abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35984152

CSI: Crime Scene Investigation nam in 2000 het concept van de forensische wetenschap gecombineerd met drama op de buis in beslag. Na twee jaar volop succes te hebben werd er een spin off gecreëerd die de straten in Miami een stuk veiliger moesten maken. Ook dat is een succes geworden en inmiddels is ook de tweede spin off een feit, die zich in New York afspeelt, die het ook niet slecht doet.

Met CSI: miami volg je het team van lt. Horatio Caine die met behulp van een anatoom patholoog en diverse rechercheurs die de moorden van Miami proberen op te lossen met een dosis testoron en een High-Tech laboratorium. CSI: Miami is een serie met een duidelijk "Miami" gehalte. De "ik-wil-gezien-worden", "beach & nightlife-scene" en de vele culturen die er samenwonen is goed in de serie te merken.

Seizoen 4
Hier ontdekken we veel van het verleden van Horatio. Dat verleden maken hem zoals hij nu is. Gedreven in zijn werk. Zo word hij ook een keer moordverdachte en leren we dat hij een zwart verleden in New York (achter de rug) heeft. Ook Ryan maakt het een en ander mee. Dit door een ongeval op het werk. Eric Delko krijgt ook te kampen met persoonlijke problemen. Zo verschijnt hij te vaak te laat op zijn werk en de rest van het team begint het vertrouwen in hem te verliezen. Calleigh heeft nog steeds te kampen met het feit dat John Hagen zelfmoord heeft gepleegd in haar wapen lab maar begint de kriebels weer te krijgen als de nieuwe lab tech nogal laks te werk gaat. Stetler ligt Horatio meer dwars dan nodig blijkt en nare geruchten doen zich ten ronde waardoor het moeilijk is om ook maar iemand te vertrouwen.

Uitzendingen
Amerika: Maandags op CBS om 22:00 et/pt (seizoen 4)
Nederland: Dinsdags op RTL5 om 20:30 (seizoen 4)
België: Zondag op VT4 om 20:40 (seizoen 4)

Cast
David Caruso - Lt. Haratio Caine
Kim Delaney - Det. Megan Donner
Rory Cochrane - Det. Tim Speedle
Emily Procter - Det. Calleigh Duquesne
Adam Rodrigues - Det. Eric Delko
Khandi Alexander - Alexx Woods MD
Jonathan Togo - Off. Ryan Wolfe
Sofia Milos - Det. Yelina Salas
Rex Linn - Det. Frank Tripp
Eva LaRue Callahan - Natalia Boa Vista

Vorige delen
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9

Spoilers
Er is geklaagd over spoilers... Even om je eraan te herinneren dat er een apart topic is voor het seizoen wat in Amerika op de tv is... Heb je daarnaast nog wat spoilerends te vertellen... Doe het dan wel gewoon tussen de spoilertags!

Warez request van CSI: Miami afleveringen
Dat is nog steeds niet toegestaan en dat mag je nog steeds niet op fok neerzetten! Tevens legt het praten over downloaden het topic dood. Dus waarom zou je!

En we gaan weer vrolijk verder!...

Deze Openings Post kun je hier vinden.
pi_35984168
Seizoen 4 Aflevering 3: Prey
Dinsdag 14 maart 2006 op RTL5 om 20:30

Een 18-jarige studente uit Georgia word vermist nadat ze de avond met een vriendin in een club heeft doorgebracht. Haar huurauto wordt met bloedsporen verlaten achtergelaten. Zal het team haar op tijd kunnen vinden of eindigt haar leven op brute wijze?!

Muziek: Ik heb dit zomaar van het internet en ik weet niet of het klopt
Hyper - We Control (Te horen aan het begin)
Jeff Austin Black - Save Us All (Tijdens de laatste twee minuten)
Ronnie Breezmon - Let's Get it On ()

Enjoy!
pi_35984182
CSI: Miami s04e07 is deel 1 van een dubbele aflevering. Deel 2 is s02e07 van CSI: New York. Zet dit in je agenda of op je prikbord want dan is er 2x in 1 week CSI: Miami en CSI: New York! Dit is op Dinsdag 11 april en Donderdag 13 april zoals het er nu naar uitziet!

Seizoen 4
s04e01 From the Grave
s04e02 Blood in the Water
s04e03 Prey
s04e04 48 Hours To Life
s04e05 Three-Way
s04e06 Under Suspicion
s04e07 Felony Flight (1)
s04e08 Nailed
s04e09 Urban Hellraisers
s04e10 Shattered
s04e11 Payback
s04e12 The Score
s04e13 Silencer
s04e14 Fade Out
s04e15 Skeletons
s04e16 Deviant
s04e17 Collision
s04e18 Double Jeopardy
s04e19 ...
pi_35984657
Sonjaaaa.. jij ook hier
pi_35984673
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Sonjaaaa.. jij ook hier
Robert! al sinds 2003 eerste jaar onder andere gebruikersnaam wel!...

oehw hoest met studeren btw ? al klaar?

ennuh ga trouwens mijn site binnenkort nieuw lven in blazen. ontwerp en begin pagina is al af. ik ben enkel aan het wachten tot ik een baantje heb zodat ik een .nl domein kan betalen!

ennuh over de dood van speedle ik heb er nog steeds moeite mee Maar gelukkig voor jouw is Calleigh nog gezond en wel

[ Bericht 9% gewijzigd door BlueCurl op 13-03-2006 11:09:26 ]
pi_35984846
Die foto in de openingspost vind ik trouwens erg lelijk......beetje overdone.
pi_35985368
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef Koningin het volgende:
Die foto in de openingspost vind ik trouwens erg lelijk......beetje overdone.
Bedankt BlueCurl voor het nemen van de moeite om met het net beginnen van het nieuwe seizoen de openingspost aan te passen, elke week nieuwe caps maken, de moeite doen voor het verschaffen van info etc...

Geen dank...
pi_35985804
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:30 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Bedankt BlueCurl voor het nemen van de moeite om met het net beginnen van het nieuwe seizoen de openingspost aan te passen, elke week nieuwe caps maken, de moeite doen voor het verschaffen van info etc...

Geen dank...
Voel je je aangesproken?
Ik vind de foto gewoon niet mooi, daar kun jij verder niets aan doen hoor.
pi_35987309
inderdaad, niet zo overdreven reageren, niemand dwingt je hiertoe.
pi_35995957
Weer een crossover met New York? Ik wil nog wel een crossover met Las Vegas, en een keer Las Vegas - New York, maar dat is denk ik vrijwel onmogelijk gezien de afstand tussen die 2 plaatsen

Ik vind de foto in de OP wel grappig, maar niet echt passen bij CSI.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_35996129
quote:
Op maandag 13 maart 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

Robert! al sinds 2003 eerste jaar onder andere gebruikersnaam wel!...

oehw hoest met studeren btw ? al klaar?

ennuh ga trouwens mijn site binnenkort nieuw lven in blazen. ontwerp en begin pagina is al af. ik ben enkel aan het wachten tot ik een baantje heb zodat ik een .nl domein kan betalen!

ennuh over de dood van speedle ik heb er nog steeds moeite mee Maar gelukkig voor jouw is Calleigh nog gezond en wel
Heej! Ja goed joh.. het is nu allemaal erg stressy met school, maar het is opzich nog wel bij te houden.. Zit nu in 't 3de jaar.. nog 1,5 jaar dan moet het voorbij zijn

Ja ik probeerde laatst weer ens op je site te komen, maar zonder succes.. zou ook kunnen zijn dat ik de verkeerde link ofzo had.. ps: kijk eens op Uw Ruimte.. Is van een maat van me.. opzich best goedkoop.. (ook voor .nl)

De dood van speelde.. whehe.. dat je dat nog herinnert.. super.. Ryan doet het goed toch

Ik las trouwens op de CSI official site dat die nieuwe lab-dame een belangrijke rol gaat spelen.. daar weet jij vast wel meer over of niet

Nou! Ik hoor het wel van je wanneer de site On-Air is.. succes ermeeeee!

PS: Ik heb nu ook eindelijk zo'n leuke gele rol zien te bemachtigen..

[ Bericht 1% gewijzigd door CSI_MIAMI op 13-03-2006 17:25:38 (typo) ]
pi_35997858
quote:
Op maandag 13 maart 2006 17:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Heej! Ja goed joh.. het is nu allemaal erg stressy met school, maar het is opzich nog wel bij te houden.. Zit nu in 't 3de jaar.. nog 1,5 jaar dan moet het voorbij zijn

Ja ik probeerde laatst weer ens op je site te komen, maar zonder succes.. zou ook kunnen zijn dat ik de verkeerde link ofzo had.. ps: kijk eens op Uw Ruimte.. Is van een maat van me.. opzich best goedkoop.. (ook voor .nl)

De dood van speelde.. whehe.. dat je dat nog herinnert.. super.. Ryan doet het goed toch

Ik las trouwens op de CSI official site dat die nieuwe lab-dame een belangrijke rol gaat spelen.. daar weet jij vast wel meer over of niet

Nou! Ik hoor het wel van je wanneer de site On-Air is.. succes ermeeeee!

PS: Ik heb nu ook eindelijk zo'n leuke gele rol zien te bemachtigen..
Ik ben gestopt met school najah haalde het niet. Was wel toffe opleiding maar mijn chemie achterstand was te groot. Nu gaat ik via de IT opleiding naar Bio-Informatica. Maar dat begint pas na de zomervakantie weer.

Als goed is zou die link het overdag wel gewoon moeten doen.

Ryan doet het goed uhuh maar ik ben nu eenmaal een speedle fan Maar na Speed was het toch Horatio kwa favo karakters... En die krijgt in seizoen 4 genoeg aandacht dus het komt wel weer goed met me

Uhuh Natalia Boa Vista maar pas meer wat verder in het seizoen. Je hebt al kennis met der gemaakt. Als je hebt gekeken dan

Ohw zo'n crime scene tape is zo tof ik heb bijna jaar gelee me kamer verbouwd en alles der af gehaald maar moet het weer ophangen nu enkel paar kleine stukjes terug aan de muur Enkel zo voor me deur zo'n "gordijn" is er nu af, was tevaak tussen de deur komen te zitten
  dinsdag 14 maart 2006 @ 19:44:30 #13
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36032404
quote:
Op zondag 12 maart 2006 20:43 schreef BlueCurl het volgende:
Dafje33... nog wat aan mijn samenvatting gehad?
Ja, sorry, nog bedankt

Ben ik nou gek of niet...
Op de foto in de OP mis ik Calleigh????
(of is zij de dame links in beeld )

[ Bericht 44% gewijzigd door Dafje33 op 14-03-2006 19:50:54 ]
Pimp my Daf!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:43:30 #14
4593 Marty
Digi-babe
pi_36037457
Ben ik de enige die denkt dat de aflevering van vanavond wel wat van de Holloway zaak weg had?
Forza Juve!
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:44:04 #15
125386 ummagumma
Back in Black
pi_36037490
weet iemand toevallig welk nummer dat was toen ze die meid hebben gevonden?een of ander klassiek iets met een housesound erom heen...
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
  dinsdag 14 maart 2006 @ 21:44:35 #16
125386 ummagumma
Back in Black
pi_36037514
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Marty het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de aflevering van vanavond wel wat van de Holloway zaak weg had?
neen
And God said, "Let there be light," and there was light.
Bon said, "Let there be Rock! " And there were fifteen million fingers learning how to play
pi_36042568
dat had ik ook wel een beetje ja.
  woensdag 15 maart 2006 @ 08:29:39 #18
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_36045840
Zou Natalee ook zo'n braaf schoolmeisje geweest zijn, net als het meisje in de afl. van gisterenavond?
Pimp my Daf!
pi_36046095
Ah, zie je wel..
quote:
This episode was inspired by the Natalee Holloway case, which at the time of when this episode aired, is still an active case.
bron
Forza Juve!
pi_36054873
quote:
Op woensdag 15 maart 2006 08:29 schreef Dafje33 het volgende:
Zou Natalee ook zo'n braaf schoolmeisje geweest zijn, net als het meisje in de afl. van gisterenavond?
ik betwijfel het

die van volgende week is btw enorm goed! ik ben bijna klaar met caps, verhaaltje, bloopers en muziek zut
pi_36054905
quote:
Op dinsdag 14 maart 2006 21:44 schreef ummagumma het volgende:
weet iemand toevallig welk nummer dat was toen ze die meid hebben gevonden?een of ander klassiek iets met een housesound erom heen...
is het niet 1 van de nummers die onder de caps staan?
pi_36054914
Seizoen 4 Aflevering 4: 48 Hours to Life
Dinsdag 21 maart 2006 op RTL5 om 20:30

Een jongeman rent weg voor de politie, op zijn kleren zit veel bloed van een vrouwelijk slachtoffer dat op haar boot is vermoord. Nadat Frank Tripp de jongeman ondervraagt biecht hij de moord op. Horatio twijfelt echter of de jongeman wel schuldig is en dat de bekentenis een gevolg is van Tripp zijn manier van ondervragen.

Bloopers
- Als Tobey naar de gevangenis gaat zie je hem eerst in een oranje gevangenispak en daarna weer in zijn eigen kleren en dan weer in dat zelfde oranje geval.
- Als je CPU-ventilator vast zit met papier zou je PC toch niet te warm worden. PC's van deze tijd (en dat wassie ook) hebben een beveiliging ingebouwd dat ze zichzelf uitzetten als deze te warm word. Daanaast is een CPU-ventilator niet er voor bedoeld om de harde schijf te koelen maar de CPU... Vandaar de naam CPU-ventilator

Muziek
- "The Rolling Stones" met "It Won't Take Long"

Enjoy

Ik vond dit toen ik hem zag en nu nog steeds een mega goede aflevering waar je echt de sfeer meekrijgt bij bepaalde dingen die ik nog even niet ga verklappen...
pi_36055062
Ziet er goed uit
  woensdag 15 maart 2006 @ 15:12:46 #24
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_36057451
Opvallend gisteren vond ik de andere stijl van effecten - vertragen en versnellen van beeld op maat van de muziek en zo. Wel leuk dat ze blijven aftasten
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_36057575
Aflevering 5.4 gaat de 100ste aflevering zijn btw volgend jaar rond deze tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')