abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37762523

CSI: Crime Scene Investigation nam in 2000 het concept van de forensische wetenschap gecombineerd met drama op de televisie in beslag. Na twee jaar wereldwijd volop succes te hebben werd er een spin-off gecreëerd die de straten in Miami een stuk veiliger moet maken. Na veel commentaar is ook dat een succes geworden en inmiddels is ook de tweede spin-off een feit, dat zich in de straten van New York afspeelt.

Met CSI: Miami volg je het team van lt. Horatio Caine die met behulp van een anatoom patholoog en diverse rechercheurs de moorden van Miami probeert op te lossen. Dit gebeurd met een dosis testosteron en een High-Tech laboratorium. CSI: Miami is een serie met een duidelijk "Miami" gehalte. De "ik-wil-gezien-worden", "beach & nightlife-scene" en de vele culturen die er samenwonen is goed in de serie te merken.

De serie bevat duidelijk meer actie dan de twee andere series. Dat maakt samen met de "Miami-scene" CSI: Miami zo anders. De CSI's zijn ook politie agenten die hun wapen vaak achten te trekken om verder te kunnen gaan met hun onderzoek om zo de puzzel op te lossen en de dader(s) op te pakken.

Seizoen 4
Hier ontdekken we veel van het verleden van Horatio. Dat verleden maken hem zoals hij nu is. Gedreven in zijn werk. Zo word hij ook een keer moordverdachte en leren we dat hij een zwart verleden in New York (achter de rug) heeft. Ook Ryan maakt het een en ander mee. Dit door een ongeval op het werk. Eric Delko krijgt ook te kampen met persoonlijke problemen. Zo verschijnt hij te vaak te laat op zijn werk en de rest van het team begint het vertrouwen in hem te verliezen. Calleigh heeft nog steeds te kampen met het feit dat John Hagen zelfmoord heeft gepleegd in haar wapen lab maar begint de kriebels weer te krijgen als de nieuwe lab tech nogal laks te werk gaat. Stetler ligt Horatio meer dwars dan nodig blijkt. En door een mol en nare geruchtenword het moeilijk om ook maar iemand te vertrouwen. En Horatio krijgt de liefde kriebels weer in zijn buik.

Uitzendingen
Maandags op CBS om 22:00 et/pt (seizoen 4)
Nederland: Dinsdags op RTL5 om 20:30 (seizoen 4)
België: Zondag op VT4 om 20:40 (seizoen 4)

Cast
  • David Caruso - Lt. Haratio Caine
  • Kim Delaney - Det. Megan Donner
  • Rory Cochrane - Det. Tim Speedle
  • Emily Procter - Det. Calleigh Duquesne
  • Adam Rodrigues - Det. Eric Delko
  • Khandi Alexander - Alexx Woods MD
  • Jonathan Togo - Off. Ryan Wolfe
  • Sofia Milos - Det. Yelina Salas

Ondersteunende Cast
  • Wanda De Jesus - Det. Adelle Sevilla
  • Brian Poth - Lab Tech. Tyler Jenson
  • Brooke Bloom - Lab Tech. Cynthia Wells
  • Hayden Tank/Alex Buck - Raymond Caine Jr.
  • Holt McCallany - Det. John Hagen
  • Rex Linn - Det. Frank Tripp
  • Boti Ann Bliss - Lab Tech. Maxine Valera
  • Dean Winters - Raymond Caine Sr.
  • Eva LaRue Callahan - Lab Tech. Natalia Boa Vista
  • David Lee Smith - IAB Sgt. Rick Stetler
  • Brendan Ferh - Lab Tech. Dan Cooper
  • Alana De La Garza - Marisol Delko
  • Armando Valdes-Kennedy - Lab Tech. Aaron Peters
  • Michael B. Silver - FBI Agent Peter Elliott

Vorige delen
    1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10

Spoilers
    Er is geklaagd over spoilers... Even om je eraan te herinneren dat er een apart topic is voor het seizoen wat in Amerika op de tv is... Heb je daarnaast nog wat spoilerends te vertellen... Doe het dan wel gewoon tussen de spoilertags!

Warez request van CSI: Miami afleveringen
    Dat is nog steeds niet toegestaan en dat mag je nog steeds niet op fok neerzetten! Tevens legt het praten over downloaden het topic dood...

En we gaan weer vrolijk verder!...

Deze Openings Post kun je hier vinden.
  • pi_37762571
    Seizoen 4 Aflevering 12: The Score
    Dinsdag 16 mei 2006 op RTL5 om 20:30

Het team onderzoekt de moord op een man die tijdens een feestje is vermoord. De man deed mee aan een seminar waarbij hij leerde hoe hij vrouwen moest scoren. Ondertussen helpt Horatio de zus van Eric, Marisol, die is gearresteerd voor het kopen, met doel het door te verkopen van drugs.

Muziek
    Juliet - Would You Mind (Aan het begin van de aflevering)
    Annie - Chewing gum (???)

Bloopers
    Geen bloopers bekend

Extra
    Hele aflevering zit vol met quotes, one liners en droogkloot opmerkingen...

Enjoy!
    pi_37763307
    TVP
    pi_37763594
    tvp

Waarom trouwens kijkt Horatio altijd omlaag of de andere kant op?
    Of is dat puur drama-achtig?
    pi_37763923
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef Koningin het volgende:
    tvp

foto

Bij deze foto bedoel je? Ohw das gewoon een leuke om na de aflevering naar terug te kijken maar geef indd wel een emotie neer ja.. maar dat is een spoiler. als je hem wilt weten moet je het maar laten weten!
    pi_37764517
    tvp
      vrijdag 12 mei 2006 @ 19:17:38 #7
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_37768917
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef Koningin het volgende:
    tvp

Past gewoon bij zijn personage, let maar eens op als hij met iemand praat, dan kijkt hij die persoon ook niet recht aan.
    Pimp my Daf!
      vrijdag 12 mei 2006 @ 19:21:26 #8
    144262 thewishmaster
    Born and Raised in Amsterdam
    pi_37768999
    tvp
    pi_37769479
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 19:17 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Past gewoon bij zijn personage, let maar eens op als hij met iemand praat, dan kijkt hij die persoon ook niet recht aan.
    alleen op het moment dat hij zijn zin ten einde komt...

lijkt wel soort van nederigheid ergens....
    pi_37774120
    vergeet het opzetten van z'n zonnebril niet
    pi_37774930
    Er was iemand die het einde zocht voor afl 4.09 Urban Hellraisers... Het flash filmpje... Dat voorheen gewoon te bezichtigen was op de cbs site...

http://24.132.29.55/csim/index.html

kan zijn dat het ff duurd voordat hij geladen is en snachts staat deze webserver uit.
    pi_37774994
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    vergeet het opzetten van z'n zonnebril niet
    maar dat is tof
    pi_37783577
    ik zou als ik jullie was even niet op tv.com kijken want de hele achtergrond is nu 1 grote spoiler voor jullie is namelijk csi miami reclame voor de aankomende aflevering in the states en die is beter niet te zien nog
      zaterdag 13 mei 2006 @ 13:13:52 #14
    42042 Dafje33
    Volautomatisch
    pi_37785583
    NOOIT zeggen dat ik niet mag kijken, ik kan mezelf bijna niet maar in de hand houden.......

edit:
    Zie je nou wel, ik kon me weer niet beheersen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Pimp my Daf!
    pi_37786230
    quote:
    Op zaterdag 13 mei 2006 13:13 schreef Dafje33 het volgende:
    NOOIT zeggen dat ik niet mag kijken, ik kan mezelf bijna niet maar in de hand houden.......

edit:
    Zie je nou wel, ik kon me weer niet beheersen
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    als er geen waarschuwing is en jullie gaan er toevallig per ongeluk kijken dan komt hier ook een bericht van had iemand dat niet even kunnen zeggen beheers je!
    SPOILER
    pi_37815118
    quote:
    Op vrijdag 12 mei 2006 19:17 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Ja, dat bedoel ik. Vind het nogal vreemd.
    pi_37828274
    * probeerd zichzelf in de hand te houden tegen de spoilers *
    pi_37828421
    Mooie caps weer Die van Horatio bij het strand is
    And you know I might
    Have just flown too far from the floor this time
    Cause they calling me by my name..
    pi_37832426
    * zit dinsdag met pen en papier klaar voor de opmerkingen *
    pi_37834230
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 23:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
    * zit dinsdag met pen en papier klaar voor de opmerkingen *
    je kan na dinsdag ook gewoon op tv.com kijken. dan is daar de reclame weg en daar staat het gerief al
    pi_37834237
    quote:
    Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef rena het volgende:
    Mooie caps weer Die van Horatio bij het strand is
    w8 maar tot je het op je tv ziet
    pi_37840454
    hm okee.. doen we dat
    pi_37871546
    tv.com is ontdaan van de csi miami reclame het is weer veilig terein.. als er gene nieuwe reclame komt
    pi_37881909
    gelukkig maar
    pi_37899324
    nou... geef eens wat meningen over de aflevering van afgelopen avond...
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')