abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fotograaf dinsdag 10 april 2007 @ 07:54:29 #251
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_48166568
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...
Ik had er ook al een geleend

Dank u
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_48166607
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:

[..]

ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...
hihi dat ook wel en heb er ook geen slecht gevoel bij hoor.. maar des te meer csi miami avaters des te beter haha!
quote:
Op maandag 9 april 2007 00:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Londen wat PHAT!
gelukkig. gewoon tussendoortje ofzo? of voor speciale reden daaro?
quote:
Op maandag 9 april 2007 22:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

* CSI_MIAMI meldt zich
dat had ik ook nog niet opgemerkt
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 07:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:

[..]

Ik had er ook al een geleend

Dank u
Koel! Welkom btw!
pi_48167572
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 08:00 schreef BlueCurl het volgende:

gelukkig. gewoon tussendoortje ofzo? of voor speciale reden daaro?
Yep.. gewoon ff een tussendoortje! ff een weekendje weg.. lekker hoor
pi_48170231
quote:

[..]

hihi dat ook wel en heb er ook geen slecht gevoel bij hoor.. maar des te meer csi miami avaters des te beter haha!
haha ja dat snap ik.. nou ja als je een echt hele mooie weet te maken, dan probeer ik em wel samen te voegen met mn huidige...
Doe je best zou ik zeggen
HT: FC Dinamo Assen (504765)
  FOK!fotograaf dinsdag 10 april 2007 @ 11:49:10 #255
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_48171408
quote:

Koel! Welkom btw!
Dank u!
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_48198127
Fijne aflevering weer!..

Leuke lachmomenten van Natalia !
pi_48206686
quote:
Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Fijne aflevering weer!..

Leuke lachmomenten van Natalia !
het was idd een leuke aflevering...
pi_48210034
jah.. en ik snap nog steeds niet waarom die waarschuwingv oroaf kwam. je zag nieteens wat boeiends van die onthoofding!

en nee volgende week komen er echt geen caps... ik ga dood hier op school!
pi_48210644
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
jah.. en ik snap nog steeds niet waarom die waarschuwingv oroaf kwam. je zag nieteens wat boeiends van die onthoofding!

Blijven ademen he!
  woensdag 11 april 2007 @ 12:17:43 #260
4593 Marty
Digi-babe
pi_48211065
M'n vriend zapte weg om even naar de stand van het voetbal te kijken en toen ik hem weer terug kon zetten zag ik nog net de laatste scene met de vader van die jongen.

Kan iemand mij even uitleggen hoe het afgelopen is? Wie heeft het gedaan?

Alvast bedankt!
Forza Juve!
pi_48211666
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:05 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Blijven ademen he!
nee mss dat Horatio dan verschijnt en dat Alexx me vervolgens tot leven wekt...
en speedle me bij de ingang van de dood me toegang ontzegd ofzo. verzin wat leuks!
pi_48211684
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Marty het volgende:
M'n vriend zapte weg om even naar de stand van het voetbal te kijken en toen ik hem weer terug kon zetten zag ik nog net de laatste scene met de vader van die jongen.

Kan iemand mij even uitleggen hoe het afgelopen is? Wie heeft het gedaan?

Alvast bedankt!
wat is het laatste wat je gezien hebt?
pi_48213070
quote:
Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef BlueCurl het volgende:

dood das niet goed he?
pi_48214533
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:13 schreef MrMoon het volgende:

[..]

dood das niet goed he?
bijna dood dan dat ik nog wel blijf leven beter?
  FOK!fotograaf woensdag 11 april 2007 @ 13:53:40 #265
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_48214643
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

dan kan je nog een statement afgeven aan h. voordat je bij Alexx tercht komt

Dus doe ook maar niet, werk maar hard maar niet te hard zodat wij ook nog wat aan je hebben
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_48214811
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:53 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:

[..]

dan kan je nog een statement afgeven aan h. voordat je bij Alexx tercht komt

Dus doe ook maar niet, werk maar hard maar niet te hard zodat wij ook nog wat aan je hebben
En zo ist!

