och arme...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
Hey, goeiemorgen, ik ben der ook weer bij enkel straks wel even mijn ieuwe csi: miami voor vandaag kijken... Alfvering 18 al van dit seizoen. Het is weer bijna voorbij voor mij!
Aah.. poor youquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
Hey, goeiemorgen, ik ben der ook weer bij enkel straks wel even mijn ieuwe csi: miami voor vandaag kijken... Alfvering 18 al van dit seizoen. Het is weer bijna voorbij voor mij!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:30 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik ben enorm zielig
jah lachen kan natalia enorm goed.. maar meer dan dat... dat ze niet blond is zeg... sta ik echt van te kijken... hihi![]()
![]()
Nou t is goed gemaakt hoor..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
hihi staat niet voor niks![]()
![]()
achter he? hihi!
en wat vonden we allemaal van de aflevering?
mja ik vond het wel een redelijke aflevering...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
hihi staat niet voor niks![]()
![]()
achter he? hihi!
en wat vonden we allemaal van de aflevering?
Keej..quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef BlueCurl het volgende:
Ik ga aankomende dagen weer enorm druk hebbenmaar zal even kijken voor een stukkie tekst voor volgende aflevering. Maar zal morgen of vrijdag worden...
ach wanneer maakt niet zo heel veel uit hoor.... als het maar voor dinsdag isquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef BlueCurl het volgende:
Ik ga aankomende dagen weer enorm druk hebbenmaar zal even kijken voor een stukkie tekst voor volgende aflevering. Maar zal morgen of vrijdag worden...
Aha.. ik zal em es opzoeken op imdb.com...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[afbeelding]
volgende aflevering wordt... nummer 6.. Curse of the Coffin![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Aha.. ik zal em es opzoeken op imdb.com...![]()
offtopic: ik vind je signature wel een beetje jammerlijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik kom wel met info maar even niet vandaag!
geduld!
Nee, maar er is toch meer dan die verklaring?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
![]()
maare.. k vond het einde wel een beetje vaag gisteren.. H heeft aan die verklaring toch nooit genoeg om de rechter vast te zetten..
Wij zijn zeer geduldigquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik kom wel met info maar even niet vandaag!
geduld!
Nja goed.. die vorige zaak die kan erbij gehaald worden he.. Ik ben benieuwd of we er nog iets van terug krijgen te zien..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee, maar er is toch meer dan die verklaring?
Maar het is idd wel erg minimaal dat ze hebben, dus ik ben benieuwd...
[..]
Wij zijn zeer geduldig![]()
![]()
Beetje dom ja..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het wel een goede aflevering.
Ryan is apart ja, beetje dom wat ie doet.
Ja idd.. hij heeft soms heel rare acties...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja goed.. die vorige zaak die kan erbij gehaald worden he.. Ik ben benieuwd of we er nog iets van terug krijgen te zien..
En die Ryan ook weer he.. apart mannetje..![]()
je bazin?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ryan denkt dat ie cool is.. NOT
Weet je wie pas cool is..
Nataliaaaaquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja dat is ook zo![]()
Maar wie is er dan cool?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hahaha... ik had het ook wel kunnen weten...
wie is jouw favo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:48 schreef MrMoon het volgende:
Et is wel een beetje voorspelbaar zo... haha
dat van jouw niet pffquote:
In CSI: Miami is maar 1 persoon die de benaming cool mag hebben en dat is Horatio..quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wie is jouw favo?
[..]
dat van jouw niet pff![]()
tsss.. kiss assquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
In CSI: Miami is maar 1 persoon die de benaming cool mag hebben en dat is Horatio..![]()
hahaha.. beetje slijmen bij mijn bazin he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha tsss... omdat ik Natalia niet noemde?
haha ik hoef geen bazin... ik ben liever zelf de baasquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahaha.. beetje slijmen bij mijn bazin he!![]()
ja je bent niet de enige die dat vindquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef Marty het volgende:
En al ben ik zelf een vrouw, ik moet zeggen dat ik Calleigh Duquesne/Emily Procter een hele mooie vrouw vind.
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |