abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46992625

Het enige echte vervolg op Slank de lente in # 52!

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok Dieetclub deel 141.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 1% gewijzigd door Alcarin op 06-03-2007 22:09:00 ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46992680
Pssst.
53
pi_46992741
Uhm, volgens mij is dit deel 53 al hoor

* Sylvana is dood

Half uur gefietst in de sportschool, toen half uur gefitnessed en daarna ging ik dus op de crosstainer

Dat was dus om half 9. Ik voetbal voorbeschouwing aangezet, en toen dacht ik, van ja, normaal ga ik 25 minuten, maar ik wil die wedstrijd ook wel zien, dus wat nu Nouja, gewoon doorgaan op de crosstainer dus en er om half 10 toen de eerste helft was afgelopen er af gestapt, dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained

En toen snel naar huis voor de tweede helft en nu kom ik niet meer van de bank af vanavond

En ik maar denken dat ik geen conditie had
pi_46992877
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Pssst.
53

Dan moet ik wel erg gaar zijn...
En het is unfixable!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46992921
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dan moet ik wel erg gaar zijn...
En het is unfixable!
jewel hoor, gewoon in feedback topic zeggen dat het 53 moet zijn modjes kunnen het wel veranderen
pi_46993008
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef Sylvana het volgende:
jewel hoor, gewoon in feedback topic zeggen dat het 53 moet zijn modjes kunnen het wel veranderen
Deed ik net
Komt vast goed!

edit: Jeuj!
pi_46993167
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, volgens mij is dit deel 53 al hoor

* Sylvana is dood

Half uur gefietst in de sportschool, toen half uur gefitnessed en daarna ging ik dus op de crosstainer

Dat was dus om half 9. Ik voetbal voorbeschouwing aangezet, en toen dacht ik, van ja, normaal ga ik 25 minuten, maar ik wil die wedstrijd ook wel zien, dus wat nu Nouja, gewoon doorgaan op de crosstainer dus en er om half 10 toen de eerste helft was afgelopen er af gestapt, dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained

En toen snel naar huis voor de tweede helft en nu kom ik niet meer van de bank af vanavond

je bent weer lekker bezig
ik zou eigenlijk ook een tv bij mijn crosstrainer moeten hebben staan
pi_46993222
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:
je bent weer lekker bezig
ik zou eigenlijk ook een tv bij mijn crosstrainer moeten hebben staan
Eigenlijk moet ik een crosstrainer bij mijn tv hebben staan...
pi_46993281
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

haha

Tis dat die dingen zo duur zijn en ik er geen ruimte voor heb, maar een crosstrainer is het enige apparaat wat ik in huis zou willen hebben. Dat ding is echt verslavend
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:09:18 #10
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46993321
tvp
pi_46993368
Zou echt geweldig zijn als ik zo'n ding thuis zo hebben, maar ik heb maar een klein huisje dus zo'n ding past er echt niet in
pi_46993523
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef Alcarin het volgende:
Zou echt geweldig zijn als ik zo'n ding thuis zo hebben, maar ik heb maar een klein huisje dus zo'n ding past er echt niet in
Same here, dus dan maar in de sportschool, alleen ik zou der elke dag wel op kunnen staan, maar elke dag naar de sportschool dat hou ik niet vol, vind die 3 ker in de week wel genoeg

Kga nu maar ff een paprika aanvallen, k heb honger van al dat sporten
pi_46993579
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:13 schreef Sylvana het volgende:
Kga nu maar ff een paprika aanvallen, k heb honger van al dat sporten
Zorg wel dat je wint he, laat je niet verslaan zoals ik met die stomme kiwi!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:18:17 #14
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46993782
O oeps, ik las net iets over buikomtrek?

Ik heb 91 cm
maar ik heb wel maat 36/38 van kleding
en ben een soort van lang/dun(normaal)

uhm...

help
veni vidi gebanned
pi_46993825
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
O oeps, ik las net iets over buikomtrek?

Ik heb 91 cm
maar ik heb wel maat 36/38 van kleding
en ben een soort van lang/dun(normaal)
Ehm, dat lijkt me bijna onmogelijk...
Meet je wel goed?
pi_46993858
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Zorg wel dat je wint he, laat je niet verslaan zoals ik met die stomme kiwi!
der liggen nu wel overal pitjes op mn bureau maar heb wel gewonnen, iig, van de rode paprika, nu de gele nog
pi_46994007
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Sylvana het volgende:
der liggen nu wel overal pitjes op mn bureau maar heb wel gewonnen, iig, van de rode paprika, nu de gele nog
Fragmentatiepaprika!
Nee, ok, ik ben Heel Erg Flauw dus ik ga maar slapen ofzo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:25:28 #18
romantically challenged
pi_46994187
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ehm, dat lijkt me bijna onmogelijk...
Meet je wel goed?
ja over je navel toch?
veni vidi gebanned
pi_46994224
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Fragmentatiepaprika!
Nee, ok, ik ben Heel Erg Flauw dus ik ga maar slapen ofzo
van de gele paprika ook gewonnen, dus kan nu lekker happen

trusten
pi_46994515
Heey, afbeelding weer ge-update ik moet ook sporten hoor .. ik had gisteren meegedaan met de buikspierles, vandaag erge spierpijn maar gewoon mijn 300 crunches gedaan normaal doe ik ze 3x 1 minuut op de trilplaat op de hoogste frequentie maar die waren bezet vandaag..dus moest ik ze op de grond doen.. ik voel ze goed nu

Ik heb sinds dit weekend een doel waar ik naartoe kan werken. We hebben namelijk een vakantie naar Salou geboekt voor 2 weken.. met 2 maten van me, dus dat wordt zon, zee, strand en veeeeeeel in je zwembroek lopen moet natuurlijk wel met een goddelijk lichaam he hahahaha morgen RPM les en daarna nog krachttraining.. heerlijk

Alleen mn voedingspatroon wil nog niet echt lukken ik ben al 100% gestopt met tussendoortjes.. ontbijten doe ik wel.. tussen 9 en 10 neem ik meestal 2 boterhammen (kaas ofzo..) of in plaats van boterhammen plakken ontbijtkoek, zonder boter ofzo.. en smiddags neem ik er 4, vaak met kaas... 's avonds neem ik gewoon de warme maaltijd, dat is meestal wat mijn vader klaarmaakt.. en dit is niet altijd gezond.
Verder drink ik alleen maar water of multi-vruchtensap dus dat is wel goed, er gaat gemiddeld zo'n 3 tot 4 liter per dag naar binnen..en ook meestal weer naar buiten

Het nadeel met mijn beleg (van brood) is dat ik het meestal moet meenemen naar mijn werk of school, dus dan moet ik het inpakken. En dan is 9 van de 10 keer het vleeswaar niet meer te pruimen, dus neem ik kaas, aangezien dat lekker blijft...en kaas is ook niet zo droog als ham ofzo.. ik weet niet waar ik kaas mee kan vervangen wat ik zelf ook erg lekker vind en goed te behouden is als het ingepakt is.... iemand hulp hierbij?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:33:33 #21
romantically challenged
pi_46994611
ja je moet sla er tussen doen
en tomaatjes of zo

dan blijft je ham of wat dan ook echt lekker
veni vidi gebanned
pi_46994692
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Thrilled het volgende:

Het nadeel met mijn beleg (van brood) is dat ik het meestal moet meenemen naar mijn werk of school, dus dan moet ik het inpakken. En dan is 9 van de 10 keer het vleeswaar niet meer te pruimen, dus neem ik kaas, aangezien dat lekker blijft...en kaas is ook niet zo droog als ham ofzo.. ik weet niet waar ik kaas mee kan vervangen wat ik zelf ook erg lekker vind en goed te behouden is als het ingepakt is.... iemand hulp hierbij?
smeerkaas? filet americain?

en verder goed bezig jij ook
pi_46994838
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

smeerkaas? filet americain?

en verder goed bezig jij ook
ik had het idee dat filet american erg slecht was? rauwe troep enzo, veel bacterieen? Lijkt me erg vet.. weet het verder niet hoor... verder vind ik het ook niet echt goed te eten , sowieso moet het heel dun zijn dan.. smeerkaas ben ik ook niet zo'n fan van.. ben echt moeilijk op dat gebied..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:38:15 #24
romantically challenged
pi_46994916
filet american is mager is gewoon rauw gehakt (tartaar) met poeder en ook wat olie...
veni vidi gebanned
pi_46995083
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
filet american is mager is gewoon rauw gehakt (tartaar) met poeder en ook wat olie...
met gemalen lintwormen
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:41:53 #26
romantically challenged
pi_46995166
ik weet het niet ik eet die zooi niet
veni vidi gebanned
pi_46995598
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

duurde een paar minuten totdat ik door had wat er stond
volgens mij word het tijd dat ik naar bed ga
pi_46996505
TVP...

Ik wou dat je met hersenactiviteit ook veel calorieën verbrandde, dan was ik mager als dit tentamen achter de rug is. Fysische chemie, pff... Maar ik snap het nu wel, min of meer. De integralen en vergelijkingen winnen het dit keer niet van mij!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46996618
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

duurde een paar minuten totdat ik door had wat er stond
volgens mij word het tijd dat ik naar bed ga
Mm denk dat ik met je mee doe.. ben kapot...
pi_46996677
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Mm denk dat ik met je mee doe.. ben kapot...
gezellig
jou bed of de mijne ?
pi_46996728
Ook een tvp! @Thrilled: niets mis met filet americain! Gemalen lintwormen tellen óók als eiwitten!
pi_46996860
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gezellig
jou bed of de mijne ?
Hebben wij hier de eerste "slank de lente in" romance?? Gaan jullie nu ook een "slank de lente in" liefdes baby maken? ^
pi_46996974
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Hebben wij hier de eerste "slank de lente in" romance?? Gaan jullie nu ook een "slank de lente in" liefdes baby maken? ^
dan moet ik weer van voren af aan beginnen met afvallen
pi_46997013
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan moet ik weer van voren af aan beginnen met afvallen
Conleche moest grinniken...
pi_46997124
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gezellig
jou bed of de mijne ?
Hoe knus is jouw bed? Ik heb een twijfelaartje..
pi_46997209
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Hoe knus is jouw bed? Ik heb een twijfelaartje..
ik een 2persoonbed
dus als je het niet bevalt kan je aan je eigen kant gaan liggen
pi_46997286
*conleche sluipt discreet weg en laat tortelduifjes alleen*
pi_46997287
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik een 2persoonbed
dus als je het niet bevalt kan je aan je eigen kant gaan liggen
Doe dan maar mijn bed, blijven we tenminste warm
pi_46997359
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:19 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Doe dan maar mijn bed, blijven we tenminste warm
volgens mij word het tijd dat we gaan slapen
pi_46997364
tis gezellig hier zeg

ik heb net lekker gedouched en duurt nog wel ff voor ik mn bedje induik, eerst moet mn haar nog drogen en zit nog tv te kijken
pi_46997471
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij word het tijd dat we gaan slapen
Ik wilde alleen maar liev doen

Truste allemaal
pi_47001258
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Thrilled het volgende:
...

Verder drink ik alleen maar water of multi-vruchtensap dus dat is wel goed, er gaat gemiddeld zo'n 3 tot 4 liter per dag naar binnen..en ook meestal weer naar buiten

Let je wel op met dat multivruchten-spul? Is wel een beetje een suikerbom (tenzij het light is natuurlijk).

Voor meeneem-brood vind ik sandwichspread ook wel een goed beleg. Het blijft altijd knapperig. Ook gecombineerd met kaas of vleeswaar (ipv boter) hou je een fris broodje.

Hou je ook van zoet beleg? Suikers lijken wel slecht, maar vaak bevatten die belegsoorten geen vet. Jam, honing en appelstroop blijven goed op je broodje zitten (itt hagelslag enzo). Ik vond speculaas op brood ook wel lekker. Als je de speculaasjes apart meeneemt blijven ze knapperig.
Trust me, I know what I'm doing.
pi_47004345
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef Sylvana het volgende:

* Sylvana is dood

..., dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained

proficiat
hierna verdien je idd wel een gezonde snack

even twee kleine vraagjes tussendoor:

heb jij dan geen last van je voeten? Mijn probleem is meestal dat ik na 30min enorme last krijg van het voorste deel van mijn voeten (zo branden precies en euhm beetje geen gevoel meer in mijn tenen ) ik heb het vermoeden dat dit voornamelijk aan mijn schoenen ligt... dus meteen even ook een andere vraag: welke schoenen draag je?

en dan mijn tweede algemene vraag: hoeveel water mag je eigenlijk per dag drinken dat het gezond blijft?
pi_47004360
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 05:50 schreef _Eendje_ het volgende:

[..]

heb jij dan geen last van je voeten? Mijn probleem is meestal dat ik na 30min enorme last krijg van het voorste deel van mijn voeten (zo branden precies en euhm beetje geen gevoel meer in mijn tenen ) ik heb het vermoeden dat dit voornamelijk aan mijn schoenen ligt... dus meteen even ook een andere vraag: welke schoenen draag je?
Zag toevallig deze post dus dacht: ik reageer even

volgens mij heeft het en met je schoenen te maken (nu ik een dikke stuggere zool heb heb ik er minder last van, en met je doorbloeding omdat je steeds in dezelfde houding staat.. Je kan wat heen en weer stappen erop, dat scheelt ook alweer.

(ik ken het dus, doe ook een uur crosstrainen en nu heb ik alleen de laatste 5 min er last van)(dit zeiden ze in de sportschool en het hielp dus alletwee.)

(sorry nu ga ik al weer )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47004888
Aahh wat een gezellige boel Het gaat wel hard hoor, de laatste tijd!
Ik ga zometeen heel sportief fietsen naar school, 15 km heen en om 12:50 weer 15 km terug! Wish me luck..vroeger deed ik dit elke dag
pi_47005049
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Let je wel op met dat multivruchten-spul? Is wel een beetje een suikerbom (tenzij het light is natuurlijk).

Voor meeneem-brood vind ik sandwichspread ook wel een goed beleg. Het blijft altijd knapperig. Ook gecombineerd met kaas of vleeswaar (ipv boter) hou je een fris broodje.

Hou je ook van zoet beleg? Suikers lijken wel slecht, maar vaak bevatten die belegsoorten geen vet. Jam, honing en appelstroop blijven goed op je broodje zitten (itt hagelslag enzo). Ik vond speculaas op brood ook wel lekker. Als je de speculaasjes apart meeneemt blijven ze knapperig.
Dat vruchtensap drink ik alleen als ik thuis zit, en dat is heel weinig, op school/werk/fitness is het altijd water... sandwichspread vind ik ook niet zo lekker speculaas daarentegen wel!! maar om dat elke dag op je brood te nemen .. ook heb ik de ervaring dat appelstroop helemaal IN je boterham trekt en je een harde boterham krijgt .. bah Jam is een optie, honing vind ik ook niet echt lekker...
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:38:15 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47005056
Goeiemorgen ,

ik heb overal spierpijn , maar ik ga zometeen toch weer lopend naar de stad. Ik moet en ik zal . Was vanochtend weer 0,2 lichter dan gisteren, maar of dat komt van al dat lopen durf ik nog niet te zeggen. Kan ik eind vd week misschien meer over zeggen . Ben wel doodop aan het eind van de dag. Vanmiddag kap ik er vroegtijdig mee. Ik wil rond 14:30 / 15:00 thuis zijn. Lekker bankhangen voor de rest van de dag.

Over crosstrainers:

Ik kan niet met crosstrainers omgaan en omdat ik bang ben een modderfiguur te slaan, sta ik er nooit op in de sportschool. Dat ding gaat altijd met mij aan de haal en maakt ongecontroleerde bewegingen .

het moet even gezegd: mijn kleine dotje hangt over de monitor heen te pitten
Niet meer actief op Fok!
pi_47005147
Jeuj! Ik ben gezond!
Nou ja, ik weeg 81 kilo, en dus heb ik een BMI van 25!
(okee, ik zou niet meer op de weegschaal letten, maar ik ga er gewoon toch op staan en als wat ie aangeeft me niet bevalt, dan negeer ik het lekker )
pi_47005267
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen ,

ik heb overal spierpijn , maar ik ga zometeen toch weer lopend naar de stad. Ik moet en ik zal . Was vanochtend weer 0,2 lichter dan gisteren, maar of dat komt van al dat lopen durf ik nog niet te zeggen. Kan ik eind vd week misschien meer over zeggen . Ben wel doodop aan het eind van de dag. Vanmiddag kap ik er vroegtijdig mee. Ik wil rond 14:30 / 15:00 thuis zijn. Lekker bankhangen voor de rest van de dag.

Over crosstrainers:

Ik kan niet met crosstrainers omgaan en omdat ik bang ben een modderfiguur te slaan, sta ik er nooit op in de sportschool. Dat ding gaat altijd met mij aan de haal en maakt ongecontroleerde bewegingen .

het moet even gezegd: mijn kleine dotje hangt over de monitor heen te pitten
Wat een motivatie Ik had al lang de fiets gepakt, ik haat lopen
Spierpijn is goed! Betekent dat je je spieren zo belast hebt, dat ze nu aan het voorbereiden zijn om hetzelfde weer te doen, tenminste, dat is mij altijd verteld, ik kan het mis hebben.

Crosstrainers zijn een beetje irritant omdat ze je 'dwingen' om met je armen mee te gaan met je benen, zegmaar. Maar als je eenmaal in het ritme zit lukt het wel
Katjes zijn liev!!
pi_47005488
Ik weeg nog steeds 61,4 en ik ga weer kickboksen volgende maand!

Voor deze zomer wil ik 57 kilo wegen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')