Robert! al sinds 2003 eerste jaar onder andere gebruikersnaam wel!...quote:
Bedankt BlueCurl voor het nemen van de moeite om met het net beginnen van het nieuwe seizoen de openingspost aan te passen, elke week nieuwe caps maken, de moeite doen voor het verschaffen van info etc...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:09 schreef Koningin het volgende:
Die foto in de openingspost vind ik trouwens erg lelijk......beetje overdone.
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 13 maart 2006 11:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Bedankt BlueCurl voor het nemen van de moeite om met het net beginnen van het nieuwe seizoen de openingspost aan te passen, elke week nieuwe caps maken, de moeite doen voor het verschaffen van info etc...
Geen dank...
Heej! Ja goed joh.. het is nu allemaal erg stressy met school, maar het is opzich nog wel bij te houden.. Zit nu in 't 3de jaar.. nog 1,5 jaar dan moet het voorbij zijnquote:Op maandag 13 maart 2006 11:01 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Robert! al sinds 2003 eerste jaar onder andere gebruikersnaam wel!...
oehw hoest met studeren btw? al klaar?
ennuh ga trouwens mijn site binnenkort nieuw lven in blazen. ontwerp en begin pagina is al af. ik ben enkel aan het wachten tot ik een baantje heb zodat ik een .nl domein kan betalen!
ennuh over de dood van speedleik heb er nog steeds moeite mee
Maar gelukkig voor jouw is Calleigh nog gezond en wel
Ik ben gestopt met schoolquote:Op maandag 13 maart 2006 17:25 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Heej! Ja goed joh.. het is nu allemaal erg stressy met school, maar het is opzich nog wel bij te houden.. Zit nu in 't 3de jaar.. nog 1,5 jaar dan moet het voorbij zijn![]()
Ja ik probeerde laatst weer ens op je site te komen, maar zonder succes.. zou ook kunnen zijn dat ik de verkeerde link ofzo had..ps: kijk eens op Uw Ruimte.. Is van een maat van me.. opzich best goedkoop.. (ook voor .nl)
De dood van speelde.. whehe.. dat je dat nog herinnert.. super.. Ryan doet het goed toch![]()
Ik las trouwens op de CSI official site dat die nieuwe lab-dame een belangrijke rol gaat spelen.. daar weet jij vast wel meer over of niet![]()
Nou! Ik hoor het wel van je wanneer de site On-Air is.. succes ermeeeee!![]()
PS: Ik heb nu ook eindelijk zo'n leuke gele rol zien te bemachtigen..
Ja, sorry, nog bedanktquote:Op zondag 12 maart 2006 20:43 schreef BlueCurl het volgende:
Dafje33... nog wat aan mijn samenvatting gehad?
neenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:43 schreef Marty het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat de aflevering van vanavond wel wat van de Holloway zaak weg had?
bronquote:This episode was inspired by the Natalee Holloway case, which at the time of when this episode aired, is still an active case.
ik betwijfel hetquote:Op woensdag 15 maart 2006 08:29 schreef Dafje33 het volgende:
Zou Natalee ook zo'n braaf schoolmeisje geweest zijn, net als het meisje in de afl. van gisterenavond?![]()
is het niet 1 van de nummers die onder de caps staan?quote:Op dinsdag 14 maart 2006 21:44 schreef ummagumma het volgende:
weet iemand toevallig welk nummer dat was toen ze die meid hebben gevonden?een of ander klassiek iets met een housesound erom heen...
Over twee weken word dat best erg. dat is een aflevering waarin je 3x hetzelfde gaat zien enkel vanuit een ander personage... van Calleigh, Ryan en Eric!quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:12 schreef Ripley het volgende:
Opvallend gisteren vond ik de andere stijl van effecten - vertragen en versnellen van beeld op maat van de muziek en zo. Wel leuk dat ze blijven aftasten
dat is nog niet bekend in nederlandquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:48 schreef Koningin het volgende:
Ik heb gister pas die aflevering van dinsdag gezien.
Hoe zit dat ook alweer met dat verhaal van dat meisje met die overleden ouders?? Het werd kort aangehaald en kon me het niet meer herinneren....
quote:
your welcome!quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:03 schreef rena het volgende:
[..]
JohDat dacht ik dus ook toen ik het zat te kijken
![]()
Ik vond het een beetje een saaie aflevering.
Mooie caps weer, BlueCurl!
Is hier al iets van in NL uitgezonden? Want het zegt me helemaal niets.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef BlueCurl het volgende:
idem ik vnd het ook niet een super aflevering. enige wat overduidelijk werd geaakt is hoe Horatio graag haar had willen redden en dat ie het te ersoonlijk neemt. wat iets is wat doorgaat in het seizoen...
Van Prey afgelopen aflevering. Dat ie zo op de afloopt als ze daar dood ligt in die speeltuin... maar de rest zul je allemaal nog zien!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 10:43 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Is hier al iets van in NL uitgezonden? Want het zegt me helemaal niets.
is je gegarandeerd ookquote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Helaas was ik vanavond niet thuis, dus we gaan de aflevering ergens anders bekijken
uhuh onschuldig uiteindelijk... na twee moorden. zelfverdedigng.. ook al vind ie dat zelf niet...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 20:45 schreef rena het volgende:
Ik vind het nu al een goede aflevering, vanuit het perspectief van de verdachte, heel apart om eens te zien. Ik geloof nu al dat hij het niet gedaan heeft, maar goed, CSI kennende zal er nog wel een hoop gaan gebeuren![]()
uhuh ie heeft enkel in de bajes moord gepleegd maar dat was uitzelf verdediging. maar dat vond ie zelf niet dat ie nu 1 van hun was enzo...quote:Op dinsdag 21 maart 2006 22:46 schreef rena het volgende:
Mooie aflevering![]()
Maar hij heeft uiteindelijk toch maar 1 moord gepleegd? En een terechte vond ik ook![]()
het goede topic...quote:Op woensdag 22 maart 2006 00:03 schreef dndiek het volgende:
Ik weet niet helemaal of dit het goede topic is maar is seizoen 3 al op dvd te koop? en zo niet is er al een releasedatum bekend?
Dan zal ik geduld moeten hebbenquote:Op woensdag 22 maart 2006 00:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het goede topic...maar ik weet het antwoord niet precies maar in the UK komt deel 1 van s3 eind mei uit. hier is het meestal 1 tot 3 maanden later
deel twee komt eind september in de UK uit.
Ik bedoelde eigenlijk de zaak waar Horatio het even over had, met Stetler.quote:Op donderdag 16 maart 2006 18:10 schreef BlueCurl het volgende:
idem ik vnd het ook niet een super aflevering. enige wat overduidelijk werd geaakt is hoe Horatio graag haar had willen redden en dat ie het te ersoonlijk neemt. wat iets is wat doorgaat in het seizoen...
ook dat komt nogquote:Op zaterdag 25 maart 2006 09:59 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk de zaak waar Horatio het even over had, met Stetler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |