gewoon door hem te volgen denk ik. kan ook zijn dat doordat H al bij die shooting was dat stetler wist dat ie daar mss ook terug zou kunnen komen op een later tijdstip.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef carmiie het volgende:
wat een vette aflevering net
ik had em al gezien maar ik vind em nog steeds vet
maar hoe wist die stetler nou dat H naar de kerk ging?
24 is ook 1 van de weinige series dat het zo vroeg is he? het zal me niet verbazen als het de enigste is...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Merkie het volgende:
Wat komen die DVD's trouwens achterlijk laat uit. Bij 24 ligt het seizoen al op DVD in de winkels voordat 't is afgelopen op TV. Seizoen 3 is nu al een half jaar afgelopen en geen DVD te bekennen.
zal wel niet he? is het ook boeiend om te weten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:43 schreef Q_Orianka het volgende:
De z'n vrouw eigenlijk dat hij de huishoudster zwanger heeft gemaakt?
Ow, sja, da's dan ook naast Lost de enige serie die ik verder volg waar DVD's van verschijnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
24 is ook 1 van de weinige series dat het zo vroeg is he? het zal me niet verbazen als het de enigste is...
Nee, ze woont in Nederland. Maar ze is nu op weg naar Belgiëquote:
in me profiel staat al heel lang dat ik in rotterdam woonquote:
en gewoon aankomende dinsdag weerquote:Op zondag 5 maart 2006 15:46 schreef Merkie het volgende:
Hmm, ik moet toch eerst nog seizoen 2 en seizoen 3 afkijken. Heb alleen de laatste paar afleveringen van seizoen 3 gezien. Ben halverwege het tweede seizoen
.
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef Koningin het volgende:
Nou, aflevering 1 van seizoen 4 heb ik al gemist
Deze moet ik dan morgen maar opnemen!
whoei volgend jaar rond deze tijd weer nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:54 schreef wolfrolf het volgende:
Goed nieuws, CSI: Miami krijgt een vijfde seizoenBron
nee enkel dat die zoon der ging redden en naar die sleepboot zwomquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef rena het volgende:
Ik dacht dat het misschien in scene was gezet of zo, door die zoon en dochter![]()
Zal ik morgen even me best doen? en meteen nieuwe caps maken voor volgende weekquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef Dafje33 het volgende:
Ja hoor, kom ik er om 21.15 uur achter dat er CSI:Miami was![]()
Dus ik heb het niet helemaal meer kunnen volgen....
Kan er iemand even een samenvatting geven?
Das altijd goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Zal ik morgen even me best doen? en meteen nieuwe caps maken voor volgende week?
Hoeft ook niet, want dit is de aflevering van afgelopen weekquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef BlueCurl het volgende:
s04e02 Blood in the Water
Caps komen denk ik niet meer vandaag.
caps van 4.3quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want dit is de aflevering van afgelopen week![]()
your welcomequote:
Ik ga vast 't einde verklappen: hij is onschuldig.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:34 schreef BlueCurl het volgende:
wist jullie trouwens dat over een aantal afleveringen Horatio moordverdachte wordff jullie een beetje lekker maken
zou hetquote:Op maandag 13 maart 2006 09:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ga vast 't einde verklappen: hij is onschuldig.
Zonder de aflevering gezien te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |