en terecht van Ryanquote:Wat blijft die Ryan een eikeltje zeg.. beetje Natalia belachelijk maken.. tsss
ja in Amerikaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:41 schreef Herda het volgende:
Zat me af te vragen.. de ep. van vanavond is toch al op tv geweest?
was een herhaling.. een aflevering uit seizoen 3 als ik me niet vergis...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:41 schreef Herda het volgende:
Zo niet ben ik helderziend geworden![]()
Welke ep. was er vorige week dan, kwam me niet bekend voor?
hij is in ieder geval nog niet eerder op de nederlandse tv geweest. Geen idee of je vt4 heb want de belgen lopen iets voor op ons! mss dat je hem daar dan al heb gezienquote:
Goed bezig meisquote:Op woensdag 7 maart 2007 07:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hij is in ieder geval nog niet eerder op de nederlandse tv geweest. Geen idee of je vt4 heb want de belgen lopen iets voor op ons! mss dat je hem daar dan al heb gezien
Zo weer even de OP eens aangepast naar seizoen 5
Ray Sr. kon de verleiding niet weerstaan en is in Rio weer in de drugsshit beland.. Deze keer heeft ie het serieus niet overleefd.. Overleden in de handen van "H" die daar was om de dood van Mari te wreken..quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:32 schreef Koningin het volgende:
Nou, daar ben ik ook weer.
Na een drukke tijd heb ik weer tijd om CSI te kijken.
Gisteravond gelijk met een goede aflevering begonnen
BlueCurl: Applaus voor je geweldig OP!
En effe een vraagje: hoe kan het dat Yelina nu echt weduwe is? Dat heb ik gemist.
Danke, het einde van seizoen 4 heb ik nl. gemist.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ray Sr. kon de verleiding niet weerstaan en is in Rio weer in de drugsshit beland.. Deze keer heeft ie het serieus niet overleefd.. Overleden in de handen van "H" die daar was om de dood van Mari te wreken..
Zal je sterker vertellen.. dit was niet het einde van Seizoen 4.. maar het begin van seizoen 5quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:36 schreef Koningin het volgende:
[..]
Danke, het einde van seizoen 4 heb ik nl. gemist.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Zal je sterker vertellen.. dit was niet het einde van Seizoen 4.. maar het begin van seizoen 5
In de eerste 2 afleveringen zijn H en Eric in Rio om de dood van Mari te wreken op Riaz.. Om info in te winnen schakelde H de hulp van Yelina in (want die woonde in Rio samen met Ray Sr en Jr).. Zij vertelde toen dat Sr. weer op het verkeerde pad beland was..
Via www.imdb.com kun je de titels op zoeken.. en via wat andere sites kun je ze vast ook wel transporteren naar je eigen computerquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Oh God, ik lig echt achter.
Misschien eens kijken of ik die afleveringen nog op een andere manier kan gaan bekijken.
Geen idee.. k vond em dikkerquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:35 schreef Dafje33 het volgende:
Hm, lag het nou aan mij, of vonden jullie "H" in deze nieuwe serie ook ouder lijken?
In elk geval nog niet grijs!![]()
Dankjequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:28 schreef BlueCurl het volgende:
dikker true... hij heeft een buikkie gekregen! ouder ook. is iets waar we enorm over hebben lopen ouwehoeren op het amerikaanse forumdus goed dat jullie dat hadden opgemerkt
lolquote:
en terechtquote:Op maandag 12 maart 2007 17:46 schreef BlueCurl het volgende:
ja voor jouw wel! lekker veel natalia
zo nog even naar een les tot 20:30
breek me de bek niet open pfff.quote:
lekker drukquote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
breek me de bek niet open pfff.
maandag 10:00-20:30
dinsdag vrij maar wel zelfstudie dag meestal op school van 10:00-16:00
woensdag 9:15-16:25
donderdag 10:15 - 18:00
vrijdag 9:00-16:30
en dat noemen ze studentenleven pffff ik wil meer vrij
Je snapt natuurlijk wel dat het ging over dat ik lekker veel natalia te zien kreeg hequote:Op maandag 12 maart 2007 22:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
breek me de bek niet open pfff.
maandag 10:00-20:30
dinsdag vrij maar wel zelfstudie dag meestal op school van 10:00-16:00
woensdag 9:15-16:25
donderdag 10:15 - 18:00
vrijdag 9:00-16:30
en dat noemen ze studentenleven pffff ik wil meer vrij
aaah nasty you!! Mij beetje negeren hequote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik hoop op een betere volgende periode van school! pff want nu is het echt not done!
ennuh Robert.... ik deed je heus expres negeren hoor met Natalia zut![]()
wat vonden we van de aflevering trouwens?
Redelijk, heb ze beter gezien.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 23:31 schreef BlueCurl het volgende:
wat vonden we van de aflevering trouwens?
Vind ik niet.. In relatie tot de zaak en de gesproken getuigen is dat toch de enige hond die ze gezien hebben..?quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:42 schreef Koningin het volgende:
[..]
Redelijk, heb ze beter gezien.
Het feit dat er bij het vinden van 1 honden haar gelijk aan die autoverkoper wordt gedacht, vind ik wat overtrokken hoor.
Dat ook ja. Mijn man zei gelijk: "En dat ligt daar toevallig nog?" hahahaquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Vind ik niet.. In relatie tot de zaak en de gesproken getuigen is dat toch de enige hond die ze gezien hebben..?
Ik vond pas overtrokken dat dat mobieltje van Steve Dixon nog steeds op de CS lag![]()
Dat was idd wel een klein beetje jammer ja.. Als ze em nou in de goot gevonden hadden dan had ik nog zoiets van gehad.. okeej.. dat kan kloppen.. maar midden op straat.. IN AMERIKA! Yeah rightquote:Op woensdag 14 maart 2007 10:38 schreef Koningin het volgende:
[..]
Dat ook ja. Mijn man zei gelijk: "En dat ligt daar toevallig nog?" hahaha
tsja je bent niet de enige hoor.. vele mensen hebben de eerste 2 afleveringen gemist.. hou inderdaad dan maar ff die andere kanalen in de gatenquote:Op woensdag 14 maart 2007 11:05 schreef Marty het volgende:
Jammer dat ze vorige week niet met aflevering 1 zijn begonnen, want nu heb ik de eerste twee afleveringen gemist.
Gelukkig kan ik CSI Miami ook op twee kanalen van de Italiaanse tv kijken en hier zijn ze nog niet bij seizoen 5 volgens mij. Maar even in de gaten houden wanneer ze die gaan uitzenden dus!
druk als in? school: jahquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hehe eindelijk een tegenreactie.. Je hebt het echt druk he!![]()
ik misleid wel vakerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hmm Erica.. zegt ook weer genoeg over de problemen van Ryan.. irritant mannetje.. bah
No shitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik misleid wel vakerennuh hihi je avater
maar mss was dat ook wel een misleidingquote:
haha nou ja tis dat je zegt dat er iemand met zn rug naar de camera stond.. Ik had het eerst niet eens gezien...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar mss was dat ook wel een misleidingwhehehe
trouwens wie herkent de persoon die met zijn rug naar camera staat op foto 8?
Lijkt me de EX!!!!! man van Natalia..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar mss was dat ook wel een misleidingwhehehe
trouwens wie herkent de persoon die met zijn rug naar camera staat op foto 8?
Die was ouder en dikker..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:02 schreef MrMoon het volgende:
Is het niet die donkere rechter uit die aflevering met dat vermoorde hoertje toen.. Dat die ene rechter de ander erin probeerde te luizen?
Of is dit toch wel erg ver gezocht?![]()
mja ik kan me vergissen natuurlijk, maar ik vond et wel erg lijken eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Die was ouder en dikker..
ooh wacht ff.. heb niet goed geteld.. dat is em inderdaad
"De rechter die het leven van H nog wel ff zuur zou gaan maken.."
tsssss ik had toch wel verwacht dat we te horen/lezen zouden krijgen of het goed was...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef BlueCurl het volgende:
@Robert: ik heb nog wel bij gezet welke foto nr 8 is hihi!
voor de rest laat ik alle speculaties aan jullie over wie dat is hihi
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef AnnaStesia het volgende:
caps zien er ranzig uit...ik kan niet wachten tot het dinsdag is![]()
Ja k zag het te laat..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef BlueCurl het volgende:
@Robert: ik heb nog wel bij gezet welke foto nr 8 is hihi!
voor de rest laat ik alle speculaties aan jullie over wie dat is hihi
Hmmz kreeg ik maar salaris (waarvoor eigenlijk???)quote:Op zondag 18 maart 2007 23:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik wil salarisverhoging Sonja
Jim Carrey now starring as.. Horatio Caine!
en toch wil ik nog steeds weten wie et is op plaatje 8...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Hmmz kreeg ik maar salaris (waarvoor eigenlijk???)
aah die an jim carrey heb ik allang gezien. Gewoon uurtje rondstruimen op YouTube en valt veel te vinden van csi: miami hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als assistent csi:miami junkiequote:Op maandag 19 maart 2007 00:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Hmmz kreeg ik maar salaris (waarvoor eigenlijk???)
aah die an jim carrey heb ik allang gezien. Gewoon uurtje rondstruimen op YouTube en valt veel te vinden van csi: miami hoor
quote:Op maandag 19 maart 2007 06:13 schreef BlueCurl het volgende:
okay, dat lief kijken doet het uhm hoor![]()
tussen spoiler tags wel even!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
danku danku
![]()
![]()
ik zal wel even wat vaker lief kijken als dat helpt
HT: FC Dinamo Assen (504765)
lol.. ik vind dat we er geld voor moeten gaan vragen.. je komt niet zomaar aan deze expertisequote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het worden van een csi miami junkie is geheel op vrijwillige basis. enkel als je verslaafd ben is dat wel wat nadelig voor de leefomgeving
Dat is goed om te weten.. dan weet ik waar ik vaker kan zeuren om CSI: Miami dingen..quote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
@Robert: het worden van een csi miami junkie is geheel op vrijwillige basis. enkel als je verslaafd ben is dat wel wat nadelig voor de leefomgeving
@MrMoon: haha graag gedaan hoor.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten.. dan weet ik waar ik vaker kan zeuren om CSI: Miami dingen..![]()
ahh ik kan mn vragen dus beter vragen aan je baasquote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik weet maar een klein beetje hoor.. ben niet voor niets maar assistent he..![]()
Die zal je wel in eerste instantie doorverwijzen naar mij aangezien mijn Bazin het meestal te druk heeft.. mocht ik het niet weten dan is ze meestal wel zo lief om jouw vraag te beantwoorden..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahh ik kan mn vragen dus beter vragen aan je baas![]()
haha... ja als ik even doorzeur komt het wel goed...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Die zal je wel in eerste instantie doorverwijzen naar mij aangezien mijn Bazin het meestal te druk heeft.. mocht ik het niet weten dan is ze meestal wel zo lief om jouw vraag te beantwoorden..![]()
werk gewoon je databank bijquote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik weet maar een klein beetje hoor.. ben niet voor niets maar assistent he..![]()
maar maar ik ben er nu toch weer wat meerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Die zal je wel in eerste instantie doorverwijzen naar mij aangezien mijn Bazin het meestal te druk heeft.. mocht ik het niet weten dan is ze meestal wel zo lief om jouw vraag te beantwoorden..![]()
dat is zeer geruststellend voor het geval ik een dringende vraag heb.. want je assistent heeft blijkbaar nogal weinig kennisquote:Op maandag 19 maart 2007 16:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar maar ik ben er nu toch weer wat meerpff
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is zeer geruststellend voor het geval ik een dringende vraag heb.. want je assistent heeft blijkbaar nogal weinig kennis![]()
Ik weet wel WAT.. maar niet zoveel als me bazin..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
je bent niet de enige met weinig CSI kennis hoor![]()
ik zal je kennis niet meer in twijfel trekken, maar het zijn toch echt je eigen woorden waar ik mijn reacties op baseerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik weet wel WAT.. maar niet zoveel als me bazin..
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik heb gewoon respect voor m'n bazin.. vooral nu ze online isquote:Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal je kennis niet meer in twijfel trekken, maar het zijn toch echt je eigen woorden waar ik mijn reacties op baseer
[..]
haha je vreest voor je bazin?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik heb gewoon respect voor m'n bazin.. vooral nu ze online is![]()
Dat bedoel ik.. en behalve dat.. ze is een rotterdammerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha je vreest voor je bazin?
kan et me voorstellen met al die gevaarlijke vechtsporten van d'r![]()
das wel dubbelop he?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. en behalve dat.. ze is een rotterdammer![]()
Dubbel zo erg ja.. een linke bazin uit rotterdam..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das wel dubbelop he?
zo en nu eindelijk naar huis![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik weet wel WAT.. maar niet zoveel als me bazin..
Is dit een recordpogingquote:Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
trouwens dat ik kung fu doet zegt nikswie weet ben ik wel helemaal niet goed in het vechten op straat oid
najah geef wel les in kung foei
dat wel
en rotterdam is een wereld stad![]()
ik heb nu pauze met schoolheb les tot 20:30
dussuh tjah lange dag
vandaar dat ik teveel op fok ben vandaag
morgen hele dag vrij en lekker thuis werken dus heb ik denk ik ook wel tijd om even te fokken
woensdag zal het aan me lessen liggen
maargoed. bij vragen... zal vanzelf wel reagerengeen probleem. ben verslaafd dus des te meer ik erover kan lullen.... des te beter
ben alleen wat mottig als 2 keer precies hetzelfde word gevraagd/gezegd blbalabla maar goed
komt niet zo veel voor hier
whoei!
ik heb ergens zin om even mijn website opnieuw te bouwenmaar uhm waar ga ik de tijd vandaan halen
mja idd een linke combinatiequote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dubbel zo erg ja.. een linke bazin uit rotterdam..
(k moet nog 30 min)mzzol!
och arme...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
Hey, goeiemorgen, ik ben der ook weer bij enkel straks wel even mijn ieuwe csi: miami voor vandaag kijken... Alfvering 18 al van dit seizoen. Het is weer bijna voorbij voor mij!
Aah.. poor youquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
Hey, goeiemorgen, ik ben der ook weer bij enkel straks wel even mijn ieuwe csi: miami voor vandaag kijken... Alfvering 18 al van dit seizoen. Het is weer bijna voorbij voor mij!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:30 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik ben enorm zielig
jah lachen kan natalia enorm goed.. maar meer dan dat... dat ze niet blond is zeg... sta ik echt van te kijken... hihi![]()
![]()
Nou t is goed gemaakt hoor..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
hihi staat niet voor niks![]()
![]()
achter he? hihi!
en wat vonden we allemaal van de aflevering?
mja ik vond het wel een redelijke aflevering...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
hihi staat niet voor niks![]()
![]()
achter he? hihi!
en wat vonden we allemaal van de aflevering?
Keej..quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef BlueCurl het volgende:
Ik ga aankomende dagen weer enorm druk hebbenmaar zal even kijken voor een stukkie tekst voor volgende aflevering. Maar zal morgen of vrijdag worden...
ach wanneer maakt niet zo heel veel uit hoor.... als het maar voor dinsdag isquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef BlueCurl het volgende:
Ik ga aankomende dagen weer enorm druk hebbenmaar zal even kijken voor een stukkie tekst voor volgende aflevering. Maar zal morgen of vrijdag worden...
Aha.. ik zal em es opzoeken op imdb.com...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[afbeelding]
volgende aflevering wordt... nummer 6.. Curse of the Coffin![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Aha.. ik zal em es opzoeken op imdb.com...![]()
offtopic: ik vind je signature wel een beetje jammerlijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik kom wel met info maar even niet vandaag!
geduld!
Nee, maar er is toch meer dan die verklaring?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
![]()
maare.. k vond het einde wel een beetje vaag gisteren.. H heeft aan die verklaring toch nooit genoeg om de rechter vast te zetten..
Wij zijn zeer geduldigquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik kom wel met info maar even niet vandaag!
geduld!
Nja goed.. die vorige zaak die kan erbij gehaald worden he.. Ik ben benieuwd of we er nog iets van terug krijgen te zien..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee, maar er is toch meer dan die verklaring?
Maar het is idd wel erg minimaal dat ze hebben, dus ik ben benieuwd...
[..]
Wij zijn zeer geduldig![]()
![]()
Beetje dom ja..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het wel een goede aflevering.
Ryan is apart ja, beetje dom wat ie doet.
Ja idd.. hij heeft soms heel rare acties...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja goed.. die vorige zaak die kan erbij gehaald worden he.. Ik ben benieuwd of we er nog iets van terug krijgen te zien..
En die Ryan ook weer he.. apart mannetje..![]()
je bazin?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ryan denkt dat ie cool is.. NOT
Weet je wie pas cool is..
Nataliaaaaquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja dat is ook zo![]()
Maar wie is er dan cool?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hahaha... ik had het ook wel kunnen weten...
wie is jouw favo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:48 schreef MrMoon het volgende:
Et is wel een beetje voorspelbaar zo... haha
dat van jouw niet pffquote:
In CSI: Miami is maar 1 persoon die de benaming cool mag hebben en dat is Horatio..quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wie is jouw favo?
[..]
dat van jouw niet pff![]()
tsss.. kiss assquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
In CSI: Miami is maar 1 persoon die de benaming cool mag hebben en dat is Horatio..![]()
hahaha.. beetje slijmen bij mijn bazin he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha tsss... omdat ik Natalia niet noemde?
haha ik hoef geen bazin... ik ben liever zelf de baasquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahaha.. beetje slijmen bij mijn bazin he!![]()
ja je bent niet de enige die dat vindquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef Marty het volgende:
En al ben ik zelf een vrouw, ik moet zeggen dat ik Calleigh Duquesne/Emily Procter een hele mooie vrouw vind.
[afbeelding]
[afbeelding]
smaken verschillenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef HeyFreak het volgende:
sorry hoor, maar ik vind dit toch zo'n neppe serie...
die ontzettend neppe "oeh, ik ben stoer" houding van die Horatio (heeft 'ie geen nekspieren ofzo?) die overigens ook nog een begenadigd illusionist is met zijn verdwijn en verschijn acts, dat politiebureau dat meer gekleurde lampjes heeft dan een disco en bjina alle 'agenten' lijken wel van de catwalk geplukt...
Heel stijlvol enzo, maar komt totaal niet geloofwaardig over
Waar kijk jij naar als ik vragen mag?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef HeyFreak het volgende:
sorry hoor, maar ik vind dit toch zo'n neppe serie...
die ontzettend neppe "oeh, ik ben stoer" houding van die Horatio (heeft 'ie geen nekspieren ofzo?) die overigens ook nog een begenadigd illusionist is met zijn verdwijn en verschijn acts, dat politiebureau dat meer gekleurde lampjes heeft dan een disco en bjina alle 'agenten' lijken wel van de catwalk geplukt...
Heel stijlvol enzo, maar komt totaal niet geloofwaardig over
Prison Break, Law & Order, Star Trek Enterprise en soms de andere CSI's, maar eigenlijk 'volg' ik geen enkele serie. Ik moet het toevallig tegenkomen tijdens het zappen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar als ik vragen mag?
ohkee.. en jij vindt die series wel allemaal het realiteitsgehalte halen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Prison Break, Law & Order, Star Trek Enterprise en soms de andere CSI's, maar eigenlijk 'volg' ik geen enkele serie. Ik moet het toevallig tegenkomen tijdens het zappen.
Star Trek Enterprise is hartstikke realistisch wist je dat nog niet? Je moet et es zien het realisme druipt er vanafquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ohkee.. en jij vindt die series wel allemaal het realiteitsgehalte halen?
Je moet ook in beschouwing nemen in welke tijd dit afspeelt. Star Trek is science fiction en is bedoeld als onrealistisch. CSI Miami pretendeert wel realistisch en hedendaags te zijn maar door totaal verkeerde decors en de agenten die bij kunnen klussen als super-model 'klopt' het gewoon niet. Het is een modeshow met tussen door wat moorden die opgelost worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Star Trek Enterprise is hartstikke realistisch wist je dat nog niet? Je moet et es zien het realisme druipt er vanaf![]()
Als jij dat vindt.. dan zal dat vast zo zijn..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Je moet ook in beschouwing nemen in welke tijd dit afspeelt. Star Trek is science fiction en is bedoeld als onrealistisch. CSI Miami pretendeert wel realistisch en hedendaags te zijn maar door totaal verkeerde decors en de agenten die bij kunnen klussen als super-model 'klopt' het gewoon niet. Het is een modeshow met tussen door wat moorden die opgelost worden.
Flack zou niet passen.. die zou meteen geasskicked worden door Hquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef MrMoon het volgende:
Vanavond toch maar mooi even de coolste personage van alle CSI's gezien
Ik zat vanavond te kijken en dacht: "goh wat zonde dat die Flack niet in CSI: Miami speelt"
Mja idd.. misschien heb je wel gelijk.. Maar hij is wel het coolst van allemaalquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Flack zou niet passen.. die zou meteen geasskicked worden door H![]()
Je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk! (Alexx de pathologe, die in haar keurige pak, met loshangende haren, een buis in het opgezwollen lijk steekt zodat de ontbindingsgassen, met wat gore prut, uit het lichaam spuiten)quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef HeyFreak het volgende:
Je moet ook in beschouwing nemen in welke tijd dit afspeelt. Star Trek is science fiction en is bedoeld als onrealistisch. CSI Miami pretendeert wel realistisch en hedendaags te zijn maar door totaal verkeerde decors en de agenten die bij kunnen klussen als super-model 'klopt' het gewoon niet. Het is een modeshow met tussen door wat moorden die opgelost worden.
Ja maar oke.. je mag sowieso niet in gewone kleding op een plaats delict komen.. daarvoor wordt je eerst helemaal in beschermhoesjes e.d. gestoken.. Magoed.. zo kun je elke serie aanpakken tochquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk! (Alexx de pathologe, die in haar keurige pak, met loshangende haren, een buis in het opgezwollen lijk steekt zodat de ontbindingsgassen, met wat gore prut, uit het lichaam spuiten)
Maar wij als echte fans nemen dat al bijna niet meer waar.
Tuurlijk blijft H als een echte chef in en uit beeld lopen.![]()
eenschquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef BlueCurl het volgende:
welke tv serie is wel precies naar echtheid... dat zijn alleen de flutloze woensdag avond films van rtl4.. als jullie weten welke ik bedoel...
Tuurlijk, ik val "mijn" serie echt niet af, maar ik snap wel waarom sommigen kritiek hebben op het realiteitsgehalte. Ik vind de onderzoeken over het algemeen goed (alhoewel veel sneller dan in werkelijkheid, maar ja, een aflevering duurt ook maar een uur en die moet met een oplossing eindigen) Alleen erger ik me aan Alexx die in complete feestkostuums, incl. grote zonnebril op 't hoofd, op de plaats delict haar eigen sporen uitstrooit.Terwijl de CSI's keurig in het lab met stofjassen werken, mondkapjes enz. om het verkregen bewijs zo zuiver mogelijk te houden. Ik snap dus Alexx rol niet zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef BlueCurl het volgende:
welke tv serie is wel precies naar echtheid... dat zijn alleen de flutloze woensdag avond films van rtl4.. als jullie weten welke ik bedoel...
och die heerlijke warme winterverhalenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef BlueCurl het volgende:
Mja ik snap je wel hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef BlueCurl het volgende:
je hebt natuurlijk dat de ene serie meer naar echtheid is dan de andere maar dat maakt het juist zo leuk! niet iedereen heeft dezelfde smaak en wij dromen gewoon wat meer mee met de serie heb ik het idee... kweet niet of dromen de juiste verwoording is maar ben er zeker van dat jullie me wel snappen hihi!
Et maakt em eigenlijk juist wel cool, dat ie dat zo doet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef BlueCurl het volgende:
Enkel zie je Horatio nooit meer met labjas aan.. Sowieso doet hij nooit meer lab scenes... daarnaast heeft ie ook niks aan als ie komt kijken als de rest bezig is... het feit dat ie lab scenes niet meer doet komt waarschijnlijk door zijn slechte ogen. hij heeft een afwijking waadoor zijn ene oog naar binnendraait als hij recht naar iemand kijkt... daarom kijkt ie altijd zo van zo half op zei en naar benee oid. iig is het nu zijn trademark maar het is afkomstig van een afwijking aan zijn ogen! stond op Amerikaans forum die dat weer uit een of ander interview hadden. klopt ook wel als je foto's gaat bekijken waar hij recht doet inkijken dan is zijn ene oog nooit geheel recht in de camera!
Inderdaad, geweldig toch!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef MrMoon het volgende:
Mja ik snap je wel hoor
is er in ieder geval iemand![]()
[..]
Et maakt em eigenlijk juist wel cool, dat ie dat zo doet...![]()
en vooral die zonnebril hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:54 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig toch!T is wel een personality op deze manier.
![]()
Hallooooooo spare the detailsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
Jah Horatio zijn houding en zonnebril... Je zou het eens zonder moeten inbeelden... Dan krijg je het eerste seizoen van NYPD Blue.. maar toch heeft ie daar ook enorme charme zeg pff. *zweimel* moet die dvd box weer eens kijken hihi! Is die zelfs in met zijn blote kont zowel in bed als onder de douche!
als die caps maar van de aflevering van komende dinsdag zijn vind ik het primaquote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil wel caps maken hoor!
Of caps van natalia/yelina van alle afgelopen afleveringenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als die caps maar van de aflevering van komende dinsdag zijn vind ik het prima
je bent er lekker vroeg bij zo op de zondagochtendquote:Op zondag 25 maart 2007 08:48 schreef BlueCurl het volgende:
misschien vanavond. ben overdag de heke dag weg, als ze er vanaaf niet staan komen ze ook niet meer hihi
zo ja nu je het zegt.. wat een tijd zegquote:Op zondag 25 maart 2007 16:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent er lekker vroeg bij zo op de zondagochtend![]()
goh wat lag ik toen nog lekker warm in mn nest zeg...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zo ja nu je het zegt.. wat een tijd zeg
Net alsof daar wat te fotograveren valtquote:Op zondag 25 maart 2007 18:57 schreef BlueCurl het volgende:
ging naar het centrumpje van me stadje om foto's te maken voor mijn eindopdracht van fotografieles![]()
MMmmmmm, toch ook maar eens kijken....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
Is die zelfs in met zijn blote kont zowel in bed als onder de douche!
Ik voel een hint aankomen..quote:Op zondag 25 maart 2007 20:07 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
MMmmmmm, toch ook maar eens kijken....![]()
Enne, BC, is dat nou Valera in je avatar?
geen feyenoord hoor. no worries! naar skatepark wat flippjes lastig vallen met hun tricks! blijf dat tof vinden! Ik kan het dus nietquote:Op zondag 25 maart 2007 19:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Net alsof daar wat te fotograveren valt![]()
Dat is Valera ja! Valera is koel!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:07 schreef Dafje33 het volgende:
Enne, BC, is dat nou Valera in je avatar?
die ik dan absoluut niet snap!quote:
haha dan is het nog steeds heeeeeeeel vroeg... Ik lag toen nog lekker de binnenkant van mn ogen te fotograveren...quote:Op zondag 25 maart 2007 18:57 schreef BlueCurl het volgende:
ging naar het centrumpje van me stadje om foto's te maken voor mijn eindopdracht van fotografieles![]()
idemquote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha dan is het nog steeds heeeeeeeel vroeg... Ik lag toen nog lekker de binnenkant van mn ogen te fotograveren...![]()
Ja ik vond em ook wel apart moet ik zeggen, maar hij was daarom niet minder leuk of zo...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja ik vond deze aflevering ook wel een beetje apart..
Ik herkende het stuk wel meteen met die avatar...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:00 schreef BlueCurl het volgende:
anders zenden ze alles in niet chronologische volgorde uit![]()
burn baby burn!
ik vond het wel een enorm toffe aflevering.
ik had ook niet anders verwacht. maar ik snap nu niet waarom we ineens aflevering 6 al hebben uitgezonden bij rtl....quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik herkende het stuk wel meteen met die avatar...![]()
HAALLOOOO wakker wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik had ook niet anders verwacht. maar ik snap nu niet waarom we ineens aflevering 6 al hebben uitgezonden bij rtl....
hmmz ik loop achter gewoon. dat moest alwe zijn al bij aflevering 6 geweest lalala. ik loop echt te slapen
dat stukje dat ie wegliep was idd een heel stoer stukjequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
dat stuk op die begraafplaats... dat is wel enorm tof... dat ie onderuitgaat en dan tegen een dode oploopt. opzich verhaaltje met autobom vond ik ook wel leuk verzonnen want had dat nu niet gedacht van te voren! en dan heel droog. niet genoeg tijd om hem onschadelijk te maken.. en dan in die auto stappen en boom! enkel was wel duidelijk te zien dat Horatio in het scherm was geplakt ipv dat ie er echt liep.. najah ie liep er wel maar op ander tijdstipmaar toch blijft het leuk... Burn Baby Burn! hihi
dat was idd wel heel vaag... want hoe komt ze weer aan dat kistje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
Eric die dat houten kistje niet wilde aanraken/openen en dan Ryan die dat wel doet en dan toeval dat ie dan ook nog dingen om hem heen gebeuren. Precies dan. En aan het einde dat ze dat kistje ineens kwijt zijn en staat ie vreemd genoeg onder de stoel! jammer dat ze der niet dood laten zien ofzo!
inderdaad kap daar nou eens meequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
Ohw was ook in deze aflevering dat dat glas brak toch met Natalia onder het bloed enzowas ook wel leuk gedaan. Je wist dat er wat ging gebeuren nadat die scheur in dat glas was gekomen!
edit:
ik moet "" eens wat minder gaan gebruiken
![]()
Haajo!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef BlueCurl het volgende:
whahaha! ben ik een keer thuis op de dinsdag avondkijk ik een keer CSI:Miami... is het een herhaling echt lollig!
stond wel op de website al van de herhaling
was niet geheel onverwachts!
ik... maar toevallig natuurlijk afgelopen week nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Haajo!
Jawel jjoh.. wie kijkt er nou op die klote site..![]()
ikkuh! om bij te blijvenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Haajo!
Jawel jjoh.. wie kijkt er nou op die klote site..![]()
maak ons maar weer lekker...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
hoi hoi! op naar volgende week. hopelijk voor beide een nieuwe aflevering. heb al spoilers gelezen voor de seasons finaleheb er al zin in!
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
hoi hoi! op naar volgende week. hopelijk voor beide een nieuwe aflevering. heb al spoilers gelezen voor de seasons finaleheb er al zin in!
mooi zo.. ik kijk er al weer naar uit... heb je ook eventueel tijd voor wat caps? *kijkt heel lief*quote:Op woensdag 4 april 2007 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
jeps volgende week gewoon weer een nieuwe voor jullie.. heb me tv gids alen voor mij ook
haha.. slijm slijmquote:Op woensdag 4 april 2007 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mooi zo.. ik kijk er al weer naar uit... heb je ook eventueel tijd voor wat caps? *kijkt heel lief*
zijn me caps zo geliefdquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
et is ook in jou voordeel hoor
help liever mee![]()
Son doet het met plezier.. daar is geen geslijm voor nodig.. af en toe een dikke kus doet wonderenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
et is ook in jou voordeel hoor
help liever mee![]()
hahaha over slijmen gesproken zeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Son doet het met plezier.. daar is geen geslijm voor nodig.. af en toe een dikke kus doet wonderen
of niet son
quote:
tentamens liggen heeeeeeeel dichtbij.. vanmiddag 14.00 uur alquote:Op donderdag 5 april 2007 07:09 schreef BlueCurl het volgende:
jullie kunnen er vanuit gaan dat ik later deze dag wat caps online zet van de aflevering van aankomende dinsdagzijn we nu weer allemaal blij??? kan ik aankomende paar weken weer geen caps maken
just kidding ofcourse. wel zien met tijd enzo... tentamens liggen om de hoek!
doe dat dan meteen ala stijl OPquote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K zal ff kijken of ik wat mee kan vertalen voor de karakters..
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:59 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Miami s05e07 High Octane
Dinsdag 10 April 20:30 op RTL5
Nadat een straatracer om het leven komt blijkt na een snel onderzoek al geen ongeluk te zijn en gaat het team op onderzoek uit. Het team krijgt ook bezoek van een man die een documaentaire wil maken over het crime lab om zo de reputatie op te krikken.
Ik vond het de afgelopen aflevering al zo raar dat Valera's haar weer als een brunette wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef BlueCurl het volgende:
calleigh der haar zit trouwens tof in de aflevering
ennuh typo's pfffff who cares. maar heb het aangepast hoor.
der haar veranderd wel vaker.. maar ze blijft echt tof. Tyler moet ook weer terug komen en Cooper mag wegblijven!!! old school castquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik vond het de afgelopen aflevering al zo raar dat Valera's haar weer als een brunette was![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
der haar veranderd wel vaker.. maar ze blijft echt tof. Tyler moet ook weer terug komen en Cooper mag wegblijven!!! old school cast
mijn favo cast opstelling:
csi: horatio, megan, speedle, calleigh, eric & ryan
lab: valera & tyler
morgue: alexx
detectives: yelina, frank & adelle
overig: calleigh der papa, ray jr, suzie, madison, eens iets met Alexx der kids ofzo, jake berkeley, peter elliot, rebecca nevvins
en het daar lekker bij laten ofzo
dat zou mijn ideale opstelling zijn van de cast
Mijn dank is wederom zeer grootquote:Op donderdag 5 april 2007 19:59 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Miami s05e07 High Octane
Dinsdag 10 April 20:30 op RTL5
Nadat een straatracer om het leven komt blijkt na een snel onderzoek al geen ongeluk te zijn en gaat het team op onderzoek uit. Het team krijgt ook bezoek van een man die een documentaire wil maken over het crime lab om zo de reputatie op te krikken. Over dit bezoek liggen de gevoelens wat verdeeld.
...afbeeldingen...
Muziek
Ludacris ft Pharrell - Money Maker - Eerste liedje tijdens de openings scene
Turbonegro - All My Friends Are Dead - Tweede liedje aan het begin
Chamillionaire - Ridin' - Bijna aan het einde als er iemand in een gestolen auto rijd
Bloopers
Als Natalia Boa Vista een foto aan het maken is van de arm die overreden is houd ze de camera niet tegen haar hoofd. Het is een spiegel reflex camera. Daar heb je niet je beeld op een schermpje. Ze kan niet zien wat ze op de foto zet! Maar Eric maakt later dezelfde fout...
Avaters
...avatars....
uploaden naar je eigen account!!!! Niet linken!!!
Enjoy!
graag gedaan hoorquote:
sterkte daar meequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
graag gedaan hoorga ik me tot maandag aaf laat ongeveer de gehele tijd op school richten, eten en slapen zo ongeveer
Succes ermee.. ik vertrek vannacht naar Londenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
graag gedaan hoorga ik me tot maandag aaf laat ongeveer de gehele tijd op school richten, eten en slapen zo ongeveer
toe maar weer.. have fun in Londen zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Succes ermee.. ik vertrek vannacht naar Londen
Dank uquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toe maar weer.. have fun in Londen zou ik zeggen...
haha jawel maar niet van CSI: Miami...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:25 schreef BlueCurl het volgende:
hoei Londenhopelijk hebben ze daar ook CSI: Miami
Veel plezier als je dit nog leest!
@MrMoon... nog steeds geen avater die je aanspreekt hihi?
en ik doe nog wel zo me best!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha jawel maar niet van CSI: Miami...![]()
ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...quote:
* CSI_MIAMI meldt zichquote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...
Ik had er ook al een geleendquote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...
hihi dat ook wel en heb er ook geen slecht gevoel bij hoor.. maar des te meer csi miami avaters des te beter haha!quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gelukkig. gewoon tussendoortje ofzo? of voor speciale reden daaro?quote:
dat had ik ook nog niet opgemerktquote:
Koel! Welkom btw!quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik had er ook al een geleend![]()
Dank u![]()
Yep.. gewoon ff een tussendoortje! ff een weekendje weg.. lekker hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:00 schreef BlueCurl het volgende:
gelukkig. gewoon tussendoortje ofzo? of voor speciale reden daaro?
haha ja dat snap ik.. nou ja als je een echt hele mooie weet te maken, dan probeer ik em wel samen te voegen met mn huidige...quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hihi dat ook wel en heb er ook geen slecht gevoel bij hoor.. maar des te meer csi miami avaters des te beter haha!
het was idd een leuke aflevering...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Fijne aflevering weer!..
Leuke lachmomenten van Natalia!
Blijven ademen he!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
jah.. en ik snap nog steeds niet waarom die waarschuwingv oroaf kwam. je zag nieteens wat boeiends van die onthoofding!
en nee volgende week komen er echt geen caps... ik ga dood hier op school!
nee mss dat Horatio dan verschijnt en dat Alexx me vervolgens tot leven wekt...quote:
wat is het laatste wat je gezien hebt?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Marty het volgende:
M'n vriend zapte weg![]()
![]()
om even naar de stand van het voetbal te kijken en toen ik hem weer terug kon zetten zag ik nog net de laatste scene met de vader van die jongen.
![]()
Kan iemand mij even uitleggen hoe het afgelopen is? Wie heeft het gedaan?
Alvast bedankt!![]()
doodquote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
jah.. en ik snap nog steeds niet waarom die waarschuwingv oroaf kwam. je zag nieteens wat boeiends van die onthoofding!
en nee volgende week komen er echt geen caps... ik ga dood hier op school!
dan kan je nog een statement afgeven aan h. voordat je bij Alexx tercht komtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bijna dood dandat ik nog wel blijf leven
beter?
En zo ist!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:53 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
dan kan je nog een statement afgeven aan h. voordat je bij Alexx tercht komt![]()
Dus doe ook maar niet, werk maar hard maar niet te hard zodat wij ook nog wat aan je hebben
stukken beterquote:Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bijna dood dandat ik nog wel blijf leven
beter?
Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat is het laatste wat je gezien hebt?
Dan heb je aardig wat gemistquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Marty het volgende:
[..]
Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.
En daarna kwam geloof ik nog het stukje waarin Horatio tegen Tripp zei dat hij uit moest zoeken of er meerde autodiefstallen waren de laatste tijd.
hmmz ik d8 dat ik de aflevering hier op school/laptop hadquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Marty het volgende:
[..]
Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.
En daarna kwam geloof ik nog het stukje waarin Horatio tegen Tripp zei dat hij uit moest zoeken of er meerde autodiefstallen waren de laatste tijd.
eeh hallo lieverd.. kijk eens ff boven je postquote:Op woensdag 11 april 2007 15:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hmmz ik d8 dat ik de aflevering hier op school/laptop hadniet dus. als niemand anders nog heb gereageerd en ik kom nog thuis vandaag dan zal ik het ff intikken voor je!
" Het was niet mijn bedoeling om hem te vermoorden.."quote:Op woensdag 11 april 2007 15:46 schreef Marty het volgende:
Bedankt!!
Het was dus wel Brynn (Annauit O.C.)
Gaf ze nog een reden waarom? Waarschijnlijk alleen voor de publiciteit van haar bedrijfje?
schat, moet je maar niet op bijna zelfde tijd posten als moiquote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
eeh hallo lieverd.. kijk eens ff boven je post
Bijna helemaal het was voor 47.000 dollarquote:Op woensdag 11 april 2007 15:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat gemist
Uiteindelijk bleek het volgende:
- Die blonde chick, Brynn - manager van dex-, had een zendertje geplaatst in de auto van dex. Dat zendertje zou de hydroliek van de auto verhogen. Op het moment dat Brynn zou bellen naar een nummer, zou het zendertje in de auto daar voor zorgen.. Tijdens de Jack in the box stunt belde Brynn dus het nummer waardoor voor de laatste lampenreeks de auto verhoogd werd..
- Er was gebeld naar het bedrijf dat alle kerosine beheerde in die regio.. ze miste voor 47.000 euro (dacht ik) aan kerosine.. Op de kraan in de achtertuin werd bloed gevonden dat matchte met Luke (die vriend van Dex die ook de auto gejat had).. Via via kwamen ze bij een loods uit op het vliegveld waar bleek dat Steve Dunlar (vader van de zoon die 'verkeerde vrienden' had) gestolen auto's verscheepte naar Venezuela omdat ze meer geld opbrachten..
Case closed!![]()
- Dollar danquote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Bijna helemaal het was voor 47.000 dollar
En het bloed was van Dex dacht ik en Luke die had het aan zijn kleding van toen hij de auto had meegenomen na de onthoofding.
ja oke.. mats ik jequote:Op woensdag 11 april 2007 17:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
schat, moet je maar niet op bijna zelfde tijd posten als moi
Whooquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef BlueCurl het volgende:
2 avonden csi miami dushoei! geen slecht nieuws...
dit is trouwens best een goede afleveringmaar te veel natalia
maar dat merken jullie nog wel
hup aflevering kijken jij!quote:
hmmm goed bezigquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hup aflevering kijken jij!![]()
heb al caps gemaakt tijdens s05e20zodat ik zoiezo caps heb voor laatste paar afleveringen van het seizoen
als ik achter me eigen pc kijk en niet me Ipod rip off dan zal ik voortaan meteen caps makenquote:
Aparte zaak weer...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als ik achter me eigen pc kijk en niet me Ipod rip off dan zal ik voortaan meteen caps makendan heb i ze iig al
s05e08quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aparte zaak weer...Wie vind er nou geen resten bij een opdruk van papier!!
![]()
Al met al.. genoeg natalia.. jeej![]()
hmm.. okai!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
s05e08
Dark Room TV On The Radio Wolf Like Me At the beginning of the episode
s05e08
Dark Room Emily Haines & Soft Skeleton Our Hell When Natalia and her sister are reunited
voor de muzieknummer dat natalia haar zusje weer ziet is best goed nummer
Da's mooi klotenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef -Franktastic- het volgende:
Misdaadserie CSI Miami verhuist naar RTL 4
De Amerikaanse politieserie CSI Miami verhuist van RTL 5 naar RTL 4. Dat blijkt uit programmagegevens van de omroep. Vanaf vrijdag 4 mei verschuiven de nieuwe afleveringen uit het vijfde seizoen van CSI Miami naar de vrijdagavond van RTL 4, waar de serie tussen Goede tijden slechte tijden en Grijpstra en De Gier geprogrammeerd zal staan. Met de verhuizing naar de vrijdagavond van RTL 4 wordt CSI Miami de opvolger van de matig bekeken quizshow Voor de rest van je leven met Daan Schuurmans.
Het wereldwijd succesvolle CSI Miami is sinds de start van de serie te zien bij RTL 5, waar het team van forensisch detectives nog wekelijks hoge kijkcijfers behaalt op de dinsdagavond om 20.30 uur. Vanaf 8 mei brengt RTL 5 op dinsdagavond herhalingen uit het derde seizoen van CSI Miami op het scherm.
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=3016
hehe junkie!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:21 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben op beide dagen niet thuismaakt me niet zoveel uit dus
Maar het zijn altijd herhalingen voor mij
Eigenlijk komt dat door het feit dat ik dinsdags nooit thuis was
en dat ik gewoon niet kan wachten
mwa... wacht maar de rest van het seizoen. ze gedraagt zich meer als dom blndje.. steeds meer... begin me er zelfs aan te ergeren.. maar aan het begin van de episode was ze indd erg tofquote:Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hehe junkie!
Trouwens wel mooi om te zien hoe iedereen respect toont richting Calleigh.. Als H er niet is dan verantwoord iedereen zich tegen haar.. vetjes
Ja.. nou ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mwa... wacht maar de rest van het seizoen. ze gedraagt zich meer als dom blndje.. steeds meer... begin me er zelfs aan te ergeren.. maar aan het begin van de episode was ze indd erg tof
hmm goed verhaal!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
topic is snel gegaan! is al bijna vol.. zo vanmiddag laatste tentamen. dan nog stuk of wat projecten inleveren voor volgende week vrijdag en dan heb ik een week vakantiedus dan wel caps hoor
denk ik zo dan
ik zit in laatste paar weken van seizoen dus ben aankomende dinsdag enorm benieuwd maar mijn aflevering!
maargoed... binnenkort weer caps dus
Heb je die foto nog ergens?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:34 schreef BlueCurl het volgende:
stageik heb dat niet meer gelukkig. ik ga na de anderhalf jaar basis lekker duaal
aangezien ze mijn major hebben afgeschaft en dat nu wel via de erasmus universiteit kan doen
bio-informatica... werrken op de uni straks
maargoed topic is csi: miami! weten jullie dat ik ooit die foto poste waarin H daar met dat mega groot geweertje vasthad en een helicopter achter hem! De aflevering die daarbij hoort gaan jullie explosief meemaken a.s. dinsdag! meer ga ik niet zeggen erover
de website staat in me favorieten maar is vandaag offline... nog niet eerder gezien dat die offline is trouwens... als die weer online is dan gooit ik hem hier neerquote:
haha was je nummer?quote:Op maandag 23 april 2007 08:45 schreef Marty het volgende:
Heb gisteren de theme song van CSI Miami van internet geplukt en als ringtone op m'n mobiel gezet![]()
Nu maar hopen dat ik vaak gebeld word![]()
Morgen een explosieve aflevering dus? Mooi zo!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |