de tv's hebben wel geluid, maar dat wordt uitgezet, omdat er 6 tv's hangenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:39 schreef Sylvana het volgende:
[..]
ja maar jullie hebben tv's zonder geluid
als jij gewoon zorgt dat er tv's met geluid komen bij jullie wil ik wel voor jou verhuizen hoor
zal ik de volgende keer eens bestellenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:39 schreef Thrilled het volgende:
[..]
neem je een broodje gezond?bij mij op mn werk is het de gewoonte dat er vrijdagmiddag friet wordt besteld als eten...
ik neem elke keer een stokbroodje gezond, en dan komt de rest met een frietje middel stoof-mayo, berenklauw met sate, frikadellen speciaal, cola, weet ik het wat.. ruikt zooooo lekker...
sssstquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:41 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zal ik de volgende keer eens bestellen
ookal zijn broodjes gezond vaak niet zo gezond
Op een ander forum waar ik zit kun je mensen ignoren zodat je hun posts niet zien, zou erg handig zijn als ze dat hier op Fok ook es een keer gaan instellenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe eens niet zo zielig, iedereen heeft wel wat op deze wereld. Je kent mij niet en je kunt helemaal niet over mij oordelen.
En nou opgedonderd.
-edit- grr, reageer ik wéér.
Is goedquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:43 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Op een ander forum waar ik zit kun je mensen ignoren zodat je hun posts niet zien, zou erg handig zijn als ze dat hier op Fok ook es een keer gaan instellen
Thrilled, kom je mee onder de zonnebank?![]()
Gezonder dan vast vet wil niet zeggen dat het gezond isquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:45 schreef Viking84 het volgende:
Over frietjes gesproken. Ik haal m'n friet altijd bij een hele dure toko, maar dat heb ik er graag voor over, want ze bakken in vloeibaar vet en dat schijnt gezonder te zijn dan vast vet.
Hoe zit dat precies?
Zo, dat ziet eruit zegquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:21 schreef Thrilled het volgende:
wii ongelukken: http://www.powerweb.nl/artikel.jsp?rubriek=423267&id=1837608
Nummertje 1 is wel heel erg mooilekker dik oog..
alleen kan ik nergens iets vinden over exacte gegevens.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Gezonder dan vast vet wil niet zeggen dat het gezond ishet is nog steeds slecht, maar je hebt wel gelijk.. het wordt op een andere manier gemaakt en is daardoor gezonder..
Volgens mij is het 't verzadigde vet (ongezonder) versus 't onverzadigde vet (gezonder). Qua calorieën is er geen noemenswaardig verschil.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
alleen kan ik nergens iets vinden over exacte gegevens.
Hoeveel gezonder etc en hoeveel calorieën minder? Ik voel me toch iets minder schuldig als ik daar patat vandaan haal.
ah, okquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:51 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Volgens mij is het 't verzadigde vet (ongezonder) versus 't onverzadigde vet (gezonder). Qua calorieën is er geen noemenswaardig verschil.
quote:In de horeca wordt veel gefrituurd, hiervoor kunnen de bedrijven gebruik maken van vast of vloeibaar frituurvet. Uit het oogpunt van de volksgezondheid is vloeibaar frituurvet aanmerkelijk gezonder. Vloeibaar frituurvet is namelijk rijker aan goede onverzadigde vetzuren en bevat minder transvetzuren dan vast frituurvet. Transvetzuren zijn net als verzadigde vetten ongezond omdat zij het cholesterolgehalte in het bloed kunnen verhogen. Een hoger cholesterolgehalte is een risicofactor voor hart- en vaatziekten.
die hardloopschema vond ik iets te moeilijk in het beginquote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:49 schreef Mezel het volgende:
[..]
Zo, dat ziet eruit zeg
Wij hebben thuis ook een Wii, erg gaaf ding (heel populair ook bij de visite), en als je er een tijdje mee staat te spelen word je er best moe van! Alleen hoef je bij mijn favoriete spelletje alleen maar te staan en je armen af en toe omhoog te doen
Ik las iets over hardlopen (ik lees altijd even snel wat ik allemaal heb gemist sinds mijn laatste post, maar het gaat zo hard hier), deze link is al een paar keer langsgekomen op het forum: http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html . Een hardloopschema die je zo op je mp3-speler kunt zetten, met een persoonlijke coach die je af en toe even aanmoedigt 'Kom op, 1 minuutje nog!'
Ik ben vorige week begonnen en ik moet zeggen dat het heel erg meevalt en dat ik nu al echt merk dat het steeds beter gaat. (na 3 lessen) Even een plaatje gejat uit dit topic:
[afbeelding]
ja dat dacht ik ook al: direct 1e dag al 3 minuten hardlopen? Dat is voor mij met 8 kg overgewicht ook niet echt geschiktquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
die hardloopschema vond ik iets te moeilijk in het begin
maar goed ik heb dan ook meer overgewicht dan de meeste hier
zal hem morgen dan ff verder voor je uittypenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja dat dacht ik ook al: direct 1e dag al 3 minuten hardlopen? Dat is voor mij met 8 kg overgewicht ook niet echt geschikt. Ik ga dus fijn jouw schema gebruiken
.
heeft niet zoveel haast hoorquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zal hem morgen dan ff verder voor je uittypen
dan heb je pech gehadquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:11 schreef Thrilled het volgende:
willen jullie wat minder posten?De *.psd van de openingspost-afbeelding staat op een andere pc, waar ik morgenavond pas weer op kan, dus ik kan hem niet updaten
als het zo snel blijft gaan met je heb je die over 10 dagen al nodigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
heeft niet zoveel haast hoor. Moet er nog 3 kg af, dan ga ik beginnen
. Op runners web staat er ook 1, is dat niet dezelfde?
ok danquote:
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
die hardloopschema vond ik iets te moeilijk in het begin
maar goed ik heb dan ook meer overgewicht dan de meeste hier
Oh, daar had ik niet echt bij nagedachtquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:01 schreef Viking84 het volgende:
ja dat dacht ik ook al: direct 1e dag al 3 minuten hardlopen? Dat is voor mij met 8 kg overgewicht ook niet echt geschikt. Ik ga dus fijn jouw schema gebruiken
.
ik vind het toch ook wel spannend, hoor. Zal ik het volhouden, zal ik het leuk vinden? etc. Ik denk dat ik vooral het heerlijk vermoeide en voldane gevoel achteraf erg geslaagd zal gaan vindenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:18 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als het zo snel blijft gaan met je heb je die over 10 dagen al nodig
op runnersweb is volgens mij hetzelfde ja
heb hem ergens ooit eens gevonden en kon hem toen niet meer vinden
dat voldane gevoel is inderdaad erg lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind het toch ook wel spannend, hoor. Zal ik het volhouden, zal ik het leuk vinden? etc. Ik denk dat ik vooral het heerlijk vermoeide en voldane gevoel achteraf erg geslaagd zal gaan vinden.
@ Miss_S, ik kan het schema ook niet meer vinden, dus tik hem toch maar even voor me uit als je wiltquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:21 schreef Mezel het volgende:
[..]
[..]
Oh, daar had ik niet echt bij nagedachtBij mij hoeft er niet zoveel af, maar ik had toen ik begon echt een conditie van 0,0 en het is mij reuze meegevallen. Maar je moet natuurlijk doen waar je je zelf het prettigst bij voelt, en als je denkt dat het nu te zwaar is zijn er inderdaad genoeg schema's waar er vast eentje bij zit die je beter zint
Gaan jullie alleen (hard)lopen? Ik hoor van veel mensen dat ze het saai vinden, maar ik loop met iemand anders samen en het maakt voor mij eigenlijk weinig uit, je gaat elkaar toch geen hele verhalen vertellen tijdens het rennen
ik blijf voorlopig zeker nog even kletsen hierquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:31 schreef Miss_S het volgende:
blijf dan maar in dit topic kletsen thrilled, is gezonder dan snoepen
en zal hem morgen uittypen viking
Dan open ik wel een nieuwe als jij hem sluitquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:34 schreef Miss_S het volgende:
die is inderdaad wel leuk
als ik trouwens dit topic toevallig sluit , ik heb geen idee hoe ik een nieuwe OP maak
heel simpel:quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:34 schreef Miss_S het volgende:
die is inderdaad wel leuk
als ik trouwens dit topic toevallig sluit , ik heb geen idee hoe ik een nieuwe OP maak
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:38 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Dan open ik wel een nieuwe als jij hem sluit
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..], leg ik het haar net uit.
Ze moet ook leren zelfstandig te worden, hoor![]()
.
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:39 schreef Viking84 het volgende:
[..], leg ik het haar net uit.
Ze moet ook leren zelfstandig te worden, hoor![]()
.
jij lag er toch op bij ?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:45 schreef Thrilled het volgende:
[..]
gelukkig
Is Sylvana al klaar met bakken?
zichzelfquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:51 schreef Viking84 het volgende:
Wat is Sylvana aan het bakken?
Maaltijd: Aardappelen, lof, een halve paprika rondo en groenten uit zo'n zak (net als gisteren)quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat ik vandaag al heb gegeten:
Ontbijt: 1 boterham met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 2 met kipfilet
'S middags: een banaan en bijna een hele appel
haha, oh ja, die zonnebankquote:
ik hoop dat niet mee te maken hoor, in slaap vallen onder de zonnebankquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:53 schreef Viking84 het volgende:
[..]
haha, oh ja, die zonnebank.
Misschien is ze wel in slaap gevallen. Hebben we straks een aardbei in ons midden rondlopen
.
lijkt mij ook wel eens lekker om te zonnebanken. Moet ik eerst een wat strakkere body hebben, want bij mij wordt in de zomer alles bruin, behalve m'n buik. Ziet er niet uit dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:55 schreef Thrilled het volgende:
[..]
ik hoop dat niet mee te maken hoor, in slaap vallen onder de zonnebankop de sportschool zal dat niet gebeuren omdat de zonnebank na 15 minuten uitgaat... je mag daar niet langer onder liggen
ik heb het dan ook over 'gewoon' zonnen. Buiten lopen, buiten zitten etc.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:01 schreef Thrilled het volgende:
dat is onzin heals je gaat zonnebanken lig je daar naakt onder (ik wel tenminste
) dus wordt álles bruin, ook je buik
op die fiets..quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb het dan ook over 'gewoon' zonnen. Buiten lopen, buiten zitten etc.
Van mij wel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |