Richter krijg ik altijd als ik jouw Last.fm radio luister.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:30 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Erg fraaie muziek. Was toevallig voor een vak (African-American History) aan het lezen over de verschrikkingen van de vele lynchpartijen en de moeilijkheden die African-Americans hadden in de periode vlak nadat slavernij was verboden, en dan is zo'n emotioneel beladen, nostalgisch en af en toe bijna episch klankenbad bijzonder krachtig. Heel erg bedankt voor de tip nogmaals!
En je moet echt Max Richter eens gaan beluisteren, als je dat nog niet had gedaan. Met name The Blue Notebooks is bijzonder mooi. Minder warm als Tin Hat en ook wat minimalistischer, maar zeker zo mooi en nostalgisch.
Maar dit had ik niet verwacht!quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Richter krijg ik altijd als ik jouw Last.fm radio luister.
Maar albums heb ik nog niet, zal er zeker eens wat van halen.
Het festival zelf kost maar 100,- en het is natuurlijk meteen een goede reden om eens naar Barcelona te gaan.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:06 schreef pfaf het volgende:
BarcelonaMaar ik heb al moeite het treinkaartje naar Lowlands te betalen, dus laten we daar nog maar niet aan beginnen.
Andrew Bird vandaag aan een grondige test onderworpen. Valt me eerlijk gezegd flink tegen, wel aardige nummers, maar in de buurt komen van Production of Eggs doet 'tie niet.
Laakso klinkt wel aardig, beetje te bombastisch wat ik er zo van hoor, maar Zweedse bands zijn altijd wel tof natuurlijk.
quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:59 schreef spacemangraig het volgende:
Zijn er hier nog mensen van plan een bezoekje te brengen aan Primavera Sound festival in Barcelona?
Ja, het is niet heel veel minder dan Kane.quote:Op donderdag 1 maart 2007 21:35 schreef Moody het volgende:
Kent iemand de Enschedese band Enorm?
http://www.sniproductions(...)0you%20want%20me.mp3
http://www.sniproductions(...)m%20-%20Hilayeah.mp3
http://www.sniproductions(...)rm%20-%20answers.mp3
http://www.enormmusic.com/audio/cover_me.wma
video: http://home.hccnet.nl/r.tbos/Answerslive.wmv
Eigenlijk gek dat ze nog niet zijn doorgebroken.
Ik vond het verschrikkelijk wisselvallig. Een nummer erg goed, drie nummers echt niks.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:44 schreef Grobbel het volgende:
Ik ken alleen het nummer Sugar Assault Me van Pop Levi, op zich wel geinig. Heeft me er alleen nog niet echt toe bewogen om er meer van te beluisteren tot dusver. Hoe is de rest van zijn werk?
Daar zijn de meningen nog over verdeeld, als ik af ga op de reacties in het centrale Arcade Fire topic. Persoonlijk heeft nog niet elk nummer van het album zich voor me weten te winnen, maar ik heb nog een maand voor ik ze live ga zien in Vredenburg. Er staan in elk geval wel een aantal bijzonder fraaie nummers op.quote:
Staat ook op MM te R´dam binnekort toch? Krijg als het goed is binnekort het album binnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:37 schreef peaceman het volgende:
Iemand bekend hier met Pop Levi? Best geinig
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | Modest Mouse - We Were Dead Before the Ship Even Sank Shining - Grindstone !!! - Myth Takes Menomena - Friend and Foe Bloc Party - A Weekend in the City Clap Your Hands Say Yeah - Some Loud Thunder The Arcade Fire - Neon Bible Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures Studio - Yearbook 1 The Hours - Narcissus Road Au Revoir Simone - The Bird of Music Tin Hat - The Sad Machinery of Spring Soft Circle - Full Bloom Ricardo Villalobos - Fizheuer Zieheuer Deerhunter - Cryptograms Ted Leo and the Pharmacists - Living with the Living Amon Tobin - Foley Room Gui Boratto - Chromophobia Low - Drums and Guns |
Spannend is het ook nu niet hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:33 schreef Grobbel het volgende:
Heb de nieuwe Rob Crow ook gehoord, maar vooralsnog te licht bevonden (kwam uit op #21, net voor LCD Soundsystem en Marnie Stern).
En de High Llamas, oef. Die heb ik ooit aan het einde van de jaren '90 al eens geprobeerd, vond het toen vreselijk slaapverwekkend. Benieuwd of deze beter is.
Ah kijk! Hij stond geloof ik nog bij Pitchforks Best New Music section van dit jaar, dus vandaar dat ik er op kwam.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:40 schreef Z het volgende:
Ik wordt bloed nerveus van Marnie Stern, niks voor mij. En Fizheuer Zieheuer is nog van vorig jaar natuurlijk![]()
En waarschijnlijk heeft ie ook nog een nekbaard.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:13 schreef JelleS het volgende:
Ik snap best dat je Fallen Snow niet leuk kan vinden, bijvoorbeeld als je je hele leven achter je computer doorbrengt, discussierend over wie de meeste onbekende bandjes in 5 minuten kan opnoemen, en meisjes nog steeds eng vindt.
Maar in elke andere situatie kan ik het mij eigenlijk niet voorstellen.
Zondaar!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:36 schreef chansadres het volgende:
De nieuwe Maximo Park heb ik net beluisterd en die vind ik best wel tof. Heb de eerste album niet geluisterd om onbekende redenen. Snel even inhalen dus
Laatste tijd komen er veel toffe platen uit! Net geluisterd naar de nieuwe Limbeck cd en die is echt genieten! Die staat de hele dag hier aan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:37 schreef n0r het volgende:
[..]
Zondaar!
Ze zijn allebei gewoon superrielekst
Hij is toch al uit vent?quote:Op maandag 5 maart 2007 00:44 schreef JelleS het volgende:
Jammer, maar verwachtte er dan ook niet al te veel van. Arcade Fire heb ik geen mening over want ik verdom het te downloaden, maar aangezien ik ze live ga zien zal ik er binnekort toch maar aan moeten geloven.
Vind je?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:46 schreef MaJo het volgende:
Er komt echt veel uit achter elkaar inderdaadNieuwe Bloc Party, Kaiser Chiefs, Arcade Fire, Maxïmo Park. En Arctic Monkeys staat weer in de planning. Alleen jammer dat de meeste cd's (van dit rijtje) wat tegenvallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |