och arme...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
Hey, goeiemorgen, ik ben der ook weer bij enkel straks wel even mijn ieuwe csi: miami voor vandaag kijken... Alfvering 18 al van dit seizoen. Het is weer bijna voorbij voor mij!
Aah.. poor youquote:Op dinsdag 20 maart 2007 10:24 schreef BlueCurl het volgende:
Hey, goeiemorgen, ik ben der ook weer bij enkel straks wel even mijn ieuwe csi: miami voor vandaag kijken... Alfvering 18 al van dit seizoen. Het is weer bijna voorbij voor mij!
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 14:30 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik ben enorm zielig
jah lachen kan natalia enorm goed.. maar meer dan dat... dat ze niet blond is zeg... sta ik echt van te kijken... hihi![]()
![]()
Nou t is goed gemaakt hoor..quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
hihi staat niet voor niks![]()
![]()
achter he? hihi!
en wat vonden we allemaal van de aflevering?
mja ik vond het wel een redelijke aflevering...quote:Op dinsdag 20 maart 2007 23:23 schreef BlueCurl het volgende:
hihi staat niet voor niks![]()
![]()
achter he? hihi!
en wat vonden we allemaal van de aflevering?
Keej..quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef BlueCurl het volgende:
Ik ga aankomende dagen weer enorm druk hebbenmaar zal even kijken voor een stukkie tekst voor volgende aflevering. Maar zal morgen of vrijdag worden...
ach wanneer maakt niet zo heel veel uit hoor.... als het maar voor dinsdag isquote:Op woensdag 21 maart 2007 10:26 schreef BlueCurl het volgende:
Ik ga aankomende dagen weer enorm druk hebbenmaar zal even kijken voor een stukkie tekst voor volgende aflevering. Maar zal morgen of vrijdag worden...
Aha.. ik zal em es opzoeken op imdb.com...quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[afbeelding]
volgende aflevering wordt... nummer 6.. Curse of the Coffin![]()
quote:Op woensdag 21 maart 2007 10:43 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Aha.. ik zal em es opzoeken op imdb.com...![]()
offtopic: ik vind je signature wel een beetje jammerlijk![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik kom wel met info maar even niet vandaag!
geduld!
Nee, maar er is toch meer dan die verklaring?quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
![]()
maare.. k vond het einde wel een beetje vaag gisteren.. H heeft aan die verklaring toch nooit genoeg om de rechter vast te zetten..
Wij zijn zeer geduldigquote:Op woensdag 21 maart 2007 11:11 schreef BlueCurl het volgende:
jah ik kom wel met info maar even niet vandaag!
geduld!
Nja goed.. die vorige zaak die kan erbij gehaald worden he.. Ik ben benieuwd of we er nog iets van terug krijgen te zien..quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Nee, maar er is toch meer dan die verklaring?
Maar het is idd wel erg minimaal dat ze hebben, dus ik ben benieuwd...
[..]
Wij zijn zeer geduldig![]()
![]()
Beetje dom ja..quote:Op woensdag 21 maart 2007 12:05 schreef Koningin het volgende:
Ik vond het wel een goede aflevering.
Ryan is apart ja, beetje dom wat ie doet.
Ja idd.. hij heeft soms heel rare acties...quote:Op woensdag 21 maart 2007 11:59 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nja goed.. die vorige zaak die kan erbij gehaald worden he.. Ik ben benieuwd of we er nog iets van terug krijgen te zien..
En die Ryan ook weer he.. apart mannetje..![]()
je bazin?quote:Op woensdag 21 maart 2007 13:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ryan denkt dat ie cool is.. NOT
Weet je wie pas cool is..
Nataliaaaaquote:Op woensdag 21 maart 2007 15:09 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ohw ja dat is ook zo![]()
Maar wie is er dan cool?
quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hahaha... ik had het ook wel kunnen weten...
wie is jouw favo?quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:48 schreef MrMoon het volgende:
Et is wel een beetje voorspelbaar zo... haha
dat van jouw niet pffquote:
In CSI: Miami is maar 1 persoon die de benaming cool mag hebben en dat is Horatio..quote:Op woensdag 21 maart 2007 15:58 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wie is jouw favo?
[..]
dat van jouw niet pff![]()
tsss.. kiss assquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
In CSI: Miami is maar 1 persoon die de benaming cool mag hebben en dat is Horatio..![]()
hahaha.. beetje slijmen bij mijn bazin he!quote:Op woensdag 21 maart 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha tsss... omdat ik Natalia niet noemde?
haha ik hoef geen bazin... ik ben liever zelf de baasquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:26 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hahaha.. beetje slijmen bij mijn bazin he!![]()
ja je bent niet de enige die dat vindquote:Op woensdag 21 maart 2007 16:39 schreef Marty het volgende:
En al ben ik zelf een vrouw, ik moet zeggen dat ik Calleigh Duquesne/Emily Procter een hele mooie vrouw vind.
[afbeelding]
[afbeelding]
smaken verschillenquote:Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef HeyFreak het volgende:
sorry hoor, maar ik vind dit toch zo'n neppe serie...
die ontzettend neppe "oeh, ik ben stoer" houding van die Horatio (heeft 'ie geen nekspieren ofzo?) die overigens ook nog een begenadigd illusionist is met zijn verdwijn en verschijn acts, dat politiebureau dat meer gekleurde lampjes heeft dan een disco en bjina alle 'agenten' lijken wel van de catwalk geplukt...
Heel stijlvol enzo, maar komt totaal niet geloofwaardig over
Waar kijk jij naar als ik vragen mag?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:25 schreef HeyFreak het volgende:
sorry hoor, maar ik vind dit toch zo'n neppe serie...
die ontzettend neppe "oeh, ik ben stoer" houding van die Horatio (heeft 'ie geen nekspieren ofzo?) die overigens ook nog een begenadigd illusionist is met zijn verdwijn en verschijn acts, dat politiebureau dat meer gekleurde lampjes heeft dan een disco en bjina alle 'agenten' lijken wel van de catwalk geplukt...
Heel stijlvol enzo, maar komt totaal niet geloofwaardig over
Prison Break, Law & Order, Star Trek Enterprise en soms de andere CSI's, maar eigenlijk 'volg' ik geen enkele serie. Ik moet het toevallig tegenkomen tijdens het zappen.quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waar kijk jij naar als ik vragen mag?
ohkee.. en jij vindt die series wel allemaal het realiteitsgehalte halen?quote:Op woensdag 21 maart 2007 20:39 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Prison Break, Law & Order, Star Trek Enterprise en soms de andere CSI's, maar eigenlijk 'volg' ik geen enkele serie. Ik moet het toevallig tegenkomen tijdens het zappen.
Star Trek Enterprise is hartstikke realistisch wist je dat nog niet? Je moet et es zien het realisme druipt er vanafquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:28 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
ohkee.. en jij vindt die series wel allemaal het realiteitsgehalte halen?
Je moet ook in beschouwing nemen in welke tijd dit afspeelt. Star Trek is science fiction en is bedoeld als onrealistisch. CSI Miami pretendeert wel realistisch en hedendaags te zijn maar door totaal verkeerde decors en de agenten die bij kunnen klussen als super-model 'klopt' het gewoon niet. Het is een modeshow met tussen door wat moorden die opgelost worden.quote:Op woensdag 21 maart 2007 22:58 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Star Trek Enterprise is hartstikke realistisch wist je dat nog niet? Je moet et es zien het realisme druipt er vanaf![]()
Als jij dat vindt.. dan zal dat vast zo zijn..quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef HeyFreak het volgende:
[..]
Je moet ook in beschouwing nemen in welke tijd dit afspeelt. Star Trek is science fiction en is bedoeld als onrealistisch. CSI Miami pretendeert wel realistisch en hedendaags te zijn maar door totaal verkeerde decors en de agenten die bij kunnen klussen als super-model 'klopt' het gewoon niet. Het is een modeshow met tussen door wat moorden die opgelost worden.
Flack zou niet passen.. die zou meteen geasskicked worden door Hquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:47 schreef MrMoon het volgende:
Vanavond toch maar mooi even de coolste personage van alle CSI's gezien
Ik zat vanavond te kijken en dacht: "goh wat zonde dat die Flack niet in CSI: Miami speelt"
Mja idd.. misschien heb je wel gelijk.. Maar hij is wel het coolst van allemaalquote:Op donderdag 22 maart 2007 23:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Flack zou niet passen.. die zou meteen geasskicked worden door H![]()
Je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk! (Alexx de pathologe, die in haar keurige pak, met loshangende haren, een buis in het opgezwollen lijk steekt zodat de ontbindingsgassen, met wat gore prut, uit het lichaam spuiten)quote:Op donderdag 22 maart 2007 23:40 schreef HeyFreak het volgende:
Je moet ook in beschouwing nemen in welke tijd dit afspeelt. Star Trek is science fiction en is bedoeld als onrealistisch. CSI Miami pretendeert wel realistisch en hedendaags te zijn maar door totaal verkeerde decors en de agenten die bij kunnen klussen als super-model 'klopt' het gewoon niet. Het is een modeshow met tussen door wat moorden die opgelost worden.
Ja maar oke.. je mag sowieso niet in gewone kleding op een plaats delict komen.. daarvoor wordt je eerst helemaal in beschermhoesjes e.d. gestoken.. Magoed.. zo kun je elke serie aanpakken tochquote:Op vrijdag 23 maart 2007 12:44 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Je hebt wel een beetje gelijk natuurlijk! (Alexx de pathologe, die in haar keurige pak, met loshangende haren, een buis in het opgezwollen lijk steekt zodat de ontbindingsgassen, met wat gore prut, uit het lichaam spuiten)
Maar wij als echte fans nemen dat al bijna niet meer waar.
Tuurlijk blijft H als een echte chef in en uit beeld lopen.![]()
eenschquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef BlueCurl het volgende:
welke tv serie is wel precies naar echtheid... dat zijn alleen de flutloze woensdag avond films van rtl4.. als jullie weten welke ik bedoel...
Tuurlijk, ik val "mijn" serie echt niet af, maar ik snap wel waarom sommigen kritiek hebben op het realiteitsgehalte. Ik vind de onderzoeken over het algemeen goed (alhoewel veel sneller dan in werkelijkheid, maar ja, een aflevering duurt ook maar een uur en die moet met een oplossing eindigen) Alleen erger ik me aan Alexx die in complete feestkostuums, incl. grote zonnebril op 't hoofd, op de plaats delict haar eigen sporen uitstrooit.Terwijl de CSI's keurig in het lab met stofjassen werken, mondkapjes enz. om het verkregen bewijs zo zuiver mogelijk te houden. Ik snap dus Alexx rol niet zo.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef BlueCurl het volgende:
welke tv serie is wel precies naar echtheid... dat zijn alleen de flutloze woensdag avond films van rtl4.. als jullie weten welke ik bedoel...
och die heerlijke warme winterverhalenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:12 schreef BlueCurl het volgende:
Mja ik snap je wel hoorquote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef BlueCurl het volgende:
je hebt natuurlijk dat de ene serie meer naar echtheid is dan de andere maar dat maakt het juist zo leuk! niet iedereen heeft dezelfde smaak en wij dromen gewoon wat meer mee met de serie heb ik het idee... kweet niet of dromen de juiste verwoording is maar ben er zeker van dat jullie me wel snappen hihi!
Et maakt em eigenlijk juist wel cool, dat ie dat zo doet...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:37 schreef BlueCurl het volgende:
Enkel zie je Horatio nooit meer met labjas aan.. Sowieso doet hij nooit meer lab scenes... daarnaast heeft ie ook niks aan als ie komt kijken als de rest bezig is... het feit dat ie lab scenes niet meer doet komt waarschijnlijk door zijn slechte ogen. hij heeft een afwijking waadoor zijn ene oog naar binnendraait als hij recht naar iemand kijkt... daarom kijkt ie altijd zo van zo half op zei en naar benee oid. iig is het nu zijn trademark maar het is afkomstig van een afwijking aan zijn ogen! stond op Amerikaans forum die dat weer uit een of ander interview hadden. klopt ook wel als je foto's gaat bekijken waar hij recht doet inkijken dan is zijn ene oog nooit geheel recht in de camera!
Inderdaad, geweldig toch!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 23:47 schreef MrMoon het volgende:
Mja ik snap je wel hoor
is er in ieder geval iemand![]()
[..]
Et maakt em eigenlijk juist wel cool, dat ie dat zo doet...![]()
en vooral die zonnebril hequote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:54 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Inderdaad, geweldig toch!T is wel een personality op deze manier.
![]()
Hallooooooo spare the detailsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
Jah Horatio zijn houding en zonnebril... Je zou het eens zonder moeten inbeelden... Dan krijg je het eerste seizoen van NYPD Blue.. maar toch heeft ie daar ook enorme charme zeg pff. *zweimel* moet die dvd box weer eens kijken hihi! Is die zelfs in met zijn blote kont zowel in bed als onder de douche!
als die caps maar van de aflevering van komende dinsdag zijn vind ik het primaquote:Op zondag 25 maart 2007 00:05 schreef BlueCurl het volgende:
ik wil wel caps maken hoor!
Of caps van natalia/yelina van alle afgelopen afleveringenquote:Op zondag 25 maart 2007 00:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
als die caps maar van de aflevering van komende dinsdag zijn vind ik het prima
je bent er lekker vroeg bij zo op de zondagochtendquote:Op zondag 25 maart 2007 08:48 schreef BlueCurl het volgende:
misschien vanavond. ben overdag de heke dag weg, als ze er vanaaf niet staan komen ze ook niet meer hihi
zo ja nu je het zegt.. wat een tijd zegquote:Op zondag 25 maart 2007 16:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent er lekker vroeg bij zo op de zondagochtend![]()
goh wat lag ik toen nog lekker warm in mn nest zeg...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zo ja nu je het zegt.. wat een tijd zeg
Net alsof daar wat te fotograveren valtquote:Op zondag 25 maart 2007 18:57 schreef BlueCurl het volgende:
ging naar het centrumpje van me stadje om foto's te maken voor mijn eindopdracht van fotografieles![]()
MMmmmmm, toch ook maar eens kijken....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
Is die zelfs in met zijn blote kont zowel in bed als onder de douche!
Ik voel een hint aankomen..quote:Op zondag 25 maart 2007 20:07 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
MMmmmmm, toch ook maar eens kijken....![]()
Enne, BC, is dat nou Valera in je avatar?
geen feyenoord hoor. no worries! naar skatepark wat flippjes lastig vallen met hun tricks! blijf dat tof vinden! Ik kan het dus nietquote:Op zondag 25 maart 2007 19:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Net alsof daar wat te fotograveren valt![]()
Dat is Valera ja! Valera is koel!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:07 schreef Dafje33 het volgende:
Enne, BC, is dat nou Valera in je avatar?
die ik dan absoluut niet snap!quote:
haha dan is het nog steeds heeeeeeeel vroeg... Ik lag toen nog lekker de binnenkant van mn ogen te fotograveren...quote:Op zondag 25 maart 2007 18:57 schreef BlueCurl het volgende:
ging naar het centrumpje van me stadje om foto's te maken voor mijn eindopdracht van fotografieles![]()
idemquote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha dan is het nog steeds heeeeeeeel vroeg... Ik lag toen nog lekker de binnenkant van mn ogen te fotograveren...![]()
Ja ik vond em ook wel apart moet ik zeggen, maar hij was daarom niet minder leuk of zo...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja ik vond deze aflevering ook wel een beetje apart..
Ik herkende het stuk wel meteen met die avatar...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:00 schreef BlueCurl het volgende:
anders zenden ze alles in niet chronologische volgorde uit![]()
burn baby burn!
ik vond het wel een enorm toffe aflevering.
ik had ook niet anders verwacht. maar ik snap nu niet waarom we ineens aflevering 6 al hebben uitgezonden bij rtl....quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik herkende het stuk wel meteen met die avatar...![]()
HAALLOOOO wakker wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik had ook niet anders verwacht. maar ik snap nu niet waarom we ineens aflevering 6 al hebben uitgezonden bij rtl....
hmmz ik loop achter gewoon. dat moest alwe zijn al bij aflevering 6 geweest lalala. ik loop echt te slapen
dat stukje dat ie wegliep was idd een heel stoer stukjequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
dat stuk op die begraafplaats... dat is wel enorm tof... dat ie onderuitgaat en dan tegen een dode oploopt. opzich verhaaltje met autobom vond ik ook wel leuk verzonnen want had dat nu niet gedacht van te voren! en dan heel droog. niet genoeg tijd om hem onschadelijk te maken.. en dan in die auto stappen en boom! enkel was wel duidelijk te zien dat Horatio in het scherm was geplakt ipv dat ie er echt liep.. najah ie liep er wel maar op ander tijdstipmaar toch blijft het leuk... Burn Baby Burn! hihi
dat was idd wel heel vaag... want hoe komt ze weer aan dat kistje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
Eric die dat houten kistje niet wilde aanraken/openen en dan Ryan die dat wel doet en dan toeval dat ie dan ook nog dingen om hem heen gebeuren. Precies dan. En aan het einde dat ze dat kistje ineens kwijt zijn en staat ie vreemd genoeg onder de stoel! jammer dat ze der niet dood laten zien ofzo!
inderdaad kap daar nou eens meequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
Ohw was ook in deze aflevering dat dat glas brak toch met Natalia onder het bloed enzowas ook wel leuk gedaan. Je wist dat er wat ging gebeuren nadat die scheur in dat glas was gekomen!
edit:
ik moet "" eens wat minder gaan gebruiken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |