abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:41:53 #26
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46995166
ik weet het niet ik eet die zooi niet
veni vidi gebanned
pi_46995598
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik een crosstrainer bij mijn tv hebben staan...
duurde een paar minuten totdat ik door had wat er stond
volgens mij word het tijd dat ik naar bed ga
pi_46996505
TVP...

Ik wou dat je met hersenactiviteit ook veel calorieën verbrandde, dan was ik mager als dit tentamen achter de rug is. Fysische chemie, pff... Maar ik snap het nu wel, min of meer. De integralen en vergelijkingen winnen het dit keer niet van mij!
Are you pondering what I'm pondering?
pi_46996618
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

duurde een paar minuten totdat ik door had wat er stond
volgens mij word het tijd dat ik naar bed ga
Mm denk dat ik met je mee doe.. ben kapot...
pi_46996677
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:07 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Mm denk dat ik met je mee doe.. ben kapot...
gezellig
jou bed of de mijne ?
pi_46996728
Ook een tvp! @Thrilled: niets mis met filet americain! Gemalen lintwormen tellen óók als eiwitten!
pi_46996860
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gezellig
jou bed of de mijne ?
Hebben wij hier de eerste "slank de lente in" romance?? Gaan jullie nu ook een "slank de lente in" liefdes baby maken? ^
pi_46996974
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Hebben wij hier de eerste "slank de lente in" romance?? Gaan jullie nu ook een "slank de lente in" liefdes baby maken? ^
dan moet ik weer van voren af aan beginnen met afvallen
pi_46997013
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dan moet ik weer van voren af aan beginnen met afvallen
Conleche moest grinniken...
pi_46997124
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Miss_S het volgende:

[..]

gezellig
jou bed of de mijne ?
Hoe knus is jouw bed? Ik heb een twijfelaartje..
pi_46997209
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Hoe knus is jouw bed? Ik heb een twijfelaartje..
ik een 2persoonbed
dus als je het niet bevalt kan je aan je eigen kant gaan liggen
pi_46997286
*conleche sluipt discreet weg en laat tortelduifjes alleen*
pi_46997287
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik een 2persoonbed
dus als je het niet bevalt kan je aan je eigen kant gaan liggen
Doe dan maar mijn bed, blijven we tenminste warm
pi_46997359
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:19 schreef Thrilled het volgende:

[..]

Doe dan maar mijn bed, blijven we tenminste warm
volgens mij word het tijd dat we gaan slapen
pi_46997364
tis gezellig hier zeg

ik heb net lekker gedouched en duurt nog wel ff voor ik mn bedje induik, eerst moet mn haar nog drogen en zit nog tv te kijken
pi_46997471
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij word het tijd dat we gaan slapen
Ik wilde alleen maar liev doen

Truste allemaal
pi_47001258
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Thrilled het volgende:
...

Verder drink ik alleen maar water of multi-vruchtensap dus dat is wel goed, er gaat gemiddeld zo'n 3 tot 4 liter per dag naar binnen..en ook meestal weer naar buiten

Het nadeel met mijn beleg (van brood) is dat ik het meestal moet meenemen naar mijn werk of school, dus dan moet ik het inpakken. En dan is 9 van de 10 keer het vleeswaar niet meer te pruimen, dus neem ik kaas, aangezien dat lekker blijft...en kaas is ook niet zo droog als ham ofzo.. ik weet niet waar ik kaas mee kan vervangen wat ik zelf ook erg lekker vind en goed te behouden is als het ingepakt is.... iemand hulp hierbij?
Let je wel op met dat multivruchten-spul? Is wel een beetje een suikerbom (tenzij het light is natuurlijk).

Voor meeneem-brood vind ik sandwichspread ook wel een goed beleg. Het blijft altijd knapperig. Ook gecombineerd met kaas of vleeswaar (ipv boter) hou je een fris broodje.

Hou je ook van zoet beleg? Suikers lijken wel slecht, maar vaak bevatten die belegsoorten geen vet. Jam, honing en appelstroop blijven goed op je broodje zitten (itt hagelslag enzo). Ik vond speculaas op brood ook wel lekker. Als je de speculaasjes apart meeneemt blijven ze knapperig.
Trust me, I know what I'm doing.
pi_47004345
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef Sylvana het volgende:

* Sylvana is dood

Half uur gefietst in de sportschool, toen half uur gefitnessed en daarna ging ik dus op de crosstainer

..., dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained

En ik maar denken dat ik geen conditie had
proficiat
hierna verdien je idd wel een gezonde snack

even twee kleine vraagjes tussendoor:

heb jij dan geen last van je voeten? Mijn probleem is meestal dat ik na 30min enorme last krijg van het voorste deel van mijn voeten (zo branden precies en euhm beetje geen gevoel meer in mijn tenen ) ik heb het vermoeden dat dit voornamelijk aan mijn schoenen ligt... dus meteen even ook een andere vraag: welke schoenen draag je?

en dan mijn tweede algemene vraag: hoeveel water mag je eigenlijk per dag drinken dat het gezond blijft?
pi_47004360
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 05:50 schreef _Eendje_ het volgende:

[..]

heb jij dan geen last van je voeten? Mijn probleem is meestal dat ik na 30min enorme last krijg van het voorste deel van mijn voeten (zo branden precies en euhm beetje geen gevoel meer in mijn tenen ) ik heb het vermoeden dat dit voornamelijk aan mijn schoenen ligt... dus meteen even ook een andere vraag: welke schoenen draag je?
Zag toevallig deze post dus dacht: ik reageer even

volgens mij heeft het en met je schoenen te maken (nu ik een dikke stuggere zool heb heb ik er minder last van, en met je doorbloeding omdat je steeds in dezelfde houding staat.. Je kan wat heen en weer stappen erop, dat scheelt ook alweer.

(ik ken het dus, doe ook een uur crosstrainen en nu heb ik alleen de laatste 5 min er last van)(dit zeiden ze in de sportschool en het hielp dus alletwee.)

(sorry nu ga ik al weer )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_47004888
Aahh wat een gezellige boel Het gaat wel hard hoor, de laatste tijd!
Ik ga zometeen heel sportief fietsen naar school, 15 km heen en om 12:50 weer 15 km terug! Wish me luck..vroeger deed ik dit elke dag
pi_47005049
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:50 schreef Unihoc_ACE het volgende:

[..]

Let je wel op met dat multivruchten-spul? Is wel een beetje een suikerbom (tenzij het light is natuurlijk).

Voor meeneem-brood vind ik sandwichspread ook wel een goed beleg. Het blijft altijd knapperig. Ook gecombineerd met kaas of vleeswaar (ipv boter) hou je een fris broodje.

Hou je ook van zoet beleg? Suikers lijken wel slecht, maar vaak bevatten die belegsoorten geen vet. Jam, honing en appelstroop blijven goed op je broodje zitten (itt hagelslag enzo). Ik vond speculaas op brood ook wel lekker. Als je de speculaasjes apart meeneemt blijven ze knapperig.
Dat vruchtensap drink ik alleen als ik thuis zit, en dat is heel weinig, op school/werk/fitness is het altijd water... sandwichspread vind ik ook niet zo lekker speculaas daarentegen wel!! maar om dat elke dag op je brood te nemen .. ook heb ik de ervaring dat appelstroop helemaal IN je boterham trekt en je een harde boterham krijgt .. bah Jam is een optie, honing vind ik ook niet echt lekker...
  woensdag 7 maart 2007 @ 08:38:15 #47
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47005056
Goeiemorgen ,

ik heb overal spierpijn , maar ik ga zometeen toch weer lopend naar de stad. Ik moet en ik zal . Was vanochtend weer 0,2 lichter dan gisteren, maar of dat komt van al dat lopen durf ik nog niet te zeggen. Kan ik eind vd week misschien meer over zeggen . Ben wel doodop aan het eind van de dag. Vanmiddag kap ik er vroegtijdig mee. Ik wil rond 14:30 / 15:00 thuis zijn. Lekker bankhangen voor de rest van de dag.

Over crosstrainers:

Ik kan niet met crosstrainers omgaan en omdat ik bang ben een modderfiguur te slaan, sta ik er nooit op in de sportschool. Dat ding gaat altijd met mij aan de haal en maakt ongecontroleerde bewegingen .

het moet even gezegd: mijn kleine dotje hangt over de monitor heen te pitten
Niet meer actief op Fok!
pi_47005147
Jeuj! Ik ben gezond!
Nou ja, ik weeg 81 kilo, en dus heb ik een BMI van 25!
(okee, ik zou niet meer op de weegschaal letten, maar ik ga er gewoon toch op staan en als wat ie aangeeft me niet bevalt, dan negeer ik het lekker )
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47005267
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 08:38 schreef Viking84 het volgende:
Goeiemorgen ,

ik heb overal spierpijn , maar ik ga zometeen toch weer lopend naar de stad. Ik moet en ik zal . Was vanochtend weer 0,2 lichter dan gisteren, maar of dat komt van al dat lopen durf ik nog niet te zeggen. Kan ik eind vd week misschien meer over zeggen . Ben wel doodop aan het eind van de dag. Vanmiddag kap ik er vroegtijdig mee. Ik wil rond 14:30 / 15:00 thuis zijn. Lekker bankhangen voor de rest van de dag.

Over crosstrainers:

Ik kan niet met crosstrainers omgaan en omdat ik bang ben een modderfiguur te slaan, sta ik er nooit op in de sportschool. Dat ding gaat altijd met mij aan de haal en maakt ongecontroleerde bewegingen .

het moet even gezegd: mijn kleine dotje hangt over de monitor heen te pitten
Wat een motivatie Ik had al lang de fiets gepakt, ik haat lopen
Spierpijn is goed! Betekent dat je je spieren zo belast hebt, dat ze nu aan het voorbereiden zijn om hetzelfde weer te doen, tenminste, dat is mij altijd verteld, ik kan het mis hebben.

Crosstrainers zijn een beetje irritant omdat ze je 'dwingen' om met je armen mee te gaan met je benen, zegmaar. Maar als je eenmaal in het ritme zit lukt het wel
Katjes zijn liev!!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_47005488
Ik weeg nog steeds 61,4 en ik ga weer kickboksen volgende maand!

Voor deze zomer wil ik 57 kilo wegen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')