oh een huiSverzorgingsproduct... ik las huidquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef MissyMirjaM het volgende:
was het ajax?
of gewoon een schuurmiddel?
of had je een zak soda? fles bleek?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef Quickie_Butt het volgende:
Heb je d'r op d'r smoel geboekt?
misschien willen ze je neuken?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
Ik heb daar ook last van. Als ik condooms koop, kijken ze me altijd veel betekenend aan, ik voel me daar erg ongemakkelijk bij.
*hihihi*quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
oh een huiSverzorgingsproduct... ik las huid
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
oh een huiSverzorgingsproduct... ik las huid
"Veel playzier ermee"quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
Ik heb daar ook last van. Als ik condooms koop, kijken ze me altijd veel betekenend aan, ik voel me daar erg ongemakkelijk bij.
Je begrijpt me niet: er is echt niets mis met mijn huid (echt!quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef vosss het volgende:
Whahahaha, als zelfs het kassameisje het al tegen je zegt, dat zegt toch wel genoeg of niet?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
misschien willen ze je neuken?
Dat dusquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:46 schreef Rossoneri het volgende:
Scheld haar uit voor Slet, en neuk dr op de kassa. dat zal dr leren
jij koopt gewoon voetbalplaatjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
Die krijg je er gratis bij.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij koopt gewoon voetbalplaatjes![]()
we hebben geen foto'squote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef Tarara het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet: er is echt niets mis met mijn huid (echt!) maar dat was duidelijk gewoon een opmerking om te treiteren.
Die trut doet wel vaker heel chagrijnig, maar dit is de eerste keer dat ze echt zó lomp was. Ik was er gewoon perplex van!
jij koopt condooms bij de plusquote:
hoi postmortumquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef postmortum het volgende:
[..]
jij koopt gewoon voetbalplaatjes![]()
hoi viking84quote:
Nee, een huisverzogingsproduct.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Quickie_Butt het volgende:
oh een huiSverzorgingsproduct...
welcome to fokquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef Tarara het volgende:
Grappig om te zien dat zoveel mensen de lompheid van dat kassakutkind wel kunnen waarderen. Echt typisch voor onze maatschappij wel![]()
welcome to the real worldquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef Tarara het volgende:
Grappig om te zien dat zoveel mensen de lompheid van dat kassakutkind wel kunnen waarderen. Echt typisch voor onze maatschappij wel![]()
En dan komen al haar vmo-matties haar helpen en word je de winkel uitgettimmerdquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:03 schreef Rechterbal het volgende:
Wat een kuthoer.![]()
Ik zou waarschijnlijk heel hard gaan schreeuwen: 'Wat zeg je! WAT ZEG JE? WAT ZEG JEEE!!!'
Totdat ze heel rustig sorry zegt en ik mezelf voor schut heb gezet![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Tarara het volgende:
Ja, naderhand bedacht ik natuurlijk allemaal slimme dingen die ik had kunnen terugzeggen, maar op dat moment kwam ik niet veel verder dan 'nou ja zeg!' en dan weglopen.
heb je d;r nog wel even geswaffeld?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Tarara het volgende:
Ja, naderhand bedacht ik natuurlijk allemaal slimme dingen die ik had kunnen terugzeggen, maar op dat moment kwam ik niet veel verder dan 'nou ja zeg!' en dan weglopen.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:52 schreef Stofje het volgende:
Oh, je bent vrouw?Wat een kutopmerking van die hoer daar! Ik weet zeker dat je gewoon een strak gezichtje hebt, met dito tieten!
omg hebben ze daar supermarkten?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:09 schreef Tarara het volgende:
Het was in Enschede.
maikuul komt toch uit eindhoven?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:08 schreef postmortum het volgende:
[..]
![]()
Bij welke keten was het?
bij de lolller1000?
Nee want stel je voor dan zoeken ze je op ?quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef Tarara het volgende:
Ja hee, ik ga een beetje hier vertellen wat mijn vaste Albert Heijn is. Tsss.
Alsof dat boeiend isquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef Tarara het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:48 schreef Mastertje het volgende:
haha flikker dan ook maar mooi op als iemand dat opmerkt, flikker ik m'n boodschappen mooi over de vloer en loop ik weg zonder te betalen
om fotto's te maken en op Fok! te postenquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:14 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee want stel je voor dan zoeken ze je op ?![]()
Zou ik ook niet doen.. Straks staat er iemand die aan iedereen met een kraterkop daar gaat vragen of hij toevallig "Tarara" is op het interwebz.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef Tarara het volgende:
Ohnee, helpquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:05 schreef postmortum het volgende:
[..]
En dan komen al haar vmo-matties haar helpen en word je de winkel uitgettimmerd![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:16 schreef Jajong het volgende:
Zou ik ook niet doen.. Straks staat er iemand die aan iedereen met een kraterkop daar gaat vragen of hij toevallig "Tarara" is op het interwebz.
STEL
JE
VOOR.
doe eens een leuke foto van jezelf posten. mag iets met tepels erin.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:13 schreef Tarara het volgende:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:20 schreef thepunisher3 het volgende:
hee ts.... volgens mij begrijp jij je eigen probleem niet. je moet ff je op nalezen!
of je moet zo'n smerig kuthuis hebben, dat het van je gezicht is af te lezen![]()
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:16 schreef Jajong het volgende:
[..]
Straks staat er iemand die aan iedereen met een kraterkop daar gaat vragen of hij toevallig "Tarara" is op het interwebz.
huidsverzorging...quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:08 schreef Tarara het volgende:
Ja, ik bedoelde dus een huiDsverzorgingsproduct, duh![]()
Maar nee, ik ga geen foto's plaatsen. Your loss, want ik heb ooit nog eens een lokale missverkiezing gewonnen, dus zo erg is het echt niet met mij gesteld.![]()
Laat me raden, Miss Craterface?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:08 schreef Tarara het volgende:
Ja, ik bedoelde dus een huiDsverzorgingsproduct, duh![]()
Maar nee, ik ga geen foto's plaatsen. Your loss, want ik heb ooit nog eens een lokale missverkiezing gewonnen, dus zo erg is het echt niet met mij gesteld.![]()
Ongeacht hoe je er uit ziet, ben je overduidelijk diep onzeker en dus niet mooi.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:08 schreef Tarara het volgende:
Your loss, want ik heb ooit nog eens een lokale missverkiezing gewonnen, dus zo erg is het echt niet met mij gesteld.![]()
Hoezo onzeker? Omdat ik klaag over iemand anders' onbeleefdheid? Het ís toch vreemd en vrij asociaal dat een KASSAMEISJE zoiets zegt?! Het enige waarover ik daardoor onzeker ben, is de klantvriendelijkheid van de Albert Heijn.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:14 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Ongeacht hoe je er uit ziet, ben je overduidelijk diep onzeker en dus niet mooi.
Nee omdat je anoniem gaat zitten opscheppen dat het heel jammer is voor ons dat je geen foto laat zien want je bent ooit verkozen tot Miss Bentelo 1993 ofzo dus oh hoe afschuwelijk voor ons dat we ons niet mogen vergapen aan je verblindende schoonheid.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:18 schreef Tarara het volgende:
Hoezo onzeker? Omdat ik klaag over iemand anders' onbeleefdheid?
Tja, het was wel een mooi meisje om te zien. Daar ben ik heel eerlijk in.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:20 schreef Tamaartje het volgende:
Vind het ook wel erg triest zeg... en je hebt dus niets terug gezegd?
Zag ze er zelf zo perfect uit dan?
Trouwens, die meisjes bij de AH doen Havo he... Zegt weer wat over de jeugd van tegenwoordigquote:
dat ze hun diploma's vervalsen om bliepmiep te mogen worden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:22 schreef Lipton-Anubis het volgende:
[..]
Trouwens, die meisjes bij de AH doen Havo he... Zegt weer wat over de jeugd van tegenwoordig
Dat zei ik alleen om mensen aan het denken te zetten. Ik héb namelijk helemaal nog nooit een missverkiezing gewonnen!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:21 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Nee omdat je anoniem gaat zitten opscheppen dat het heel jammer is voor ons dat je geen foto laat zien want je bent ooit verkozen tot Miss Bentelo 1993 ofzo dus oh hoe afschuwelijk voor ons dat we ons niet mogen vergapen aan je verblindende schoonheid.
Wat een ongelofelijke verrassing zeg, had je ons even goed tuk!!quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:23 schreef Tarara het volgende:
Ik héb namelijk helemaal nog nooit een missverkiezing gewonnen!![]()
waar gaat het heen met dit land??quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:59 schreef Tarara het volgende:
quote:
Zeg, meneer Sarcasme, ik wilde alleen aangeven dat het nergens op slaat om iemand craterface enzo te noemen als je die persoon nog nooit hebt gezien.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:24 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke verrassing zeg, had je ons even goed tuk!!![]()
MEVROUW Sarcasme voor jou, maanlandschapquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:26 schreef Tarara het volgende:
Zeg, meneer Sarcasme, ik wilde alleen aangeven dat het nergens op slaat om iemand craterface enzo te noemen als je die persoon nog nooit hebt gezien.
quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:28 schreef Dipkip het volgende:
[..]
MEVROUW Sarcasme voor jou, maanlandschap![]()
Enschede is nét geen Duitsland. Duitsers komen er alleen maar om wiet te halen, niet om te werken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 18:48 schreef Lipton-Anubis het volgende:
In Enschede dus wel volgens TS.
Was dat kassameisje Duits ?
quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:45 schreef Tarara het volgende:
Ik ben Mijn huid is zó geïrriteerd, dit moet ik even van me afschrijven:
Ik ging zojuist naar de Albert Heijn, sta ik af te rekenen, zegt het kassameisje opeens tijdens het afrekenen van een huidsverzogingsproduct zomaar: 'Nou, dat kun je wel gebruiken!'![]()
Wat is dat?! Waar slaat dat op? Ik heb geen perfecte huid ofzo, maar mijn gezicht is ook echt geen kratermaan. Waarom zo'n opmerking uit het niets??? Het sloeg echt totaal nergens op![]()
Nou ja, dat wilde ik even kwijt.![]()
Wel lelijke.quote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef Samson het volgende:
Ik vind de meeste kassameisjes altijd welBijna nog nooit een onaardige tegengekomen
![]()
en knappequote:
hoe wil een vrouw dat doenquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:45 schreef Asics het volgende:
je had haar nat moeten plassen, dat vond ze geil,
snap je zulke signalen niet, ik moet ook alles uitleggen hier.
Gewoon boven gaan staan en hurken.quote:
Zo'n plastuit kunnen ze dan ook weer opvouwen, in hun tasje stoppen en voor de volgende keer gebruiken toch?quote:
BELACHELIJK, ik zou haar helemaal uitschelden. Maar owja je moet met mij naar de Albert Hein gaan dan zegt ze niks en gaan we haar dissenquote:Op donderdag 15 maart 2007 18:21 schreef Tarara het volgende:
[..]
Tja, het was wel een mooi meisje om te zien. Daar ben ik heel eerlijk in.
Of ze mooier was dan ik, dat kan ik zelf niet beoordelen.![]()
Maar nee, ik heb niets teruggezegd.
zwakquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Tarara het volgende:
Zit niet zo ongelooflijk te emmeren en ga naar de manager. Ga daar gigantisch op je strepen staan en zorg dat ze een flinke (spreekwoordelijke, dus geen echte) douw krijgt.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef Tarara het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet: er is echt niets mis met mijn huid (echt!) maar dat was duidelijk gewoon een opmerking om te treiteren.
Die trut doet wel vaker heel chagrijnig, maar dit is de eerste keer dat ze echt zó lomp was. Ik was er gewoon perplex van!
30 dingen uit de winkel pakken, nieuwe barcodes er aan zodat ze alles moet om roepen en dan op het eind zeggen dat je geen geld hebtquote:Op vrijdag 16 maart 2007 04:05 schreef blonchi het volgende:
[..]
Zit niet zo ongelooflijk te emmeren en ga naar de manager. Ga daar gigantisch op je strepen staan en zorg dat ze een flinke (spreekwoordelijke, dus geen echte) douw krijgt.
En daarna haar bewust opzoeken en zelf treiteren.
Fokkers wees eens creatief en help deze arme stakkert.
Hoe kun je een kutwijf van een kassajuf terugpakken??
Steun TARARA!!! (of moet ik een nieuwe topic openen?
en wat nou als je wilt betalen met je pinpasquote:Op donderdag 15 maart 2007 22:40 schreef Maikuuul het volgende:
Of weetje wat ook kk vet zou zijn.
Kankerhard dat geld tegen haar aangooien
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 06:51 schreef Pakspul het volgende:
[..]
30 dingen uit de winkel pakken, nieuwe barcodes er aan zodat ze alles moet om roepen en dan op het eind zeggen dat je geen geld hebt
Is het fijn daar op die wal, stuurman?quote:
quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:44 schreef Dipkip het volgende:
En dan ook nog met een Twents accent he. Binnie taaaaaaaah-raaaaaaaaaaah-raaaaaaaaaaaaaaaaaah?![]()
Ik schreeuw nietquote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:15 schreef Tarara het volgende:
[..]
Is het fijn daar op die wal, stuurman?
Het is mijn ervaring dat de mensen, die het hardste schreeuwen hoe ze in dit soort situaties heel stoer en gevat zouden reageren, meestal weinig voorstellen als puntje bij paaltje komt.
is het nog niet moeilijk... je hebt haar wel vaker, nou loop terug en scheld haar de huid dan alsnog volquote:Op donderdag 15 maart 2007 17:06 schreef Tarara het volgende:
Hier ook niet Kassa meisjes zijnquote:Op donderdag 15 maart 2007 21:29 schreef Samson het volgende:
Ik vind de meeste kassameisjes altijd welBijna nog nooit een onaardige tegengekomen
![]()
Zou een leuk idee zijn ware het niet dat de barcodes vandaag de dag gewoon op de (meeste) productverpakkingen geprint staanquote:
in haar gezicht laten kwaken door de manager?quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:45 schreef Tarara het volgende:
Ik ben zó geïrriteerd, dit moet ik even van me afschrijven:
Ik ging zojuist naar de Albert Heijn, sta ik af te rekenen, zegt het kassameisje opeens tijdens het afrekenen van een huidsverzogingsproduct zomaar: 'Nou, dat kun je wel gebruiken!'![]()
Wat is dat?! Waar slaat dat op? Ik heb geen perfecte huid ofzo, maar mijn gezicht is ook echt geen kratermaan. Waarom zo'n opmerking uit het niets??? Het sloeg echt totaal nergens op![]()
TS voelt zich ook goed genaaid andersquote:Op donderdag 15 maart 2007 16:47 schreef Stofje het volgende:
ik zou eerder zeggen laf, als je d'r niet ter plekke een veeg uit de pan geeft ipv hier te komen uithuilen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:51 schreef Tarara het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 17 maart 2007 18:49 schreef Dirktator het volgende:
Kras Krab Krater-topique = MaddoXx-topique!
![]()
![]()
thinner met bleek of loog is interessanter.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:06 schreef Quara het volgende:
Maar wordt er nog gebatst of niet?
Gewoon een fles ranja over haar heen gooien.
Wees blij dat iemand bevestigt dat je een goede aankoop hebt gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 16:45 schreef Tarara het volgende:
Ik ben zó geïrriteerd, dit moet ik even van me afschrijven:
Zo hee, ben jij even een stoere vent!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:59 schreef Nawien het volgende:
[..]
Wees blij dat iemand bevestigt dat je een goede aankoop hebt gedaan.
Als ik xxl condooms haal zeggen ze ook altijd: Zo hey, jouw vrouwtje gilt vanaaf de ruiten eruit van genot
Achja verschil moet er wezen madamequote:Op vrijdag 23 maart 2007 16:18 schreef Tarara het volgende:
[..]
Zo hee, ben jij even een stoere vent!![]()
Is dat meisje net zo'n stuk als jij? Figuresquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tarara het volgende:
Vandaag hoorde ik van een meisje dat bij mij in de buurt woont dat zij door hetzelfde kassameisje ook wel eens zo lomp is behandeld!
Ze doet het dus heel vaak!![]()
We hebben nu overwogen om...
A-een klacht in te gaan dienen
of
B-haar een ouderwets goede bitchenstreek te leveren
Nog even dit topic doorlezen om wat inspiratie op te doen.![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tarara het volgende:
Vandaag hoorde ik van een meisje dat bij mij in de buurt woont dat zij door hetzelfde kassameisje ook wel eens zo lomp is behandeld!
of
gewoon hele kar met boodshappen inladen haar laten scannen en dan zeggen dat je geen geld hebtquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tarara het volgende:
of
dan sta je alleen zelf voor lulquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef postmortum het volgende:
[..]
gewoon hele kar met boodshappen inladen haar laten scannen en dan zeggen dat je geen geld hebt![]()
Nop. Je bent net zoals de rest... -> Saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai..quote:
Ja maar daar kan TS erge straf voor krijgen. Thinner is giftig.quote:Op zondag 18 maart 2007 13:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
thinner met bleek of loog is interessanter.
neuk d'r dan gewoonquote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tarara het volgende:
of
Waarom kun je er niet 'n klein beetje om lachen?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 15:50 schreef Tarara het volgende:
of
ze beledigt haar vrouwelijkheid! dat accepteer je toch niet?!quote:Op zaterdag 24 maart 2007 01:12 schreef Taurus het volgende:
[..]
Waarom kun je er niet 'n klein beetje om lachen?Ik zou eerder met m'n bek vol tanden staan dan me echt beledigd voelen.
Volgens mij is er een maximum in het betalen met 5 cent.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:17 schreef Crazykill het volgende:
Volgende keer iets van 10 euro ofzo met allemaal 5 centen betalen, zal der leren.
100x5 cent = 5 euroquote:Op zaterdag 24 maart 2007 12:11 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Volgens mij is er een maximum in het betalen met 5 cent.
Volgens mij mag je maar 100 x 5 cent = 5 euro maximaal betalen. De rest moet met andere munten/briefjes.
Desondanks leuk om te proberen.
Tja, het is eigenlijk best wel kleinzielig om een wraakactie uit te gaan voeren he?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:52 schreef roze-meisje het volgende:
[..]!!
maak je toch niet zo druk, ze zal wel een ontzettend triest leven hebben en haar hoogtepunt van de dag is beledigende opmerkingen tegen klanten maken, laat haar toch
Haha lollig.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:38 schreef Samson het volgende:
[..]
Is dat meisje net zo'n stuk als jij? Figures![]()
Is het nog zo'n pubertrutje?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:07 schreef Tarara het volgende:
[..]
Haha lollig.
Het is een heel slank meisje. Ze kocht een pizza en kreeg de opmerking "Oe, een vette pizza. Daar hou je wel van zeker?"
Nu vráág ik je!![]()
Iets van 17 jaar oud.quote:
Ja, daar zal ze t benauwd van krijgen hoorquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:17 schreef mic_forever het volgende:
maar je hebt nog steeds geen wraak genomen?
hoe lastig is het op een volle kar te laten afrekenen en dan te zeggen ..sorry ben me geld vergeten ben zo terug en wegtelopen en niet meer terug te komen
Jouw icoon is freakyquote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik kom je helpen!
We gaan eerst een klachtenbrief invullen en inleveren. Ik ook. (Allebei een)
Dan gaan we 2x eieren en een 2x een pak melk halen. Als we dan zo bij haar aan de kassa komen
en we zijn aan de beurt, dan maken we dat pak melk open, flatsen het over haar heen, zoveel mogelijk anders is het zonde.
En die eieren breken we dan ook en gooien die dooiers zo in dr face.
Betalen hoeven we niet. Eenmaal buiten moeten we wel een beetje kunnen rennen.
Kan je een beetje rennen?
Dan kan je net zo goed op haar hoofd pissen, minder moeite.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 14:41 schreef Lipton-Anubis het volgende:
Ik kom je helpen!
We gaan eerst een klachtenbrief invullen en inleveren. Ik ook. (Allebei een)
Dan gaan we 2x eieren en een 2x een pak melk halen. Als we dan zo bij haar aan de kassa komen
en we zijn aan de beurt, dan maken we dat pak melk open, flatsen het over haar heen, zoveel mogelijk anders is het zonde.
En die eieren breken we dan ook en gooien die dooiers zo in dr face.
Betalen hoeven we niet. Eenmaal buiten moeten we wel een beetje kunnen rennen.
Kan je een beetje rennen?
mister Bricantequote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:53 schreef carlito1 het volgende:
Sjonge jonge TS heb je geen kloot terug gezegt... somigge mensen laten ook zo over zich heel lopen he!!!
Wat een snol zeg. Volgende keer scheld je haar de huid vol todat er een manager komt..!
gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |