quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:35 schreef mordradead het volgende:
Ik plaats hier maar weer eens een tvp.
Cassadagaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:22 schreef rootjepro het volgende:
ik meld me via een vraag; ''hoe gaat conors, uhm, het nieuwe album van bright eyes heten''? ben te lui om optezoeken,vond clip die in vorige topic stond btw erg ''bijzonder''.
Heb je Neon Bible? Of de nieuwe van DJ Glas?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:19 schreef JelleS het volgende:
Door weer en wind gaan voor een cd, dat is pas indie.
Ow sorry vent......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:04 schreef JelleS het volgende:
Wat begrijp je niet aan 'die ga ik morgen halen'? Die ander heb ik uiteraard al voor de release, gesigneerd.
Bedankt voor de tip!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:53 schreef pfaf het volgende:
Tuurlijk koop ik nog cd's...
De nieuwe Wilco is gisteren gelekt.
Herkenbaar... Natuurlijk is het laten zien van je collectie stukken interessanter in een cd-kast dan digitaal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:42 schreef Grobbel het volgende:
Ik blijf nog braaf CD's kopen, al geef ik ook wel toe dat die meer voor de "heb" zijn - het afluisteren zelf gebeurt volledig digitaal (heb ook mijn volledige collectie in mp3-vorm omgezet).
Nu je het zegt, dat was me nog niet opgevallen. Maar elk nummer doet me dan ook aan van alles denken.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:04 schreef methodmich het volgende:
Ik koop alleen maar cd's. Vind ik veel leuker dan downloaden. Gewoon lekker in de stereo, boekje erbij en gaan.
Wie vindt trouwens het nummer Breeze op die fantastische plaat van Moss nog meer een echte Midlake-sound hebben, zoals die op Van Occupanther klonk?
Was dat met de vorige plaat niet ook zo? Op allmusic kregen ze in iedergeval wel allemaal belachelijk laag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:27 schreef pfaf het volgende:
De nieuwe Bright Eyes wordt overigens afgemaakt op Pitchfork.
Ik ben niet zo exhibitionistisch ingesteld.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Herkenbaar... Natuurlijk is het laten zien van je collectie stukken interessanter in een cd-kast dan digitaal.
Boeiend, pitchfork zuigt toch.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:27 schreef pfaf het volgende:
De nieuwe Bright Eyes wordt overigens afgemaakt op Pitchfork.
Wat ik op PF heb gelezen komt wel overeen met wat ik andere mensen hoor zeggen. Zelf vind ik de titeltrack erg lekker klinken. Ben benieuwd naar het album.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef Z het volgende:
[..]
Onzin. Je bent het gewoon niet met PF eens.
Yup, is bagger. Maar alle drie hebben een eigen topic. Hier komen meer de bandjes aan bod die geen eigen topic hebben.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:55 schreef boskov het volgende:
Heeft iemand al naar de nieuwe Rakes geluisterd?
Dat vind ik anders een uitstekende reden om een site kut te vinden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef Z het volgende:
[..]
Onzin. Je bent het gewoon niet met PF eens.
Het zegt me wel iets. Ik ga het meteen opzoeken in mijn archief.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:16 schreef bigshadow het volgende:
Iemand het album van The guild (Oh My Guild) wel eens gehoord? Is nog van vorig jaar, maar wat een leuke plaat zeg.
Wat je vindt moet je naar de politie brengen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:11 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat vind ik anders een uitstekende reden om een site kut te vinden.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:47 schreef Z het volgende:
En eigenlijk heeft Conor maar één goede plaat uitgebracht en dat is z'n eerste (imho).
Letting Off The Happiness? Die is wel erg leuk ja!quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:47 schreef Z het volgende:
En eigenlijk heeft Conor maar één goede plaat uitgebracht en dat is z'n eerste (imho).
Ik was al bang dat er nog één voor Lifted zat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
[i]Letting Off The Happiness[i]? Die is wel erg leuk ja!
Twee zelfs.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:51 schreef Z het volgende:
[..]
Ik was al bang dat er nog één voor Lifted zat.
Zal ik doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:21 schreef methodmich het volgende:
Fevers And Mirrors vind ik beter dan Lifted, dus als Z die eens zou horen past ie het misschien aan naar twee goede platen.
Is die al uit of import? Luie platenmaatschappijen ook altijd.quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:30 schreef methodmich het volgende:
Malcolm Middleton - A Brighter Beat (klinkt weer leuk!)
Volgens mij gewoon NL release. Had in ieder geval geen importprijs.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:09 schreef JelleS het volgende:
[..]
Is die al uit of import? Luie platenmaatschappijen ook altijd.
Volgens die gasten is dit hun "eerste échte album", waar langer en serieuser aan gewerkt is geworden. 29 maart staan ze trouwens in de Effenaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:17 schreef JelleS het volgende:
Alweer een nieuw album, dat gaat hard. Binnekort maar eens halen dan.
Grappig, ik zou van die plaat dan juist weer in eerste instantie gaan voor Haligh, Haligh, A Lie Haligh, A Scale, A Mirror And Those Indifferent Clocks en dan de vier die jij noemt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:01 schreef pfaf het volgende:
Solo, dat bandje van 'm, Commander Venus, bestond tot '97. Daarna kwamen Letting of... en vervolgens de met afstand allerbeste Fever & Mirrors.
Als ik een top5 BE nummers maak, komen 4 van de 5 van F&M.
1. When the curious girl realizes she is under glass![]()
![]()
.
.
2. Landlocked blues
3. Something vague
4. The movement of a hand
5. The calender hung itself...
Dat hebben we altijd, dezelfde cd goed vinden, maar dan net precies de andere nummers.quote:Op donderdag 8 maart 2007 18:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
Grappig, ik zou van die plaat dan juist weer in eerste instantie gaan voor Haligh, Haligh, A Lie Haligh, A Scale, A Mirror And Those Indifferent Clocks en dan de vier die jij noemt.
In ieder geval mooi dat we dezelfde CD goed vinden natuurlijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat hebben we altijd, dezelfde cd goed vinden, maar dan net precies de andere nummers.
Hier de myspace, anders luister je dadelijk naar de naamgenoot uit engeland, die veel minder leuk is!! En voor de liefhebber, 2 members van de band zijn afkomstig van Dungen! hier nog een 4e nummer (en leuk) om te luisteren!quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:16 schreef bigshadow het volgende:
Iemand het album van The guild (Oh My Guild) wel eens gehoord? Is nog van vorig jaar, maar wat een leuke plaat zeg.
Vandaag binnen gekregen. Nog niet alles geluisterd, maar klinkt erg goed!quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon NL release. Had in ieder geval geen importprijs.
Jennyquote:Op zondag 11 maart 2007 15:27 schreef moelan0e het volgende:
Rilo Kiley, misschien wel de enigste vrouw die van mij rechten krijgt te zingen.
Het album More adventurous is toch wel erg fijn.
[afbeelding]
Ikkequote:Op zondag 11 maart 2007 15:29 schreef moelan0e het volgende:
Ik lees hier trouwens veel Bright Eyes, ik ben al jaren trouwe fan en ik ben benieuwd welke Fokker ik 31 maart in de Melkweg kan tegenkomen?!
Ach.. vent.. Die DJ Glas CD krijg je dus echt niet meer van mij.quote:Op zondag 11 maart 2007 15:48 schreef JelleS het volgende:
Dries wil je niet tegenkomen, grootste reden voor mij om niet te gaan.
What about Dries Roelvink?quote:Op zondag 11 maart 2007 17:10 schreef moelan0e het volgende:
Ik ben denk ik niet bang voor iemand die Dries heet.
Grandaddy is niet echt een onbekende naam hier, er is zelfs een redelijk lopend centraal Grandaddy-topic. De band is een tijdje geleden opgeheven, jammer genoeg.quote:Op zondag 11 maart 2007 18:09 schreef moelan0e het volgende:
Een mooi bruggetje om ontopic te blijven:
Kennen jullie Grandaddy al?
Geen probleem hoor!quote:Op zondag 11 maart 2007 18:56 schreef moelan0e het volgende:
Ik ben dan ook net nieuw dus vergeef me wanneer ik oude koeien uit de sloot haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |