http://213.93.96.133/pages/csimiami/default_epi.asp?id=60quote:Een bendelid opent het vuur op een man in het ziekenhuis die door een schot in het hoofd overlijd. De taak aan het team is om de moordenaar te vinden voordat de rivaliserende bendes het gevecht op straat uitvecht. Wolfe ontdekt een vrouw met haar baby die niet geheel de waarheid verstrekt over het welzijn van haar kind en besluit de zaak te onderzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door BlueCurl op 18-05-2005 14:52:47 ]
uhuh je kunt best aan Ryan wennenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:21 schreef Dafje33 het volgende:
Persoonlijk vind ik Ryan erg goed. Hij past zich prima aan de rest van het team.
Al met al een prima "vervanger" voor Speedle.
En feliciteerd gelijk BlueCurl met haar uitslag!!!!
ja he. daar stond ik ook van te kijken. De manier dat het bewijs materiaal werd gekoppeld aan een nummertje. die fragmenten steeds tussendoor... was echt super... strakkies laatste aflevering! heb er al zin in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK jammer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee, die komen er deze week ook eens niet! Ik ben momenteel bezig met een projectje...
Tsja, die staan gewoon in zijn script......quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef Hansnr8 het volgende:
kijk het ook meestal maar ik vind die 'oneliners(of hoe je t ook noemen wil)' van Horatio nu wel flink irritant worden, kan er meestal wel om lachen met m'n broertje..
je weet nooit. acteurs kunnen ook improviserenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Tsja, die staan gewoon in zijn script......![]()
Ik ben totaal geen Yelina fan. dus ik vind alles proma behalve Yelina... nou bijna alles danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond haar wel OK, maar ik vind Horiatio en Yelena leuker![]()
Aflevering was wel ok, maar werd op een gegeven moment nogal voorspelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler over volgend seizoen":een bron is nooit wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Michael Ausiello is een TV-Insider die bijna alle grote bazen kent in TV land..quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:51 schreef Nory het volgende:
Wie is die Ausiello dan?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler over volgend seizoen":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja is een herhaling, uit m'n hoofd seizoen 2.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef DMaarten het volgende:
Hoe kan het dat ik Speedle zag in de "trailer" voor de aflevering van volgende weekis het weer een herhaling?
ergens rond aflevering 8 of 9 misschien, Net zoals op VT4quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ja is een herhaling, uit m'n hoofd seizoen 2.
Nee, de allereerste was een cross-over met Las Vegas.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:05 schreef Nory het volgende:
Was dat niet de eerste aflevering die werd uitgezonden in Nederland?Er staat me zoiets bij..
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:56 schreef BlueCurl het volgende:
Gister is dus die van die Grand Prix geweest?
En was die pasagier niet een aap zonder hoofd ofzo ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nee, de allereerste was een cross-over met Las Vegas.
In de eerste gewone afl. van CSI:Miami stort er een vliegtuig neer in de Everglades, terwijl een passagiere van dit vliegtuig kilometers terug al uit het vliegtuig viel.
nee een vrouwquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En was die pasagier niet een aap zonder hoofd ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |