quote:Op zondag 11 maart 2007 13:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat voor kaas het is, denk ik.
Ik heb van de week 4 tosties gehad (4 van die halve boterhammen) met 30 + kaas van Maaslander (45 % minder vet); toen zat ik ook wel vol, [smoesje] maar ik móest wel 4 tosties nemen, want er was nog één plak ham over en die moest ook even op [/smoesje]
volgens de voedingswijzer verdienen 20 + kaas en 30 + kaas de voorkeur.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]!!
ik weet niet wat voor kaas het was, jong belegen geloof ikmaar ik snap geen hout van dat +20, +30, +40 enzo .. enige waar ik dan aan denk ik: Wat er ook niet aankomt, hoeft er ook niet af
Het is toch vrij simpel: hoe lager het getal, hoe minder vet.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:47 schreef Thrilled het volgende:
[..]
maar ik snap geen hout van dat +20, +30, +40 enzo .. enige waar ik dan aan denk ik: Wat er ook niet aankomt, hoeft er ook niet af
maar hoe zit het met jong belegen kaas dan? want dat eet ik ook welquote:Op zondag 11 maart 2007 13:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Het is toch vrij simpel: hoe lager het getal, hoe minder vet.
eerder in dit topic (of het vorige) heeft iemand het gepost.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weet iemand waar je precies je buikomtrek moet meten? Boven of onder je navel?
Jong of oud heeft niet zo veel met het vetgehalte te maken, alleen met hoe lang de kaas heeft gerijpt en hoe sterk de smaak is.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
maar hoe zit het met jong belegen kaas dan? want dat eet ik ook wel
Ik heb al gegoogled maar ik kan het godverdomme niet vinden! En ik heb al vorige topics nagezocht maar ik zie nergens staan waar je het precies moet meten.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
eerder in dit topic (of het vorige) heeft iemand het gepost.
Of google even. Je bent een grote, zelfstandige meid toch?
nu moet je een opdracht uit de vloekenpot van Paul de Leeuw doenquote:Op zondag 11 maart 2007 13:58 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ik heb al gegoogled maar ik kan het godverdomme niet vinden! En ik heb al vorige topics nagezocht maar ik zie nergens staan waar je het precies moet meten.
Je taille-omtrek meet je op het smalste punt, en je buikomtrek voor zover ik weet net onder je navel.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Weet iemand waar je precies je buikomtrek moet meten? Boven of onder je navel?
oh, zijn dat twee verschillende dingen?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je taille-omtrek meet je op het smalste punt, en je buikomtrek voor zover ik weet net onder je navel.
Ja je bent heel stoer. Maar wil alsjeblieft iemand mij het even vertellen? Ik weet dat de arrogantie en het egoisme van de mensen hier heel hoog liggen maar ik heb écht al gezocht.quote:Op zondag 11 maart 2007 13:59 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nu moet je een opdracht uit de vloekenpot van Paul de Leeuw doen.
Oke dankjewel.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:00 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Je taille-omtrek meet je op het smalste punt, en je buikomtrek voor zover ik weet net onder je navel.
waarom ga je niet gewoon naar fokdieetclub? daar zitten voor een groot deel andere mensen, kun je het daar opnieuw proberen.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:01 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Ja je bent heel stoer. Maar wil alsjeblieft iemand mij het even vertellen? Ik weet dat de arrogantie en het egoisme van de mensen hier heel hoog liggen maar ik heb écht al gezocht.
Ik weet dat het moeilijk voor te stellen is, maar sommige mensen hebben daadwerkelijk een taille.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh, zijn dat twee verschillende dingen?.
google zoeken op 'buikomtrek meten', dit was de eerste hit..., bronquote:Meetmethode 2: Buikomtrek
Een andere eenvoudige methode om vast te stellen of u risicovol overgewicht hebt, is het meten van uw buikomtrek ter hoogte van de navel. Aan de hand van uw buikomtrek kunt u bepalen of u een verhoogd risico op ziekten loopt.
