oh een huiSverzorgingsproduct... ik las huidquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
was het ajax?
of gewoon een schuurmiddel?
of had je een zak soda? fles bleek?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Heb je d'r op d'r smoel geboekt?
misschien willen ze je neuken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
Ik heb daar ook last van. Als ik condooms koop, kijken ze me altijd veel betekenend aan, ik voel me daar erg ongemakkelijk bij.
*hihihi*quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
oh een huiSverzorgingsproduct... ik las huid
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
oh een huiSverzorgingsproduct... ik las huid
"Veel playzier ermee"quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
Ik heb daar ook last van. Als ik condooms koop, kijken ze me altijd veel betekenend aan, ik voel me daar erg ongemakkelijk bij.
Je begrijpt me niet: er is echt niets mis met mijn huid (echt!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef vosss het volgende:
Whahahaha, als zelfs het kassameisje het al tegen je zegt, dat zegt toch wel genoeg of niet?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
misschien willen ze je neuken?
Dat dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef Rossoneri het volgende:
Scheld haar uit voor Slet, en neuk dr op de kassa. dat zal dr leren
jij koopt gewoon voetbalplaatjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
Die krijg je er gratis bij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij koopt gewoon voetbalplaatjes![]()
we hebben geen foto'squote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef Tarara het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet: er is echt niets mis met mijn huid (echt!) maar dat was duidelijk gewoon een opmerking om te treiteren.
Die trut doet wel vaker heel chagrijnig, maar dit is de eerste keer dat ze echt zó lomp was. Ik was er gewoon perplex van!
jij koopt condooms bij de plusquote:
hoi postmortumquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij koopt gewoon voetbalplaatjes![]()
hoi viking84quote:
Nee, een huisverzogingsproduct.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
oh een huiSverzorgingsproduct...
welcome to fokquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef Tarara het volgende:
Grappig om te zien dat zoveel mensen de lompheid van dat kassakutkind wel kunnen waarderen. Echt typisch voor onze maatschappij wel![]()
welcome to the real worldquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef Tarara het volgende:
Grappig om te zien dat zoveel mensen de lompheid van dat kassakutkind wel kunnen waarderen. Echt typisch voor onze maatschappij wel![]()
En dan komen al haar vmo-matties haar helpen en word je de winkel uitgettimmerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Rechterbal het volgende:
Wat een kuthoer.![]()
Ik zou waarschijnlijk heel hard gaan schreeuwen: 'Wat zeg je! WAT ZEG JE? WAT ZEG JEEE!!!'
Totdat ze heel rustig sorry zegt en ik mezelf voor schut heb gezet![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |