Haajo!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef BlueCurl het volgende:
whahaha! ben ik een keer thuis op de dinsdag avondkijk ik een keer CSI:Miami... is het een herhaling echt lollig!
stond wel op de website al van de herhaling
was niet geheel onverwachts!
ik... maar toevallig natuurlijk afgelopen week nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Haajo!
Jawel jjoh.. wie kijkt er nou op die klote site..![]()
ikkuh! om bij te blijvenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Haajo!
Jawel jjoh.. wie kijkt er nou op die klote site..![]()
maak ons maar weer lekker...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
hoi hoi! op naar volgende week. hopelijk voor beide een nieuwe aflevering. heb al spoilers gelezen voor de seasons finaleheb er al zin in!
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
hoi hoi! op naar volgende week. hopelijk voor beide een nieuwe aflevering. heb al spoilers gelezen voor de seasons finaleheb er al zin in!
mooi zo.. ik kijk er al weer naar uit... heb je ook eventueel tijd voor wat caps? *kijkt heel lief*quote:Op woensdag 4 april 2007 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
jeps volgende week gewoon weer een nieuwe voor jullie.. heb me tv gids alen voor mij ook
haha.. slijm slijmquote:Op woensdag 4 april 2007 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mooi zo.. ik kijk er al weer naar uit... heb je ook eventueel tijd voor wat caps? *kijkt heel lief*
zijn me caps zo geliefdquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
et is ook in jou voordeel hoor
help liever mee![]()
Son doet het met plezier.. daar is geen geslijm voor nodig.. af en toe een dikke kus doet wonderenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
et is ook in jou voordeel hoor
help liever mee![]()
hahaha over slijmen gesproken zeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Son doet het met plezier.. daar is geen geslijm voor nodig.. af en toe een dikke kus doet wonderen
of niet son
quote:
tentamens liggen heeeeeeeel dichtbij.. vanmiddag 14.00 uur alquote:Op donderdag 5 april 2007 07:09 schreef BlueCurl het volgende:
jullie kunnen er vanuit gaan dat ik later deze dag wat caps online zet van de aflevering van aankomende dinsdagzijn we nu weer allemaal blij??? kan ik aankomende paar weken weer geen caps maken
just kidding ofcourse. wel zien met tijd enzo... tentamens liggen om de hoek!
doe dat dan meteen ala stijl OPquote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K zal ff kijken of ik wat mee kan vertalen voor de karakters..
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:59 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Miami s05e07 High Octane
Dinsdag 10 April 20:30 op RTL5
Nadat een straatracer om het leven komt blijkt na een snel onderzoek al geen ongeluk te zijn en gaat het team op onderzoek uit. Het team krijgt ook bezoek van een man die een documaentaire wil maken over het crime lab om zo de reputatie op te krikken.
Ik vond het de afgelopen aflevering al zo raar dat Valera's haar weer als een brunette wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef BlueCurl het volgende:
calleigh der haar zit trouwens tof in de aflevering
ennuh typo's pfffff who cares. maar heb het aangepast hoor.
der haar veranderd wel vaker.. maar ze blijft echt tof. Tyler moet ook weer terug komen en Cooper mag wegblijven!!! old school castquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik vond het de afgelopen aflevering al zo raar dat Valera's haar weer als een brunette was![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
der haar veranderd wel vaker.. maar ze blijft echt tof. Tyler moet ook weer terug komen en Cooper mag wegblijven!!! old school cast
mijn favo cast opstelling:
csi: horatio, megan, speedle, calleigh, eric & ryan
lab: valera & tyler
morgue: alexx
detectives: yelina, frank & adelle
overig: calleigh der papa, ray jr, suzie, madison, eens iets met Alexx der kids ofzo, jake berkeley, peter elliot, rebecca nevvins
en het daar lekker bij laten ofzo
dat zou mijn ideale opstelling zijn van de cast
Mijn dank is wederom zeer grootquote:Op donderdag 5 april 2007 19:59 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Miami s05e07 High Octane
Dinsdag 10 April 20:30 op RTL5
Nadat een straatracer om het leven komt blijkt na een snel onderzoek al geen ongeluk te zijn en gaat het team op onderzoek uit. Het team krijgt ook bezoek van een man die een documentaire wil maken over het crime lab om zo de reputatie op te krikken. Over dit bezoek liggen de gevoelens wat verdeeld.
...afbeeldingen...
Muziek
Ludacris ft Pharrell - Money Maker - Eerste liedje tijdens de openings scene
Turbonegro - All My Friends Are Dead - Tweede liedje aan het begin
Chamillionaire - Ridin' - Bijna aan het einde als er iemand in een gestolen auto rijd
Bloopers
Als Natalia Boa Vista een foto aan het maken is van de arm die overreden is houd ze de camera niet tegen haar hoofd. Het is een spiegel reflex camera. Daar heb je niet je beeld op een schermpje. Ze kan niet zien wat ze op de foto zet! Maar Eric maakt later dezelfde fout...
Avaters
...avatars....
uploaden naar je eigen account!!!! Niet linken!!!
Enjoy!
graag gedaan hoorquote:
sterkte daar meequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
graag gedaan hoorga ik me tot maandag aaf laat ongeveer de gehele tijd op school richten, eten en slapen zo ongeveer
Succes ermee.. ik vertrek vannacht naar Londenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
graag gedaan hoorga ik me tot maandag aaf laat ongeveer de gehele tijd op school richten, eten en slapen zo ongeveer
toe maar weer.. have fun in Londen zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Succes ermee.. ik vertrek vannacht naar Londen
Dank uquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toe maar weer.. have fun in Londen zou ik zeggen...
haha jawel maar niet van CSI: Miami...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:25 schreef BlueCurl het volgende:
hoei Londenhopelijk hebben ze daar ook CSI: Miami
Veel plezier als je dit nog leest!
@MrMoon... nog steeds geen avater die je aanspreekt hihi?
en ik doe nog wel zo me best!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha jawel maar niet van CSI: Miami...![]()
ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...quote:
* CSI_MIAMI meldt zichquote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |