http://213.93.96.133/pages/csimiami/default_epi.asp?id=60quote:Een bendelid opent het vuur op een man in het ziekenhuis die door een schot in het hoofd overlijd. De taak aan het team is om de moordenaar te vinden voordat de rivaliserende bendes het gevecht op straat uitvecht. Wolfe ontdekt een vrouw met haar baby die niet geheel de waarheid verstrekt over het welzijn van haar kind en besluit de zaak te onderzoeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door BlueCurl op 18-05-2005 14:52:47 ]
uhuh je kunt best aan Ryan wennenquote:Op woensdag 18 mei 2005 19:21 schreef Dafje33 het volgende:
Persoonlijk vind ik Ryan erg goed. Hij past zich prima aan de rest van het team.
Al met al een prima "vervanger" voor Speedle.
En feliciteerd gelijk BlueCurl met haar uitslag!!!!
ja he. daar stond ik ook van te kijken. De manier dat het bewijs materiaal werd gekoppeld aan een nummertje. die fragmenten steeds tussendoor... was echt super... strakkies laatste aflevering! heb er al zin in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OK jammer.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nee, die komen er deze week ook eens niet! Ik ben momenteel bezig met een projectje...
Tsja, die staan gewoon in zijn script......quote:Op woensdag 25 mei 2005 17:09 schreef Hansnr8 het volgende:
kijk het ook meestal maar ik vind die 'oneliners(of hoe je t ook noemen wil)' van Horatio nu wel flink irritant worden, kan er meestal wel om lachen met m'n broertje..
je weet nooit. acteurs kunnen ook improviserenquote:Op woensdag 25 mei 2005 21:57 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Tsja, die staan gewoon in zijn script......![]()
Ik ben totaal geen Yelina fan. dus ik vind alles proma behalve Yelina... nou bijna alles danquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik vond haar wel OK, maar ik vind Horiatio en Yelena leuker![]()
Aflevering was wel ok, maar werd op een gegeven moment nogal voorspelbaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler over volgend seizoen":een bron is nooit wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Michael Ausiello is een TV-Insider die bijna alle grote bazen kent in TV land..quote:Op woensdag 1 juni 2005 16:51 schreef Nory het volgende:
Wie is die Ausiello dan?
quote:Op woensdag 1 juni 2005 15:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Spoiler over volgend seizoen":SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja is een herhaling, uit m'n hoofd seizoen 2.quote:Op woensdag 1 juni 2005 17:23 schreef DMaarten het volgende:
Hoe kan het dat ik Speedle zag in de "trailer" voor de aflevering van volgende weekis het weer een herhaling?
ergens rond aflevering 8 of 9 misschien, Net zoals op VT4quote:Op woensdag 1 juni 2005 20:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ja is een herhaling, uit m'n hoofd seizoen 2.
Nee, de allereerste was een cross-over met Las Vegas.quote:Op donderdag 2 juni 2005 17:05 schreef Nory het volgende:
Was dat niet de eerste aflevering die werd uitgezonden in Nederland?Er staat me zoiets bij..
quote:Op woensdag 8 juni 2005 10:56 schreef BlueCurl het volgende:
Gister is dus die van die Grand Prix geweest?
En was die pasagier niet een aap zonder hoofd ofzo ?quote:Op donderdag 2 juni 2005 23:35 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nee, de allereerste was een cross-over met Las Vegas.
In de eerste gewone afl. van CSI:Miami stort er een vliegtuig neer in de Everglades, terwijl een passagiere van dit vliegtuig kilometers terug al uit het vliegtuig viel.
nee een vrouwquote:Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
En was die pasagier niet een aap zonder hoofd ofzo ?
Is er een afl. waar een aap zonder hoofd in zit?quote:Op woensdag 8 juni 2005 14:42 schreef Jo0Lz het volgende:
En was die pasagier niet een aap zonder hoofd ofzo ?
Ik ook. Hoor van iedereen dat het zo geweldig is, dus goed, ik ook eens kijken. Nou ja, tis niet onaardig, maar om nou te zeggen "wat een geweldige serie", neequote:Op woensdag 8 juni 2005 19:07 schreef SuperRembo het volgende:
Ik blijf het een overgewaardeerde serie vinden.
Ieder zijn of haar mening, niet de mijne!quote:Op donderdag 9 juni 2005 13:45 schreef Nory het volgende:
CSI Miami is ook niet de leukste CSIDat is nog altijd CSI: Las Vegas
Maarja, je houdt ervan of niet.
Wat draagt Horatio altijd?:quote:Wat me trouwens wel elke keer irriteert is die reclame van Yorin:
Wil je ook in een toffe Hummer rijden? Beantwoord dan nu deze vraag en SMS A of B naar 2424
A: Hummer
B: Audi (weet niet meer precies wat B was)
Kom op zeg, dit is toch belachelijk?!
hmmz rood haar?quote:Op vrijdag 10 juni 2005 22:24 schreef Dafje33 het volgende:
Wat draagt Horatio altijd?:
A: Witte hoed
B: Zonnebril
![]()
Het is das, niet stropdas.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:22 schreef BlueCurl het volgende:
gelukkig draagt ie nooit een stropdas... dat maakt iemand zo stijf.. vind ik niet tof!
er zijn genoeg actrices die op die leeftijd beter een paar woorden kunnen overbrengen!quote:Op donderdag 16 juni 2005 16:33 schreef Nory het volgende:
Ja, maar het is ook nog maar een klein meisje natuurlijkJe kunt niet verwachten dat ze al super kan acteren. Ik bedoelde gewoon haar uiterlijk enzo, ik heb namelijk een buurmeisje die is ook zo lief..
Ik wil het niet weten nogquote:Op maandag 20 juni 2005 17:02 schreef Nory het volgende:
Hmmm, iets groots? Horatio gaat weg?Of een van de cast leden vertrekt? Dat noem ik groot
Dat noem ik niet groots, dat noem ik dramatisch......quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2005 23:59 schreef Dafje33 het volgende:
Ik wil ze niet lezen die spoilertags! Maar mijn onderbewustzijn neemt het dan vn me over, en dan kan ik me niet meer beheersen![]()
![]()
daarom gaat ik niks spoilerenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 09:30 schreef rena het volgende:
Geen spoilers en zo plaatsen want ik weet zeker dat ik mijn nieuwsgierigheid niet kan bedwingen![]()
![]()
speedlequote:Op woensdag 22 juni 2005 10:01 schreef Koningin het volgende:
Ik vind de herhalingen wel leuk om Speedle nog te zien....
Hmm, leuke of nare verrassing?quote:Op maandag 20 juni 2005 23:48 schreef BlueCurl het volgende:
je wilt het niet weten! vertouw me nou maar. dan is de hele verassing eraf!
een grote verassing. ik vind het een leuke verassing. maar dat hoeft niet iedereen te vinden.quote:
wat vertouwd iedereen zich weer op mijquote:
hahaha al gekeken nu dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 15:01 schreef Dafje33 het volgende:
Oké, dan ga ik nu laten zien dat ik me wél kan beheersen.....
of zal ik dan maar heééééééel even kijken![]()
hehe mocht je het zwaar krijgen. ik denk niet dat je naar mij moet komen voor een schoudertje om op te leunen... want dan weet je zeker dat je einde van seizoen wel weet maar niet gezien hebquote:Op zaterdag 25 juni 2005 18:17 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Nee, haha, ik ben dus sterker dan ik dacht!![]()
![]()
primaquote:Op donderdag 30 juni 2005 18:49 schreef Dafje33 het volgende:
Zullen we het dan maar een symbolisch schouderklopje noemen![]()
Van mij mogen ze hier in nederland weer lekker verder gaan met waar we gebleven waren...quote:Op zaterdag 2 juli 2005 13:34 schreef BlueCurl het volgende:
ow van mij mag het nieuwe seizoen in amerika weer beginnen![]()
Ben het helemaal met dafje eensquote:Op zaterdag 2 juli 2005 18:28 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Van mij mogen ze hier in nederland weer lekker verder gaan met waar we gebleven waren...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |