / avondeten en na avondeten?). Nou dan eet je 's middags en 's avonds een halve paprika. Of om 14 uur en om 16 uur weer .
Niet meer actief op Fok!
pi_47063139
goed idee

heb trouwens vandaag niet meer gesport dan die 30 min bootcamp
heb er vanavond voor gekozen om lekker in bad te gaan liggen
pi_47063348
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:19 schreef Miss_S het volgende:
goed idee

heb trouwens vandaag niet meer gesport dan die 30 min bootcamp
heb er vanavond voor gekozen om lekker in bad te gaan liggen
ik ga ook ipv vanavond morgenmiddag sporten, ben nu veel te emotioneel steeds om te sporten, dus hier lekker bankhangavondje
pi_47064143
* Quinazoline meld zich ook weer even. Ik heb een heel topic gemist zag ik!

Meeten lijkt me best een keer gezellig. Ik stel Utrecht voor. Daar zal mini_rulez het iig ook wel mee eens zijn, denk ik zo (volgens mij wonen we allebei in/bij Utrecht).
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_47064292

Ik trek net een soort van 'uitgaansoutfit' aan, die ik al een tijdje niet aan heb gehad, maand of 2 ofzo..
Dat zit toch wel even een stuk beter en mooier!
Ik zie het verschil van 5 kilo eraf al
In mijn gezicht trouwens ook, mijn bolle wangen gaan weg! Maar die moeten niet te dun worden, want mijn schedel is een beetje breed gebouwd (net als de rest van mij ). Dus mijn jukbeenderen of wat daarin uitloopt (aan de zijkant) steken nu al uit

Trouwens: ik wil ook wel meeten, maar ik ben nieuw . En ik durf niet omdat ik graag anoniem wil blijven, straks is er iemand die ik in het echt ken

[ Bericht 25% gewijzigd door Alcarin op 08-03-2007 20:05:26 ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  donderdag 8 maart 2007 @ 20:07:38 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47065136
Met al dat geloop van mij de hele dag heb ik echt geen puf om ook nog te gaan sporten . Ik heb de laatste dagen meer beweging gehad dan ik 'vroeger' in een jaar kreeg .

En ik merk dat ik steeds minder een kont heb trouwens . Dus ik heb nu een broek gekocht met kontzakken en zo'n knoopje, dat vult weer wat op .
Niet meer actief op Fok!
pi_47065311
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:48 schreef Alcarin het volgende:

Trouwens: ik wil ook wel meeten, maar ik ben nieuw . En ik durf niet omdat ik graag anoniem wil blijven, straks is er iemand die ik in het echt ken
En wat is daar erg aan? Als er hier in het topic iemand is die je kent had je dat vast al wel gemerkt en als je tijdens de meet bekenden tegenkomt kun je toch gewoon zeggen dat je met wat vrienden aant stappen bent ofzo?

Meeten is leuk

Meestal spreek ik gewoon met 1 persoon af, maar vant weekend ga ik bijvoorbeeld ook naar de STA Amersfoort-meet
pi_47065601
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:11 schreef Sylvana het volgende:
En wat is daar erg aan? Als er hier in het topic iemand is die je kent had je dat vast al wel gemerkt en als je tijdens de meet bekenden tegenkomt kun je toch gewoon zeggen dat je met wat vrienden aant stappen bent ofzo?
Dat eerste is meer wat erg zou zijn ja, als ik verder iemand 'gewoon' tegenkom denk ik niet dat het iemand ook maar iets boeit met wie ik uit ben
Maar inderdaad, de kans is wel heel klein dat ik iemand al ken. En zelfs als dat gebeurt is de kans erg klein dat diegene me gaat 'verraden'
(niet dat ik zo raar doe hier, maar het lijkt me niet tof als mensen die ik ken even mijn postgeschiedenis gaan bekijken...ofzo)
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47065696
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:18 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat eerste is meer wat erg zou zijn ja, als ik verder iemand 'gewoon' tegenkom denk ik niet dat het iemand ook maar iets boeit met wie ik uit ben
Maar inderdaad, de kans is wel heel klein dat ik iemand al ken. En zelfs als dat gebeurt is de kans erg klein dat diegene me gaat 'verraden'
(niet dat ik zo raar doe hier, maar het lijkt me niet tof als mensen die ik ken even mijn postgeschiedenis gaan bekijken...ofzo)
ja precies, k denk dat je je niet zo druk moet maken
pi_47066168
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 20:20 schreef Sylvana het volgende:
ja precies, k denk dat je je niet zo druk moet maken
Nou, zo druk maak ik me ook weer niet hoor
  donderdag 8 maart 2007 @ 21:50:08 #64
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47070558
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 18:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 2 boterhammen met pindakaas
'S middags: een banaan, bijna 2 kleine appels en een beetje kiwi
Net: puree, een griekse rondo en nog een stukje en hollandse groenten (Die groenten van vorige keer bij die ravioli was veel lekkerder. )
Aanvulling: 2 crackers
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:04:26 #65
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47071591
yeah ik heb vandaag officieel geen snoep gegeten
veni vidi gebanned
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:10:27 #66
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47072003
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:04 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
yeah ik heb vandaag officieel geen snoep gegeten
Ik al 2 weken niet (behalve helemaal in het begin dan een half langwerpig koekje) en ik ben er zwaar geirriteerd door en heb elke avond een hoofdpijn gevoel. Ik wil nu echt wel weer eens iets lekkers hoor. Als ik morgen koken heb vraag ik me af of het iets ongezonds is of niet maar dat zie ik dan wel weer.
  donderdag 8 maart 2007 @ 22:15:43 #67
romantically challenged
pi_47072311
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:10 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

[..]

Ik al 2 weken niet (behalve helemaal in het begin dan een half langwerpig koekje) en ik ben er zwaar geirriteerd door en heb elke avond een hoofdpijn gevoel. Ik wil nu echt wel weer eens iets lekkers hoor. Als ik morgen koken heb vraag ik me af of het iets ongezonds is of niet maar dat zie ik dan wel weer.
nou dan neem je toch iets wat jij het aller aller lekkerst vindt
en dan weer twee weken niets..........

ik heb vandaag gedronken:
- 2 glazen cola light
- 1 glas sinaasappellight
- 2 glazen limonade
- water
- thee zonder suiker

Vandaag gegeten:
- 4 boterhammen met ham
- halve appel
- 150 gr kwark (van 65 kcal per 100 gr)
- 2 plakjes van een soort radijs iets
- spaghetti bolognese met kaas

best weinig en ik heb geen eens extreme honger! Neem zo nog iets van fruit en thee..
veni vidi gebanned
pi_47073383
Pfft net weer terug van het sporten.. 1 uur RPM, 20 minuten buikspieren, 25 minuten PowerPlate... en ik kreeg een mededeling van mn instructrice dat ik het wat rustiger aan moet doen weet niet echt wat ik daar mee moet.. zij zal het natuurlijk wel weten wat goed voor je is, maar ik vind het lekker om zo heftig te sporten, ik wil resultaten en het is niet zo dat ik helemaal dood ga.. éne is cardio, andere is puur buikspieren, en powerplate is spierversteviging... toch weer 1400 calorieen eraf vanavond
pi_47073549
dat is omgerekend zo´n 400kcal toch? 1400kcal lijkt me wel erg veel
en je instructrice kan wel gelijk hebben dat rustiger aan doen soms beter werkt
pi_47073988
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:38 schreef Miss_S het volgende:
dat is omgerekend zo´n 400kcal toch? 1400kcal lijkt me wel erg veel
en je instructrice kan wel gelijk hebben dat rustiger aan doen soms beter werkt
oh zijn er verschillende vormen dan? ik neem aan dat het kcal zijn ... een rpm les was 800 (k)cal , powerplate 300 ofzo, en de buikspieren zo'n 300
pi_47074310
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 22:35 schreef Thrilled het volgende:
Pfft net weer terug van het sporten.. 1 uur RPM, 20 minuten buikspieren, 25 minuten PowerPlate... en ik kreeg een mededeling van mn instructrice dat ik het wat rustiger aan moet doen weet niet echt wat ik daar mee moet.. zij zal het natuurlijk wel weten wat goed voor je is, maar ik vind het lekker om zo heftig te sporten, ik wil resultaten en het is niet zo dat ik helemaal dood ga.. éne is cardio, andere is puur buikspieren, en powerplate is spierversteviging... toch weer 1400 calorieen eraf vanavond
Kan me der wel wat bij voorstellen dat ze dat zegt, als ik het zo hoor dan krijgen je spieren amper kans om te herstellen.. Aan ene kant natuurlijk goed dat je zo enthousiast bent, maar je spieren moeten ook de kans krijgen om te herstellen. Dus krachttraining is bijvoorbeeld niet goed om elke dag te doen, cardio kan wel elke dag, maar kracht wordt om de 2 dagen aangeraden om te doen
pi_47074414
oeh dat vind ik niet zo leuk om te horen nja dan heb ik ze vandaag in ieder geval laten rusten kan ik ze morgen weer op hun donder geven
pi_47074450
je spieren moeten inderdaad herstellen
daarom word er bij bootcamp ook aangeraden om steeds een dag rust te houden

en 1400kcal dan is het inderdaad veel, dan heb je meer verbrand dan dat ik vandaag gegeten heb
pi_47074505
ik vind 1400 kcal ook wel erg veel hoor, met dat uur op de crosstrainer staan had ik er 450 verbrand
pi_47074684
wou morgen 20 minuten gaan hardlopen voor het ontbijt maar denk dat ik toch maar eerst doe ontbijten
ik sport normaal altijd voor het ontbijt maar nu staat hardlopen op de planning en ik denk dat ik daarvoor toch wel een bodem nodig heb
pi_47074872
ik heb ook wel honger nu ik ga snel naar bed, kan ik niks meer aankomen ook welterusten luitjes
pi_47075047
trusten Thrilled
  donderdag 8 maart 2007 @ 23:34:54 #78
romantically challenged
pi_47075991
maar is het goed wat ik heb gegeten ?
veni vidi gebanned
pi_47080550
Ik heb gefaald...
Ik kreeg honger en de broodjeszaak was zo dichtbij, dus heb ik zojuist een pistolet kipfilet/mozzarella/ananas gegeten. En het was heerlijk
Ik had trouwens maar 2,5 glazen wijn nodig om dronken te worden, een nieuw record!
  vrijdag 9 maart 2007 @ 07:12:15 #80
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47081077
Goeiemorgen .

Ik ben heel blij , want ik ben lichter dan ik tot nu toe ben geweest (tijdens mijn afvalperiode dan ). Ik zat tot een dikke maand geleden op 81,2, vervolgens kwam er 1,2 kg bij ( ) en ik bleef toen gewoon een maand steken.
Maar vanochtend was ik 81 . Het lopen blijkt dus echt te helpen . Het gaat alleen wel erg hard ineens: maandag was ik nog 82,3 . Misschien wil m'n lichaam die 1,2 kg even snel wegtoveren voor het weer doorgaat met normaal afvallen . Het viel me ook op dat het verschil tussen ochtendgewicht en avondgewicht soms wel opliep tot 1,5 kg of soms zelfs meer . Vandaag is dat 'nog maar' 1 kg en toen ik afviel, was dat vaak 0,8 (met stabiliseringsperioden dus).
We zullen zien. Lijkt me niet dat ik nu spierweefsel verlies, aangezien ik dus zoveel loop de laatste tijd. Maar de 79 komt in beeld en ik zit ein-de-lijk niet meer vast . Ik voel me op bepaalde plekken strakker worden, maar die enorme buik van mij is er nog steeds . Ga weg, buik! .

Allemaal veel succes vandaag .
Niet meer actief op Fok!
pi_47081914
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 23:34 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
maar is het goed wat ik heb gegeten ?
Ziet er wel goed uit ja. Je zou zelfs iets meer gezonde/vezelrijke tussendoortjes mogen eten, om je verbranding goed op gang te houden.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47081923
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 07:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .

Ik ben heel blij , want ik ben lichter dan ik tot nu toe ben geweest (tijdens mijn afvalperiode dan ).
Gefeliciteerd!

Eindelijk die terugslag kwijt, nu vol goede moed verder!
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 9 maart 2007 @ 09:11:31 #83
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47082081
goedzo!

ik heb dat ook dat s'ochtends en s'avonds enorm verschilt..
The girl that lost her mind
pi_47082219
Zo, gister heb ik op het werk wel 2x taart afgeslagen De zoon van een patient werkt bij de multivlaai, vandaar

Hebben jullie gister trouwens die documentaire over het vrouwelijk schoonheidsideaal op NL2 gezien 'beperkt houdbaar'? Ik werd er helemaal triestig van. Het toppunt was wel een meisje van 15 (met het taalgebruik van beavis & butthead) die een vaginaplastiek ging ondergaan, haar moeder vond het al even normaal en noemde het zelfs een 'condition' (aandoening) als het er niet a la playboy uitzag! De maakster vd documentaire ging ook bij de plastisch chirurg langs en hij wist haar helemaal de put in te praten qua wat er allemaal veranderd moest worden.
Als het zo moet gaan worden
Het mooi kotsende meisje.
pi_47082425
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 07:12 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen .

Ik ben heel blij , want ik ben lichter dan ik tot nu toe ben geweest (tijdens mijn afvalperiode dan ). Ik zat tot een dikke maand geleden op 81,2, vervolgens kwam er 1,2 kg bij ( ) en ik bleef toen gewoon een maand steken.
Maar vanochtend was ik 81 . Het lopen blijkt dus echt te helpen . Het gaat alleen wel erg hard ineens: maandag was ik nog 82,3 . Misschien wil m'n lichaam die 1,2 kg even snel wegtoveren voor het weer doorgaat met normaal afvallen . Het viel me ook op dat het verschil tussen ochtendgewicht en avondgewicht soms wel opliep tot 1,5 kg of soms zelfs meer . Vandaag is dat 'nog maar' 1 kg en toen ik afviel, was dat vaak 0,8 (met stabiliseringsperioden dus).
We zullen zien. Lijkt me niet dat ik nu spierweefsel verlies, aangezien ik dus zoveel loop de laatste tijd. Maar de 79 komt in beeld en ik zit ein-de-lijk niet meer vast . Ik voel me op bepaalde plekken strakker worden, maar die enorme buik van mij is er nog steeds . Ga weg, buik! .

Allemaal veel succes vandaag .
als je maar blijft lopen dan werkt het wel
ik ga zo meteen hardlopen
wil vanavond nog 1 uur bootcamp doen maar denk niet dat ik tijd heb dus dat zal dan in het weekend worden
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:08:32 #86
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47084881
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 09:31 schreef Miss_S het volgende:

[..]

als je maar blijft lopen dan werkt het wel
ik ga zo meteen hardlopen
wil vanavond nog 1 uur bootcamp doen maar denk niet dat ik tijd heb dus dat zal dan in het weekend worden
nee, nu stop ik natuurlijk met lopen .

Serieus: ik ging vandaag nog harder lopen dan ik al deed . Ik heb er zo'n zin in als ik op 77 zit, want ik heb met mezelf afgesproken dat ik dan ga hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47085323
het is gewoon moeilijk om zoiets vol te houden
in het begin gaat het altijd lekker en zeker als je volhoud maar als je straks een maand verder bent wordt het moeilijker

en hardlopen is erg lekker
  vrijdag 9 maart 2007 @ 11:38:26 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47085843
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:20 schreef Miss_S het volgende:
het is gewoon moeilijk om zoiets vol te houden
in het begin gaat het altijd lekker en zeker als je volhoud maar als je straks een maand verder bent wordt het moeilijker

en hardlopen is erg lekker
ja, dat zal wel ja .
Maar het punt is dat ik een doel heb: ik moet ergens naartoe, nml naar stage / college. En of ik dat nou op de fiets doe of lopend, dat maakt niet zoveel uit, alleen heb ik voor lopen 15 / 20 minuten langer nodig en wat is dat nou op een dag? .
Vorige zomer ben ik ook wel eens gaan wandelen, maar omdat ik dan nergens naartoe hoefde, begon het snel te vervelen.
Nu kan ik van de nood een deugd maken . Ik voel me elke avond kiplekker. Lekker vermoeid door alle inspanning en heerlijk bankhangen met gloeiende voetjes . Ben om 7 uur klaarwakker, lekker rustig de dag beginnen en dan om 8:30 de deur uit. En tussen 22:30 en 23:00 vind ik het wel weer mooi geweest en duik ik m'n nest weer in .
Niet meer actief op Fok!
pi_47086826
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 11:38 schreef Viking84 het volgende:
Vorige zomer ben ik ook wel eens gaan wandelen, maar omdat ik dan nergens naartoe hoefde, begon het snel te vervelen.
Yep, herkenbaar. Maar ik word ook al steeds beter in de fiets laten staan en gaan lopen. Daar krijg ik het nl warm van, en van fietsen niet, dus blijkbaar kost lopen meer energie

Nou, ik heb nog niet op de weegschaal gestaan na gisteren (heeft zo snel ook weinig zin denk ik), en ik ga nu een weekend in de bossen zitten met een paar vriendinnen, dus ik kom dinsdag wel de uitkomst melden van mijn wijnexperiment
pi_47087394
Goed zo Viking84

Hier geeft de weegschaal de hele tijd tussen de 55 en 56 kg aan, niet leuk dus, want paar weken teurg zat ik op 54 kg en op het minste tijdens het afvallen op 53.2 en ik merk ook helemaal niks aan mn lichaam verder *gefrustreerd is*
  vrijdag 9 maart 2007 @ 12:51:44 #91
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47087939
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:23 schreef Sylvana het volgende:
Goed zo Viking84

Hier geeft de weegschaal de hele tijd tussen de 55 en 56 kg aan, niet leuk dus, want paar weken teurg zat ik op 54 kg en op het minste tijdens het afvallen op 53.2 en ik merk ook helemaal niks aan mn lichaam verder *gefrustreerd is*
de geijkte vragen :

1) moet je niet ongesteld worden?
2) miss moet je even over een drempel heen?
3) sport je nog wel net zoveel als eerst? (omdat je ivm je depressies miss meer zin hebt in bankhangen)

hoe lang is het al zo?

Ik stond dus ook een maand lang stil en toen ik eenmaal ging lopen (want eerder kreeg ik maar weinig beweging) en bij elke avondmaaltijd groente ging eten (nog even een bedankje voor degene die me wees op de chinese groentepakketten ) begon ik dus echt resultaat te zien . Nu is afvallen weer leuk .

Maar nu moet ik met m'n werkstuk over de heksenvervolgingen bezig, dus toedels .
Niet meer actief op Fok!
pi_47089347
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 12:51 schreef Viking84 het volgende:

[..]

de geijkte vragen :

3) sport je nog wel net zoveel als eerst? (omdat je ivm je depressies miss meer zin hebt in bankhangen)

hoe lang is het al zo?

Ik stond dus ook een maand lang stil en toen ik eenmaal ging lopen (want eerder kreeg ik maar weinig beweging) en bij elke avondmaaltijd groente ging eten (nog even een bedankje voor degene die me wees op de chinese groentepakketten ) begon ik dus echt resultaat te zien . Nu is afvallen weer leuk .

Maar nu moet ik met m'n werkstuk over de heksenvervolgingen bezig, dus toedels .
de geijkte vragen :

|nee
hoge drempel dan
ja van de week 2x2 uur geweest en verder ook wel redelijk actief geweest, veel gefietst en schoongemaakt enzo
hoe lang is het al zo?
week of 3/4
  vrijdag 9 maart 2007 @ 13:58:51 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47090373
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:31 schreef Sylvana het volgende:

[..]

de geijkte vragen :

|nee
hoge drempel dan
ja van de week 2x2 uur geweest en verder ook wel redelijk actief geweest, veel gefietst en schoongemaakt enzo
hoe lang is het al zo?
week of 3/4
hm, klinkt niet alsof je iets fout doet.
En zoals je weet, stond ik ook een week stil, maar ik deed allerlei dingen niet die ik nu wel doe. Als ik nu weer stil ga staan, zou ik het ook écht niet weten.
Misschien vindt jouw lichaam wel dat het zijn ideale gewicht bereikt heeft. Kun je die vetrollen dan niet met buikspieroefeningen weg krijgen? Want je hebt op zich een goed gewicht, alleen het is blijkbaar niet goed verdeeld.
Niet meer actief op Fok!
pi_47090635
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef Viking84 het volgende:

[..]

hm, klinkt niet alsof je iets fout doet.
En zoals je weet, stond ik ook een week stil, maar ik deed allerlei dingen niet die ik nu wel doe. Als ik nu weer stil ga staan, zou ik het ook écht niet weten.
Misschien vindt jouw lichaam wel dat het zijn ideale gewicht bereikt heeft. Kun je die vetrollen dan niet met buikspieroefeningen weg krijgen? Want je hebt op zich een goed gewicht, alleen het is blijkbaar niet goed verdeeld.
Nee heb ik in sportschool gevraagd, maar die zeiden dat ik eerst een lager vetpercentage moet krijgen voordat mn buikspieren zichtbaar worden. Dus dat ik toch eerst met cardio vet moet verbranden. En het is hier idd niet goed verdeeld nee, mn armen en onderbenen zijn echt superdun, daarom ziet het er ook niet uit dak dan zo'n dikke buik heb
pi_47090891
waarom staat droeke met een BMI van 29.9, bijna obesitas dus hier en niet in het dieetclublijstje

er staat toch duidelijk in de regels dat deze club is voor bmi van max 27
pi_47090944
geen idee, die post hier verder ook niet ofzo
pi_47091118
dat wil ik dan toch wel even aan troel voorleggen, ik vind dat iedereen gelijk moet zijn voor de wet
pi_47091180
je doet maar wat je niet laten kunt, mij maakt het niet veel uit, staan zoveel mensen in het lijstje die niet meeposten, interesseert me weinig

het gaat mij vooral om de posts in het topic, dat lijstje is leuk om af en toe te bekijken hoe het met iemand gaat, maar verder hecht ik er niet veel waarde aan
pi_47091329
quote:
Op vrijdag 9 maart 2007 14:16 schreef Sylvana het volgende:
je doet maar wat je niet laten kunt, mij maakt het niet veel uit, staan zoveel mensen in het lijstje die niet meeposten, interesseert me weinig

het gaat mij vooral om de posts in het topic, dat lijstje is leuk om af en toe te bekijken hoe het met iemand gaat, maar verder hecht ik er niet veel waarde aan
Aantal posts: 26550

Goh nee we posten niet allemaal zoveel

Respect ervoor ik hoop ooit de kaap van 10.000 wel is te halen
  vrijdag 9 maart 2007 @ 14:24:52 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47091517
En er zijn ook mensen die wél posten, maar níet in het lijstje staan . Ik hoef niet zo nodig in het lijstje. Mag ik dan nog wel mee praten?
Ik heb vanochtend pas mijn BMI van 27 bereikt .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')