Haajo!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef BlueCurl het volgende:
whahaha! ben ik een keer thuis op de dinsdag avondkijk ik een keer CSI:Miami... is het een herhaling echt lollig!
stond wel op de website al van de herhaling
was niet geheel onverwachts!
ik... maar toevallig natuurlijk afgelopen week nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Haajo!
Jawel jjoh.. wie kijkt er nou op die klote site..![]()
ikkuh! om bij te blijvenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Haajo!
Jawel jjoh.. wie kijkt er nou op die klote site..![]()
maak ons maar weer lekker...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
hoi hoi! op naar volgende week. hopelijk voor beide een nieuwe aflevering. heb al spoilers gelezen voor de seasons finaleheb er al zin in!
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
hoi hoi! op naar volgende week. hopelijk voor beide een nieuwe aflevering. heb al spoilers gelezen voor de seasons finaleheb er al zin in!
mooi zo.. ik kijk er al weer naar uit... heb je ook eventueel tijd voor wat caps? *kijkt heel lief*quote:Op woensdag 4 april 2007 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
jeps volgende week gewoon weer een nieuwe voor jullie.. heb me tv gids alen voor mij ook
haha.. slijm slijmquote:Op woensdag 4 april 2007 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mooi zo.. ik kijk er al weer naar uit... heb je ook eventueel tijd voor wat caps? *kijkt heel lief*
zijn me caps zo geliefdquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
et is ook in jou voordeel hoor
help liever mee![]()
Son doet het met plezier.. daar is geen geslijm voor nodig.. af en toe een dikke kus doet wonderenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
et is ook in jou voordeel hoor
help liever mee![]()
hahaha over slijmen gesproken zeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Son doet het met plezier.. daar is geen geslijm voor nodig.. af en toe een dikke kus doet wonderen
of niet son
quote:
tentamens liggen heeeeeeeel dichtbij.. vanmiddag 14.00 uur alquote:Op donderdag 5 april 2007 07:09 schreef BlueCurl het volgende:
jullie kunnen er vanuit gaan dat ik later deze dag wat caps online zet van de aflevering van aankomende dinsdagzijn we nu weer allemaal blij??? kan ik aankomende paar weken weer geen caps maken
just kidding ofcourse. wel zien met tijd enzo... tentamens liggen om de hoek!
doe dat dan meteen ala stijl OPquote:Op donderdag 5 april 2007 16:17 schreef CSI_MIAMI het volgende:
K zal ff kijken of ik wat mee kan vertalen voor de karakters..
quote:Op donderdag 5 april 2007 19:59 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Miami s05e07 High Octane
Dinsdag 10 April 20:30 op RTL5
Nadat een straatracer om het leven komt blijkt na een snel onderzoek al geen ongeluk te zijn en gaat het team op onderzoek uit. Het team krijgt ook bezoek van een man die een documaentaire wil maken over het crime lab om zo de reputatie op te krikken.
Ik vond het de afgelopen aflevering al zo raar dat Valera's haar weer als een brunette wasquote:Op vrijdag 6 april 2007 01:04 schreef BlueCurl het volgende:
calleigh der haar zit trouwens tof in de aflevering
ennuh typo's pfffff who cares. maar heb het aangepast hoor.
der haar veranderd wel vaker.. maar ze blijft echt tof. Tyler moet ook weer terug komen en Cooper mag wegblijven!!! old school castquote:Op vrijdag 6 april 2007 09:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik vond het de afgelopen aflevering al zo raar dat Valera's haar weer als een brunette was![]()
quote:Op vrijdag 6 april 2007 11:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
der haar veranderd wel vaker.. maar ze blijft echt tof. Tyler moet ook weer terug komen en Cooper mag wegblijven!!! old school cast
mijn favo cast opstelling:
csi: horatio, megan, speedle, calleigh, eric & ryan
lab: valera & tyler
morgue: alexx
detectives: yelina, frank & adelle
overig: calleigh der papa, ray jr, suzie, madison, eens iets met Alexx der kids ofzo, jake berkeley, peter elliot, rebecca nevvins
en het daar lekker bij laten ofzo
dat zou mijn ideale opstelling zijn van de cast
Mijn dank is wederom zeer grootquote:Op donderdag 5 april 2007 19:59 schreef BlueCurl het volgende:
CSI: Miami s05e07 High Octane
Dinsdag 10 April 20:30 op RTL5
Nadat een straatracer om het leven komt blijkt na een snel onderzoek al geen ongeluk te zijn en gaat het team op onderzoek uit. Het team krijgt ook bezoek van een man die een documentaire wil maken over het crime lab om zo de reputatie op te krikken. Over dit bezoek liggen de gevoelens wat verdeeld.
...afbeeldingen...
Muziek
Ludacris ft Pharrell - Money Maker - Eerste liedje tijdens de openings scene
Turbonegro - All My Friends Are Dead - Tweede liedje aan het begin
Chamillionaire - Ridin' - Bijna aan het einde als er iemand in een gestolen auto rijd
Bloopers
Als Natalia Boa Vista een foto aan het maken is van de arm die overreden is houd ze de camera niet tegen haar hoofd. Het is een spiegel reflex camera. Daar heb je niet je beeld op een schermpje. Ze kan niet zien wat ze op de foto zet! Maar Eric maakt later dezelfde fout...
Avaters
...avatars....
uploaden naar je eigen account!!!! Niet linken!!!
Enjoy!
graag gedaan hoorquote:
sterkte daar meequote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
graag gedaan hoorga ik me tot maandag aaf laat ongeveer de gehele tijd op school richten, eten en slapen zo ongeveer
Succes ermee.. ik vertrek vannacht naar Londenquote:Op vrijdag 6 april 2007 13:53 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
graag gedaan hoorga ik me tot maandag aaf laat ongeveer de gehele tijd op school richten, eten en slapen zo ongeveer
toe maar weer.. have fun in Londen zou ik zeggen...quote:Op vrijdag 6 april 2007 14:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Succes ermee.. ik vertrek vannacht naar Londen
Dank uquote:Op vrijdag 6 april 2007 14:55 schreef MrMoon het volgende:
[..]
toe maar weer.. have fun in Londen zou ik zeggen...
haha jawel maar niet van CSI: Miami...quote:Op zaterdag 7 april 2007 02:25 schreef BlueCurl het volgende:
hoei Londenhopelijk hebben ze daar ook CSI: Miami
Veel plezier als je dit nog leest!
@MrMoon... nog steeds geen avater die je aanspreekt hihi?
en ik doe nog wel zo me best!quote:Op zaterdag 7 april 2007 12:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha jawel maar niet van CSI: Miami...![]()
ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...quote:
* CSI_MIAMI meldt zichquote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...
Ik had er ook al een geleendquote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...
hihi dat ook wel en heb er ook geen slecht gevoel bij hoor.. maar des te meer csi miami avaters des te beter haha!quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
gelukkig. gewoon tussendoortje ofzo? of voor speciale reden daaro?quote:
dat had ik ook nog niet opgemerktquote:
Koel! Welkom btw!quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik had er ook al een geleend![]()
Dank u![]()
Yep.. gewoon ff een tussendoortje! ff een weekendje weg.. lekker hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:00 schreef BlueCurl het volgende:
gelukkig. gewoon tussendoortje ofzo? of voor speciale reden daaro?
haha ja dat snap ik.. nou ja als je een echt hele mooie weet te maken, dan probeer ik em wel samen te voegen met mn huidige...quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hihi dat ook wel en heb er ook geen slecht gevoel bij hoor.. maar des te meer csi miami avaters des te beter haha!
het was idd een leuke aflevering...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Fijne aflevering weer!..
Leuke lachmomenten van Natalia!
Blijven ademen he!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
jah.. en ik snap nog steeds niet waarom die waarschuwingv oroaf kwam. je zag nieteens wat boeiends van die onthoofding!
en nee volgende week komen er echt geen caps... ik ga dood hier op school!
nee mss dat Horatio dan verschijnt en dat Alexx me vervolgens tot leven wekt...quote:
wat is het laatste wat je gezien hebt?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Marty het volgende:
M'n vriend zapte weg![]()
![]()
om even naar de stand van het voetbal te kijken en toen ik hem weer terug kon zetten zag ik nog net de laatste scene met de vader van die jongen.
![]()
Kan iemand mij even uitleggen hoe het afgelopen is? Wie heeft het gedaan?
Alvast bedankt!![]()
doodquote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
jah.. en ik snap nog steeds niet waarom die waarschuwingv oroaf kwam. je zag nieteens wat boeiends van die onthoofding!
en nee volgende week komen er echt geen caps... ik ga dood hier op school!
dan kan je nog een statement afgeven aan h. voordat je bij Alexx tercht komtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bijna dood dandat ik nog wel blijf leven
beter?
En zo ist!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:53 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
dan kan je nog een statement afgeven aan h. voordat je bij Alexx tercht komt![]()
Dus doe ook maar niet, werk maar hard maar niet te hard zodat wij ook nog wat aan je hebben
stukken beterquote:Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bijna dood dandat ik nog wel blijf leven
beter?
Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat is het laatste wat je gezien hebt?
Dan heb je aardig wat gemistquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Marty het volgende:
[..]
Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.
En daarna kwam geloof ik nog het stukje waarin Horatio tegen Tripp zei dat hij uit moest zoeken of er meerde autodiefstallen waren de laatste tijd.
hmmz ik d8 dat ik de aflevering hier op school/laptop hadquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Marty het volgende:
[..]
Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.
En daarna kwam geloof ik nog het stukje waarin Horatio tegen Tripp zei dat hij uit moest zoeken of er meerde autodiefstallen waren de laatste tijd.
eeh hallo lieverd.. kijk eens ff boven je postquote:Op woensdag 11 april 2007 15:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hmmz ik d8 dat ik de aflevering hier op school/laptop hadniet dus. als niemand anders nog heb gereageerd en ik kom nog thuis vandaag dan zal ik het ff intikken voor je!
" Het was niet mijn bedoeling om hem te vermoorden.."quote:Op woensdag 11 april 2007 15:46 schreef Marty het volgende:
Bedankt!!
Het was dus wel Brynn (Annauit O.C.)
Gaf ze nog een reden waarom? Waarschijnlijk alleen voor de publiciteit van haar bedrijfje?
schat, moet je maar niet op bijna zelfde tijd posten als moiquote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
eeh hallo lieverd.. kijk eens ff boven je post
Bijna helemaal het was voor 47.000 dollarquote:Op woensdag 11 april 2007 15:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat gemist
Uiteindelijk bleek het volgende:
- Die blonde chick, Brynn - manager van dex-, had een zendertje geplaatst in de auto van dex. Dat zendertje zou de hydroliek van de auto verhogen. Op het moment dat Brynn zou bellen naar een nummer, zou het zendertje in de auto daar voor zorgen.. Tijdens de Jack in the box stunt belde Brynn dus het nummer waardoor voor de laatste lampenreeks de auto verhoogd werd..
- Er was gebeld naar het bedrijf dat alle kerosine beheerde in die regio.. ze miste voor 47.000 euro (dacht ik) aan kerosine.. Op de kraan in de achtertuin werd bloed gevonden dat matchte met Luke (die vriend van Dex die ook de auto gejat had).. Via via kwamen ze bij een loods uit op het vliegveld waar bleek dat Steve Dunlar (vader van de zoon die 'verkeerde vrienden' had) gestolen auto's verscheepte naar Venezuela omdat ze meer geld opbrachten..
Case closed!![]()
- Dollar danquote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Bijna helemaal het was voor 47.000 dollar
En het bloed was van Dex dacht ik en Luke die had het aan zijn kleding van toen hij de auto had meegenomen na de onthoofding.
ja oke.. mats ik jequote:Op woensdag 11 april 2007 17:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
schat, moet je maar niet op bijna zelfde tijd posten als moi
Whooquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef BlueCurl het volgende:
2 avonden csi miami dushoei! geen slecht nieuws...
dit is trouwens best een goede afleveringmaar te veel natalia
maar dat merken jullie nog wel
hup aflevering kijken jij!quote:
hmmm goed bezigquote:Op dinsdag 17 april 2007 21:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hup aflevering kijken jij!![]()
heb al caps gemaakt tijdens s05e20zodat ik zoiezo caps heb voor laatste paar afleveringen van het seizoen
als ik achter me eigen pc kijk en niet me Ipod rip off dan zal ik voortaan meteen caps makenquote:
Aparte zaak weer...quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
als ik achter me eigen pc kijk en niet me Ipod rip off dan zal ik voortaan meteen caps makendan heb i ze iig al
s05e08quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aparte zaak weer...Wie vind er nou geen resten bij een opdruk van papier!!
![]()
Al met al.. genoeg natalia.. jeej![]()
hmm.. okai!quote:Op dinsdag 17 april 2007 21:44 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
s05e08
Dark Room TV On The Radio Wolf Like Me At the beginning of the episode
s05e08
Dark Room Emily Haines & Soft Skeleton Our Hell When Natalia and her sister are reunited
voor de muzieknummer dat natalia haar zusje weer ziet is best goed nummer
Da's mooi klotenquote:Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef -Franktastic- het volgende:
Misdaadserie CSI Miami verhuist naar RTL 4
De Amerikaanse politieserie CSI Miami verhuist van RTL 5 naar RTL 4. Dat blijkt uit programmagegevens van de omroep. Vanaf vrijdag 4 mei verschuiven de nieuwe afleveringen uit het vijfde seizoen van CSI Miami naar de vrijdagavond van RTL 4, waar de serie tussen Goede tijden slechte tijden en Grijpstra en De Gier geprogrammeerd zal staan. Met de verhuizing naar de vrijdagavond van RTL 4 wordt CSI Miami de opvolger van de matig bekeken quizshow Voor de rest van je leven met Daan Schuurmans.
Het wereldwijd succesvolle CSI Miami is sinds de start van de serie te zien bij RTL 5, waar het team van forensisch detectives nog wekelijks hoge kijkcijfers behaalt op de dinsdagavond om 20.30 uur. Vanaf 8 mei brengt RTL 5 op dinsdagavond herhalingen uit het derde seizoen van CSI Miami op het scherm.
Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=3016
hehe junkie!quote:Op woensdag 18 april 2007 08:21 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben op beide dagen niet thuismaakt me niet zoveel uit dus
Maar het zijn altijd herhalingen voor mij
Eigenlijk komt dat door het feit dat ik dinsdags nooit thuis was
en dat ik gewoon niet kan wachten
mwa... wacht maar de rest van het seizoen. ze gedraagt zich meer als dom blndje.. steeds meer... begin me er zelfs aan te ergeren.. maar aan het begin van de episode was ze indd erg tofquote:Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hehe junkie!
Trouwens wel mooi om te zien hoe iedereen respect toont richting Calleigh.. Als H er niet is dan verantwoord iedereen zich tegen haar.. vetjes
Ja.. nou ben benieuwd!quote:Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
mwa... wacht maar de rest van het seizoen. ze gedraagt zich meer als dom blndje.. steeds meer... begin me er zelfs aan te ergeren.. maar aan het begin van de episode was ze indd erg tof
hmm goed verhaal!quote:Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
topic is snel gegaan! is al bijna vol.. zo vanmiddag laatste tentamen. dan nog stuk of wat projecten inleveren voor volgende week vrijdag en dan heb ik een week vakantiedus dan wel caps hoor
denk ik zo dan
ik zit in laatste paar weken van seizoen dus ben aankomende dinsdag enorm benieuwd maar mijn aflevering!
maargoed... binnenkort weer caps dus
Heb je die foto nog ergens?quote:Op zaterdag 21 april 2007 10:34 schreef BlueCurl het volgende:
stageik heb dat niet meer gelukkig. ik ga na de anderhalf jaar basis lekker duaal
aangezien ze mijn major hebben afgeschaft en dat nu wel via de erasmus universiteit kan doen
bio-informatica... werrken op de uni straks
maargoed topic is csi: miami! weten jullie dat ik ooit die foto poste waarin H daar met dat mega groot geweertje vasthad en een helicopter achter hem! De aflevering die daarbij hoort gaan jullie explosief meemaken a.s. dinsdag! meer ga ik niet zeggen erover
de website staat in me favorieten maar is vandaag offline... nog niet eerder gezien dat die offline is trouwens... als die weer online is dan gooit ik hem hier neerquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |