Knap, dat je in 2 vaak gebruikte woorden 3 fouten kunt maken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 12:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Je vergeet de topictitel...
Niewe User
![]()
sjarmante postquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:12 schreef Sjobber het volgende:
Woei wat een geweldige dag was dit weer.
Op de heenweg al verkeerd gereden, 30 mins vertraging. Toen nog 2 maal met pannen aan de kant van de weg gestaan...Dus alle sjarmes van een ROWdag weer meegemaakt
foto,squote:Op woensdag 14 maart 2007 10:08 schreef abruzzese het volgende:
Ik sta vaker versteld als ik bijvoorbeeld bij showbizz en glamour kijk wat ze daar aan matriaal van exlusieve foto,s en filmpjes verzamelen.
Hoe komen ze daar toch aan het lijken soms wel een stelletje proffesionals .
Je kunt wel bij Google gaan zoeken naar foto,s en filmpjes maar wat je hier ziet tref je bij Google echt niet aan.
Nogmaals petje af voor die gasten die ernaar zoeken , ze zoeden wel betaald mogen worden door Fok Forum.
Chickquote:Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef JAM het volgende:
Even tussendoor; 'Chic, Chique, Sjiek?'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op het chique feest was iedereen chic gekleed, behalve Maikuuul, die er hendig sjiek uitzag.quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:48 schreef JAM het volgende:
Even tussendoor; 'Chic, Chique, Sjiek?'
Genoeg bier voor jou volgens mijquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:05 schreef Document1 het volgende:
Dah noem mhen eun vizueze sirkel.... Meer bier!![]()
quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:06 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Op het chique feest was iedereen chic gekleed, behalve Maikuuul, die er hendig sjiek uitzag.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 13:28 schreef loezzie het volgende:
Nu komt het probleem. De berging is zo vochtig dat mijn fiets, die ik inderdaad in de winter nauwelijks gebruik, vol met schimmel staat (de banden, het zadel en de handsvaten). Ook het aanwezige karton is vochtig.
Dat vind ik echt de meest gore, smerige uitdrukking die het Nederlands 'rijk' is.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:03 schreef Frollo het volgende:
[..]
Hmm, dat lijkt me nou niet echt een clubje dat iets in de melk te brokkelen heeft of zo.
Maar goed, ik weet verder niet waar het woord vandaan komt. Van het Engels 'to swaffle'? Ik dat geval zou ik het wel met een s schrijven ja.
Tot mijn spijt is dit allang geen originele fout meer...quote:Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef Ici-Paris het volgende:
Je moet ook naast zo n studiebol zitten die alles meeneemt naar school kun je daar kijken, scheelt jouw weer wat gewicht aan boeken
Je houdt niet van pap?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de meest gore, smerige uitdrukking die het Nederlands 'rijk' is.
'Brokkelen' suggereert ergens dat de melk in stukjes te breken is.quote:
Maar fout is het niet.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:57 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Dat vind ik echt de meest gore, smerige uitdrukking die het Nederlands 'rijk' is.
Het Nederlands beheerst hij ook al niet ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:53 schreef Gekkes het volgende:
Wat een graftaal is Frans, na 3 jaar Frans begrijp ik er nog geen flikker van omdat ik die taal niet eens wil begrijpen. Voor Duits geld hetzelfde alleen dan 100 keer! Wat ben ik opgelucht als ik geen Duits en Frans meer heb...![]()
Afgezien van de taalfouten, vind ik de woordkeuze op sommige punten erg toepasselijk!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:42 schreef Gellius het volgende:
Sommige mensen mogen niet zonder begeleiding op straat en weer anderen zou je niet zonder toezicht bij een toetsenbord mogen laten:
[afbeelding]
Rijgertime! Dat doet mij nou weer pijn ...quote:Op woensdag 14 maart 2007 21:10 schreef Agiath het volgende:
Mergpijpjes idd
Of sowieso alles met marsepijn
Zie het van de positieve kant: het is een van de weinigen die 'sowieso' goed spelt!quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:46 schreef Serendips het volgende:
[..]
Rijgertime! Dat doet mij nou weer pijn ...
Ik blijf het ook leuk vinden als mensen handvaten zeggen, en je dan vreemd aankijken als je vraagt hoeveel liter erin kan.quote:
Het rammelt aan alle kanten, er even wat uitgehaald...quote:Op donderdag 15 maart 2007 00:18 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Vind ik een goed punt. Ik denk dat distinctie kleiner wordt naarmate er meer gebeurt.
Kijk maar bijv. naar hoe men generaliseert over marokkanen.
Nog iets waar ik zelf afentoe bij stilsta is, dat veel mensen niet besseffen dat het wellicht de
egoissme en de machtswellsut is van die hoge hoofden, die amerika zo groot hebben gemaakt.
Door hun lust naar macht en zeggenschap over de gehele wereld krijgt sleept amerika deals
binnen. Deals die goed zijn voor de welvaart van de staten. Zoals de Joden vroeger opereerden.
Maarja, nu slepen de amerikanen ook oorlog binnen.
Hoef ik tenminste niet meer naar de biecht.quote:Op donderdag 15 maart 2007 08:49 schreef Manneke_Pils het volgende:
[..]
Had jij het de komende maanden niet te druk om je op dit kinderforumpje te vergeven?
Soms maakt zo'n extra spatie de boel tamelijk onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:02 schreef jpg97 het volgende:
Wat een topic weer dit
Alsof A.Hitler een KLB-Topic opent met als TT: " Joden haters"
Zo'n steek doet niet alleen pijn, het stinkt ook verschrikkelijk.quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:15 schreef pmb_rug het volgende:
Niemand in de politiek wil werkelijk vrije afspraken tussen partijen verbieden omdat dit in hun ogen 'exorbitant' zou zijn. Waarom niet? Omdat (a) het woord exorbitant buitengewoon subjectief is en dus een absurde basis voor beleid en (b) het de meststeek is voor het functioneren van markten
quote:Op Thursday 15 March 2007 @ 13:20 schreef webextreme.nl het volgende:
ik vind een long zoviezow al raar uitzien![]()
Als het meerderen beschoren is geschoren te worden met een lot, vormen zich dan lotsgenoten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:43 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ik was met hetzelfde lot beschoren. Wat een ongelooflijke paupertent is dat, alleen maar uit het klei getrokken boerenpummels die niet veel meer kunnen dan 'bier zoepen en brommers kieken'
.
PS: moest ff hierop reageren, doe ik nog te weinig maar ik dacht dat du_ke hierin wel een lotsgenootje kon gebruiken
Omg, dat moet een grap zijn!quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:36 schreef lizardtattoo het volgende:
Hadden we deze al voor de verzameling?
zoviezow
Wat een verschil een hoofdletter soms kan maken!quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:30 schreef longinus het volgende:
Ben jij ook onder Ede gehoord, en zo ja dan kan je aangeven dat zaken botsen.
Ik had natuurlijk de hele post vet kunnen maken, maar deze vond ik wel heel koddig.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:58 schreef BonJovi het volgende:
Tja maar ff serieus Engelandse leger wat is dat voor onzin, daar word geen kip bang van. Als Rusland europa zou willen veroveren dan kunnen ze dat met Engeland erbij. Maar gelukkig hebben we Amerika achter de hand machtigste leger van de wereld, ja Canada is er ook nog maar die zijn lang niet zo grot en machtig
![]()
Maar ze viel niet zacht!quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:50 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Nou, als je niet kunt schaatsen is het wel lastiger, en heb je wel een cursus nodig waarbij je leert hoe je moet remmen, vallen, bochten rijden enzovoort. Ook heb je goede bescherming nodig, een helm is helemaal niet verkeerd en vaak verplicht bij zo'n cursus. Ik herinner me nog hoe mijn helm eruit zacht toen ik op mijn kop was gevallen -> in twee stukken.
[...]
Leuke typefoutquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:08 schreef carpediem23 het volgende:
Vind Bodyshape echt een leuke les, heb in het verleden wel is op fitness gezeten maar niet in groepsverband dus na 2 keer stopte ik al. Voor mij is dat denk ik beter uit te houden. De eerste 30 min waren wel heftig al die pasjes enzo. Zweten niet normaal meer, en de andere 30 min met oefeningen waren ook wel pittig. Heb al zeker 6 jaar niet aan spot gedaan. Ik verwacht niet binnen een maand resultaat, Maar hoop dat het na een tijdje wel zichtbaar is. Val je er ook vanaf?? Gaat dat snel, ik bedoel als je ook op je voeding let. Kun je dan snel resultaat zien?
Doe het dan niet in het Engelsquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:27 schreef jorienvdherik het volgende:
always look on the bride side of live
Is dat de Four Weddings and a Funeral versie?quote:
En hij bij een andere lesquote:Op donderdag 15 maart 2007 23:24 schreef SpecialK het volgende:Voor iemand die zo begaan is met levende wezens heeft toch wel verbaasingwekkend slecht opgelet tijdens biologieles.
Het zit zeker goed dichtgeplakt? Of het heeft een vreemde afmeting zodat het versturen erg duur is?quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:35 schreef Mr_Memory het volgende:
Albayrak komt nu wel in een heel lastig pakket, vraag me af hoe ze hier ongeschonden uit kan komen.![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:47 schreef kareltje_de_grote het volgende:
er is een kans dat je je telefoon terug krijgt, er is ook een kans dat je hem niet terug krijgt.
Er is vaak weinig over te zeggen, bij een faliesement worden eerst de grootste schuldeisers afgelost. Met een beetje geluk wordt de winkel overgenomen of de klanten overgenomen en dan kun je je telefoon met nog wat extra geluk ophalen bij hen.
geluk en succes ermee.
En uit hetzelfde topic:quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:57 schreef Sant het volgende:
Wel kan t zijn dat dit nog ff duurt, omdat waarschijnlijk eerst bepaald moet worden hoe het gaillisement afgerond gaat worden, wie de schuldeisers zijn, etc. etc. etc.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Dan is die pc toch niet van jou, maar van dat bedrijf. En dan valt ie wel onder de boedel. Voor het terugkrijgen van de aanbetaling kan je aanschuiven bij de andere schuldeisers en dan derf je idd vaak het onderspit. Hier gaat het om een telefoon die eigendom is van TS.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:45 schreef Tarara het volgende:
Ik ben zó geïrriteerd, dit moet ik even van me afschrijven:
Ik ging zojuist naar de Albert Heijn, sta ik af te rekenen, zegt het kassameisje opeens tijdens het afrekenen van een huidsverzogingsproduct zomaar: 'Nou, dat kun je wel gebruiken!'![]()
Wat is dat?! Waar slaat dat op? Ik heb geen perfecte huid ofzo, maar mijn gezicht is ook echt geen kratermaan. Waarom zo'n opmerking uit het niets??? Het sloeg echt totaal nergens op![]()
Nou ja, dat wilde ik even kwijt.![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:17 schreef metalheadBOC het volgende:
Er moet gewoon een polecy komen dat alle poezen (de beesten dus) uit de fobo's verwijderd moeten worden!
Oh god, een jeugdtrauma doemt langzaam in mijn hoofd op.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:59 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk de hele post vet kunnen maken, maar deze vond ik wel heel koddig.
Detail: TS is iemand die nog mensen voor dat tv-programma zoektquote:
Dat DGK subforum blijft leuk...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:08 schreef mascotte het volgende:
[..]
Giel is een topeikel.
En wat heeft het er mee te maken dat hij een SP stemmer is, die hebben al heel wat bereikt na de enerlaatste verkiezingen![]()
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 01:36 schreef BasOne het volgende:
BBC Comic Relief, elk jaar opnieuw een grote Telethon geld verzamel actie voor noodleidende landen.
De meest grootste artiesten doen daar hun optreden, komische sketches en interviews.
Waarom 2 woorden gebruiken als je er ook 1 van kunt makenquote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:31 schreef Stefo het volgende:
Omfg ik stapte gisteravond uit in roermond om richting nijmegen te gaan, zogauw ik op het bord zag "Luister naar de mededeling" had ik beter terug in de NS intercity kunnen springen om via Den Bosch te gaan.
Natuurlijk word er niet gecommuniceerd tussen Veolia en de NS dat reizigers beter via Den Bosch kunnen die avond...en de omroep op het perron kwam net nadat de intercity was vertrokken![]()
Nagoed:
1ste trein kwam niet.
2de trein stopte er in Venlo mee
3de trein had 20 minuten vertraging en moest op zowat elke tegentrein wachten![]()
Gevolg: bus van anderhalf uur later in Nijmegen.
En dan zie je vanaf het perron in Venlo van die luitjes kaartjes controleren bij de ingang van het station![]()
Echt jonge als ik daar voorbij was gekomen op dat moment had ik ze zo flink uitgebokt. Klote hommels.
Zo, frustratie weer afgereageerd..waarom hebben ze eigenlijk van die matten onder en langs de rails liggen in nijmegen, venlo en roermond, zeker omdat die dingen olie lekken ofzo![]()
Je levensbehoeften bemachtigen ...quote:Op zaterdag 17 maart 2007 17:33 schreef longinus het volgende:
Intelligente, Tja, daar klopt haar zelfbeeld niet helemaal tenzij je een golddigger intelligent kan noemen omdat ze op een makkelijke manier haar levensbehoeften bemachtigd.
En een maffia liefje is ze niet meer, tenzij je het koninklijk huis als een maffiabene ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |