abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47524422
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef HeyFreak het volgende:
sorry hoor, maar ik vind dit toch zo'n neppe serie...

die ontzettend neppe "oeh, ik ben stoer" houding van die Horatio (heeft 'ie geen nekspieren ofzo?) die overigens ook nog een begenadigd illusionist is met zijn verdwijn en verschijn acts, dat politiebureau dat meer gekleurde lampjes heeft dan een disco en bjina alle 'agenten' lijken wel van de catwalk geplukt...

Heel stijlvol enzo, maar komt totaal niet geloofwaardig over
smaken verschillen
HT: FC Dinamo Assen (504765)
pi_47524661
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef HeyFreak het volgende:
sorry hoor, maar ik vind dit toch zo'n neppe serie...

die ontzettend neppe "oeh, ik ben stoer" houding van die Horatio (heeft 'ie geen nekspieren ofzo?) die overigens ook nog een begenadigd illusionist is met zijn verdwijn en verschijn acts, dat politiebureau dat meer gekleurde lampjes heeft dan een disco en bjina alle 'agenten' lijken wel van de catwalk geplukt...

Heel stijlvol enzo, maar komt totaal niet geloofwaardig over
Waar kijk jij naar als ik vragen mag?
pi_47524930
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Waar kijk jij naar als ik vragen mag?
Prison Break, Law & Order, Star Trek Enterprise en soms de andere CSI's, maar eigenlijk 'volg' ik geen enkele serie. Ik moet het toevallig tegenkomen tijdens het zappen.
pi_47526979
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Prison Break, Law & Order, Star Trek Enterprise en soms de andere CSI's, maar eigenlijk 'volg' ik geen enkele serie. Ik moet het toevallig tegenkomen tijdens het zappen.
ohkee.. en jij vindt die series wel allemaal het realiteitsgehalte halen?
pi_47531166
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 21:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

ohkee.. en jij vindt die series wel allemaal het realiteitsgehalte halen?
Star Trek Enterprise is hartstikke realistisch wist je dat nog niet? Je moet et es zien het realisme druipt er vanaf
pi_47566880
quote:
Op woensdag 21 maart 2007 22:58 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Star Trek Enterprise is hartstikke realistisch wist je dat nog niet? Je moet et es zien het realisme druipt er vanaf
Je moet ook in beschouwing nemen in welke tijd dit afspeelt. Star Trek is science fiction en is bedoeld als onrealistisch. CSI Miami pretendeert wel realistisch en hedendaags te zijn maar door totaal verkeerde decors en de agenten die bij kunnen klussen als super-model 'klopt' het gewoon niet. Het is een modeshow met tussen door wat moorden die opgelost worden.
pi_47566928
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef HeyFreak het volgende:

[..]

Je moet ook in beschouwing nemen in welke tijd dit afspeelt. Star Trek is science fiction en is bedoeld als onrealistisch. CSI Miami pretendeert wel realistisch en hedendaags te zijn maar door totaal verkeerde decors en de agenten die bij kunnen klussen als super-model 'klopt' het gewoon niet. Het is een modeshow met tussen door wat moorden die opgelost worden.
Als jij dat vindt.. dan zal dat vast zo zijn..

T lijkt mij een beetje zinloos om hier tegen in discussie te gaan.. het is gewoon een verschil van mening..

pi_47567147
Vanavond toch maar mooi even de coolste personage van alle CSI's gezien
Ik zat vanavond te kijken en dacht: "goh wat zonde dat die Flack niet in CSI: Miami speelt"
pi_47567250
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef MrMoon het volgende:
Vanavond toch maar mooi even de coolste personage van alle CSI's gezien
Ik zat vanavond te kijken en dacht: "goh wat zonde dat die Flack niet in CSI: Miami speelt"
Flack zou niet passen.. die zou meteen geasskicked worden door H
pi_47568097
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Flack zou niet passen.. die zou meteen geasskicked worden door H
Mja idd.. misschien heb je wel gelijk.. Maar hij is wel het coolst van allemaal
  vrijdag 23 maart 2007 @ 12:44:02 #161
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_47577773
quote:
Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef HeyFreak het volgende:

Je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk! (Alexx de pathologe, die in haar keurige pak, met loshangende haren, een buis in het opgezwollen lijk steekt zodat de ontbindingsgassen, met wat gore prut, uit het lichaam spuiten)
Maar wij als echte fans nemen dat al bijna niet meer waar.
Tuurlijk blijft H als een echte chef in en uit beeld lopen.
Pimp my Daf!
pi_47579788
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk! (Alexx de pathologe, die in haar keurige pak, met loshangende haren, een buis in het opgezwollen lijk steekt zodat de ontbindingsgassen, met wat gore prut, uit het lichaam spuiten)
Maar wij als echte fans nemen dat al bijna niet meer waar.
Tuurlijk blijft H als een echte chef in en uit beeld lopen.
Ja maar oke.. je mag sowieso niet in gewone kleding op een plaats delict komen.. daarvoor wordt je eerst helemaal in beschermhoesjes e.d. gestoken.. Magoed.. zo kun je elke serie aanpakken toch
pi_47585639
welke tv serie is wel precies naar echtheid... dat zijn alleen de flutloze woensdag avond films van rtl4.. als jullie weten welke ik bedoel...
pi_47585806
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef BlueCurl het volgende:
welke tv serie is wel precies naar echtheid... dat zijn alleen de flutloze woensdag avond films van rtl4.. als jullie weten welke ik bedoel...
eensch
  vrijdag 23 maart 2007 @ 18:56:11 #165
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_47590754
quote:
Tuurlijk, ik val "mijn" serie echt niet af, maar ik snap wel waarom sommigen kritiek hebben op het realiteitsgehalte. Ik vind de onderzoeken over het algemeen goed (alhoewel veel sneller dan in werkelijkheid, maar ja, een aflevering duurt ook maar een uur en die moet met een oplossing eindigen) Alleen erger ik me aan Alexx die in complete feestkostuums, incl. grote zonnebril op 't hoofd, op de plaats delict haar eigen sporen uitstrooit.Terwijl de CSI's keurig in het lab met stofjassen werken, mondkapjes enz. om het verkregen bewijs zo zuiver mogelijk te houden. Ik snap dus Alexx rol niet zo.
Pimp my Daf!
pi_47591660
quote:
och die heerlijke warme winterverhalen Ik kijk er nu al weer naar uit...

Maar je hebt wel een punt.. geen enkele serie is volledig realistisch...
pi_47598292
je hebt natuurlijk dat de ene serie meer naar echtheid is dan de andere maar dat maakt het juist zo leuk! niet iedereen heeft dezelfde smaak en wij dromen gewoon wat meer mee met de serie heb ik het idee... kweet niet of dromen de juiste verwoording is maar ben er zeker van dat jullie me wel snappen hihi!

Alexx had ik aan het begin enorme moeite mee. nu wat minder ze is er wat ingesleten denk ik... maar alle vrouwelijke spelers zou het haar wel wat bij elkaar mogen doen... Ook haar bij elkaar kun je op vele hollywood maniertjes doen!

Enkel zie je Horatio nooit meer met labjas aan.. Sowieso doet hij nooit meer lab scenes... daarnaast heeft ie ook niks aan als ie komt kijken als de rest bezig is... het feit dat ie lab scenes niet meer doet komt waarschijnlijk door zijn slechte ogen. hij heeft een afwijking waadoor zijn ene oog naar binnendraait als hij recht naar iemand kijkt... daarom kijkt ie altijd zo van zo half op zei en naar benee oid. iig is het nu zijn trademark maar het is afkomstig van een afwijking aan zijn ogen! stond op Amerikaans forum die dat weer uit een of ander interview hadden. klopt ook wel als je foto's gaat bekijken waar hij recht doet inkijken dan is zijn ene oog nooit geheel recht in de camera!

[ Bericht 0% gewijzigd door BlueCurl op 23-03-2007 23:25:03 ]
pi_47600646
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef BlueCurl het volgende:
je hebt natuurlijk dat de ene serie meer naar echtheid is dan de andere maar dat maakt het juist zo leuk! niet iedereen heeft dezelfde smaak en wij dromen gewoon wat meer mee met de serie heb ik het idee... kweet niet of dromen de juiste verwoording is maar ben er zeker van dat jullie me wel snappen hihi!
Mja ik snap je wel hoor
is er in ieder geval iemand
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef BlueCurl het volgende:
Enkel zie je Horatio nooit meer met labjas aan.. Sowieso doet hij nooit meer lab scenes... daarnaast heeft ie ook niks aan als ie komt kijken als de rest bezig is... het feit dat ie lab scenes niet meer doet komt waarschijnlijk door zijn slechte ogen. hij heeft een afwijking waadoor zijn ene oog naar binnendraait als hij recht naar iemand kijkt... daarom kijkt ie altijd zo van zo half op zei en naar benee oid. iig is het nu zijn trademark maar het is afkomstig van een afwijking aan zijn ogen! stond op Amerikaans forum die dat weer uit een of ander interview hadden. klopt ook wel als je foto's gaat bekijken waar hij recht doet inkijken dan is zijn ene oog nooit geheel recht in de camera!
Et maakt em eigenlijk juist wel cool, dat ie dat zo doet...
  zaterdag 24 maart 2007 @ 11:54:45 #169
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_47607036
quote:
Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef MrMoon het volgende:

Mja ik snap je wel hoor
is er in ieder geval iemand
[..]

Et maakt em eigenlijk juist wel cool, dat ie dat zo doet...
Inderdaad, geweldig toch! T is wel een personality op deze manier.
Pimp my Daf!
pi_47615539
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 11:54 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

Inderdaad, geweldig toch! T is wel een personality op deze manier.
en vooral die zonnebril he
pi_47627674
Jah Horatio zijn houding en zonnebril... Je zou het eens zonder moeten inbeelden... Dan krijg je het eerste seizoen van NYPD Blue.. maar toch heeft ie daar ook enorme charme zeg pff. *zweimel* moet die dvd box weer eens kijken hihi! Is die zelfs in met zijn blote kont zowel in bed als onder de douche!
pi_47628406
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
Jah Horatio zijn houding en zonnebril... Je zou het eens zonder moeten inbeelden... Dan krijg je het eerste seizoen van NYPD Blue.. maar toch heeft ie daar ook enorme charme zeg pff. *zweimel* moet die dvd box weer eens kijken hihi! Is die zelfs in met zijn blote kont zowel in bed als onder de douche!
Hallooooooo spare the details
pi_47629023
ik wil wel caps maken hoor!
pi_47630015
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil wel caps maken hoor!
als die caps maar van de aflevering van komende dinsdag zijn vind ik het prima
pi_47630248
quote:
Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef MrMoon het volgende:

[..]

als die caps maar van de aflevering van komende dinsdag zijn vind ik het prima
Of caps van natalia/yelina van alle afgelopen afleveringen
pi_47633430
misschien vanavond. ben overdag de heke dag weg, als ze er vanaaf niet staan komen ze ook niet meer hihi
pi_47642960
quote:
Op zondag 25 maart 2007 08:48 schreef BlueCurl het volgende:
misschien vanavond. ben overdag de heke dag weg, als ze er vanaaf niet staan komen ze ook niet meer hihi
je bent er lekker vroeg bij zo op de zondagochtend
pi_47643318
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:36 schreef MrMoon het volgende:

[..]

je bent er lekker vroeg bij zo op de zondagochtend
zo ja nu je het zegt.. wat een tijd zeg
pi_47643553
quote:
Op zondag 25 maart 2007 16:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

zo ja nu je het zegt.. wat een tijd zeg
goh wat lag ik toen nog lekker warm in mn nest zeg...
pi_47647483
ging naar het centrumpje van me stadje om foto's te maken voor mijn eindopdracht van fotografieles
pi_47648043
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:57 schreef BlueCurl het volgende:
ging naar het centrumpje van me stadje om foto's te maken voor mijn eindopdracht van fotografieles
Net alsof daar wat te fotograveren valt
  zondag 25 maart 2007 @ 20:07:54 #182
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_47649491
quote:
Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
Is die zelfs in met zijn blote kont zowel in bed als onder de douche!
MMmmmmm, toch ook maar eens kijken....
Enne, BC, is dat nou Valera in je avatar?
Pimp my Daf!
pi_47650389
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:07 schreef Dafje33 het volgende:

[..]

MMmmmmm, toch ook maar eens kijken....
Ik voel een hint aankomen..
pi_47652067
quote:
Op zondag 25 maart 2007 19:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Net alsof daar wat te fotograveren valt
geen feyenoord hoor. no worries! naar skatepark wat flippjes lastig vallen met hun tricks! blijf dat tof vinden! Ik kan het dus niet Daarna door met twee vrienden die aan freerunnen doen en de raarste stunts uithalen zomaar met een prullebk, bankje, muurtjes, trappen ect! Ook fotograferen!

Dit ben ik nu!
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:07 schreef Dafje33 het volgende:
Dat is Valera ja! Valera is koel!
quote:
Op zondag 25 maart 2007 20:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik voel een hint aankomen..
die ik dan absoluut niet snap!

[ Bericht 6% gewijzigd door BlueCurl op 25-03-2007 21:36:49 ]
pi_47658091
quote:
Op zondag 25 maart 2007 18:57 schreef BlueCurl het volgende:
haha dan is het nog steeds heeeeeeeel vroeg... Ik lag toen nog lekker de binnenkant van mn ogen te fotograveren...
pi_47659535
quote:
Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef MrMoon het volgende:

[..]

haha dan is het nog steeds heeeeeeeel vroeg... Ik lag toen nog lekker de binnenkant van mn ogen te fotograveren...
idem

Truste
pi_47660529
quote:
Op maandag 26 maart 2007 00:24 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

idem

Truste
jo truste
pi_47721386
1,5 uur
pi_47733139
Wat een neppe aflevering was dit zeg. Vinden ze een bom in een auto en ja hoor hebben ze nog 4 min voor dat de bom afgaat. Terwijl die auto er al heel lang stond. Die gozer heeft hem zeker op 24 uur ingesteld . Maar Horatio rijdt met bom en al op z'n dooie gemak naar het strand. The man!
pi_47734140
Ja ik vond deze aflevering ook wel een beetje apart..
pi_47738761
quote:
Op dinsdag 27 maart 2007 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja ik vond deze aflevering ook wel een beetje apart..
Ja ik vond em ook wel apart moet ik zeggen, maar hij was daarom niet minder leuk of zo...
pi_47739657
anders zenden ze alles in niet chronologische volgorde uit

burn baby burn!

ik vond het wel een enorm toffe aflevering.
pi_47740220
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:00 schreef BlueCurl het volgende:
anders zenden ze alles in niet chronologische volgorde uit

burn baby burn!

ik vond het wel een enorm toffe aflevering.
Ik herkende het stuk wel meteen met die avatar...
pi_47740568
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:18 schreef MrMoon het volgende:

[..]

Ik herkende het stuk wel meteen met die avatar...
ik had ook niet anders verwacht. maar ik snap nu niet waarom we ineens aflevering 6 al hebben uitgezonden bij rtl....

hmmz ik loop achter gewoon. dat moest al we zijn al bij aflevering 6 geweest lalala. ik loop echt te slapen

dat stuk op die begraafplaats... dat is wel enorm tof... dat ie onderuitgaat en dan tegen een dode oploopt. opzich verhaaltje met autobom vond ik ook wel leuk verzonnen want had dat nu niet gedacht van te voren! en dan heel droog. niet genoeg tijd om hem onschadelijk te maken.. en dan in die auto stappen en boom! enkel was wel duidelijk te zien dat Horatio in het scherm was geplakt ipv dat ie er echt liep.. najah ie liep er wel maar op ander tijdstip maar toch blijft het leuk... Burn Baby Burn! hihi

Eric die dat houten kistje niet wilde aanraken/openen en dan Ryan die dat wel doet en dan toeval dat ie dan ook nog dingen om hem heen gebeuren. Precies dan. En aan het einde dat ze dat kistje ineens kwijt zijn en staat ie vreemd genoeg onder de stoel! jammer dat ze der niet dood laten zien ofzo!

Ohw was ook in deze aflevering dat dat glas brak toch met Natalia onder het bloed enzo was ook wel leuk gedaan. Je wist dat er wat ging gebeuren nadat die scheur in dat glas was gekomen!

edit:

ik moet " " eens wat minder gaan gebruiken
pi_47741252
quote:
Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik had ook niet anders verwacht. maar ik snap nu niet waarom we ineens aflevering 6 al hebben uitgezonden bij rtl....

hmmz ik loop achter gewoon. dat moest al we zijn al bij aflevering 6 geweest lalala. ik loop echt te slapen
HAALLOOOO wakker worden
quote:
dat stuk op die begraafplaats... dat is wel enorm tof... dat ie onderuitgaat en dan tegen een dode oploopt. opzich verhaaltje met autobom vond ik ook wel leuk verzonnen want had dat nu niet gedacht van te voren! en dan heel droog. niet genoeg tijd om hem onschadelijk te maken.. en dan in die auto stappen en boom! enkel was wel duidelijk te zien dat Horatio in het scherm was geplakt ipv dat ie er echt liep.. najah ie liep er wel maar op ander tijdstip maar toch blijft het leuk... Burn Baby Burn! hihi
dat stukje dat ie wegliep was idd een heel stoer stukje
quote:
Eric die dat houten kistje niet wilde aanraken/openen en dan Ryan die dat wel doet en dan toeval dat ie dan ook nog dingen om hem heen gebeuren. Precies dan. En aan het einde dat ze dat kistje ineens kwijt zijn en staat ie vreemd genoeg onder de stoel! jammer dat ze der niet dood laten zien ofzo!
dat was idd wel heel vaag... want hoe komt ze weer aan dat kistje?
quote:
Ohw was ook in deze aflevering dat dat glas brak toch met Natalia onder het bloed enzo was ook wel leuk gedaan. Je wist dat er wat ging gebeuren nadat die scheur in dat glas was gekomen!

edit:

ik moet " " eens wat minder gaan gebruiken
inderdaad kap daar nou eens mee
  woensdag 28 maart 2007 @ 15:07:26 #196
42042 Dafje33
Volautomatisch
pi_47750559
Voor de liefhebbers!

Zie hiernaast
<<<<<<<<<<<<
Pimp my Daf!
pi_47761410
Jammer inderdaad dat het iets te duidelijk te zien was dat H er ingeplakt was..

Voor de rest.. apart.. maar wel leuk

Natalia
pi_47978566
herhaling? de gebeuren met die koffers ken ik al.
pi_47979548
Ja, dit is weer een herhaling kut RTL.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
  dinsdag 3 april 2007 @ 21:24:36 #200
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_47980281
Ja hoor........ paafr nieuwe afleveringen gehad en wederom HERHALING.........

RTL
Same shit, different day
SC hopper present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')