Voor vrouwen geldt:
Buikomtrek > 80 cm: matig verhoogd risico op ziekten
Buikomtrek > 88 cm: ernstig verhoogd risico op ziekten
Voor mannen geldt:
Buikomtrek > 94 cm: matig verhoogd risico op ziekten
Buikomtrek > 102 cm: ernstig verhoogd risico op ziekten
oh die heb ik ook hoorquote:Op zondag 11 maart 2007 14:02 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik weet dat het moeilijk voor te stellen is, maar sommige mensen hebben daadwerkelijk een taille.
Nou, 75 cm is toch prima?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn buikomtrek is 75.Ik ga maar even steppen om hem strakker te krijgen.
tot over 5 minuten danquote:Op zondag 11 maart 2007 14:05 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Mijn buikomtrek is 75.Ik ga maar even steppen om hem strakker te krijgen.
aha oke, maar ik heb altijd jong belegen en dan staat er verder niet op of het dan 20+ is ofzoquote:Op zondag 11 maart 2007 13:58 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Jong of oud heeft niet zo veel met het vetgehalte te maken, alleen met hoe lang de kaas heeft gerijpt en hoe sterk de smaak is.
Wat heb ik nú weer verkeerd gedaan?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
tot over 5 minuten dan.
mijn buikomtrek is 93 oid, 80 is ideaal toch, maar niet voor roosje, I guess.
is dat eigenlijk je buikomtrek of je tailleomtrek?quote:Op zondag 11 maart 2007 14:08 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wat heb ik nú weer verkeerd gedaan?
ik denk dus dat Roosje niet al teveel er meer aan hoeft te doen, maar goed, steppen is nooit slecht natuurlijk.quote:Voor vrouwen geldt:
Buikomtrek > 80 cm: matig verhoogd risico op ziekten
Buikomtrek > 88 cm: ernstig verhoogd risico op ziekten
sorryquote:Op zondag 11 maart 2007 14:11 schreef Guppyfriend het volgende:
80 is niet ideaal, want:
[..]
ik denk dus dat Roosje niet al teveel er meer aan hoeft te doen, maar goed, steppen is nooit slecht natuurlijk.
verder moet me ECHT even van het hard dat mn lol van het hier posten danig verziekt wordt door het gekibbel onderling. als ik dat wil ga ik wel naar de basisschool! gedraag je nou eens een keer volwassen ja!![]()
Niet ideaal, 80 is het maximum voor een gezonde omvang. Daaronder is natuurlijk nog beter.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:07 schreef Viking84 het volgende:
mijn buikomtrek is 93 oid, 80 is ideaal toch, maar niet voor roosje, I guess.
Als er niks op staat is het in principe 40+.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:08 schreef Sylvana het volgende:
[..]
aha oke, maar ik heb altijd jong belegen en dan staat er verder niet op of het dan 20+ is ofzo
Je haalt dingen door elkaar. Die 80 gaat over de buikomtrek, dus in de buurt van je navel, op het brede stuk van je buik. Boven de 80 is ongezond, daaronder is gezond maar dan nog moet ieder voor zich bepalen wat hij/zij smal genoeg vindt.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
is dat eigenlijk je buikomtrek of je tailleomtrek?
Met een tailleomtrek van 75 cm is niks mis. 80 is ideaal geloof ik. Weet niet hoe dat zit met buikomtrek.
ik vind het ook niks hoor dat calorieen tellen, dan ben ik er voor me gevoel veel te obsessief mee bezig, maar dat is voor iedereen verschillend natuurlijk, als het voor een ander wel werkt prima natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 14:28 schreef Belana het volgende:
wat praten jullie veel![]()
nou, dat calorie tellen wordt niks voor mij, te veel werk
owja, loopband, nou, ik zou als ik jou was gewoon lekker naar buiten gaanquote:Op zondag 11 maart 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:
ja daar zeg je iets sylvana
ik ga binnen lopen en dat is toch wel jammer met dit weer
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:09 schreef Miss_S het volgende:
ja daar zeg je iets sylvana
ik ga binnen lopen en dat is toch wel jammer met dit weer
Oeps!....quote:Op zondag 11 maart 2007 14:00 schreef Mini_rulez het volgende:en je buikomtrek voor zover ik weet net onder je navel.
quote:Op zondag 11 maart 2007 15:09 schreef Thrilled het volgende:
neeeeee de ijscoman rijd hier de straat in!!!tingelingeling...
hier komt er geen 1 door de straat, dus das helemaal makkelijkquote:Op zondag 11 maart 2007 15:11 schreef Viking84 het volgende:
[..].
gelukkig ben ik praktisch doof, dan hoor ik dat soort dingen niet.
Ik weet het ook niet zeker hoor. Elke site zegt weer iets anders.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:10 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Oeps!....![]()
Ik dacht altijd dat het over de navel was...![]()
ik durf niet buiten hard te lopenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:10 schreef Viking84 het volgende:
[..].
waarom loop je binnen als het zo mooi weer is?.
dan ga je ipv een keertje hardlopen gewoon lekker buiten een tijdje wandelenquote:
daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:
ik vind dat ook niet leuk dus, maar ik vind het niet niet leuk genoeg om er een loopband voor aan te schaffenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:26 schreef Miss_S het volgende:
ik ben bijna een jaar bezig maar ben te vaak gestopt
en ja vind het niet leuk om als een beginneling over te komen
misschien als iemand mee gaat dan is het nog gezellig
dus denk dat ik maar eerst in de garage ga hardlopen en dan buiten rondlopen
de laatste keer kwam het door de griepquote:Op zondag 11 maart 2007 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind dat ook niet leuk dus, maar ik vind het niet niet leuk genoeg om er een loopband voor aan te schaffen.
Bovendien heb ik het al eens gedaan en volgens mij viel het gluren wel mee. Vooral irritant dat iedereen harder loopt dan jij en dan nog zonder te stoppen ook.
oh en waarom stopte je steeds?.
ja?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Thrilled het volgende:
KUCH
en dat is om en om hè? Dus in week 1: 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen, 1 minuut hardlopen...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
alles goed thrilled?
ik heb net hardgelopen en wat is het toch echt lekker
voor viking en iedereen die het wil hebben:
week 1: 5 x 1 minuut hardlopen, 5 x 2 minuten wandelen
week 2: 8 x 1 minuut hardlopen, 8 x 1 minuut wandelen
week 3: 4 x 2 minuten hardlopen, 4 x 2 minuten wandelen
week 4: 5 x 2 minuten hardlopen, 5 x1 minuut wandelen
week 5: 2-3-2-3 minuten hardlopen, 1-2-1-2 minuten wandelen
week 6: 3 x 3 minuten hardlopen, 3 x2 minuten wandelen
week 7: 4x3 minuten hardlopen, 3 x 1 minuut wandelen
week 8: 3 x 4 minuten hardlopen , 2 - 1 minuut wandelen
week 9: 5-5-3 minuten hardlopen, 1-1 minuut wandelen
week 10: 2 x 7 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen
week 11: 10 - 5 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen
week 12: 15 minuten hardlopen
elke week 3x het schema van de week
Misschien ligt het aan de eierkoek.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Viking84 het volgende:
pff, ik ben hongerig vandaag. De hele tijd een zeurend gevoel in m'n maag. Misschien komt het juist wel omdat ik een, voor mijn doen, té grote lunch op heb. Net een eierkoek gehad en een appel en het duurt verdomme nog 2 uur voor ik kan gaan eten.
voordat ik die eierkoek op had, had ik al hongerquote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de eierkoek.
Suiker is heel slecht voor je hongergevoel. Of eigenlijk, het werkt het verzadigd gevoel tegen.
Was een of ander ingewikkeld verhaal met "leptin" en "grehlin" of dergelijke stofjes...
Dit ziet er inderdaad al wat laagdrempeliger uit dan het schema wat ik een topic terug gevonden hadquote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
voor viking en iedereen die het wil hebben:
-schema-
12: 15 minuten hardlopen
elke week 3x het schema van de week
Jahoor, maar het is zo stilquote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
alles goed thrilled?
ja ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 16:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jahoor, maar het is zo stilk verveel me
heb jij geen foto van jezelf trouwens?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ik ook. Ik sta steeds heel vroeg op. Heerlijk: hele dag nog voor me, maar dan is het 10 uur en zit ik voor de rest vd dag uit m'n neus te vreten
.
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
heb jij geen foto van jezelf trouwens?ik erger me steeds aan die 2 katjes in je fobo
ik had er tot voor kort wel een foto op staan, maar kreeg steeds van die domme reacties (was eigenlijk ook een domme foto waar je nog niks op kon zienquote:Op zondag 11 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
geen foto vind ik nog niet zo erg
vind het wel jammer dat we elkaars echte namen niet weten
en Mezel tegen die tijd is die 15 min achter elkaar hardlopen niet zo heel moeilijk (ik zeg niet dat het leuk is ik heb het een keer gedaan en was echt kapot)
leuke naamquote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had er tot voor kort wel een foto op staan, maar kreeg steeds van die domme reacties (was eigenlijk ook een domme foto waar je nog niks op kon zien).
Mijn naam is Renske![]()
.
het is de minst lelijke foto uit mijn collectie. Zat net even door mijn foto's van afgelopen zomer te scrollen. Echt niet normaal hoe dik ik toen was. Geen wonder dat ik me niet graag laat fotograferen. Als ik afgevallen ben (nog meer dan nuquote:Op zondag 11 maart 2007 17:59 schreef Miss_S het volgende:
leuke foto
het word inderdaad weer tijd voor de zomer mijn gezicht is veelste wit
ik heb maar weinig fotos van toen ik 100 kilo bijna woog, wou gewoon niet op de fotoquote:Op zondag 11 maart 2007 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is de minst lelijke foto uit mijn collectie. Zat net even door mijn foto's van afgelopen zomer te scrollen. Echt niet normaal hoe dik ik toen was. Geen wonder dat ik me niet graag laat fotograferen. Als ik afgevallen ben (nog meer dan nu), verbrand ik alle oude foto's in de achtertuin.
patat kan bij mij nooit zoveel kwaad. Mijn zus moest de hele week boeten als ze haar wekelijkse patatje had gemaakt, maar ik merk er echt niets van (maar ik eet ook niet elke week patatquote:Op zondag 11 maart 2007 18:18 schreef Miss_S het volgende:
een dagje niet bewegen is geen ramp sylvana
en nasi lijkt me idd ook beter dan patat
zo van: jij zeurt wel dat je af moet vallen, maar intussen zit je de hele tijd in dit topic te ouwehoeren. Ga dan ook sporten!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:
sorry maar ben bang dat straks iemand zegt dat ik teveel post hier
ik ga nu toch lekker in een warm bad
ja, anders zijn het geen stekelsquote:Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef Viking84 het volgende:
altijd zo lekker om over een koppie met stekeltjes heen te aaien. Heb je er ook gel in?
.
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
waarom hebben de jongens tegenwoordig nooit meer lang haar
en lesbiennes zijn mannenhaters natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 18:51 schreef Thrilled het volgende:
[..]maar je was toch een lesbienne begreep ik hierboven?
en lang haar vind ik vreselijk (bij jongens)
mannenhaters niet, maar laat maar, ik kan dit niet meer goedpratenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en lesbiennes zijn mannenhaters natuurlijk![]()
. Ik vind het al sinds ik een kind was enig om over stekeltjes heen te aaien
. De vriend van m'n zus had ze ook namelijk
.
hij schoor zich toen ook nog nietquote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:
ja dat lekkere ding had ik al in je fotoboek gezien
ik ben al bezig met het bad
wil je gezellilg mee dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |