Ja, dat heb ik ook en normaal vind ik het ook heerlijk om daarna lekker uitgebreid te douchen enzo, maar dat mocht niet van mn maquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:13 schreef Thrilled het volgende:
[..]
oeh spannend![]()
ik word ook helemaal slaperig en rozig van de zonnebank (en dat is maar 15 minuten..) vind het altijd zo jammer dat ik me moet aankleden enzo als ik klaar benmoet wel altijd oppassen dat ik niet te snel opsta, anders word ik duizelig
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:15 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wat ik vandaag al heb gegeten:
Ontbijt: 1 boterham met kipfilet
Lunch: 1 boterham met smeerkaas en 2 met kipfilet
'S middags: een banaan en bijna een hele appel
Aanvulling: 4 crackersquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Maaltijd: Aardappelen, lof, een halve paprika rondo en groenten uit zo'n zak (net als gisteren)
waarom post je het dan niet gewoon net voor je gaat slapenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:43 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
[..]
Aanvulling: 4 crackers
Mijn excuses voor al dat geaanvul.
Dat was ik even vergeten maar ik zal er voortaan aan denken om het niet te vergeten.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom post je het dan niet gewoon net voor je gaat slapen
Was lekkerquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:17 schreef Thrilled het volgende:
sorry dat ik geen nieuwe aanmaakte, maar net na het posten van mn laatste post in het vorige topic kwamen mn vrienden langs dus had geen tijd om nieuwe aan te maken.. sorry Sylvana![]()
hoe was het zonnebanken?
sshhhhhh, wat hadden we nou afgesproken?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 20:45 schreef Sylvana het volgende:
[..]
waarom post je het dan niet gewoon net voor je gaat slapen
moet je billenkoek hebben?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:24 schreef Miss_S het volgende:
TVP
want zal maar niet vertellen wat ik nu zit te eten
die ignore functie moet echt snel ingebouwd worden, tis zo moeilijk om niet op haar te reagerenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sshhhhhh, wat hadden we nou afgesproken?.
Inderdaad, jullie zouden mij negeren.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sshhhhhh, wat hadden we nou afgesproken?.
Dit doet me echt denken aan dat huppel-meisje-meisjes-pest-negeer-buitensluit gedrag.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
die ignore functie moet echt snel ingebouwd worden, tis zo moeilijk om niet op haar te reageren
maar zal het proberen
Is ze niet op vakantie ofzo?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik wil nu trouwens ook weer in het lijstje, maar troel pm't niet terug. Heb net vorige week tegen haar gezegd dat ik niet meer in het lijstje hoef, maar vind het toch wel leuk
.
* Sylvana ligt hier dubbel van het lachenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:35 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja graag
en jawel een pindakaas taart
ja die taart heb ik voor morgen bewaardquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
* Sylvana ligt hier dubbel van het lachen![]()
![]()
En dan morgen zeker een paaseitjes taart eten?
Ik ga maar es naar die vriend toe, niet teveel praten als ik weg ben he![]()
thnxquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:39 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ja die taart heb ik voor morgen bewaard
veel plezier vanavond
Slaat dat nou op mij? Als je grappig probeerde te zijn moet ik je helaas teleurstellen want die poging is helaas mislukt.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:36 schreef Sylvana het volgende:
[..]
* Sylvana ligt hier dubbel van het lachen![]()
![]()
En dan morgen zeker een paaseitjes taart eten?
Het gaat echt niet om die ene boterham met pindakaas.. het gaat gewoon om al het advies wat in de wind geslagen wordt... de koppige houding en continue het verzinnen van excuusjes om toch maar dat ene stukje taart, of paaseitje of ander tussendoortje te eten.. en als het dan is opgegeten komen de "goedmakertjes" .. in de zin van: ja maar ik heb dit of dat gedaan dus dan mag het wel, of ik heb dit en dit niet gegeten dus dan is het niet zo erg als ik dit of dat eet...quote:Op zondag 11 maart 2007 00:27 schreef Spacehamster het volgende:
Gaan we nou niet dingen volledig uit hun verband rukken?
Pindakaas is niets mis mee als je er niet teveel van eet.
Hastikke gezond joh..
Weet je waar je mee moet oppassen?
Brood!
Brood zit tjokvol koolhydraten en die barsten van de vieze vette enorme calorieen!!
Beter 1 plak brood met wat pindakaas dan 5 droge sneetjes.
Bijdeweg, ik ben vandaag geloof ik ietsje te braaf geweest.
Kennelijk heb ik gisteren echt mijn eetlust weggevroten. Moest vandaag zowat stampen om mezelf niet te laten verhongeren.![]()
Morgen moet ik echt wat meer eten want dan wil ik fitnessen.
Mmmm....dan ga ik dus een lekker bammetje pindakaas eten!!!!
Ja eentje. Eentje kan helemaal geen kwaad. 35 gram brood met 15 gram pindakaas om heel precies te zijn.![]()
Bite me....of nee, doe eigenlijk maar niet.![]()
waarom moet je een week wachten dan?quote:Op zondag 11 maart 2007 00:26 schreef Thrilled het volgende:
Jezus wat valt het hier ineens stilSylvana ook al weg
ik moet weer een weekje wachten op de zonnebank.. wou dat het sneller ging
ik wil zonnebanken!!!!
Nee, Zwahiel die post hier ook wel regelmatig en dat is ook een manquote:Op zondag 11 maart 2007 01:33 schreef Thrilled het volgende:
[..]
maar nu ga ik er geen woord meer aan vuil makenik ben hardstikke moe, ga lekker slapen.. alleen
lonely me
welterusten mensjes.. kusss
/edit ben ik trouwens de enige van het mannelijke geslacht hier (die ook actief posten)???
sorry, maar waar verwijst 'dat' naar?quote:Op zondag 11 maart 2007 07:57 schreef _Eendje_ het volgende:
goeiemorgen iedereen![]()
Viking ik denk dat dat eerder er zal afhangen hoeveel cm je zal verliezen
oh sorry naar uw vraag wanneer je in een kleinere maat zal passenquote:Op zondag 11 maart 2007 08:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
sorry, maar waar verwijst 'dat' naar?.
quote:Dus zelf houd ik 86 á 86,5 aan. Ik denk zelf dat ik bij 10 kg minder (dus ca 76) maat 42 zou hebben.
op de fitness natuurlijk de abductor en de adductor machinesquote:Oke dan. Hier volgt de uitleg:
Lunge: Rechtop staan. Een been voor, een been achter, grote afstand ertussen zodat de hiel van je achterste voet de grond niet meer raakt. Zak nu naar beneden door je voorste been te buigen. Zorg ervoor dat je knie van je voorste been NIET voorbij je voet komt. De knie van je achterste been gaat dus naar beneden(een beetje is genoeg, dit hoeft niet tot aan de grond). Je houd je lichaam recht. Vervolgens kom je weer omhoog. Je handen kan je in je zij houden. Doe deze oefeningen 20 keer(als dat lukt) Wissel dan van been.
Squat: Sta rechtop. Benen wijd, voeten iets wijder dan schouderbreedte. Zak nu met je kont richting de grond door je knieen te buigen. Ook nu moet je erop letten dat je knieen niet voorbij je voeten komen. Je lichaam mag iets naar voren buigen maar niet teveel, rug recht. Zak zo diep door dat je knien in een hoek van 90 graden zijn. Kom weer omhoog. Je armen kan je bij het zakken naar voren brengen. Deze oefening doe je ook 20 keer.
maar plaatselijk afvallen werkt toch niet?quote:Op zondag 11 maart 2007 08:14 schreef _Eendje_ het volgende:
ik weet dat je wil gaan lopen en dat je thuis stept, maar ik weet niet of je ook naar de gym gaat? (sorry ben beetje lui om vorige topics op te snorren)
anders kan je ofwel daar ofwel thuis enkele oefeningen doen die meer werken op één bepaald onderdeel?
(even geduld: ben op zoek naar de oefeningen die ik bedoel)
Waar je ook naartoe gaat, veel plezier en tot volgende weekquote:Op zondag 11 maart 2007 08:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Jeetje, wat kletsen jullie veel zegik hou het niet meer bij hoor
Qua eten gaat het hier wel weer goed na de uitspattingen van donderdag en vrijdag. Gewoon netjes brood, fruit, groente. Tralala.
En: m'n koffer is gepakt en over een half uur stap ik op de trein naar Schipholdan kan ik een week niet bijhouden wat jullie schrijven en zal ik na een week zon vast veel te veel slechte dingen tot mij hebben genomen.. maar ik ga proberen het binnen de perken te houden
Dag iedereentot over een week en veel succes met gezond eten/bewegen/etc.
Oh, dat stond niet in m'n post neequote:Op zondag 11 maart 2007 08:33 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar je ook naartoe gaat, veel plezier en tot volgende week![]()
.
Geen idee waar dat ligt, maar het ziet er geweldig uitquote:Op zondag 11 maart 2007 08:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Oh, dat stond niet in m'n post nee.
Ik ga naar Fuerteventura
Canarische Eilandenquote:Op zondag 11 maart 2007 08:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Geen idee waar dat ligt, maar het ziet er geweldig uit(Spanje oid?).
En kun je je nu een beetje in bikini vertonen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |