oh dat vind ik wel leukquote:Op zondag 11 maart 2007 20:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
daarna kom ik hier nog wel ff langs hooren anders dan ga ik je wel via sms "lastigvallen"
*nu ECHT op de fiets stapt*![]()
Ja leuk hequote:Op zondag 11 maart 2007 21:06 schreef conleche het volgende:
Jeetje, dit topic gaat een hele andere kant op! Ik zie allerlei romancetjes ontstaan, gezellig hoor!
Hoe maak je eigenlijk een fotoboek aan? Dan ga ik er ook een maken, heb nu bij iedereen gelurkt, dus dan moet ik ook maar.
Dat was ikke.. Nou voel ik me vergetenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik postte eerder vandaag dat ik ook de hele dag trek had. Iemand (weet niet meer wie, sorry) zei toen dat dat kon liggen aan de eierkoek die ik gegeten had. Door suiker (en suikersimulaties als aspartaam) krijg je alleen maar meer honger en ik heb wel cola light gehad idd.
en het geheime wachtwoord dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:22 schreef Miss_S het volgende:
ja inderdaad als je ons je echte naam verteld dan mag je bij het clubje![]()
leuke foto! hoe oud ben je als ik vragen mag (hoewel ik dat niet mag vragen aan een damequote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef conleche het volgende:
Tis gelukt. Heb nu ook een fotoboek, ga nog wel ff opzoek naar betere foto's kon zo snel niets anders vinden. Hoef niet perse bij het clubje hoor, maar mijn echte naam is Colette.
mooie fotoquote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef conleche het volgende:
Tis gelukt. Heb nu ook een fotoboek, ga nog wel ff opzoek naar betere foto's kon zo snel niets anders vinden. Hoef niet perse bij het clubje hoor, maar mijn echte naam is Colette.
Mag je inderdaad NOOOOOOIT vragen aan een dame!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
leuke foto! hoe oud ben je als ik vragen mag (hoewel ik dat niet mag vragen aan een dame)
Ik lees net op haar site dat ze geboren is 1969, ik ben verder niet nieuwsgierig ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Thrilled het volgende:
leuke foto! hoe oud ben je als ik vragen mag (hoewel ik dat niet mag vragen aan een dame)
Ja daar kon ik op wachten natuurlijk, dat iemand dat zou opzoeken!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef Mezel het volgende:
[..]
Ik lees net op haar site dat ze geboren is 1969, ik ben verder niet nieuwsgierig ofzoInderdaad leuke foto
Fotoboekje durf ik nog niet aan, maar dat mijn echte naam Patricia is durf ik nog wel te vertellen
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Mag je inderdaad NOOOOOOIT vragen aan een dame!!![]()
![]()
![]()
Dank, heel fijn om te horen!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Mezel het volgende:
Het spijt me
Er staan trouwens wel echt hele mooie dingen op je site zeg!Ik vind die 'Kippen' erg gaaf
je bent heul nie oudquote:Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank, heel fijn om te horen!Dan vergeef ik je ook maar weer dat je hebt onthult dat ik de oma van FOK ben!
![]()
Jij gulzigaard!!!quote:
paprika niet toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Jij gulzigaard!!!![]()
![]()
Handig he dat paprika en tomaat fruit zijn he..
* thrilled pakt sylvana vast en warmt haar opquote:Op zondag 11 maart 2007 22:20 schreef Sylvana het volgende:
zo ,ik ben ook weer thuis en nu heb ik hele rooie handen van de kou, maar wel een half uur gefietst nog vanavond, dus toch wel wat beweging gehad
ik heb eigenlijk geen idee of paprika nou groenten of fruit is, maakt me ook niet echt uit, krijg van allebei toch wel genoeg binnen
alleen vandaag heb ik weer eens echt totaal geen honger, komt misschien ook omdat ik niks gedaan heb, maar heb gewoon alleen mn lunch en avondeten op en verder niks
vanaf morgen weer gewoon in mn eigen huisje, dus dan kan ik weer gewoon lekker mn eigen gang gaan qua eten en sporten, wel zo fijn
heb je ook fruitmixen dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
* thrilled pakt sylvana vast en warmt haar op
ik zeg dat paprika groente isje vind het ook altijd terug in de groente mixen enzo...
Mezel=Patriciaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef Thrilled het volgende:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin (remember it!!)
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Verder weet ik het even niet?
Dat is één zin...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Spacehamster het volgende:
Het zijn de delen van de plant die ervoor gemaakt zijn om opgegeten te worden en omdat de zaadjes niet of moeilijk verteren verlaten die een heel eind van de moederplant het darmenstelsel van hun eter samen met een hoopje voedzame bemesting.
Mijn toetsenbord hoeft niet te ademen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |