de laatste keer kwam het door de griepquote:Op zondag 11 maart 2007 15:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik vind dat ook niet leuk dus, maar ik vind het niet niet leuk genoeg om er een loopband voor aan te schaffen.
Bovendien heb ik het al eens gedaan en volgens mij viel het gluren wel mee. Vooral irritant dat iedereen harder loopt dan jij en dan nog zonder te stoppen ook.
oh en waarom stopte je steeds?.
ja?quote:Op zondag 11 maart 2007 16:01 schreef Thrilled het volgende:
KUCH
en dat is om en om hè? Dus in week 1: 1 minuut hardlopen, 2 minuten wandelen, 1 minuut hardlopen...quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
alles goed thrilled?
ik heb net hardgelopen en wat is het toch echt lekker
voor viking en iedereen die het wil hebben:
week 1: 5 x 1 minuut hardlopen, 5 x 2 minuten wandelen
week 2: 8 x 1 minuut hardlopen, 8 x 1 minuut wandelen
week 3: 4 x 2 minuten hardlopen, 4 x 2 minuten wandelen
week 4: 5 x 2 minuten hardlopen, 5 x1 minuut wandelen
week 5: 2-3-2-3 minuten hardlopen, 1-2-1-2 minuten wandelen
week 6: 3 x 3 minuten hardlopen, 3 x2 minuten wandelen
week 7: 4x3 minuten hardlopen, 3 x 1 minuut wandelen
week 8: 3 x 4 minuten hardlopen , 2 - 1 minuut wandelen
week 9: 5-5-3 minuten hardlopen, 1-1 minuut wandelen
week 10: 2 x 7 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen
week 11: 10 - 5 minuten hardlopen, 1 minuut wandelen
week 12: 15 minuten hardlopen
elke week 3x het schema van de week
Misschien ligt het aan de eierkoek.quote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Viking84 het volgende:
pff, ik ben hongerig vandaag. De hele tijd een zeurend gevoel in m'n maag. Misschien komt het juist wel omdat ik een, voor mijn doen, té grote lunch op heb. Net een eierkoek gehad en een appel en het duurt verdomme nog 2 uur voor ik kan gaan eten.
voordat ik die eierkoek op had, had ik al hongerquote:Op zondag 11 maart 2007 16:32 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan de eierkoek.
Suiker is heel slecht voor je hongergevoel. Of eigenlijk, het werkt het verzadigd gevoel tegen.
Was een of ander ingewikkeld verhaal met "leptin" en "grehlin" of dergelijke stofjes...
Dit ziet er inderdaad al wat laagdrempeliger uit dan het schema wat ik een topic terug gevonden hadquote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
voor viking en iedereen die het wil hebben:
-schema-
12: 15 minuten hardlopen
elke week 3x het schema van de week
Jahoor, maar het is zo stilquote:Op zondag 11 maart 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:
alles goed thrilled?
ja ik ookquote:Op zondag 11 maart 2007 16:57 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Jahoor, maar het is zo stilk verveel me
heb jij geen foto van jezelf trouwens?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ja ik ook. Ik sta steeds heel vroeg op. Heerlijk: hele dag nog voor me, maar dan is het 10 uur en zit ik voor de rest vd dag uit m'n neus te vreten
.
quote:Op zondag 11 maart 2007 17:05 schreef Thrilled het volgende:
[..]
heb jij geen foto van jezelf trouwens?ik erger me steeds aan die 2 katjes in je fobo
ik had er tot voor kort wel een foto op staan, maar kreeg steeds van die domme reacties (was eigenlijk ook een domme foto waar je nog niks op kon zienquote:Op zondag 11 maart 2007 17:39 schreef Miss_S het volgende:
geen foto vind ik nog niet zo erg
vind het wel jammer dat we elkaars echte namen niet weten
en Mezel tegen die tijd is die 15 min achter elkaar hardlopen niet zo heel moeilijk (ik zeg niet dat het leuk is ik heb het een keer gedaan en was echt kapot)
leuke naamquote:Op zondag 11 maart 2007 17:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik had er tot voor kort wel een foto op staan, maar kreeg steeds van die domme reacties (was eigenlijk ook een domme foto waar je nog niks op kon zien).
Mijn naam is Renske![]()
.
het is de minst lelijke foto uit mijn collectie. Zat net even door mijn foto's van afgelopen zomer te scrollen. Echt niet normaal hoe dik ik toen was. Geen wonder dat ik me niet graag laat fotograferen. Als ik afgevallen ben (nog meer dan nuquote:Op zondag 11 maart 2007 17:59 schreef Miss_S het volgende:
leuke foto
het word inderdaad weer tijd voor de zomer mijn gezicht is veelste wit
ik heb maar weinig fotos van toen ik 100 kilo bijna woog, wou gewoon niet op de fotoquote:Op zondag 11 maart 2007 18:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
het is de minst lelijke foto uit mijn collectie. Zat net even door mijn foto's van afgelopen zomer te scrollen. Echt niet normaal hoe dik ik toen was. Geen wonder dat ik me niet graag laat fotograferen. Als ik afgevallen ben (nog meer dan nu), verbrand ik alle oude foto's in de achtertuin.
patat kan bij mij nooit zoveel kwaad. Mijn zus moest de hele week boeten als ze haar wekelijkse patatje had gemaakt, maar ik merk er echt niets van (maar ik eet ook niet elke week patatquote:Op zondag 11 maart 2007 18:18 schreef Miss_S het volgende:
een dagje niet bewegen is geen ramp sylvana
en nasi lijkt me idd ook beter dan patat
zo van: jij zeurt wel dat je af moet vallen, maar intussen zit je de hele tijd in dit topic te ouwehoeren. Ga dan ook sporten!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:44 schreef Miss_S het volgende:
sorry maar ben bang dat straks iemand zegt dat ik teveel post hier
ik ga nu toch lekker in een warm bad
ja, anders zijn het geen stekelsquote:Op zondag 11 maart 2007 18:49 schreef Viking84 het volgende:
altijd zo lekker om over een koppie met stekeltjes heen te aaien. Heb je er ook gel in?
.
quote:
quote:Op zondag 11 maart 2007 18:50 schreef Miss_S het volgende:
waarom hebben de jongens tegenwoordig nooit meer lang haar
en lesbiennes zijn mannenhaters natuurlijkquote:Op zondag 11 maart 2007 18:51 schreef Thrilled het volgende:
[..]maar je was toch een lesbienne begreep ik hierboven?
en lang haar vind ik vreselijk (bij jongens)
mannenhaters niet, maar laat maar, ik kan dit niet meer goedpratenquote:Op zondag 11 maart 2007 18:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en lesbiennes zijn mannenhaters natuurlijk![]()
. Ik vind het al sinds ik een kind was enig om over stekeltjes heen te aaien
. De vriend van m'n zus had ze ook namelijk
.
hij schoor zich toen ook nog nietquote:Op zondag 11 maart 2007 18:53 schreef Miss_S het volgende:
ja dat lekkere ding had ik al in je fotoboek gezien
ik ben al bezig met het bad
wil je gezellilg mee dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |