quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:53 schreef partyyboyy het volgende:
fotoboek staan
Ik ben geen dame en er staan geen poezen in. Dus ik ben toch begonnen! Niet zeiken dusquote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:57 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nee, jij trekt volle zalen
TS begint![]()
Dat ook nog jaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:07 schreef Pinball het volgende:
Ik dacht dat dit topic over die ellendige kniebrieken/bermuda´s zou gaan.
Maar ik sluit me toch aan bij TS.
Maar dit is niet klagen hoor. Dit is vragen waarom de dames het hebben. Dus schopje is niet juist.quote:==> KLB
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:11 schreef buzzer het volgende:
--> KLB
quote:
Junge, k ben toch geen dame.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
![]()
Mensen die over fobo's zeiken zonder dat ze zelf foto's hebben![]()
een polecy?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:17 schreef metalheadBOC het volgende:
Er moet gewoon een polecy komen dat alle poezen (de beesten dus) uit de fobo's verwijderd moeten worden!
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:17 schreef metalheadBOC het volgende:
Er moet gewoon een polecy komen dat alle poezen (de beesten dus) uit de fobo's verwijderd moeten worden!
Pools voor "politie" geloof ik.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een polecy?
en wat is dat dan precies?
Jij hebt helemaal geen foto's dus zeik niet zoquote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:21 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
![]()
Maar dan wel zeiken dat ik geen foto's heb en zelf hebben ze alleen foto's van katten.
Ik ga toch ook geen foto's van bromvliegen en drommedarissen in mijn fotoboek zetten.![]()
Ik denk zoiets als een pollicy, maar dan anders.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:19 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
een polecy?
en wat is dat dan precies?
Foto's van poezen staat gelijk aan niks!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:22 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen foto's dus zeik niet zo![]()
Zelfs anonieme_fokker is nog beter dan jou![]()
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 10:58 schreef skippy22 het volgende:
Ik wil ook een poesje Wel een zonder 4 poten en een staart![]()
enorm vage film vond ik datquote:
En wat is nou weer een pollicy?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:22 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Ik denk zoiets als een pollicy, maar dan anders.
Het fotoboek heeft uberhaupt geen nut. Sommige dingen zijn gewoon leuk.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:53 schreef Ladidadida het volgende:
Wat is uberhaupt het nut van een plaatje van iets/iemand anders in je fotoboek?
Maar wel enorm cool!!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:00 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
enorm vage film vond ik datdie uit je ava
![]()
Nope, die vieze kruissnuffelaars mag je houden.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:15 schreef Originele_Naam het volgende:
geef mij maar een hond
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:13 schreef kebabkever het volgende:
citaat:" omdat vrouwen hebben euhhhh vrouwen meer behoefte hebben aan emotioneel contact, ennn aan deze gevoelens kunnen katten voldoen. Aldus de dame naast me:')
*Kuch*
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:43 schreef dvunz het volgende:
doe mij maar kale poes
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:55 schreef -Sandstorm- het volgende:
Poezen zijn alleen lekker in de bami
Ja.quote:
quote:
Katten zijn 'ten opzichte van'quote:Op vrijdag 16 maart 2007 11:13 schreef Bafnek het volgende:
Katten zijn tov.
aaah, vet schattig!!!quote:
Poezen zijn voor eenzame mensen. Ik denk dat deze vrouwen gewoon wat liefde en/of een man tekort komen.quote:
Maar no worries, er staat ook nog een foto van mijn tieten in.quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:42 schreef Aventura het volgende:
[afbeelding]
Je bedoelt foto's zoals dezeWat is daar erg aan
![]()
i seequote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar no worries, er staat ook nog een foto van mijn tieten in.
I has a flavourquote:
quote:Op donderdag 22 maart 2007 01:29 schreef NiTiN het volgende:
[..]
I has a flavour
das de tekst waarmee ik hem ken
en toffer vindt btw
quote:Op woensdag 21 maart 2007 21:43 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar no worries, er staat ook nog een foto van mijn tieten in.
Idd...volkomen belachelijkquote:Op woensdag 21 maart 2007 21:32 schreef fvivif het volgende:
JA wie heeft er nou katten in zijn of haar fobo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |