oh een huiSverzorgingsproduct... ik las huidquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
was het ajax?
of gewoon een schuurmiddel?
of had je een zak soda? fles bleek?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Heb je d'r op d'r smoel geboekt?
misschien willen ze je neuken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
Ik heb daar ook last van. Als ik condooms koop, kijken ze me altijd veel betekenend aan, ik voel me daar erg ongemakkelijk bij.
*hihihi*quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
oh een huiSverzorgingsproduct... ik las huid
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
oh een huiSverzorgingsproduct... ik las huid
"Veel playzier ermee"quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
Ik heb daar ook last van. Als ik condooms koop, kijken ze me altijd veel betekenend aan, ik voel me daar erg ongemakkelijk bij.
Je begrijpt me niet: er is echt niets mis met mijn huid (echt!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef vosss het volgende:
Whahahaha, als zelfs het kassameisje het al tegen je zegt, dat zegt toch wel genoeg of niet?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
misschien willen ze je neuken?
Dat dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef Rossoneri het volgende:
Scheld haar uit voor Slet, en neuk dr op de kassa. dat zal dr leren
jij koopt gewoon voetbalplaatjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
Die krijg je er gratis bij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij koopt gewoon voetbalplaatjes![]()
we hebben geen foto'squote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef Tarara het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet: er is echt niets mis met mijn huid (echt!) maar dat was duidelijk gewoon een opmerking om te treiteren.
Die trut doet wel vaker heel chagrijnig, maar dit is de eerste keer dat ze echt zó lomp was. Ik was er gewoon perplex van!
jij koopt condooms bij de plusquote:
hoi postmortumquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij koopt gewoon voetbalplaatjes![]()
hoi viking84quote:
Nee, een huisverzogingsproduct.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
oh een huiSverzorgingsproduct...
welcome to fokquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef Tarara het volgende:
Grappig om te zien dat zoveel mensen de lompheid van dat kassakutkind wel kunnen waarderen. Echt typisch voor onze maatschappij wel![]()
welcome to the real worldquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef Tarara het volgende:
Grappig om te zien dat zoveel mensen de lompheid van dat kassakutkind wel kunnen waarderen. Echt typisch voor onze maatschappij wel![]()
En dan komen al haar vmo-matties haar helpen en word je de winkel uitgettimmerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Rechterbal het volgende:
Wat een kuthoer.![]()
Ik zou waarschijnlijk heel hard gaan schreeuwen: 'Wat zeg je! WAT ZEG JE? WAT ZEG JEEE!!!'
Totdat ze heel rustig sorry zegt en ik mezelf voor schut heb gezet![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Tarara het volgende:
Ja, naderhand bedacht ik natuurlijk allemaal slimme dingen die ik had kunnen terugzeggen, maar op dat moment kwam ik niet veel verder dan 'nou ja zeg!' en dan weglopen.
heb je d;r nog wel even geswaffeld?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Tarara het volgende:
Ja, naderhand bedacht ik natuurlijk allemaal slimme dingen die ik had kunnen terugzeggen, maar op dat moment kwam ik niet veel verder dan 'nou ja zeg!' en dan weglopen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:52 schreef Stofje het volgende:
Oh, je bent vrouw?Wat een kutopmerking van die hoer daar! Ik weet zeker dat je gewoon een strak gezichtje hebt, met dito tieten!
omg hebben ze daar supermarkten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:09 schreef Tarara het volgende:
Het was in Enschede.
maikuul komt toch uit eindhoven?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
![]()
Bij welke keten was het?
bij de lolller1000?
Nee want stel je voor dan zoeken ze je op ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef Tarara het volgende:
Ja hee, ik ga een beetje hier vertellen wat mijn vaste Albert Heijn is. Tsss.
Alsof dat boeiend isquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef Tarara het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef Mastertje het volgende:
haha flikker dan ook maar mooi op als iemand dat opmerkt, flikker ik m'n boodschappen mooi over de vloer en loop ik weg zonder te betalen
om fotto's te maken en op Fok! te postenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee want stel je voor dan zoeken ze je op ?![]()
Zou ik ook niet doen.. Straks staat er iemand die aan iedereen met een kraterkop daar gaat vragen of hij toevallig "Tarara" is op het interwebz.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef Tarara het volgende:
Ohnee, helpquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
En dan komen al haar vmo-matties haar helpen en word je de winkel uitgettimmerd![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:16 schreef Jajong het volgende:
Zou ik ook niet doen.. Straks staat er iemand die aan iedereen met een kraterkop daar gaat vragen of hij toevallig "Tarara" is op het interwebz.
STEL
JE
VOOR.
doe eens een leuke foto van jezelf posten. mag iets met tepels erin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef Tarara het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:20 schreef thepunisher3 het volgende:
hee ts.... volgens mij begrijp jij je eigen probleem niet. je moet ff je op nalezen!
of je moet zo'n smerig kuthuis hebben, dat het van je gezicht is af te lezen![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Straks staat er iemand die aan iedereen met een kraterkop daar gaat vragen of hij toevallig "Tarara" is op het interwebz.
huidsverzorging...quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:08 schreef Tarara het volgende:
Ja, ik bedoelde dus een huiDsverzorgingsproduct, duh![]()
Maar nee, ik ga geen foto's plaatsen. Your loss, want ik heb ooit nog eens een lokale missverkiezing gewonnen, dus zo erg is het echt niet met mij gesteld.![]()
Laat me raden, Miss Craterface?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:08 schreef Tarara het volgende:
Ja, ik bedoelde dus een huiDsverzorgingsproduct, duh![]()
Maar nee, ik ga geen foto's plaatsen. Your loss, want ik heb ooit nog eens een lokale missverkiezing gewonnen, dus zo erg is het echt niet met mij gesteld.![]()
Ongeacht hoe je er uit ziet, ben je overduidelijk diep onzeker en dus niet mooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:08 schreef Tarara het volgende:
Your loss, want ik heb ooit nog eens een lokale missverkiezing gewonnen, dus zo erg is het echt niet met mij gesteld.![]()
Hoezo onzeker? Omdat ik klaag over iemand anders' onbeleefdheid? Het ís toch vreemd en vrij asociaal dat een KASSAMEISJE zoiets zegt?! Het enige waarover ik daardoor onzeker ben, is de klantvriendelijkheid van de Albert Heijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ongeacht hoe je er uit ziet, ben je overduidelijk diep onzeker en dus niet mooi.
Nee omdat je anoniem gaat zitten opscheppen dat het heel jammer is voor ons dat je geen foto laat zien want je bent ooit verkozen tot Miss Bentelo 1993 ofzo dus oh hoe afschuwelijk voor ons dat we ons niet mogen vergapen aan je verblindende schoonheid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:18 schreef Tarara het volgende:
Hoezo onzeker? Omdat ik klaag over iemand anders' onbeleefdheid?
Tja, het was wel een mooi meisje om te zien. Daar ben ik heel eerlijk in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het ook wel erg triest zeg... en je hebt dus niets terug gezegd?
Zag ze er zelf zo perfect uit dan?
Trouwens, die meisjes bij de AH doen Havo he... Zegt weer wat over de jeugd van tegenwoordigquote:
dat ze hun diploma's vervalsen om bliepmiep te mogen worden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:22 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Trouwens, die meisjes bij de AH doen Havo he... Zegt weer wat over de jeugd van tegenwoordig
Dat zei ik alleen om mensen aan het denken te zetten. Ik héb namelijk helemaal nog nooit een missverkiezing gewonnen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee omdat je anoniem gaat zitten opscheppen dat het heel jammer is voor ons dat je geen foto laat zien want je bent ooit verkozen tot Miss Bentelo 1993 ofzo dus oh hoe afschuwelijk voor ons dat we ons niet mogen vergapen aan je verblindende schoonheid.
Wat een ongelofelijke verrassing zeg, had je ons even goed tuk!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:23 schreef Tarara het volgende:
Ik héb namelijk helemaal nog nooit een missverkiezing gewonnen!![]()
waar gaat het heen met dit land??quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef Tarara het volgende:
quote:
Zeg, meneer Sarcasme, ik wilde alleen aangeven dat het nergens op slaat om iemand craterface enzo te noemen als je die persoon nog nooit hebt gezien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke verrassing zeg, had je ons even goed tuk!!![]()
MEVROUW Sarcasme voor jou, maanlandschapquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:26 schreef Tarara het volgende:
Zeg, meneer Sarcasme, ik wilde alleen aangeven dat het nergens op slaat om iemand craterface enzo te noemen als je die persoon nog nooit hebt gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |