abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47292495
Hé jullie posts klinken zo gek nog niet.
Ik moet er maar eens wat meer op hameren dat er geen koekjes in huis moeten komen, dat is ook beter voor het buikje van mn vriend en ook voor mijn ouders. Ik ga het net zovaak zeggen totdat het er eindelijk inzit. Heeft mijn moeder ook bij mij gedaan; ze zei 100000x dat ik te dik was, totdat ik het zelf ook geloofde. Ze had daarin wel gelijk trouwens.... Maar ik wilde het niet zien. Nu wel!
pi_47292756
ik ben al jaren bezig om ervoor te zorgen dat mijn vader gezonder gaat eten... maar zolang hij het niet inziet of wil, zal het ook niet gebeuren.. maar als hij hier komt eten, is het iig wel gezond
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:26:32 #53
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_47293076
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef Viking84 het volgende:
,

sorry hoor, beschuit, maar ik vind het een beetje irritant als hier mensen komen die dan 1 keer even vertellen hoe we moeten afvallen (alsof wij dat niet weten) en zich dan niet meer laten zien.
Just trying to help
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
pi_47293198
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:26 schreef beschuit het volgende:

[..]

Just trying to help
Bedankt voor het proberen, maar de mensen hier zijn zo intensief met afvallen bezig dat ik niet denk dat jij nog iets kunt vertellen wat hier nog niet ter sprake is gekomen.
Iedereen weet: afvallen is minder binnenkrijgen dan je verbruikt. Dan kun je dus twee dingen doen: minder binnenkrijgen en meer verbruiken, op een gezonde manier. Dat doen wij dus ook. Voor de rest gebruiken we dit topic vooral om ervaringen uit te wisselen en elkaar morele steun te geven.
Are you pondering what I'm pondering?
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:31:21 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47293212
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:26 schreef beschuit het volgende:

[..]

Just trying to help
je bedoelt het vast ook goed, maar we zitten in deeltje 57 inmiddels, dus we weten het inmiddels echt wel of juist niet, zou je kunnen zeggen, aangezien we zoveel deeltjes nodig hebben . Dit topic is echter ook bedoeld om elkaar op te peppen en ervaringen uit te wisselen
Niet meer actief op Fok!
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:32:00 #56
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_47293231
i stand corrected Probeerde echt niet betweterig over te komen ofzo.
Heel veel succes allemaal!
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:37:48 #57
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47293387
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:32 schreef beschuit het volgende:
i stand corrected Probeerde echt niet betweterig over te komen ofzo.
Heel veel succes allemaal!
dank je .
Niet meer actief op Fok!
pi_47293625
Ik was gisteren trouwens bijles aan het geven, en toen werd er een zak stroopkoeken voor mijn neus gezet. Even dacht ik nog "zal ik er eentje nemen?" maar toen ik op het zakje zag dat er 184kcal in één koek zitten, hoefde ik meteen niet meer. Zo wordt het best makkelijk om ongezonde dingen te laten staan.

Toen ik nog punten telde at ik liever minder van iets ongezonds dan veel van iets gezonds, maar daar ben ik toch van teruggekomen. Het is veel makkelijker vol te houden als je gewoon op regelmatige tijden gezonde dingen eet. Geen extreem magere dingen, maar normaal eten waar niet al te veel calorieën in zitten én die je suikerspiegel niet al te erg laten schommelen, zodat je niet alleen maar meer honger krijgt. Mijn moeder heeft een tijdje alle suiker weg moeten laten uit wat ze at, en die is ontzettend afgevallen terwijl ze daarvoor ook al heel gezond at maar gewoon vanwege haar leeftijd niks meer kwijt kon raken. Je suikerspiegel reguleert mede je eetmotivatie, dus volgens mij is het best wel belangrijk om die stabiel te houden.
Daar zijn zelfs diëten op gebaseerd. Ik ben een beetje allergisch voor al die diëten die beweren dat ze dé magische formule gevonden hebben, maar het kan natuurlijk geen kwaad om hun goede inzichten te 'lenen'.

Wat een inzichten opeens...
pi_47293719
Ik heb trouwens weer eens Danoontjes (de nepversie van AH) in de vriezer gezet. Jeugdsentiment.
In zo'n groot toetje zitten 100kcal, voor een ijsje is dat nog best te doen.
  donderdag 15 maart 2007 @ 10:58:56 #60
57434 Marloes
Digital Love
pi_47293995
Ik keek gister toevallig ''Je echte leeftijd'' en daarin ging Sonja Bakker een soort taart maken.. Perziktaart.. het zag er wel lekker uit en er zaten ''maar'' 160 kcal. in per punt
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_47295001
Ik doe uit principe niets Sonja Bakkerigs
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
  Moderator donderdag 15 maart 2007 @ 11:40:24 #62
155227 crew  Guppy
dus
pi_47295340
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb trouwens weer eens Danoontjes (de nepversie van AH) in de vriezer gezet. Jeugdsentiment.
In zo'n groot toetje zitten 100kcal, voor een ijsje is dat nog best te doen.
hoera, met ijsstokjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47299469
Hadden jullie daarvoor ook de afvallers gezien? 5 kg per week afvallen werd met veel applaus ontvangen. Je kan mij niet wijsmaken dat dat goed afvallen is.

Ook maakte mevrouw Bakker een hele kromme vergelijking over chocolade en eierkoeken. Het vetgehalte van 2 repen vergeleek ze met dat van 72 eierkoeken. Vervolgens deed ze alsof je dus net zo goed 72 eierkoeken kon eten als 2 repen chocla. 100 gram eierkoek bevat echter 300 kcal en in dat licht is het helemaal niet ZO veel beter dan chocolade (500 kcal ofzo?).
Het mooi kotsende meisje.
pi_47301172
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Geen extreem magere dingen, maar normaal eten waar niet al te veel calorieën in zitten én die je suikerspiegel niet al te erg laten schommelen, zodat je niet alleen maar meer honger krijgt. Mijn moeder heeft een tijdje alle suiker weg moeten laten uit wat ze at, en die is ontzettend afgevallen terwijl ze daarvoor ook al heel gezond at maar gewoon vanwege haar leeftijd niks meer kwijt kon raken. Je suikerspiegel reguleert mede je eetmotivatie, dus volgens mij is het best wel belangrijk om die stabiel te houden.
Ik denk dat ik dit wel met je eens ben. Maar wat voor producten laten je suikerspiegel erg schommelen? Zijn dat de zgn 'snelle' koolhydraten? Je kunt dus beter langzame koolhydraten zoals in volkorenproducten eten om je suikerspiegel stabiel te houden?
Enne, wat is het verschil tussen gewone suiker en rietsuiker dan? Las ik ergens in het vorige topic iets over, maar ik weet niet meer van wie.

Zojuist net heeeeeeerlijk geskeelerd, ben een uur weggeweest en nou ben ik moe.
pi_47301890
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 14:34 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dit wel met je eens ben. Maar wat voor producten laten je suikerspiegel erg schommelen? Zijn dat de zgn 'snelle' koolhydraten? Je kunt dus beter langzame koolhydraten zoals in volkorenproducten eten om je suikerspiegel stabiel te houden?
Daar hebben we de Glycemische Index voor. Als je er trouwens echt op wilt gaan letten, dan controleer je standaard alle verpakkingen in de supermarkt. Ik eet bijvoorbeeld geen voorverpakte vleeswaren meer, want daar is vrijwel altijd dextrose aan toegevoegd. Eten bereiden uit pakjes doe ik ook al tijden niet meer. En m'n smaaksensatie is er voorwaar op vooruit gegaan. Het bevalt me erg goed.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:02:58 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47302221
Zo, ik ben ook weer terug .

Flink wat gefietst vandaag, moest van alles doen. M'n trapper zat onderweg steeds vast. Zo irritant en ook nog eens gevaarlijk. Ga hem zo ff naar de fietsenmaker brengen. Hopelijk kan ik hem dan morgenmiddag weer ophalen.

Het alarm ging ook af bij de Trekpleister. En niet 1 maar 2 keer, toen ik erin ging en toen ik eruit ging . Ik had al deo en shampoo bij een andere winkel gehaald, misschien heeft het daarmee te maken?

We eten vanavond burrito's. Gezond is anders, maar ze zijn wel lekker . Ik had eigenlijk nog een smoothie mee willen nemen van de AH, maar dat heb ik maar niet gedaan, aangezien ik vandaag al genoeg calorieën binnen krijg .
Niet meer actief op Fok!
pi_47303119
Skeeleren vind ik eigenlijk wel een heel goed idee. Als kind vond ik het fantastisch, misschien ben ik het nog niet helemaal verleerd. Toch maar eens mijn oude skeelers gaan opzoeken bij mijn ouders.
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:42:18 #68
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_47303653
Woei, ik heb een baanje in het ziekenhuis gekregen.

Het is voor 4 uurtjes in de week en het is het simpelste werk dat je kunt doen, maar ik ben er heel blij mee...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_47303984
ik zit ook al heel lang te twijfelen of ik skeelers of skates ofzo wil kopen... is het moeilijk om te leren? Schaatsen kon/kan ik dus echt niet
  donderdag 15 maart 2007 @ 15:56:56 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47304155
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Tangarine het volgende:
ik zit ook al heel lang te twijfelen of ik skeelers of skates ofzo wil kopen... is het moeilijk om te leren? Schaatsen kon/kan ik dus echt niet
Ik heb ook skates en vorig jaar een skatecursus gevolgd. Het zal op zich wel niet heel moeilijk zijn om te leren, maar ik ben een schijtluis en ik had veel last van m'n enkels. Dus ik beleefde er niet veel plezier van . Rolschaatsen kan ik weer wel, gewoon schaatsen ook niet .

Oh ja, ik weet niet waar je woont, maar zoek eens uit of er een cursus wordt gegeven bij jou in de buurt? Dan kun je ws ook skates en helm en andere beschermdingetjes huren daar.

-edit- ha, groningen . Check deze link eens http://www.inlinesport.nl/
Niet meer actief op Fok!
pi_47304407
woei thanks, zal even kijken!

tja, ben een medeGroninger
pi_47305418
quote:
Het allermoeilijkst vind ik altijd het stoppen.
Ik knal altijd tegen lantaarnpalen en stoplichten aan, maar dat is goed, want dan schiet ik in elk geval niet per ongeluk een weg over waar allemaal auto's over rijden.
Vervelender is als er wel auto's aankomen en er geen palen zijn.

Zo, en nu op naar de sportschool. Daar heb ik afgesproken met een vriendin, maar ik denk dat ik dadelijk als we overgaan op de cardio maar voorstel om een flink eind écht te gaan fietsen, veel lekkerder nu!
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47306874
woei mezelf net opgegeven voor een skatecursus! Thanks Renske!
pi_47307074
Ik ga toch eens proberen om zo min mogelijk suiker te eten, en geen andere dingen die je ineens een suikerboost geven. Voor mijn moeder heeft het goed gewerkt. Bovendien vallen er zo al gelijk een heleboel ongezonde dingen af, dus baat het niet, dan schaadt het niet.

Stomme typo... Suiker en baden lijkt me niet zo'n goede combinatie.
pi_47307162
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga toch eens proberen om zo min mogelijk suiker te eten, en geen andere dingen die je ineens een suikerboost geven. Voor mijn moeder heeft het goed gewerkt. Bovendien vallen er zo al gelijk een heleboel ongezonde dingen af, dus baat het niet, dan schaadt het niet.

Stomme typo... Suiker en baden lijkt me niet zo'n goede combinatie.
Moet je es opletten in de supermarkt, suiker zit echt in de meest onzinnige dingen waar je het niet verwacht...

Maar opzich werkt het wel ja, ik doe ook zo veel mogelijk mijn best het te vermijden
pi_47307297
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:21 schreef Tangarine het volgende:

[..]

Moet je es opletten in de supermarkt, suiker zit echt in de meest onzinnige dingen waar je het niet verwacht...

Maar opzich werkt het wel ja, ik doe ook zo veel mogelijk mijn best het te vermijden
Ja, ik weet het. Toen mijn moeder het niet mocht eten, hebben we met man en macht geprobeerd om bijvoorbeeld broodbeleg te vinden waar geen suiker in zat (ze mocht toen ook nog eens geen zuivel, dus alle kaas viel ook al af). Da's nog verdomd moeilijk. Zelfs in zoiets als Sandwich Spread zit suiker.
Ik eet dan weer wel zuivel, alleen geen vlees. Maar goed, zolang je wel kaas eet, moet het op zich te doen zijn. Wel jammer van m'n appelstroop.
pi_47308005
quote:
Nou, als je niet kunt schaatsen is het wel lastiger, en heb je wel een cursus nodig waarbij je leert hoe je moet remmen, vallen, bochten rijden enzovoort. Ook heb je goede bescherming nodig, een helm is helemaal niet verkeerd en vaak verplicht bij zo'n cursus. Ik herinner me nog hoe mijn helm eruit zacht toen ik op mijn kop was gevallen -> in twee stukken.

Ik kan het zelf wel goed, omdat ik al tien jaar schaats en dus ook skeelertraining heb gehad. Maar het is echt leuk om te doen, je ziet eens wat van de omgeving en je wordt er best moe van, goed voor de bovenbeenspieren dus! Oja en je krijg er een mooie kont van Alhoewel dat bij mij dan weer niet opgaat geloof ik...
pi_47309321
zo ik ben weer terug uit amsterdam
niet veel gekocht , ze hadden niets leuks

vandaag wel raar gegeten
ontbijt:
cruesli balans met melk
peer

lunch
appel
beetje komkommer en paprika

avondeten
tomatensoep met een paar stukjes stokbrood

tussendoortjes
2 dropjes
pi_47310184
Nou, op de borrel net weer een beetje de fout in gegaan. Twee cola gedronken en een gehaktballetje gegeten. Iets anders drinken is erg lastig, want het was zo'n borrel waarbij er al allerlei drankjes klaarstaan op dienbladen. Dan is er alleen sap of fris (ik drink geen alcohol). Spa rood vind ik echt vies, dus dan neem ik maar gewoon cola...
Trust me, I know what I'm doing.
  donderdag 15 maart 2007 @ 19:22:59 #80
12913 GreatWhiteSilence
pi_47310993
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:50 schreef Plukie86 het volgende:

[..]

Nou, als je niet kunt schaatsen is het wel lastiger, en heb je wel een cursus nodig waarbij je leert hoe je moet remmen, vallen, bochten rijden enzovoort. Ook heb je goede bescherming nodig, een helm is helemaal niet verkeerd en vaak verplicht bij zo'n cursus. Ik herinner me nog hoe mijn helm eruit zacht toen ik op mijn kop was gevallen -> in twee stukken.

Ik kan het zelf wel goed, omdat ik al tien jaar schaats en dus ook skeelertraining heb gehad. Maar het is echt leuk om te doen, je ziet eens wat van de omgeving en je wordt er best moe van, goed voor de bovenbeenspieren dus! Oja en je krijg er een mooie kont van Alhoewel dat bij mij dan weer niet opgaat geloof ik...
Dat je helm in twee stukken lag is niet zo verwonderlijk: die moet de klap opvangen. Als de helm te stevig is dan krijgt je hoofd alsnog de klap te verwerken...
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_47327056
Hé, waar is iedereen? Zit iedereen op zijn /haar streefgewicht of zo?

Na een paar dagen goed afvallen stond ik vanochtend weer even stil, maar ik heb me wel vroeger gewogen dan normaal en ik had erg laat gegeten gisteravond (uur of 22h00) Dus dat komt wel goed denk ik.
Ben nu zo'n anderhalve maand aan het sporten en ik merk echt al dat mijn spieren sterker zijn geworden. Jammer is wel dat er nog een laagje vet op zit. Dus ik voel het wel, maar je ziet het niet. Wie dat ook had was Kim Klijsters, die Belgische tennister. Die zag er altijd uit als een gezellig mollig mopske, terwijl je wist dat dat niet kon , want om op dat niveau te sporten ben je zo'n beetje de hele dag aan het trainen. Ik zag laatst een foto van haar waar ze helemaal drooggetraind eruit zag: wow wat een verschil!

Resumé: spieren kweken is goed, maar je moet iig zoveel afvallen dat je ze ook ziet!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 09:42:27 #82
12913 GreatWhiteSilence
pi_47327211
Ik zit nog lang niet op mijn streef gewicht, maar het staat een beetje op een laag pitje. Eerst eens kijken wat mijn buik nu weer voor me in petto heeft...
pi_47327612
ik zit eigenlijk wel op mijn oude streefgewicht
maar ik blijf het altijd bij stellen dus
pi_47327736
Ik ga zo weer hardlopen, woei! Daarna opruimen, afwassen, wat dingen uitzoeken, en dan tot 21.00u werken
pi_47327785
ik heb vanmorgen echt geen zin om hard te lopen misschien vanavond en anders in het weekend
ben echt toe aan weekend ookal moet ik dan nog steeds vanalles voor stage doen
pi_47327944
ik had idd ook geen zin eerst, maar goed, als je nu gaat, dan heb je het maar weer gehad moet je maar denken! Iig schijnt nu de zon hier nog enigzins, dit weekend wordt het kutweer
pi_47328173
hier regent het nu al
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:16:44 #88
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47328199
ja, ik had al gezien dat het rustig was, maar ik wilde niet de eerste zijn die postte . Lag gisteren om 21:30 al op bed. Toch was ik om 6 uur nog niet uitgerust, gek genoeg. Toch maar wat later op bed gaan dan. Je kunt ook té lang slapen. Gelukkig ga ik vanavond pas tegen middernacht, want Zwarte Sneeuw komt weer.
Ik denk dat ik vanaf morgen ook weer ga steppen. Heb ik nog wat meer beweging naast het lopen, hoe dodelijk saai het ook is. Niks meer afgevallen deze week en ik haat dat. Ik val liever elke week een klein beetje af dan in 1 week heel veel en dan een paar weken helemaal niets meer.
Niet meer actief op Fok!
pi_47328336
heb je al een stepper?
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:25:56 #90
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47328423
Ja, die heb ik al ja . Tot eind vorig jaar ook gestept. Toen werd ik ziek en mocht ik niet teveel op me nemen ivm stoornissen in evenwichtsorgaan, maar ik zag ook weinig resultaat. Niet zo gek ook, aangezien ik m'n eetgewoonten niet aanpaste .
Wellicht dat dat uitmaakt dit keer. Ik vind steppen erg saai, al moet ik zeggen dat het nog wel te doen valt met een leuk programma op tv. Helaas ben ik meer een type ochtendsporter en dan is er niks op tv, zoals je weet . Dus toch maar 's avonds doen dan tot ik kan gaan fietsen en hardlopen. En verder natuurlijk vier keer per week naar stage / college lopen en terug. Dat blijf ik sws doen.
Toch heb ik het idee dat ik iets niet helemaal goed doe bij het steppen. Ik step in een ritmisch tempo en ik zweet als een gek, maar mijn conditie gaat naar mijn idee maar weinig vooruit.
Niet meer actief op Fok!
pi_47328507
hmm ja van dat steppen begrijp ik ook maar weinig
ik gebruik het voor als een soort kracht training
pi_47328846
Als je 's morgens het liefst sport en er is niets op tv, kun je dan niet een leuke serie downloaden om te kijken ofzo? Ik heb altijd zoiets opstaan als ik huishoudelijk werk doe

Hier is het gelukkig nog droog, al ben ik nu wel flink bezweet van het hardlopen, zo maar even douchen!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 10:54:15 #93
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47329172
Ja ik heb ook een heleboel series die ik volg. Alleen het probleem is dat ik soms alles al gezien heb. Stel dat alleen Prison Break bezig is. Ga ik 1 ochtend steppen op PB en dan heb ik niks meer. Denk dat ik me dan toch beter op het pure steppen kan concentreren.
Niet meer actief op Fok!
pi_47329948
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:36 schreef conleche het volgende:
Wás het maar zo.

Ik had gisteravond ook een borrel, maar ik heb de gehaktballetjes gelukkig kunnen weerstaan.
Maar goed, mijn avondmaaltijd even daarvoor was dan ook wel weer aan de ruime kant.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
pi_47333582
mijn studiegenote waar ik gisteren at en tv keek verontschuldigde zich zelfs dat ze creme freche had gebruikt bij het koken ipv iets gezonders, wel lief dat ze er aan denkt (nouja, was pas nadat ik voor de derde keer een paaseitje/chocola weigerde... haar comfort food omdat we het dom vonden dat Inge de mol was!)
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:24:47 #96
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47342938
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 09:36 schreef conleche het volgende:
Ik post hier niet meer (veel) dus dat is het vast. Sinds ik hier de laatste keer mijn eetpatroon postte ben ik gewoon weer bijna op m'n oude eetpatroon terug. Ik weet het, ik ben heel stom maar mijn woede en frustratie zaten me echt tot hier. Het steppen hou ik in ieder geval wel vol, ondanks het een flutding van slechte kwaliteit is. (Hij stept zo licht als het maar kan en kan niet zwaarder ingesteld worden.) En ik ben de afgelopen dagen steeds meegefietst naar het revalidatiecentrum en dat is een kwartiertje fietsen. Ik ga proberen zo vaak mogelijk mee te gaan want misschien gaat m'n conditie er zo wel op vooruit. En ik eet inplaats van alleen maar pindakaas op m'n brood nu ook kipfilet en smeerkaas.

Iemand had me hier al eens gezegd dat een opgezette buik door zout komt ofzo maar hoe kom je van een opgezette buik af? Toen ik laatst m'n buikomtrek opmeette had ik geen opgeblazen buik (vandaar dat ik hem ook opmeette ) maar voornamelijk is hij opgezet.
pi_47343529
Hallo lieve mensen

Hebben jullie me gemist?

Mn huisbaas was zo stom geweest om de kabelrekening niet te betalen en nu zit ik thuis voorlopig zonder tv en internet

Nu dus maar hele weekend bij mn ouders, dus kan ik jullie weer ff gezelschap houden Zal zo ff bijlezen, maar ik heb goed nieuws. Omdat ik dus geen tv en internet heb, ben ik echt actief geweest van de week:

maandag: 5 kwartier wandelen, 1,5 uur sportschool
dinsdag: 5 kwartier wandelen, 1,5 uur sportschool
woensdag: 5 kwartier wandelen
donderdag: 5 kwartier wandelen, 2,5 uur sportschool
vrijdag: 5 kwartier wandelen

Donderdag dus 2,5 uur gesport om daar voetbal te kunnen kijken. Eerst half uur crosstrainer, toen half uur kracht, toen 3 kwartier crosstrainer tijdens de 1e helft en toen nog 3 kwartier fietsen tijdens de 2e helft. Was wel grappig, want zaten nog meer mensen voetbal te kijken tijdens het trainen en toen AZ scoorde halve sportschool juichen, was echt lollig.

Maar goed: resultaat: in 1 week 1,5 kilo kwijt

Dus ik ben wel erg blij nu
  vrijdag 16 maart 2007 @ 17:47:18 #98
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47343660
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:43 schreef Sylvana het volgende:
Maar goed: resultaat: in 1 week 1,5 kilo kwijt
x 1000 .

Wat goed, joh . Gefeliciteerd . Merk je het ook aan je buik? (want dat is de probleemzone hè ).

Ik had je inderdaad al gemist ja . Wilde nog gaan vragen waar Sylvana was. Maar heel goed . Ik hoop dat de boel bij mij ook weer in beweging komt als ik straks ga fietsen. Begint toch wel te kriebelen om naar de sportschool te gaan als ik jouw verhaal zo hoor, maar het gaat me toch te snel vervelen. Ik wil mooi weer . Ik ga straks, als mijn eten weggezakt is, even een half uurtje steppen. Ik heb een hartslagmeter besteld, dus die ga ik nu ook gebruiken. Verder wil ik op korte termijn een inspanningstest doen om mijn maximale hartslag te berekenen (bij een fitnesscentrum oid).
Niet meer actief op Fok!
pi_47343716
gefeliciteerd sylvana
ben jaloers toen ik zoveel gesport had ben ik niets afgevallen

dus kan iemand me richting hardlopen schoppen vanavond
pi_47343732
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 17:49 schreef Miss_S het volgende:
gefeliciteerd sylvana
ben jaloers toen ik zoveel gesport had ben ik niets afgevallen

dus kan iemand me richting hardlopen schoppen vanavond
thnx en *schop*