Niet zo uitsloven jij he..
pi_48215651
haha zodat jullie wat aan me hebben jullie kunnen niet zonder me caps ofzo hihi! weet nog wel websites waar ze ook staan. van gekken netzoals moi. enkel is elke seconde van aflevering zowat gecapt dus wel spoilerend ik kan altijd zelf omdat ik dan ook meteen avaters kan maken.. of de caps ervoor... bloopers kan ontdekken. muziek ect!

maar deze week zoiezo niet heb wel leuk youtube filpmje voor jullie maar die link ik pas als we bij die aflevering zijn geweest want die is te erg spoilerend hihi
pi_48215896
quote:
Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

stukken beter
  woensdag 11 april 2007 @ 15:09:01 #269
4593 Marty
Digi-babe
pi_48217313
quote:
Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

wat is het laatste wat je gezien hebt?
Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.
En daarna kwam geloof ik nog het stukje waarin Horatio tegen Tripp zei dat hij uit moest zoeken of er meerde autodiefstallen waren de laatste tijd.
Forza Juve!
pi_48218043
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Marty het volgende:

[..]

Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.
En daarna kwam geloof ik nog het stukje waarin Horatio tegen Tripp zei dat hij uit moest zoeken of er meerde autodiefstallen waren de laatste tijd.
Dan heb je aardig wat gemist

Uiteindelijk bleek het volgende:

- Die blonde chick, Brynn - manager van dex-, had een zendertje geplaatst in de auto van dex. Dat zendertje zou de hydroliek van de auto verhogen. Op het moment dat Brynn zou bellen naar een nummer, zou het zendertje in de auto daar voor zorgen.. Tijdens de Jack in the box stunt belde Brynn dus het nummer waardoor voor de laatste lampenreeks de auto verhoogd werd..

- Er was gebeld naar het bedrijf dat alle kerosine beheerde in die regio.. ze miste voor 47.000 euro (dacht ik) aan kerosine.. Op de kraan in de achtertuin werd bloed gevonden dat matchte met Luke (die vriend van Dex die ook de auto gejat had).. Via via kwamen ze bij een loods uit op het vliegveld waar bleek dat Steve Dunlar (vader van de zoon die 'verkeerde vrienden' had) gestolen auto's verscheepte naar Venezuela omdat ze meer geld opbrachten..

Case closed!
pi_48218087
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Marty het volgende:

[..]

hmmz ik d8 dat ik de aflevering hier op school/laptop had niet dus. als niemand anders nog heb gereageerd en ik kom nog thuis vandaag dan zal ik het ff intikken voor je!
pi_48218176
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:32 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

hmmz ik d8 dat ik de aflevering hier op school/laptop had niet dus. als niemand anders nog heb gereageerd en ik kom nog thuis vandaag dan zal ik het ff intikken voor je!
eeh hallo lieverd.. kijk eens ff boven je post
  woensdag 11 april 2007 @ 15:46:56 #273
4593 Marty
Digi-babe
pi_48218639
Bedankt!!
Het was dus wel Brynn (Anna uit O.C.)
Gaf ze nog een reden waarom? Waarschijnlijk alleen voor de publiciteit van haar bedrijfje?
Forza Juve!
pi_48219893
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:46 schreef Marty het volgende:
Bedankt!!
Het was dus wel Brynn (Anna uit O.C.)
Gaf ze nog een reden waarom? Waarschijnlijk alleen voor de publiciteit van haar bedrijfje?
" Het was niet mijn bedoeling om hem te vermoorden.."
" Jij (calleigh) gaat toch al langzamer rijden op de snelweg als je ziet dat er iets gebeurd is op de andere rijbaan?!"

Goed gegokt dus
pi_48222967
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

eeh hallo lieverd.. kijk eens ff boven je post
schat, moet je maar niet op bijna zelfde tijd posten als moi
  FOK!fotograaf woensdag 11 april 2007 @ 22:12:40 #276
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_48235089
quote:
Op woensdag 11 april 2007 15:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dan heb je aardig wat gemist

Uiteindelijk bleek het volgende:

- Die blonde chick, Brynn - manager van dex-, had een zendertje geplaatst in de auto van dex. Dat zendertje zou de hydroliek van de auto verhogen. Op het moment dat Brynn zou bellen naar een nummer, zou het zendertje in de auto daar voor zorgen.. Tijdens de Jack in the box stunt belde Brynn dus het nummer waardoor voor de laatste lampenreeks de auto verhoogd werd..

- Er was gebeld naar het bedrijf dat alle kerosine beheerde in die regio.. ze miste voor 47.000 euro (dacht ik) aan kerosine.. Op de kraan in de achtertuin werd bloed gevonden dat matchte met Luke (die vriend van Dex die ook de auto gejat had).. Via via kwamen ze bij een loods uit op het vliegveld waar bleek dat Steve Dunlar (vader van de zoon die 'verkeerde vrienden' had) gestolen auto's verscheepte naar Venezuela omdat ze meer geld opbrachten..

Case closed!
Bijna helemaal het was voor 47.000 dollar
En het bloed was van Dex dacht ik en Luke die had het aan zijn kleding van toen hij de auto had meegenomen na de onthoofding.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_48238570
quote:
Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:

[..]

Bijna helemaal het was voor 47.000 dollar
En het bloed was van Dex dacht ik en Luke die had het aan zijn kleding van toen hij de auto had meegenomen na de onthoofding.
- Dollar dan
- Ja dat bedoelde ik natuurlijk ook he! Op het moment dat Luke dex uit de auto haalde om met de auto weg te rijden is zijn knie onder het bloed gekomen van dex.. toen hij kerosine wilde tappen vanuit de kraan is hij in een steunpoging met zijn knie tegen de kraan aan gekomen en zo kwam het bloed van dext via luke op de kraan
quote:
Op woensdag 11 april 2007 17:31 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

schat, moet je maar niet op bijna zelfde tijd posten als moi
ja oke.. mats ik je
pi_48432698
Misdaadserie CSI Miami verhuist naar RTL 4

De Amerikaanse politieserie CSI Miami verhuist van RTL 5 naar RTL 4. Dat blijkt uit programmagegevens van de omroep. Vanaf vrijdag 4 mei verschuiven de nieuwe afleveringen uit het vijfde seizoen van CSI Miami naar de vrijdagavond van RTL 4, waar de serie tussen Goede tijden slechte tijden en Grijpstra en De Gier geprogrammeerd zal staan. Met de verhuizing naar de vrijdagavond van RTL 4 wordt CSI Miami de opvolger van de matig bekeken quizshow Voor de rest van je leven met Daan Schuurmans.

Het wereldwijd succesvolle CSI Miami is sinds de start van de serie te zien bij RTL 5, waar het team van forensisch detectives nog wekelijks hoge kijkcijfers behaalt op de dinsdagavond om 20.30 uur. Vanaf 8 mei brengt RTL 5 op dinsdagavond herhalingen uit het derde seizoen van CSI Miami op het scherm.

Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=3016
Your ego's writing checks your body can't cash
pi_48434648
2 avonden csi miami dus hoei! geen slecht nieuws...

dit is trouwens best een goede aflevering maar te veel natalia maar dat merken jullie nog wel
pi_48434694
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:50 schreef BlueCurl het volgende:
2 avonden csi miami dus hoei! geen slecht nieuws...

dit is trouwens best een goede aflevering maar te veel natalia maar dat merken jullie nog wel
Whoo

Rood/wit jurkje.. nice
pi_48435030
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Whoo

Rood/wit jurkje.. nice
hup aflevering kijken jij!

heb al caps gemaakt tijdens s05e20 zodat ik zoiezo caps heb voor laatste paar afleveringen van het seizoen
pi_48435863
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:00 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

hup aflevering kijken jij!

heb al caps gemaakt tijdens s05e20 zodat ik zoiezo caps heb voor laatste paar afleveringen van het seizoen
hmmm goed bezig
pi_48436446
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

hmmm goed bezig
als ik achter me eigen pc kijk en niet me Ipod rip off dan zal ik voortaan meteen caps maken dan heb i ze iig al
pi_48436708
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:33 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

als ik achter me eigen pc kijk en niet me Ipod rip off dan zal ik voortaan meteen caps maken dan heb i ze iig al
Aparte zaak weer... Wie vind er nou geen resten bij een opdruk van papier!!

Al met al.. genoeg natalia.. jeej
pi_48436935
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:39 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Aparte zaak weer... Wie vind er nou geen resten bij een opdruk van papier!!

Al met al.. genoeg natalia.. jeej
s05e08
Dark Room TV On The Radio Wolf Like Me At the beginning of the episode
s05e08
Dark Room Emily Haines & Soft Skeleton Our Hell When Natalia and her sister are reunited

voor de muziek nummer dat natalia haar zusje weer ziet is best goed nummer
pi_48440193
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 21:44 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

s05e08
Dark Room TV On The Radio Wolf Like Me At the beginning of the episode
s05e08
Dark Room Emily Haines & Soft Skeleton Our Hell When Natalia and her sister are reunited

voor de muziek nummer dat natalia haar zusje weer ziet is best goed nummer
hmm.. okai!
  FOK!fotograaf woensdag 18 april 2007 @ 07:08:59 #287
36170 Buurvrouw_Rietman
Papa van Sara en Merel!
pi_48446745
quote:
Op dinsdag 17 april 2007 20:04 schreef -Franktastic- het volgende:
Misdaadserie CSI Miami verhuist naar RTL 4

De Amerikaanse politieserie CSI Miami verhuist van RTL 5 naar RTL 4. Dat blijkt uit programmagegevens van de omroep. Vanaf vrijdag 4 mei verschuiven de nieuwe afleveringen uit het vijfde seizoen van CSI Miami naar de vrijdagavond van RTL 4, waar de serie tussen Goede tijden slechte tijden en Grijpstra en De Gier geprogrammeerd zal staan. Met de verhuizing naar de vrijdagavond van RTL 4 wordt CSI Miami de opvolger van de matig bekeken quizshow Voor de rest van je leven met Daan Schuurmans.

Het wereldwijd succesvolle CSI Miami is sinds de start van de serie te zien bij RTL 5, waar het team van forensisch detectives nog wekelijks hoge kijkcijfers behaalt op de dinsdagavond om 20.30 uur. Vanaf 8 mei brengt RTL 5 op dinsdagavond herhalingen uit het derde seizoen van CSI Miami op het scherm.

Bron: http://www.mediacourant.nl/?p=3016
Da's mooi kloten
Ik ben nooit thuis op vrijdag... dinsdag wel en dan kan ik weer herhalingen gaan kijken

Over de aflevering van gisteren het viel me mee dat H. Anya ook geen miss Boa Vista ging noemen
Verder wel weer een sterke aflevering. Alleen met de stempel was wel vergezocht.
Joe Hoe Hoei Hoei
B-Seen Fotografie.nl
pi_48447344
ik ben op beide dagen niet thuis maakt me niet zoveel uit dus Maar het zijn altijd herhalingen voor mij Eigenlijk komt dat door het feit dat ik dinsdags nooit thuis was en dat ik gewoon niet kan wachten
pi_48448710
quote:
Op woensdag 18 april 2007 08:21 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben op beide dagen niet thuis maakt me niet zoveel uit dus Maar het zijn altijd herhalingen voor mij Eigenlijk komt dat door het feit dat ik dinsdags nooit thuis was en dat ik gewoon niet kan wachten
hehe junkie!

Trouwens wel mooi om te zien hoe iedereen respect toont richting Calleigh.. Als H er niet is dan verantwoord iedereen zich tegen haar.. vetjes
pi_48455507
Het was wederom een zeer aangename aflevering Wel cool trouwens dat het op vrijdag is voortaan, alleen had dat wel even wat eerder gemogen van mij... (ivm met CL wedstrijden op dinsdag)..
pi_48456379
quote:
Op woensdag 18 april 2007 09:21 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

hehe junkie!

Trouwens wel mooi om te zien hoe iedereen respect toont richting Calleigh.. Als H er niet is dan verantwoord iedereen zich tegen haar.. vetjes
mwa... wacht maar de rest van het seizoen. ze gedraagt zich meer als dom blndje.. steeds meer... begin me er zelfs aan te ergeren.. maar aan het begin van de episode was ze indd erg tof
pi_48456540
quote:
Op woensdag 18 april 2007 12:32 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

mwa... wacht maar de rest van het seizoen. ze gedraagt zich meer als dom blndje.. steeds meer... begin me er zelfs aan te ergeren.. maar aan het begin van de episode was ze indd erg tof
Ja.. nou ben benieuwd!
pi_48536343
topic is snel gegaan! is al bijna vol.. zo vanmiddag laatste tentamen. dan nog stuk of wat projecten inleveren voor volgende week vrijdag en dan heb ik een week vakantie dus dan wel caps hoor denk ik zo dan

ik zit in laatste paar weken van seizoen dus ben aankomende dinsdag enorm benieuwd maar mijn aflevering!

maargoed... binnenkort weer caps dus
pi_48537657
quote:
Op vrijdag 20 april 2007 12:42 schreef BlueCurl het volgende:
topic is snel gegaan! is al bijna vol.. zo vanmiddag laatste tentamen. dan nog stuk of wat projecten inleveren voor volgende week vrijdag en dan heb ik een week vakantie dus dan wel caps hoor denk ik zo dan

ik zit in laatste paar weken van seizoen dus ben aankomende dinsdag enorm benieuwd maar mijn aflevering!

maargoed... binnenkort weer caps dus
hmm goed verhaal!

Nu nog ff op stage, vanavond en morgen werken.. lekkere drukte weer!
pi_48565559
stage ik heb dat niet meer gelukkig. ik ga na de anderhalf jaar basis lekker duaal aangezien ze mijn major hebben afgeschaft en dat nu wel via de erasmus universiteit kan doen bio-informatica... werrken op de uni straks

maargoed topic is csi: miami! weten jullie dat ik ooit die foto poste waarin H daar met dat mega groot geweertje vasthad en een helicopter achter hem! De aflevering die daarbij hoort gaan jullie explosief meemaken a.s. dinsdag! meer ga ik niet zeggen erover
  zondag 22 april 2007 @ 19:51:17 #296
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_48610014
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 10:34 schreef BlueCurl het volgende:
stage ik heb dat niet meer gelukkig. ik ga na de anderhalf jaar basis lekker duaal aangezien ze mijn major hebben afgeschaft en dat nu wel via de erasmus universiteit kan doen bio-informatica... werrken op de uni straks

maargoed topic is csi: miami! weten jullie dat ik ooit die foto poste waarin H daar met dat mega groot geweertje vasthad en een helicopter achter hem! De aflevering die daarbij hoort gaan jullie explosief meemaken a.s. dinsdag! meer ga ik niet zeggen erover
Heb je die foto nog ergens?
Pimp my Daf!
pi_48610225
quote:
Op zondag 22 april 2007 19:51 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Heb je die foto nog ergens?
de website staat in me favorieten maar is vandaag offline... nog niet eerder gezien dat die offline is trouwens... als die weer online is dan gooit ik hem hier neer
pi_48614077
!! Heb net de preview gezien.. dat beloofd wat dinsdag!!!!
pi_48621787
  maandag 23 april 2007 @ 08:45:39 #300
4593 Marty
Digi-babe
pi_48622333
Heb gisteren de theme song van CSI Miami van internet geplukt en als ringtone op m'n mobiel gezet
Nu maar hopen dat ik vaak gebeld word

Morgen een explosieve aflevering dus? Mooi zo!!
Forza Juve!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')