abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27116960

CSI: Crime Scene Investigation nam in 2000 het concept van forenzen op de buis in beslag. Na twee jaar volop succes te hebben werd er een spin off gecreeerd die de straten in Miami een stuk veiliger moesten maken. Ook dat is een succes geworden en inmiddels is ook de tweede spin off een feit, die zich in New York afspeelt, die het ook niet slecht doet.

Met CSI: miami volg je 4 forenzen die met behulp van een anatoom pathaloog en diverse rechercheurs die de moorden van Miami proberen op te lossen met een dosis testoron en een High-Tech laboratorium.

CSI: Miami is een serie met een duidelijk Miami gehalte. De ik-wil-gezien-worden, beach & nightlife-scene en de vele culturen die er samenwonen is goed in de serie te merken. Echter komen van alle CSIs het persoonlijk leven niet veel aanbod. Af en toe word er wat losgelaten maar daar blijft het bij.

Uitzendingen
Nederland: Dinsdags op Yorin om 20:30 (seizoen 3)
Belgiė: Zondags op VT4 om 19.55 (seizoen 3)

Cast
David Caruso - Haratio Caine
Kim Delaney - Megan Donner
Rory Cochrane - Tim Speedle
Emily Procter - Calleigh Duquesne
Adam Rodrigues - Eric Delko
Khandi Alexander - Alexx Woods
Jonathan Togo - Ryan Wolfe
Sofia Milos - Yelina Salas

Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7

Spoilers
Er is geklaagd over spoilers. Heb je dus iets al gezien wat hier in Nederland nog niet op de tv is geweest zet het dat tussen spoilertags om het kijkplezier van mensen niet af te nemen!

Downloaden van CSI: Miami o.i.d. (Warez request)
Dat is nog steeds niet toegestaan en dat mag je nog steeds niet op fok neerzetten!

CSI: CSI(LV) & CSI: NY
Die hebben hun eigen topics:
CSI: Crime Scene Investigation (Deel 8)
CSI: New York (Deel 4)

En we gaan weer vrolijk verder!...

Deze Openings Post kun je hier vinden.

[ Bericht 6% gewijzigd door Jump op 02-09-2005 20:26:59 ]
pi_27117007
Alweer een nieuwe Bij welke aflevering zijn we nu in NL btw?
  Lieve Belg woensdag 18 mei 2005 @ 14:41:32 #3
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_27117025
Volgende aflevering wordt toppie als ik het zo lees:
quote:
Een bendelid opent het vuur op een man in het ziekenhuis die door een schot in het hoofd overlijd. De taak aan het team is om de moordenaar te vinden voordat de rivaliserende bendes het gevecht op straat uitvecht. Wolfe ontdekt een vrouw met haar baby die niet geheel de waarheid verstrekt over het welzijn van haar kind en besluit de zaak te onderzoeken.
http://213.93.96.133/pages/csimiami/default_epi.asp?id=60
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_27117071
wilde zojuist hetzelfde plaatsen

Edit:

Volgende week in amerika season finale (3.24)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 38% gewijzigd door BlueCurl op 18-05-2005 14:52:47 ]
  woensdag 18 mei 2005 @ 19:21:51 #5
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_27125766
Persoonlijk vind ik Ryan erg goed. Hij past zich prima aan de rest van het team.
Al met al een prima "vervanger" voor Speedle.

En feliciteerd gelijk BlueCurl met haar uitslag!!!!
Pimp my Daf!
pi_27132778
quote:
Op woensdag 18 mei 2005 19:21 schreef Dafje33 het volgende:
Persoonlijk vind ik Ryan erg goed. Hij past zich prima aan de rest van het team.
Al met al een prima "vervanger" voor Speedle.

En feliciteerd gelijk BlueCurl met haar uitslag!!!!
uhuh je kunt best aan Ryan wennen alleen heb ik zo af en toe de neiging om hem te vergelijken met speedle.. maar dat moet je met geen enkele serie doen als er eentje weggaat...

danku danku danku en nog eens danku!
  maandag 23 mei 2005 @ 12:03:40 #7
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27270001
Ik maar zoeken vandaag naar #24 omdat de andere CSI's afliepen deze week..
KOMT IE VANNACHT PAS OP TV
Ik ga zo 23 maar kijken...
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_27272963
Uhuh vanavond komt de season finale van miami! Ik kan niet wachten aangezien ik al wel op tvtome heb gelezen ik heb er echt zin in! whaahoei!
pi_27282129
Vanavond?! Dinsdag is toch gewoon Csi Miami er altijd op? Of bedoel je de Season Finale in Amerika? btw, hoe volg je die dan eigenlijk
pi_27290502
Maandag avond is csi miami in amerika op de buis.

hier dus maandag nacht...

en degene die die dus kijken heben of hele goede grote mooie schotel, wonen in amerika of doen illegaal
  dinsdag 24 mei 2005 @ 02:17:40 #11
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_27296720
23:
Het filmwerk was echt AMAZING!
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_27298817
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 02:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
23:
Het filmwerk was echt AMAZING!
ja he. daar stond ik ook van te kijken. De manier dat het bewijs materiaal werd gekoppeld aan een nummertje. die fragmenten steeds tussendoor... was echt super... strakkies laatste aflevering! heb er al zin in!

en wat me trouwens opviel is dat de naam die er op imdb bij staat bij de cast;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_27299098
Hebben we al screencaps voor vanavond?
pi_27303959
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 09:27 schreef Koningin het volgende:
Hebben we al screencaps voor vanavond?
nee, die komen er deze week ook eens niet! Ik ben momenteel bezig met een projectje...
pi_27306611
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 12:13 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

nee, die komen er deze week ook eens niet! Ik ben momenteel bezig met een projectje...
OK jammer.
Succes met je projectje!
pi_27314585
wel ff 3.24 gekeken was heftig zeg voor degene die in nederland kijken spoiler NIET lezen aangezien er nog steeds wat groot nieuws opduikt verder in het seizoen! en waar dit het vervolg op is...
SPOILER
pi_27320026
woei, ik ga spoilers nog nie lezen ga vanavond zelf eerst kijken

edit: echt mooie season finale

[ Bericht 32% gewijzigd door The_S op 24-05-2005 22:43:25 ]
pi_27338373
Bij welk seizoen en aflevering zijn we nu in Nederland? Dan kan ik namelijk ook illegaal gaan doen wanneer Yorin CSI van de buis afhaalt voor een eventuele zomerstop
pi_27342244
Ik vond de aflevering van gister wat minder. De zaak met dat kind vond ik wel goed, was best verrassend hoe het zat, goede laatste scene met Ryan en Horatio

Het schietincident vond ik een beetje flauw, ik vond die man van de autozaak wel raar, maar 'opeens' vonden ze een afdruk van z'n riem toen was de zaak rond, beetje vreemd
  woensdag 25 mei 2005 @ 17:09:04 #20
103804 Hansnr8
Proper fucked?
pi_27345529
kijk het ook meestal maar ik vind die 'oneliners(of hoe je t ook noemen wil)' van Horatio nu wel flink irritant worden, kan er meestal wel om lachen met m'n broertje..
In the quiet words of the Virgin Mary... come again.
  woensdag 25 mei 2005 @ 21:57:25 #21
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_27354992
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef Hansnr8 het volgende:
kijk het ook meestal maar ik vind die 'oneliners(of hoe je t ook noemen wil)' van Horatio nu wel flink irritant worden, kan er meestal wel om lachen met m'n broertje..
Tsja, die staan gewoon in zijn script......
Pimp my Daf!
pi_27357777
quote:
Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Tsja, die staan gewoon in zijn script......
je weet nooit. acteurs kunnen ook improviseren
  donderdag 26 mei 2005 @ 09:33:12 #23
15137 rembrand20
Reality is almost always wrong
pi_27365180
Idd de case met het kindje was wel erg goed, Dat schiet gebeuren werd erg makkelijk opgelost.
Rembrandt werd op 15 juli 1606 in Leiden geboren, als zoon van een molenaar en een bakkersdochter.
pi_27518669
Tvp

Vanavond de volgende aflevering: Cop Killer (3.13)
"During a routine traffic stop, a police officer is murdered and now Horatio and the team must track down the killer. The only witness to the murder is a civilian who was doing a ride-along with the officer, but who is now missing. Roadside evidence leads the CSIs to Missy Marshall, a teenage girl who was with the killer at the time of the murder. However, as the team searches for the civilian and the killer, they find that Missy may have been more involved with killer and the shooting than she is admitting. Meanwhile, Horatio and Rebecca's relationship is in jeopardy when they don't see eye to eye on a case."
pi_27526099
Horatio geen girlie meer vond ze net zo leuk samen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')