ik zal er niet teveel water in doenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hij schoor zich toen ook nog niet.
Biedt je bad plaats voor 2 dikzakken of blijft er geen water meer over als we er allebei in plonsen?.
In het eerste geval ga ik mee.
Aaaaaalwaaaaays.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
[afbeelding]
hij wel. Alleen tegenwoordig ook niet meer
.
Ben je het bad al aan het vullen? Ik wil ook in bad, maar ik heb er geen dus dat gaat lastig.
Kan geregeld worden hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef Sylvana het volgende:
die slaapfoto van Thrilled is echt
daar wil ik wel naast slapen hoor
Ik was gewoon echt duizelig en beroerd van de honger.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:07 schreef Miss_S het volgende:
waarom ook nog 3 crackers?
je hebt toch al 5 boterhammen op
veel plezier kevin
Ja mooi hèquote:
echt de laatste keer dat ik reageerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik was gewoon echt duizelig en beroerd van de honger.
Ik weet het ook niet, we hebben vandaag weer gefietst en heb ook veel gestept, misschien daardoor? De 1 heeft waarschijnlijk ook gewoon sneller honger dan de ander.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
echt de laatste keer dat ik reageer
hoe kan je nu duizelig en beroerd zijn na 5 boterhammen
of heb je net de marathon gelopen?
waar ben je heen gefietst?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:31 schreef Thrilled het volgende:
ben alweer thuis, kheb extreem hoog tempo aangehouden, dus was er iets sneller.. maar goed, kan ik jullie weer vergezellen![]()
begon je me te missenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb gedoucht.
Saskia (wat gek om iedereen nu bij z'n normale naam te noemen), ga jij nu ook eens een keertje in bad?
. Dat water wordt koud zo
.
Ik ben alweer aan m'n 3e liter water toe voor vandaag... kom normaal met moeite aan de 2, maar nu blijf ik maar dorst hebben...
Wow ik heb alleen melk op en een glaasje sap en een paar keer limonade.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:37 schreef Viking84 het volgende:
Zo, ik heb gedoucht.
Saskia (wat gek om iedereen nu bij z'n normale naam te noemen), ga jij nu ook eens een keertje in bad?
. Dat water wordt koud zo
.
Ik ben alweer aan m'n 3e liter water toe voor vandaag... kom normaal met moeite aan de 2, maar nu blijf ik maar dorst hebben...
je moet 2 liter water per dag drinken hè. Je lichaam moet die melk, sap en limonade nog omzetten in water = extra werk.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:39 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wow ik heb alleen melk op en een glaasje sap en een paar keer limonade.
Nee, ik vond het te lang duren, dus ik ben maar gaan douchenquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het te lang duren, dus ik ben maar gaan douchen. Had net gezellig kaarsjes opgesteld langs de badkuip, maar jij kwam maar niet, dus ze zijn allemaal weer uitgedoofd
.
.
Ik vind water zooooo goor, dat ik dan zal kotsen en daar heb ik dus geen zin in. Die limonade drink ik overigens heel licht met water zodat ik het water niet proef.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet 2 liter water per dag drinken hè. Je lichaam moet die melk, sap en limonade nog omzetten in water = extra werk.
Ik voel me net een haperende langspeelplaat.
Je hebt wel een goede fantasiequote:Op zondag 11 maart 2007 19:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik vond het te lang duren, dus ik ben maar gaan douchen. Had net gezellig kaarsjes opgesteld langs de badkuip, maar jij kwam maar niet, dus ze zijn allemaal weer uitgedoofd
.
.
dit hadden we natuurlijk al kunnen radenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:42 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik vind water zooooo goor, dat ik dan zal kotsen en daar heb ik dus geen zin in. Die limonade drink ik overigens heel licht met water zodat ik het water niet proef.
Wat? Dat ik van water moet kotsen of dat ik limonade heel licht met water drink?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:44 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dit hadden we natuurlijk al kunnen raden
dat je een smoesje zou hebbenquote:Op zondag 11 maart 2007 19:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat? Dat ik van water moet kotsen of dat ik limonade heel licht met water drink?
klinkt bekendquote:Op zondag 11 maart 2007 19:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
herinneringen aan een verwaterd liefdesleven.
nee, dat geloven we ook wel, maar het gaat erom dat je er toch een 'heel klein beetje' limonade in doet, want 'een heel klein beetje' limonade kan geen kwaad.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:47 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat nou smoesje? Ik vind water écht vies hoor, dat verzin ik niet.
m'n libido is ver te zoeken, maar met iedere kilo die eraf gaat, voel ik weer meer terugkomenquote:
met mijn libido heb ik geen probleemquote:Op zondag 11 maart 2007 19:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
m'n libido is ver te zoeken, maar met iedere kilo die eraf gaat, voel ik weer meer terugkomen.
zulke principes hang ik normaal gesproken ook aan, maar als de kans zich voordoet en ik heb er zin in, dan zeg ik niet:quote:Op zondag 11 maart 2007 19:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
met mijn libido heb ik geen probleem
alleen met mijn normen en waarden
dus zal moeten wachten tot een relatie
Ja maar dat zeg ik omdat iedereen steeds op mij reageert, niet dat ik wil dat iedereen mij negeert maar als iemand uit jullie 'clubje' zoiets zegt wordt het goed gevonden, zeg ik zoiets begint iedereen weer te zeiken.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nee, dat geloven we ook wel, maar het gaat erom dat je er toch een 'heel klein beetje' limonade in doet, want 'een heel klein beetje' limonade kan geen kwaad.
En zo gebruik jij van alles wat ongezond / minder gezond is een 'heel klein beetje' en zo praat je het goed voor jezelf. Dáár vallen wij over.
noem eens een voorbeeld dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja maar dat zeg ik omdat iedereen steeds op mij reageert, niet dat ik wil dat iedereen mij negeert maar als iemand uit jullie 'clubje' zoiets zegt wordt het goed gevonden, zeg ik zoiets begint iedereen weer te zeiken.
en een vrouw-vrouw stel is langer bezig = meer calorieën. Al is een man-vrouw stel natuurlijk weer veel beweeglijkerquote:Op zondag 11 maart 2007 19:53 schreef Miss_S het volgende:ja niet te veel offtopic gaan
ookal is sex wel goed om kcal te verbranden
Ja dat is helaas zo, de eerste indruk is het belangrijkst zeggen ze ook weleens. Jammer dat dat voor bijna iedereen zo is.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
noem eens een voorbeeld dan?
En ja, toegegeven, misschien happen we bij jou wel sneller, omdat jij je irritant gedraagt in dit topic. De voorgeschiedenis die je met iemand hebt, bepaalt ook mede hoe je die persoon in het heden zult beoordelen, ook wanneer die persoon zich eigenlijk gewoon 'normaal' gedraagt.
het is in ieder geval gezellig hierquote:Op zondag 11 maart 2007 20:00 schreef Thrilled het volgende:
er ontstaan wel leuke dingen met dit topic heb ik al door
Probeer dan eens 1 cracker te eten, en dan een kwartier te wachten.quote:Op zondag 11 maart 2007 19:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik was gewoon echt duizelig en beroerd van de honger.
en...?quote:Op zondag 11 maart 2007 20:04 schreef Mini_rulez het volgende:
* Mini_rulez maakt nog eens een rondje langs de fotoboeken.
ik heb er net 4 nieuwe foto's in gezet gisterquote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 20:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ik heb er net 4 nieuwe foto's in gezet gister
de wedstrijden zijn afgelopen, dus dan stap ik zo maar es op de fiets richting die vriend, maar blijf niet lang, ben echt vet moe
daarna kom ik hier nog wel ff langs hoorquote:
oh dat vind ik wel leukquote:Op zondag 11 maart 2007 20:42 schreef Sylvana het volgende:
[..]
daarna kom ik hier nog wel ff langs hooren anders dan ga ik je wel via sms "lastigvallen"
*nu ECHT op de fiets stapt*![]()
Ja leuk hequote:Op zondag 11 maart 2007 21:06 schreef conleche het volgende:
Jeetje, dit topic gaat een hele andere kant op! Ik zie allerlei romancetjes ontstaan, gezellig hoor!
Hoe maak je eigenlijk een fotoboek aan? Dan ga ik er ook een maken, heb nu bij iedereen gelurkt, dus dan moet ik ook maar.
Dat was ikke.. Nou voel ik me vergetenquote:Op zondag 11 maart 2007 20:06 schreef Viking84 het volgende:
Ik postte eerder vandaag dat ik ook de hele dag trek had. Iemand (weet niet meer wie, sorry) zei toen dat dat kon liggen aan de eierkoek die ik gegeten had. Door suiker (en suikersimulaties als aspartaam) krijg je alleen maar meer honger en ik heb wel cola light gehad idd.
en het geheime wachtwoord dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 21:22 schreef Miss_S het volgende:
ja inderdaad als je ons je echte naam verteld dan mag je bij het clubje![]()
leuke foto! hoe oud ben je als ik vragen mag (hoewel ik dat niet mag vragen aan een damequote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef conleche het volgende:
Tis gelukt. Heb nu ook een fotoboek, ga nog wel ff opzoek naar betere foto's kon zo snel niets anders vinden. Hoef niet perse bij het clubje hoor, maar mijn echte naam is Colette.
mooie fotoquote:Op zondag 11 maart 2007 21:26 schreef conleche het volgende:
Tis gelukt. Heb nu ook een fotoboek, ga nog wel ff opzoek naar betere foto's kon zo snel niets anders vinden. Hoef niet perse bij het clubje hoor, maar mijn echte naam is Colette.
Mag je inderdaad NOOOOOOIT vragen aan een dame!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
leuke foto! hoe oud ben je als ik vragen mag (hoewel ik dat niet mag vragen aan een dame)
Ik lees net op haar site dat ze geboren is 1969, ik ben verder niet nieuwsgierig ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 21:30 schreef Thrilled het volgende:
leuke foto! hoe oud ben je als ik vragen mag (hoewel ik dat niet mag vragen aan een dame)
Ja daar kon ik op wachten natuurlijk, dat iemand dat zou opzoeken!!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:35 schreef Mezel het volgende:
[..]
Ik lees net op haar site dat ze geboren is 1969, ik ben verder niet nieuwsgierig ofzoInderdaad leuke foto
Fotoboekje durf ik nog niet aan, maar dat mijn echte naam Patricia is durf ik nog wel te vertellen
quote:Op zondag 11 maart 2007 21:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Mag je inderdaad NOOOOOOIT vragen aan een dame!!![]()
![]()
![]()
Dank, heel fijn om te horen!quote:Op zondag 11 maart 2007 21:41 schreef Mezel het volgende:
Het spijt me
Er staan trouwens wel echt hele mooie dingen op je site zeg!Ik vind die 'Kippen' erg gaaf
je bent heul nie oudquote:Op zondag 11 maart 2007 21:43 schreef conleche het volgende:
[..]
Dank, heel fijn om te horen!Dan vergeef ik je ook maar weer dat je hebt onthult dat ik de oma van FOK ben!
![]()
Jij gulzigaard!!!quote:
paprika niet toch?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:06 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Jij gulzigaard!!!![]()
![]()
Handig he dat paprika en tomaat fruit zijn he..
* thrilled pakt sylvana vast en warmt haar opquote:Op zondag 11 maart 2007 22:20 schreef Sylvana het volgende:
zo ,ik ben ook weer thuis en nu heb ik hele rooie handen van de kou, maar wel een half uur gefietst nog vanavond, dus toch wel wat beweging gehad
ik heb eigenlijk geen idee of paprika nou groenten of fruit is, maakt me ook niet echt uit, krijg van allebei toch wel genoeg binnen
alleen vandaag heb ik weer eens echt totaal geen honger, komt misschien ook omdat ik niks gedaan heb, maar heb gewoon alleen mn lunch en avondeten op en verder niks
vanaf morgen weer gewoon in mn eigen huisje, dus dan kan ik weer gewoon lekker mn eigen gang gaan qua eten en sporten, wel zo fijn
heb je ook fruitmixen dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 22:25 schreef Thrilled het volgende:
[..]
* thrilled pakt sylvana vast en warmt haar op
ik zeg dat paprika groente isje vind het ook altijd terug in de groente mixen enzo...
Mezel=Patriciaquote:Op zondag 11 maart 2007 22:51 schreef Thrilled het volgende:
Miss_S = Saskia
Viking84 = Renske
Thrilled = Kevin (remember it!!)
Mordradead = Douwe
Spacehamster = Mira
Conleche = Colette
Verder weet ik het even niet?
Dat is één zin...quote:Op zondag 11 maart 2007 23:03 schreef Spacehamster het volgende:
Het zijn de delen van de plant die ervoor gemaakt zijn om opgegeten te worden en omdat de zaadjes niet of moeilijk verteren verlaten die een heel eind van de moederplant het darmenstelsel van hun eter samen met een hoopje voedzame bemesting.
Mijn toetsenbord hoeft niet te ademen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |