daar zijn veel geruchten overquote:Op zondag 16 januari 2005 12:42 schreef Dos37 het volgende:
Kim Delaney - Megan Donner waarom was die eigenlijk maar 10 afleveringen heb ik eigenlijk nooit meegekregen
eensch. ik begin delko pas sinds seizoen 3 een sterk (en intiligent) personage te vinden.quote:Op zondag 16 januari 2005 19:52 schreef Dafje33 het volgende:
Heb het me ook vaak afgevraagd.
Maar ik vond Megan ook niet zo'n leuk personage, dus mis ik haar niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.btw die openings post helemaal boven aan staat in een tekst bestandje... link staat helemaal onderaan in de openingspost. hoef je alleen maar het vorige deeltje toe te voegen aan het lijstje en je hebt een complete (goede) openings post... voor de mensen die mss hierna een nieuw deeltje openen!
ja idd had er meer van verwacht maarja je kan niet alles hebben vanavond weer op tv pas 7 feb in amerika weerquote:
Waar zou deze wereld zijn zonder BlueCurl!quote:[b]Op zondag 16 januari 2005 21:00 schreef BlueCurl het volgende:[/b
btw die openings post helemaal boven aan staat in een tekst bestandje... link staat helemaal onderaan in de openingspost. hoef je alleen maar het vorige deeltje toe te voegen aan het lijstje en je hebt een complete (goede) openings post... voor de mensen die mss hierna een nieuw deeltje openen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welkom. ook een trouwe vaste kijker?quote:Op donderdag 20 januari 2005 18:58 schreef wlsandman het volgende:
tvp
Kiss of Death., whehehe is pas ook al op tv geweest. Waarom ie daar inzit... waarschijnlijk omdat die film hem als werk wel vond aanstaan ofzoquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:50 schreef speedfreakssj het volgende:
Waarom speelt H. in die film van Nicolas Cage? diue is volgende week op RTL5 ofzo.
Kiss of Death.
Intro van CSI LA ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:53 schreef Dafje33 het volgende:
Misschien om dat hij de kost verdient als acteur??:Dnietes H is een CSI geen acteurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar 7 feb komt er pas een nieuwe aflevring waarom doen ze dat nou![]()
en dinsdag komt nummer 2 van season 2 erop op YorinPremier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
Oh, maar ik wilde je absoluut niet beledigen (maar de persoon die H spéélt, die is acteur!quote:Op zondag 23 januari 2005 12:00 schreef Dos37 het volgende:
nietes H is een CSI geen acteur
maar 7 feb komt er pas een nieuwe aflevring waarom doen ze dat nou![]()
ja op yorin maar in amerika is het pas 7 feb weerquote:Op zondag 23 januari 2005 19:11 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Oh, maar ik wilde je absoluut niet beledigen (maar de persoon die H spéélt, die is acteur!![]()
![]()
)
Effe teruglezen over de nieuwe seizoenen: Zoals onze BlueCurl al heeft onderzocht komt er pas weer in maart een nieuwe afl. tot die tijd doen we het lekker met herhalingen.
nou jah. gun de acteurs ook een paar vrije dagen in hun leventjequote:Op zondag 23 januari 2005 22:54 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja op yorin maar in amerika is het pas 7 feb weer
quote:Op maandag 24 januari 2005 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
nou jah. gun de acteurs ook een paar vrije dagen in hun leventjeZo word de volgende aflevering weer een stuk leuker als je er iets langer voor moet wachten om hem te kijken...
ennuh mensn die niet de amerikaanse sjit volgen moeten veel langer wachten
heeft medelijquote:Op maandag 24 januari 2005 18:31 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Sommige mensen kijken alleen via de TV, dus pas in maart
![]()
ik denk dat je er dan een vaste bezoeker bij hebt!
Ja volgens mij is deze pauze precies gevallen met kerst ofzoquote:Op maandag 24 januari 2005 12:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nou jah. gun de acteurs ook een paar vrije dagen in hun leventjeZo word de volgende aflevering weer een stuk leuker als je er iets langer voor moet wachten om hem te kijken...
ennuh mensn die niet de amerikaanse sjit volgen moeten veel langer wachten
vandaag officieel afstudeer periode dus er word hard gewerkt aan enderlands talige csi: miami forum
Geen idee, tijdens de kerst zijn ook altijd weinig afleveringen. Ff een site een keer zoeken met wanneer ze wat opnemen... kijken of dat er isquote:Op dinsdag 25 januari 2005 09:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja volgens mij is deze pauze precies gevallen met kerst ofzo
Gefeliciteerd met je officiele afstudeer periode
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |