Mocht het je motivatie sterken: je hebt mij gemotiveerd! Ik ga straks lopend naar de markt, en dan lopend (met volle boodschappentassen hèquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen,
ik heb overal spierpijn, maar ik ga zometeen toch weer lopend naar de stad. Ik moet en ik zal
. Was vanochtend weer 0,2 lichter dan gisteren, maar of dat komt van al dat lopen durf ik nog niet te zeggen. Kan ik eind vd week misschien meer over zeggen
. Ben wel doodop aan het eind van de dag. Vanmiddag kap ik er vroegtijdig mee. Ik wil rond 14:30 / 15:00 thuis zijn. Lekker bankhangen voor de rest van de dag.
Over crosstrainers:
Ik kan niet met crosstrainers omgaan en omdat ik bang ben een modderfiguur te slaan, sta ik er nooit op in de sportschool. Dat ding gaat altijd met mij aan de haal en maakt ongecontroleerde bewegingen.
het moet even gezegd: mijn kleine dotje hangt over de monitor heen te pitten![]()
Ik haat lopen ook, maar ik haat het nog meer om een maand op hetzelfde gewicht te blijven hangen. Dan is de keus snel gemaaktquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Wat een motivatieIk had al lang de fiets gepakt, ik haat lopen
![]()
Spierpijn is goed! Betekent dat je je spieren zo belast hebt, dat ze nu aan het voorbereiden zijn om hetzelfde weer te doen, tenminste, dat is mij altijd verteld, ik kan het mis hebben.
Crosstrainers zijn een beetje irritant omdat ze je 'dwingen' om met je armen mee te gaan met je benen, zegmaar. Maar als je eenmaal in het ritme zit lukt het wel![]()
Katjes zijn liev!!![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:10 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Mocht het je motivatie sterken: je hebt mij gemotiveerd! Ik ga straks lopend naar de markt, en dan lopend (met volle boodschappentassen hèdat is extra verbranding) weer terug.
Alles wentquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Met volle boodschappentassen fietsen mag dan wel goed zijn voor de lijn, het is niet goed voor m'n bloeddruk. Ik zwaai alle kanten op met m'n fiets, iedereen werkt tegen en ik kom alleen maar heel chagrijnig thuis
.
Door je aan te melden op www.dieet-web.nl, je profiel in te vullen en een eerste resultaat, en dan Troel een pm te sturen dat je graag in dit lijstje wilt in plaats van dat van de dieetclub. Staat ook in de OP trouwensquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Hoe kan ik zeg maar ook bij dat lijstje komen?
Goed bezig!quote:Weeg 1 kilo minder sinds vorig week! wieh!
Gister 20 min hardlopen gedaan. daarna veel buikspieroefeningen
valt mee hoor, volgens mij, als je het lijstje in de OP bekijkt. Ik ben 1,72.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef Alcarin het volgende:
Wat is dat trouwens met 1,68 meter? Er zijn wel heel veel mensen zo lang...![]()
Daar keek ik juist naar, en daar staan 6 mensen in die precies 1,68 zijn! Ik vond het wel grappig. Maar goed, ik ben/word een wetenschapper, dus ik verbind geen conclusies aan zo'n kleine steekproefquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef Viking84 het volgende:
valt mee hoor, volgens mij, als je het lijstje in de OP bekijkt. Ik ben 1,72.
mijn taille is smaller dan die van jou maar mijn heupen zijn dan ook weer veel brederquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo, gister heb ik eens mn heupen en taille gemeten. Heupen zijn 94 en mn taille is 80 (dat viel wel mee dus). Maar het lijkt erop dat ik dus nooit echt een mooie wespentaille zou kunnen krijgen, daarvoor zijn mn heupen wel te smal denk ik.
als ik het goed gemeten heb zijn mijn heupen 105 cm en mijn taille 100quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn taille is smaller dan die van jou maar mijn heupen zijn dan ook weer veel breder
mijn heupen durf ik echt niet te meten (weet trouwens ook niet precies waar dat moet)quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
als ik het goed gemeten heb zijn mijn heupen 105 cm en mijn taille 100.
ik wandel hier natuurlijk niet voor niks rondquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
mijn heupen durf ik echt niet te meten (weet trouwens ook niet precies waar dat moet)
en mijn taille is 77
Ja hoor, je hebt bijna mijn "afmetingen" en ik wil in mei al onder de 60 zijn! Veel bewegen en liefst ook echt sporten, anders gaat het niet lukken denk ik (of je moet een crash-dieet doen, maar dan zit je voor de herfst weer boven de 70.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef Zeeltje het volgende:
ik ben 1.67
en te zwaar haha.. ik wil graag onder de 60 komen in de zomer!
weeg nu 71kg.. zou dat kunnen?
11 kilo afvallen in nog geen 4 maanden?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja hoor, je hebt bijna mijn "afmetingen" en ik wil in mei al onder de 60 zijn! Veel bewegen en liefst ook echt sporten, anders gaat het niet lukken denk ik (of je moet een crash-dieet doen, maar dan zit je voor de herfst weer boven de 70.
nee, krijg geen last van mn voeten en ik heb Nike's aanquote:Op woensdag 7 maart 2007 05:50 schreef _Eendje_ het volgende:
[..]
proficiat![]()
hierna verdien je idd wel een gezonde snack![]()
even twee kleine vraagjes tussendoor:
heb jij dan geen last van je voeten? Mijn probleem is meestal dat ik na 30min enorme last krijg van het voorste deel van mijn voeten (zo branden precies en euhm beetje geen gevoel meer in mijn tenen) ik heb het vermoeden dat dit voornamelijk aan mijn schoenen ligt... dus meteen even ook een andere vraag: welke schoenen draag je?
en dan mijn tweede algemene vraag: hoeveel water mag je eigenlijk per dag drinken dat het gezond blijft?
Dat hoeft niet persee, je kunt ook je handen aan de middelste handvaten houden, alleen dan train je die dus nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:
Crosstrainers zijn een beetje irritant omdat ze je 'dwingen' om met je armen mee te gaan met je benen, zegmaar. Maar als je eenmaal in het ritme zit lukt het wel![]()
Katjes zijn liev!!![]()
Mwah, toen ik nog fanatiek Weight Watchers-punten telde, viel ik ook wel een kilo per week af. Het is er prima vanaf gebleven en ik had niet het gevoel dat ik te weinig binnenkreeg. Het kan dus wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:00 schreef Viking84 het volgende:
[..]
11 kilo afvallen in nog geen 4 maanden?. Dat is 3 kilo per maand. Vind ik wel erg drastisch, hoor. We sonjabakkeren hier toch niet?
Nou, ik eet echt niet anders dan jullie, maar ik ben sinds eind januari (toen ik begon) maar 3 kg kwijtgeraakt, waarvan 1 kg er na 2 weken weer aan zat en er tot op heden ook niet af wilquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb het bijna een half jaar gedaan toen. Na een tijdje ging ik inderdaad langzamer afvallen, maar ik ben toen gaan sporten en uiteindelijk bleef ik wel afvallen.
Zeker als je net begint moeten 4 of 5 kilo per maand haalbaar zijn zonder jezelf uit te hongeren. Dan moet je natuurlijk wel goed op blijven letten dat je alles binnen krijgt wat je lichaam nodig heeft. Als je je lichaam niet goed verzorgt, zal het ook niet meewerken.
Ik ben 1.65 als het niet kleiner is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:32 schreef conleche het volgende:
Jarenlang was 1m68 het gemiddelde van de Nederlandse vrouw, dat is nu allang niet meer zo. Als ik al die lange jonge meiden van tegenwoordig zie, denk ik dat het gemiddelde nu iets van 1m72 zal zijn(nichtje s 14 en is bijna 1m80). Als je klein bent zie je er sneller mollig uit, dus misschien daarom dat er in dit topic zoveel kleintjes zijn.
Je hersenen gebruiken zo'n 20% van de energie die je binnenkrijgt, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP...
Ik wou dat je met hersenactiviteit ook veel calorieën verbrandde, dan was ik mager als dit tentamen achter de rug is. Fysische chemie, pff... Maar ik snap het nu wel, min of meer. De integralen en vergelijkingen winnen het dit keer niet van mij!
Oh, maar ik heb het ook niet over hoe ik nu eet! Toen leefde ik op iets meer dan 1000kcal per dag.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:34 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nou, ik eet echt niet anders dan jullie, maar ik ben sinds eind januari (toen ik begon) maar 3 kg kwijtgeraakt, waarvan 1 kg er na 2 weken weer aan zat en er tot op heden ook niet af wil.
Ja dat probleem heb ik ook. Ik ben nu 82 kg bij 1,72 m (was 88 kg). Wat ik sinds deze week veranderd heb is: elke dag groente en meer bewegen (= 4 keer per week lopend naar stage / college en weer terug = 40 á 60 minuten per keer). En dan stap ik dus ook stevig door. Voel m'n spieren en heb nu lichte spierpijn van gisteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:48 schreef Zeeltje het volgende:
mijn benen zijn het ergst.. en die krijg ik gewoon niet af.. niet eens een beetje..
ik weet dat ik niet veel kracht sport moet doen en dat doe ik ook niet maar wat dan wel?
en ik weet gewoon niet waarom ik niet afval.
Ik eet echt gezond
vandaag
ontbijt:
verse jus
thee
2 boterham met smeerkaas 40+
tussendoor
appel
koffie zwart
lunch
2 boterhamen met ham en komkommer
tussendoor
mandarijn
en vanavond gewoon normaal eten. niet vettig ofzo
en daarna drink ik een kopje thee of koffie en dat was het..
en zo gaat dat eigenlijk elke dag. maar dan wel met variaties.
ik sport 3 keer per week. als bijbaan werk als serveerster dus lopen doe je daar ook veel.
verder moet ik elke dag een sowieso 1 uur lopen voor mijn stage ( heen en terug )
wat doe ik niet goed?
7 kleine appels oftewel 3,5 grote appels ongeveer? zo doe je goed hahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dit al gegeten vandaag:
Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
En een banaan en 7 kleine stukjes appel.
Gezond hè?![]()
als je het in samenwerking met cardio doet niet neequote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef Zeeltje het volgende:
ik weeg 71 kg.. bij een lengte van 1.67
ik zal eens mijn omvang meten
Maar met krachtoefeningen gaat het dan juist niet opblazen?
toen ik klein was maakte mijn moeder mij altijd wijs dat ik een afrikaanse kont had ( omdat hij zo uitsteekt )
Ze heeft het over stukjes appel he, niet over hele appelsquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
7 kleine appels oftewel 3,5 grote appels ongeveer? zo doe je goed haha
ik heb gehoord dat te veel fruit ook niet goed is.. ivm suiker ofzo
ik vind het een beetje raar dat je het steeds over 'stukjes appel' hebt. Zeg gewoon 'grote appel' of 'kleine appel' en als je wilt weten hoeveel calorieën er dan in zitten, weeg je hem even en zoek je op de caloriewijzer op hoeveel calorieën erin zitten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb dit al gegeten vandaag:
Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
En een banaan en 7 kleine stukjes appel.
Gezond hè?![]()
Haha nee 7 kleine stukjes appel is nog niet eens 1 normale appel denk ik. (We hebben kleine appels.)quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Zeeltje het volgende:
[..]
7 kleine appels oftewel 3,5 grote appels ongeveer? zo doe je goed haha
ik heb gehoord dat te veel fruit ook niet goed is.. ivm suiker ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |