abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47005553
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen ,

ik heb overal spierpijn , maar ik ga zometeen toch weer lopend naar de stad. Ik moet en ik zal . Was vanochtend weer 0,2 lichter dan gisteren, maar of dat komt van al dat lopen durf ik nog niet te zeggen. Kan ik eind vd week misschien meer over zeggen . Ben wel doodop aan het eind van de dag. Vanmiddag kap ik er vroegtijdig mee. Ik wil rond 14:30 / 15:00 thuis zijn. Lekker bankhangen voor de rest van de dag.

Over crosstrainers:

Ik kan niet met crosstrainers omgaan en omdat ik bang ben een modderfiguur te slaan, sta ik er nooit op in de sportschool. Dat ding gaat altijd met mij aan de haal en maakt ongecontroleerde bewegingen .

het moet even gezegd: mijn kleine dotje hangt over de monitor heen te pitten
Mocht het je motivatie sterken: je hebt mij gemotiveerd! Ik ga straks lopend naar de markt, en dan lopend (met volle boodschappentassen hè dat is extra verbranding) weer terug.

Verder ben ik er van overtuigd dat ik na twee "op eten letten" dagen al ben afgevallen en ik mag dat ook best zijn want ik heb toch geen weegschaal dat is ook heel goed voor je motivatie.

Van onze kat word je trouwens al lui als je er naar kijkt hij slaapt en slaapt en snurkt en ligt en geeuwt en rekt zich uit . Totdat hij ineens een maffe bui krijgt en m'n printer aanvalt of bedenkt dat de plant in de vensterbank ineens z'n grootste vijand is .

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 07-03-2007 09:10:31 ]
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:13:17 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47005623
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wat een motivatie Ik had al lang de fiets gepakt, ik haat lopen
Spierpijn is goed! Betekent dat je je spieren zo belast hebt, dat ze nu aan het voorbereiden zijn om hetzelfde weer te doen, tenminste, dat is mij altijd verteld, ik kan het mis hebben.

Crosstrainers zijn een beetje irritant omdat ze je 'dwingen' om met je armen mee te gaan met je benen, zegmaar. Maar als je eenmaal in het ritme zit lukt het wel
Katjes zijn liev!!
Ik haat lopen ook, maar ik haat het nog meer om een maand op hetzelfde gewicht te blijven hangen. Dan is de keus snel gemaakt . Ik blijf vanochtend toch maar thuis. Vanmiddag even naar stage lopen en weer terug .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:14:33 #53
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47005646
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:10 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Mocht het je motivatie sterken: je hebt mij gemotiveerd! Ik ga straks lopend naar de markt, en dan lopend (met volle boodschappentassen hè dat is extra verbranding) weer terug.
, wat goed .

Met volle boodschappentassen fietsen mag dan wel goed zijn voor de lijn, het is niet goed voor m'n bloeddruk . Ik zwaai alle kanten op met m'n fiets, iedereen werkt tegen en ik kom alleen maar heel chagrijnig thuis .
Niet meer actief op Fok!
pi_47005718
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Met volle boodschappentassen fietsen mag dan wel goed zijn voor de lijn, het is niet goed voor m'n bloeddruk . Ik zwaai alle kanten op met m'n fiets, iedereen werkt tegen en ik kom alleen maar heel chagrijnig thuis .
Alles went
Zwieberen en chagrijnig worden deed ik eerst ook, maar nu fiets ik blij tegen de wind in met 2 tassen aan mijn stuur, maak soepel bochtjes en parkeer de fiets handig tegen de muur bij thuiskomst.
Victory is mine!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:19:19 #55
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47005752
Hoe kan ik zeg maar ook bij dat lijstje komen?
Weeg 1 kilo minder sinds vorig week! wieh!
Gister 20 min hardlopen gedaan. daarna veel buikspieroefeningen
voel het meestal de dag erna pas..

Maar nu even een boterham
The girl that lost her mind
pi_47005851
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:
Hoe kan ik zeg maar ook bij dat lijstje komen?
Door je aan te melden op www.dieet-web.nl, je profiel in te vullen en een eerste resultaat, en dan Troel een pm te sturen dat je graag in dit lijstje wilt in plaats van dat van de dieetclub. Staat ook in de OP trouwens
quote:
Weeg 1 kilo minder sinds vorig week! wieh!
Gister 20 min hardlopen gedaan. daarna veel buikspieroefeningen
Goed bezig!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:30:44 #57
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47006009
ja ik ben al aangemeld op dieet-web.nl

maar zals eens pmmen
pi_47006311
Wat is dat trouwens met 1,68 meter? Er zijn wel heel veel mensen zo lang...
  woensdag 7 maart 2007 @ 09:43:51 #59
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47006326
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef Alcarin het volgende:
Wat is dat trouwens met 1,68 meter? Er zijn wel heel veel mensen zo lang...
valt mee hoor, volgens mij, als je het lijstje in de OP bekijkt. Ik ben 1,72.
Niet meer actief op Fok!
pi_47006393
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 09:43 schreef Viking84 het volgende:
valt mee hoor, volgens mij, als je het lijstje in de OP bekijkt. Ik ben 1,72.
Daar keek ik juist naar, en daar staan 6 mensen in die precies 1,68 zijn! Ik vond het wel grappig. Maar goed, ik ben/word een wetenschapper, dus ik verbind geen conclusies aan zo'n kleine steekproef
pi_47006402
goede morgen
ik heb alweer lekker gesport, half uurtje op de de crosstrainer terwijl ik SATC aan het kijken was

vanmorgen weer gewogen en ben niet afgevallen maar ik heb zo'n weegschaal die per halve kilo's gaat

binnenkort nog iemand van 168 in het lijstje
pi_47008671
Zo, gister heb ik eens mn heupen en taille gemeten. Heupen zijn 94 en mn taille is 80 (dat viel wel mee dus). Maar het lijkt erop dat ik dus nooit echt een mooie wespentaille zou kunnen krijgen, daarvoor zijn mn heupen wel te smal denk ik. De buikspieroefeningen lukken wel, dus het kan best nog wat minder worden, dat wel.
Ohja gister heb ik pizza gemaakt met zo'n kant en klare bodem met tomatensaus, rundergehakt groenten en kaas erop van een plakje. Heb alleen geen idee hoeveel kcal. zo'n kant en klare bodem bevat. Zou het veel zijn?
Het mooi kotsende meisje.
pi_47008770
Sorry dat ik het moet zeggen, maar die kant-en-klare pizzabodems zijn over het algemeen heel slecht. Je zou het niet zeggen, maar ik heb het eens opgezocht en het valt nogal tegen.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47008897
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Zo, gister heb ik eens mn heupen en taille gemeten. Heupen zijn 94 en mn taille is 80 (dat viel wel mee dus). Maar het lijkt erop dat ik dus nooit echt een mooie wespentaille zou kunnen krijgen, daarvoor zijn mn heupen wel te smal denk ik.
mijn taille is smaller dan die van jou maar mijn heupen zijn dan ook weer veel breder
pi_47008915
Ik heb het maar eens opgezocht en het komt neer op tussen de 250 en 300 per 100 gram. Een stuk was 125 gram dus samen komt dat op tussen de 312 en 375 kcal. Tis niet bepaald weinig, maar nou ook geen ramp. Het is niet zo dat ik elke dag pizza eet ofzo.
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:13:32 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47008933
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:12 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mijn taille is smaller dan die van jou maar mijn heupen zijn dan ook weer veel breder
als ik het goed gemeten heb zijn mijn heupen 105 cm en mijn taille 100 .
Niet meer actief op Fok!
pi_47008979
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

als ik het goed gemeten heb zijn mijn heupen 105 cm en mijn taille 100 .
mijn heupen durf ik echt niet te meten (weet trouwens ook niet precies waar dat moet)
en mijn taille is 77
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:17:20 #68
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47009065
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

mijn heupen durf ik echt niet te meten (weet trouwens ook niet precies waar dat moet)
en mijn taille is 77
ik wandel hier natuurlijk niet voor niks rond .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:19:38 #69
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47009141
Ik ga straks (rond 12 uur) eens een ham / kaas tosti maken trouwens . Heb nog 1 plak ham liggen die nog op moet. Hopelijk is 'ie niet bedorven
Niet meer actief op Fok!
pi_47009498
Jarenlang was 1m68 het gemiddelde van de Nederlandse vrouw, dat is nu allang niet meer zo. Als ik al die lange jonge meiden van tegenwoordig zie, denk ik dat het gemiddelde nu iets van 1m72 zal zijn(nichtje s 14 en is bijna 1m80). Als je klein bent zie je er sneller mollig uit, dus misschien daarom dat er in dit topic zoveel kleintjes zijn.

@Miss_S: je heupen moet je meten rond het breedste en dikste punt; dus daar waar je het minst wilt meten zeg maar En was het nog gezellig in het twijfelaartje van Thrilled gisteravond?
pi_47009511
Pizza's maak ik met (oud) brood. En ik heb alleen volkoren, dus zijn het gelijk volkoren bodems.
Werkt prima. Vooral met verse tomaat ipv tomatensaus.
Jammer dat kaas zo vet is.

Ondertussen is er nogal lekkere chocola in de aanbieding bij de jumbo (met rum en nogwatlekkers).
Ik denk dat ik toch een reep ga kopen............en dan pleur ik het ding in de vriezer! Want chocola kan het best bij kamertemperatuur gegeten worden en dus als ik zin heb in chocola dan is die reep niet op temperatuur en dus niet optimaal lekker en dus verspilling om te eten. Zaterdag mag die dan uit de vriezer want dan mag ik weer junken.

Maar nu eerst weer een voettochtje naar de super en daarna koolvis met tomaat en knof voor lunch.
Ik wil de 63 zien.....waarom duurt het zo lang, ik ben braaf geweest! (stuiterdestuiter!)
Gelukkig heb ik er al wel een paar dagen achter elkaar een cm taille er af...dus ik ben gewoon weer ongeduldig.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47009552
ik zal vanavond dan maar eens meten............
en erg gezellig
  woensdag 7 maart 2007 @ 11:44:24 #73
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47009848
ik ben 1.67
en te zwaar haha.. ik wil graag onder de 60 komen in de zomer!
weeg nu 71kg.. zou dat kunnen?
pi_47010118
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:44 schreef Zeeltje het volgende:
ik ben 1.67
en te zwaar haha.. ik wil graag onder de 60 komen in de zomer!
weeg nu 71kg.. zou dat kunnen?
Ja hoor, je hebt bijna mijn "afmetingen" en ik wil in mei al onder de 60 zijn! Veel bewegen en liefst ook echt sporten, anders gaat het niet lukken denk ik (of je moet een crash-dieet doen, maar dan zit je voor de herfst weer boven de 70.
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:00:40 #75
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47010360
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:53 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja hoor, je hebt bijna mijn "afmetingen" en ik wil in mei al onder de 60 zijn! Veel bewegen en liefst ook echt sporten, anders gaat het niet lukken denk ik (of je moet een crash-dieet doen, maar dan zit je voor de herfst weer boven de 70.
11 kilo afvallen in nog geen 4 maanden? . Dat is 3 kilo per maand. Vind ik wel erg drastisch, hoor. We sonjabakkeren hier toch niet?
Niet meer actief op Fok!
pi_47010564
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 05:50 schreef _Eendje_ het volgende:

[..]

proficiat
hierna verdien je idd wel een gezonde snack

even twee kleine vraagjes tussendoor:

heb jij dan geen last van je voeten? Mijn probleem is meestal dat ik na 30min enorme last krijg van het voorste deel van mijn voeten (zo branden precies en euhm beetje geen gevoel meer in mijn tenen ) ik heb het vermoeden dat dit voornamelijk aan mijn schoenen ligt... dus meteen even ook een andere vraag: welke schoenen draag je?

en dan mijn tweede algemene vraag: hoeveel water mag je eigenlijk per dag drinken dat het gezond blijft?
nee, krijg geen last van mn voeten en ik heb Nike's aan

pi_47010647
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:54 schreef Alcarin het volgende:

Crosstrainers zijn een beetje irritant omdat ze je 'dwingen' om met je armen mee te gaan met je benen, zegmaar. Maar als je eenmaal in het ritme zit lukt het wel
Katjes zijn liev!!
Dat hoeft niet persee, je kunt ook je handen aan de middelste handvaten houden, alleen dan train je die dus niet

Ik kan nu echt amper lopen van de spierpijn alleen, dus vandaag maar ff rustig dagje en dan morgen wel weer naar de sportschool
pi_47010846
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:00 schreef Viking84 het volgende:

[..]

11 kilo afvallen in nog geen 4 maanden? . Dat is 3 kilo per maand. Vind ik wel erg drastisch, hoor. We sonjabakkeren hier toch niet?
Mwah, toen ik nog fanatiek Weight Watchers-punten telde, viel ik ook wel een kilo per week af. Het is er prima vanaf gebleven en ik had niet het gevoel dat ik te weinig binnenkreeg. Het kan dus wel.
pi_47011057
In de 1e 2 maanden viel ik ook ongeveer een kilo per week af, maar je basaalmetabolisme wordt wel steeds lager ook (en je inname behoefte vermindert sowieso omdat je minder zwaar wordt), dus daarna ging het steeds langzamer. Nu zit ik op 12 kilo in 5 maanden ongeveer (al moet ik zeggen dat ik pas in 2007 begonnen ben met sporten en best weleens meedoe met lekker eten).
Onder de 60 komen duurt nog wel een tijdje denk ik (maar dat is mijn doel ook niet echt meer).
pi_47011144
Ik heb het bijna een half jaar gedaan toen. Na een tijdje ging ik inderdaad langzamer afvallen, maar ik ben toen gaan sporten en uiteindelijk bleef ik wel afvallen.

Zeker als je net begint moeten 4 of 5 kilo per maand haalbaar zijn zonder jezelf uit te hongeren. Dan moet je natuurlijk wel goed op blijven letten dat je alles binnen krijgt wat je lichaam nodig heeft. Als je je lichaam niet goed verzorgt, zal het ook niet meewerken.
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:34:56 #81
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47011426
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:25 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb het bijna een half jaar gedaan toen. Na een tijdje ging ik inderdaad langzamer afvallen, maar ik ben toen gaan sporten en uiteindelijk bleef ik wel afvallen.

Zeker als je net begint moeten 4 of 5 kilo per maand haalbaar zijn zonder jezelf uit te hongeren. Dan moet je natuurlijk wel goed op blijven letten dat je alles binnen krijgt wat je lichaam nodig heeft. Als je je lichaam niet goed verzorgt, zal het ook niet meewerken.
Nou, ik eet echt niet anders dan jullie, maar ik ben sinds eind januari (toen ik begon) maar 3 kg kwijtgeraakt, waarvan 1 kg er na 2 weken weer aan zat en er tot op heden ook niet af wil .

Van mijn diëtist hoorde ik vorig jaar dat 1 kg per maand doenlijk moet zijn, dus ik vind 4 tot 5 kg wel erg veel. Voedingscentrum heeft het over 0,5 tot 1 kg per week, dus dan zit je wel steeds tegen het maximum aan wat je kunt afvallen (en als je 5 kg afvalt, zelfs eroverheen, dan breek je spierweefsel af).
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:35:34 #82
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47011447
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 11:32 schreef conleche het volgende:
Jarenlang was 1m68 het gemiddelde van de Nederlandse vrouw, dat is nu allang niet meer zo. Als ik al die lange jonge meiden van tegenwoordig zie, denk ik dat het gemiddelde nu iets van 1m72 zal zijn(nichtje s 14 en is bijna 1m80). Als je klein bent zie je er sneller mollig uit, dus misschien daarom dat er in dit topic zoveel kleintjes zijn.
Ik ben 1.65 als het niet kleiner is.
pi_47011579
Heb net gekeken wanneer ik was begonnen en het is precies een maand geleden en ik ben 2,8 kilo kwijt. Dat gaat dus te langzaam (vooral ook omdat ik eind februari al meer dan 3 kilo was afgevallen). Ik zit nog steeds op 1500 cal. + sporten regime, maar heb me de laatste tijd wat dingen veroorloofd, die ik me dus niet kan veroorloven. (alcohol, chocotaart) Eigenlijk is wat ik nu eet/beweeg dus goed om m'n gewicht op peil te houden, maar niet om af te vallen. Dus ik moet nog maar eens goed kijken naar wat ik eet en proberen er nog een 100 à 200 cal. vanaf te halen. Of nog meer sporten, maar ik ga al bijna elke dag naar de sportschool!
  woensdag 7 maart 2007 @ 12:42:42 #84
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_47011663
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:05 schreef Mini_rulez het volgende:
TVP...

Ik wou dat je met hersenactiviteit ook veel calorieën verbrandde, dan was ik mager als dit tentamen achter de rug is. Fysische chemie, pff... Maar ik snap het nu wel, min of meer. De integralen en vergelijkingen winnen het dit keer niet van mij!
Je hersenen gebruiken zo'n 20% van de energie die je binnenkrijgt, geloof ik.

Alleen is dat niet echt beïnvloedbaar, neem ik aan, dus gewicht verliezen door harder te denken lukt niet.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_47011866
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 12:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou, ik eet echt niet anders dan jullie, maar ik ben sinds eind januari (toen ik begon) maar 3 kg kwijtgeraakt, waarvan 1 kg er na 2 weken weer aan zat en er tot op heden ook niet af wil .
Oh, maar ik heb het ook niet over hoe ik nu eet! Toen leefde ik op iets meer dan 1000kcal per dag.

Spierweefsel (en daarmee je basaalmetabolisme) kun je volgens mij trouwens wel aardig op peil houden als je veel sport en voldoende eiwitten binnenkrijgt.
pi_47012210
Ik heb mezelf op een idee gebracht.
Toch maar weer eens dat puntenprogramma erbij gepakt. Dan kan ik nu snel (maar wel gezond) nog een paar kilo's kwijtraken en dan door te sporten mijn gewicht op peil houden terwijl ik normaal kan blijven eten. Vorig jaar heeft het goed gewerkt.
pi_47013571
Het is me gelukt de chocola te vervoeren en in de vriezer te gooien zonder er ook maar een microgrammetje van te eten!
Nu zit ik aan de rivierkreeftjes (gemengd met wat eiersalade en rauwkostsalade en flink wat sambal). Ik zag namelijk wat potjes afslanktabletten en slimfastzooi staan en ik dacht: als sommige mensen zoveel geld weggooien aan deze onzin, waarom niet iets echt lekkers en veel gezonders eten?
Mmmm, dingen met rauwkost zijn toch wel erg lekker op de tong en de maag voor lunch.

Nog een opmerking over de crosstrainer. Ik ben ook niet zo dol op de armdingen want volgens mij is het ding niet helemaal voor mij gemaakt. Mijn houding voelt veel lekkerder aan als ik met de armen los train. Net of ik loop of op een unicycle bezig ben.
Ook vind ik achteruit lekkerder gaan dan vooruit. Dit schijnt ook nog eens erg goed voor de hamstrings te zijn dus met dit en het squatten krijg ik een wel heel stevige ronde kont. Nou het vet er nog af en J-Lo wordt jaloers op me.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47013839
ik heb gister van dat uur ook 2 minuten achteruit gecrosstrained, maar dat hield ik echt amper vol ( maar deed het ook op het eind) maar dat voel je idd goed in je hamstrings ja
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:48:03 #89
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47013891
mijn benen zijn het ergst.. en die krijg ik gewoon niet af.. niet eens een beetje..
ik weet dat ik niet veel kracht sport moet doen en dat doe ik ook niet maar wat dan wel?

en ik weet gewoon niet waarom ik niet afval.
Ik eet echt gezond
vandaag
ontbijt:
verse jus
thee
2 boterham met smeerkaas 40+
tussendoor
appel
koffie zwart
lunch
2 boterhamen met ham en komkommer
tussendoor
mandarijn

en vanavond gewoon normaal eten. niet vettig ofzo
en daarna drink ik een kopje thee of koffie en dat was het..
en zo gaat dat eigenlijk elke dag. maar dan wel met variaties.
ik sport 3 keer per week. als bijbaan werk als serveerster dus lopen doe je daar ook veel.
verder moet ik elke dag een sowieso 1 uur lopen voor mijn stage ( heen en terug )

wat doe ik niet goed?
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:49:00 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47013925
Nou ik plas nog steeds veel minder dan ik opneem, dus dan moet het vocht m'n lichaam maar langs een andere weg verlaten --> vanwege Dag Dingo...
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:49:57 #91
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47013967
oh en ik drink 2 liter per dag water zuiver sowieso
pi_47014026
Zeeltje, spieren zijn zwaarder dan vet, dus als je lichaam wel strakker wordt dan kan het dus zijn dat je niet afvalt, maar wel een gezonder lichaam krijgt dus. Dus dan zou ik ipv kilo's wegen je omvangen gaan meten met een cm, misschien dat je daar wel verschil in ziet

Maar als je het ook niet merkt aan je lichaam dan zou ik het ook niet weten waarom dat dan zo is, want je bent wel goed bezig zo te lezen

En om je benen dunner te krijgen zul je cardio en kracht moeten doen, en dan eerst krachttraining en daarna cardio, want met kracht verbrand je dan eerst de koolhydraten en daarna met cardio verbrand je het vet beter
  woensdag 7 maart 2007 @ 13:54:36 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47014106
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 13:48 schreef Zeeltje het volgende:
mijn benen zijn het ergst.. en die krijg ik gewoon niet af.. niet eens een beetje..
ik weet dat ik niet veel kracht sport moet doen en dat doe ik ook niet maar wat dan wel?

en ik weet gewoon niet waarom ik niet afval.
Ik eet echt gezond
vandaag
ontbijt:
verse jus
thee
2 boterham met smeerkaas 40+
tussendoor
appel
koffie zwart
lunch
2 boterhamen met ham en komkommer
tussendoor
mandarijn

en vanavond gewoon normaal eten. niet vettig ofzo
en daarna drink ik een kopje thee of koffie en dat was het..
en zo gaat dat eigenlijk elke dag. maar dan wel met variaties.
ik sport 3 keer per week. als bijbaan werk als serveerster dus lopen doe je daar ook veel.
verder moet ik elke dag een sowieso 1 uur lopen voor mijn stage ( heen en terug )

wat doe ik niet goed?
Ja dat probleem heb ik ook. Ik ben nu 82 kg bij 1,72 m (was 88 kg). Wat ik sinds deze week veranderd heb is: elke dag groente en meer bewegen (= 4 keer per week lopend naar stage / college en weer terug = 40 á 60 minuten per keer). En dan stap ik dus ook stevig door. Voel m'n spieren en heb nu lichte spierpijn van gisteren.

Jij beweegt al veel zie ik. Dan zou ik het ook niet weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Viking84 op 07-03-2007 14:06:48 ]
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:07:11 #94
157031 roosjeroosje1988
pi_47014540
Ik heb dit al gegeten vandaag:

Ontbijt: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 1 met kipfilet
En een banaan en 7 kleine stukjes appel.

Gezond hè?
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:07:16 #95
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47014542
ik weeg 71 kg.. bij een lengte van 1.67
ik zal eens mijn omvang meten
Maar met krachtoefeningen gaat het dan juist niet opblazen?

toen ik klein was maakte mijn moeder mij altijd wijs dat ik een afrikaanse kont had ( omdat hij zo uitsteekt )
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:08:12 #96
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47014575
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Gezond hè?
7 kleine appels oftewel 3,5 grote appels ongeveer? zo doe je goed haha

ik heb gehoord dat te veel fruit ook niet goed is.. ivm suiker ofzo
pi_47014641
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef Zeeltje het volgende:
ik weeg 71 kg.. bij een lengte van 1.67
ik zal eens mijn omvang meten
Maar met krachtoefeningen gaat het dan juist niet opblazen?

toen ik klein was maakte mijn moeder mij altijd wijs dat ik een afrikaanse kont had ( omdat hij zo uitsteekt )
als je het in samenwerking met cardio doet niet nee
pi_47014653
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

Ze heeft het over stukjes appel he, niet over hele appels
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:11:38 #99
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47014727
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

Gezond hè?
ik vind het een beetje raar dat je het steeds over 'stukjes appel' hebt. Zeg gewoon 'grote appel' of 'kleine appel' en als je wilt weten hoeveel calorieën er dan in zitten, weeg je hem even en zoek je op de caloriewijzer op hoeveel calorieën erin zitten.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:12:09 #100
157031 roosjeroosje1988
pi_47014748
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:08 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

Haha nee 7 kleine stukjes appel is nog niet eens 1 normale appel denk ik. (We hebben kleine appels.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')