ik misleid wel vakerquote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:40 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Hmm Erica.. zegt ook weer genoeg over de problemen van Ryan.. irritant mannetje.. bah
No shitquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik misleid wel vakerennuh hihi je avater
maar mss was dat ook wel een misleidingquote:
haha nou ja tis dat je zegt dat er iemand met zn rug naar de camera stond.. Ik had het eerst niet eens gezien...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar mss was dat ook wel een misleidingwhehehe
trouwens wie herkent de persoon die met zijn rug naar camera staat op foto 8?
Lijkt me de EX!!!!! man van Natalia..quote:Op vrijdag 16 maart 2007 22:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar mss was dat ook wel een misleidingwhehehe
trouwens wie herkent de persoon die met zijn rug naar camera staat op foto 8?
Die was ouder en dikker..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 10:02 schreef MrMoon het volgende:
Is het niet die donkere rechter uit die aflevering met dat vermoorde hoertje toen.. Dat die ene rechter de ander erin probeerde te luizen?
Of is dit toch wel erg ver gezocht?![]()
mja ik kan me vergissen natuurlijk, maar ik vond et wel erg lijken eerlijk gezegd...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Die was ouder en dikker..
ooh wacht ff.. heb niet goed geteld.. dat is em inderdaad
"De rechter die het leven van H nog wel ff zuur zou gaan maken.."
tsssss ik had toch wel verwacht dat we te horen/lezen zouden krijgen of het goed was...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef BlueCurl het volgende:
@Robert: ik heb nog wel bij gezet welke foto nr 8 is hihi!
voor de rest laat ik alle speculaties aan jullie over wie dat is hihi
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:34 schreef AnnaStesia het volgende:
caps zien er ranzig uit...ik kan niet wachten tot het dinsdag is![]()
Ja k zag het te laat..quote:Op zaterdag 17 maart 2007 19:42 schreef BlueCurl het volgende:
@Robert: ik heb nog wel bij gezet welke foto nr 8 is hihi!
voor de rest laat ik alle speculaties aan jullie over wie dat is hihi
Hmmz kreeg ik maar salaris (waarvoor eigenlijk???)quote:Op zondag 18 maart 2007 23:35 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik wil salarisverhoging Sonja
Jim Carrey now starring as.. Horatio Caine!
en toch wil ik nog steeds weten wie et is op plaatje 8...quote:Op maandag 19 maart 2007 00:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Hmmz kreeg ik maar salaris (waarvoor eigenlijk???)
aah die an jim carrey heb ik allang gezien. Gewoon uurtje rondstruimen op YouTube en valt veel te vinden van csi: miami hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als assistent csi:miami junkiequote:Op maandag 19 maart 2007 00:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Hmmz kreeg ik maar salaris (waarvoor eigenlijk???)
aah die an jim carrey heb ik allang gezien. Gewoon uurtje rondstruimen op YouTube en valt veel te vinden van csi: miami hoor
quote:Op maandag 19 maart 2007 06:13 schreef BlueCurl het volgende:
okay, dat lief kijken doet het uhm hoor![]()
tussen spoiler tags wel even!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
danku danku
![]()
![]()
ik zal wel even wat vaker lief kijken als dat helpt
HT: FC Dinamo Assen (504765)
lol.. ik vind dat we er geld voor moeten gaan vragen.. je komt niet zomaar aan deze expertisequote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
het worden van een csi miami junkie is geheel op vrijwillige basis. enkel als je verslaafd ben is dat wel wat nadelig voor de leefomgeving
Dat is goed om te weten.. dan weet ik waar ik vaker kan zeuren om CSI: Miami dingen..quote:Op maandag 19 maart 2007 11:52 schreef BlueCurl het volgende:
@Robert: het worden van een csi miami junkie is geheel op vrijwillige basis. enkel als je verslaafd ben is dat wel wat nadelig voor de leefomgeving
@MrMoon: haha graag gedaan hoor.
quote:Op maandag 19 maart 2007 15:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Dat is goed om te weten.. dan weet ik waar ik vaker kan zeuren om CSI: Miami dingen..![]()
ahh ik kan mn vragen dus beter vragen aan je baasquote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik weet maar een klein beetje hoor.. ben niet voor niets maar assistent he..![]()
Die zal je wel in eerste instantie doorverwijzen naar mij aangezien mijn Bazin het meestal te druk heeft.. mocht ik het niet weten dan is ze meestal wel zo lief om jouw vraag te beantwoorden..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:07 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ahh ik kan mn vragen dus beter vragen aan je baas![]()
haha... ja als ik even doorzeur komt het wel goed...quote:Op maandag 19 maart 2007 16:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Die zal je wel in eerste instantie doorverwijzen naar mij aangezien mijn Bazin het meestal te druk heeft.. mocht ik het niet weten dan is ze meestal wel zo lief om jouw vraag te beantwoorden..![]()
werk gewoon je databank bijquote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik weet maar een klein beetje hoor.. ben niet voor niets maar assistent he..![]()
maar maar ik ben er nu toch weer wat meerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Die zal je wel in eerste instantie doorverwijzen naar mij aangezien mijn Bazin het meestal te druk heeft.. mocht ik het niet weten dan is ze meestal wel zo lief om jouw vraag te beantwoorden..![]()
dat is zeer geruststellend voor het geval ik een dringende vraag heb.. want je assistent heeft blijkbaar nogal weinig kennisquote:Op maandag 19 maart 2007 16:13 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar maar ik ben er nu toch weer wat meerpff
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:14 schreef MrMoon het volgende:
[..]
dat is zeer geruststellend voor het geval ik een dringende vraag heb.. want je assistent heeft blijkbaar nogal weinig kennis![]()
Ik weet wel WAT.. maar niet zoveel als me bazin..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:19 schreef MrMoon het volgende:
[..]
![]()
je bent niet de enige met weinig CSI kennis hoor![]()
ik zal je kennis niet meer in twijfel trekken, maar het zijn toch echt je eigen woorden waar ik mijn reacties op baseerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik weet wel WAT.. maar niet zoveel als me bazin..
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:01 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ik heb gewoon respect voor m'n bazin.. vooral nu ze online isquote:Op maandag 19 maart 2007 16:27 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal je kennis niet meer in twijfel trekken, maar het zijn toch echt je eigen woorden waar ik mijn reacties op baseer
[..]
haha je vreest voor je bazin?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:30 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik heb gewoon respect voor m'n bazin.. vooral nu ze online is![]()
Dat bedoel ik.. en behalve dat.. ze is een rotterdammerquote:Op maandag 19 maart 2007 16:32 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha je vreest voor je bazin?
kan et me voorstellen met al die gevaarlijke vechtsporten van d'r![]()
das wel dubbelop he?quote:Op maandag 19 maart 2007 16:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.. en behalve dat.. ze is een rotterdammer![]()
Dubbel zo erg ja.. een linke bazin uit rotterdam..quote:Op maandag 19 maart 2007 16:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
das wel dubbelop he?
zo en nu eindelijk naar huis![]()
quote:Op maandag 19 maart 2007 16:23 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik weet wel WAT.. maar niet zoveel als me bazin..
Is dit een recordpogingquote:Op maandag 19 maart 2007 19:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
![]()
trouwens dat ik kung fu doet zegt nikswie weet ben ik wel helemaal niet goed in het vechten op straat oid
najah geef wel les in kung foei
dat wel
en rotterdam is een wereld stad![]()
ik heb nu pauze met schoolheb les tot 20:30
dussuh tjah lange dag
vandaar dat ik teveel op fok ben vandaag
morgen hele dag vrij en lekker thuis werken dus heb ik denk ik ook wel tijd om even te fokken
woensdag zal het aan me lessen liggen
maargoed. bij vragen... zal vanzelf wel reagerengeen probleem. ben verslaafd dus des te meer ik erover kan lullen.... des te beter
ben alleen wat mottig als 2 keer precies hetzelfde word gevraagd/gezegd blbalabla maar goed
komt niet zo veel voor hier
whoei!
ik heb ergens zin om even mijn website opnieuw te bouwenmaar uhm waar ga ik de tijd vandaan halen
mja idd een linke combinatiequote:Op maandag 19 maart 2007 16:43 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dubbel zo erg ja.. een linke bazin uit rotterdam..
(k moet nog 30 min)mzzol!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |