fotoquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef Koningin het volgende:
tvp
Waarom trouwens kijkt Horatio altijd omlaag of de andere kant op?
Of is dat puur drama-achtig?
Past gewoon bij zijn personage, let maar eens op als hij met iemand praat, dan kijkt hij die persoon ook niet recht aan.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:56 schreef Koningin het volgende:
tvp
Waarom trouwens kijkt Horatio altijd omlaag of de andere kant op?
Of is dat puur drama-achtig?
alleen op het moment dat hij zijn zin ten einde komt...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:17 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Past gewoon bij zijn personage, let maar eens op als hij met iemand praat, dan kijkt hij die persoon ook niet recht aan.
maar dat is tofquote:Op vrijdag 12 mei 2006 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
vergeet het opzetten van z'n zonnebril niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op zaterdag 13 mei 2006 13:13 schreef Dafje33 het volgende:
NOOIT zeggen dat ik niet mag kijken, ik kan mezelf bijna niet maar in de hand houden.......
![]()
edit:
Zie je nou wel, ik kon me weer niet beheersen
als er geen waarschuwing is en jullie gaan er toevallig per ongeluk kijken dan komt hier ook een bericht van had iemand dat niet even kunnen zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
beheers je!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat bedoel ik. Vind het nogal vreemd.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 19:17 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Past gewoon bij zijn personage, let maar eens op als hij met iemand praat, dan kijkt hij die persoon ook niet recht aan.
je kan na dinsdag ook gewoon op tv.com kijken. dan is daar de reclame weg en daar staat het gerief alquote:Op zondag 14 mei 2006 23:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
* zit dinsdag met pen en papier klaar voor de opmerkingen *
w8 maar tot je het op je tv zietquote:Op zondag 14 mei 2006 22:13 schreef rena het volgende:
Mooie caps weerDie van Horatio bij het strand is
![]()
Tja, van de ene kant denk ik dat het misschien niet zo verstandig is.quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:06 schreef BlueCurl het volgende:
Maaruh wat vinden jullie van het idee dat Horatio bij Marisol gaat eten.. de zus van Eric????
Dat betwijfel ikquote:Op woensdag 17 mei 2006 10:12 schreef Koningin het volgende:
[..]
Tja, van de ene kant denk ik dat het misschien niet zo verstandig is.
Van de andere kant Waarom niet?? Als ze het netjes gescheiden kunnen houden, laat gaan dan!!
Het zou helpen bij de misselijkheid van de chemo, maar of dit echt zo is durf ik niet te zeggen.quote:Op woensdag 17 mei 2006 13:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik vraag me trouwens af of Leukemie in het echt ook verzacht kan worden door het roken..
Haha, ja precies. Wel een schattig koppie op dat moment. Beetje ondeugend..quote:Op woensdag 17 mei 2006 10:47 schreef ummagumma het volgende:
Horatio had een behoorlijk blij gezicht toen hij ingestemd heeft om bij marisol te gaan eten.....
hij leek net een blij (wip)kipje![]()
En als jij iets betwijfelt weet je het meestal al via de geziene afleveringen..quote:
hahaha heeel erg leuk... tot afl 21 word het langzaam een beetje opgebouwd dat je de laatste drie afleveringen van het seizoen gewoon niet meer wil missen.. en dan de laatste drie! damn! ik moet er nog 1 zien aankomende dinsdag! Maar zo'n goede seizoens afsluiters maaandje heb ik nog nooit meegemaakt. En dat geld eigenlijk voor alle drie de CSI series... Der is me een partij blikken geld en aandacht en actie opengetrokken voor alle csi series! Alle series hebben een extra afl in het seizoen... Dus Miami = 25 afl en beide andere hebben 24 afleveringen dit seizoen. Het is echt om te kwijlen hoor! whoei!quote:Op woensdag 17 mei 2006 18:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
En als jij iets betwijfelt weet je het meestal al via de geziene afleveringen..![]()
Dit gaat nog leuk worden komende afleveringen![]()
Dan ga ik wel met H op stapquote:Op woensdag 17 mei 2006 12:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Lijkt mij geen slimme actie.. Ik kan beter bij Marisol gaan eten ipv H
Ik wil helemaal niet met speedle op stap, neem Eric maar meequote:Op donderdag 18 mei 2006 14:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Dan wek ik speedle weer tot leven en gaan we met zijn zessen ergens naartoe
neem ik eric en speed wel mee!quote:Op donderdag 18 mei 2006 23:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet met speedle op stap, neem Eric maar mee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |