Geen idee. ik denk dat we vol zaten, Ik heb meer topics die 6 pagina's bevatten en allemaal een slotje dus ik denk van wel... en anders zien we het vanzelf welquote:Op donderdag 8 april 2004 07:50 schreef Dafje33 het volgende:
En je wilt niet kwijt wie er verdacht gaat worden?
Zaten we al vol in deel één?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK probeer hem zondag weer draaiende te hebben. maar er moet veel aan gebeuren! Veel van PHP naar HTML.. omdat al die gratis dingen geen PHP ondersteunen enzo. En als hij helemaal draaiende is dan moet ik hem nog updaten. Dat hoop ik dan weer een weekje later af te hebben. Dan is er weer een up to date CSI: MIami sitequote:Op dinsdag 13 april 2004 18:54 schreef Dafje33 het volgende:
Goed bezig blabla! Ik wacht vol spanning wanneer hij weer draait!![]()
Kun je vanavond "live" kijken?Was toch je sportavond?
offtopic: Ja, tuurlijk heb ik een stukje!
en we hebben altijd de foto"s nog!
hahahaquote:Op woensdag 14 april 2004 22:57 schreef Dafje33 het volgende:
Hij was weer lekker, gister!
(ja, ook Speed, Delko en Caine!)
wij zijn bijna op de helft van de week als we dinsdag als uitgaanspunt nemenquote:Op donderdag 15 april 2004 22:42 schreef Dafje33 het volgende:
Je maakt me nieuwschierig!!
Was het maar weer dinsdag............(zucht)
Yes, please!quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:24 schreef blablasjit het volgende:
kzal vanaaf weer wat screenshots maken?
volgens mij ben ik gister wat vergetenquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:03 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Yes, please!![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |