Just trying to helpquote:Op woensdag 14 maart 2007 16:09 schreef Viking84 het volgende:,
sorry hoor, beschuit, maar ik vind het een beetje irritant als hier mensen komen die dan 1 keer even vertellen hoe we moeten afvallen (alsof wij dat niet weten) en zich dan niet meer laten zien.
Bedankt voor het proberen, maar de mensen hier zijn zo intensief met afvallen bezig dat ik niet denk dat jij nog iets kunt vertellen wat hier nog niet ter sprake is gekomen.quote:
je bedoelt het vast ook goed, maar we zitten in deeltje 57 inmiddels, dus we weten het inmiddels echt welquote:
dank jequote:Op donderdag 15 maart 2007 10:32 schreef beschuit het volgende:
i stand correctedProbeerde echt niet betweterig over te komen ofzo.
Heel veel succes allemaal!
hoera, met ijsstokjesquote:Op donderdag 15 maart 2007 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb trouwens weer eens Danoontjes (de nepversie van AH) in de vriezer gezet. Jeugdsentiment.
In zo'n groot toetje zitten 100kcal, voor een ijsje is dat nog best te doen.
Ik denk dat ik dit wel met je eens ben. Maar wat voor producten laten je suikerspiegel erg schommelen? Zijn dat de zgn 'snelle' koolhydraten? Je kunt dus beter langzame koolhydraten zoals in volkorenproducten eten om je suikerspiegel stabiel te houden?quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:46 schreef Mini_rulez het volgende:
Geen extreem magere dingen, maar normaal eten waar niet al te veel calorieën in zitten én die je suikerspiegel niet al te erg laten schommelen, zodat je niet alleen maar meer honger krijgt. Mijn moeder heeft een tijdje alle suiker weg moeten laten uit wat ze at, en die is ontzettend afgevallen terwijl ze daarvoor ook al heel gezond at maar gewoon vanwege haar leeftijd niks meer kwijt kon raken. Je suikerspiegel reguleert mede je eetmotivatie, dus volgens mij is het best wel belangrijk om die stabiel te houden.
Daar hebben we de Glycemische Index voor. Als je er trouwens echt op wilt gaan letten, dan controleer je standaard alle verpakkingen in de supermarkt. Ik eet bijvoorbeeld geen voorverpakte vleeswaren meer, want daar is vrijwel altijd dextrose aan toegevoegd. Eten bereiden uit pakjes doe ik ook al tijden niet meer. En m'n smaaksensatie is er voorwaar op vooruit gegaan. Het bevalt me erg goed.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:34 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit wel met je eens ben. Maar wat voor producten laten je suikerspiegel erg schommelen? Zijn dat de zgn 'snelle' koolhydraten? Je kunt dus beter langzame koolhydraten zoals in volkorenproducten eten om je suikerspiegel stabiel te houden?
Ik heb ook skates en vorig jaar een skatecursus gevolgd. Het zal op zich wel niet heel moeilijk zijn om te leren, maar ik ben een schijtluis en ik had veel last van m'n enkels. Dus ik beleefde er niet veel plezier vanquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Tangarine het volgende:
ik zit ook al heel lang te twijfelen of ik skeelers of skates ofzo wil kopen... is het moeilijk om te leren? Schaatsen kon/kan ik dus echt niet
Het allermoeilijkst vind ik altijd het stoppen.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Tangarine het volgende:
ik zit ook al heel lang te twijfelen of ik skeelers of skates ofzo wil kopen... is het moeilijk om te leren? Schaatsen kon/kan ik dus echt niet
Moet je es opletten in de supermarkt, suiker zit echt in de meest onzinnige dingen waar je het niet verwacht...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik ga toch eens proberen om zo min mogelijk suiker te eten, en geen andere dingen die je ineens een suikerboost geven. Voor mijn moeder heeft het goed gewerkt. Bovendien vallen er zo al gelijk een heleboel ongezonde dingen af, dus baat het niet, dan schaadt het niet.
Stomme typo... Suiker en baden lijkt me niet zo'n goede combinatie.
Ja, ik weet het. Toen mijn moeder het niet mocht eten, hebben we met man en macht geprobeerd om bijvoorbeeld broodbeleg te vinden waar geen suiker in zat (ze mocht toen ook nog eens geen zuivel, dus alle kaas viel ook al af). Da's nog verdomd moeilijk. Zelfs in zoiets als Sandwich Spread zit suiker.quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:21 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Moet je es opletten in de supermarkt, suiker zit echt in de meest onzinnige dingen waar je het niet verwacht...![]()
Maar opzich werkt het wel ja, ik doe ook zo veel mogelijk mijn best het te vermijden
Nou, als je niet kunt schaatsen is het wel lastiger, en heb je wel een cursus nodig waarbij je leert hoe je moet remmen, vallen, bochten rijden enzovoort. Ook heb je goede bescherming nodig, een helm is helemaal niet verkeerd en vaak verplicht bij zo'n cursus. Ik herinner me nog hoe mijn helm eruit zacht toen ik op mijn kop was gevallen -> in twee stukken.quote:Op donderdag 15 maart 2007 15:51 schreef Tangarine het volgende:
Dat je helm in twee stukken lag is niet zo verwonderlijk: die moet de klap opvangen. Als de helm te stevig is dan krijgt je hoofd alsnog de klap te verwerken...quote:Op donderdag 15 maart 2007 17:50 schreef Plukie86 het volgende:
[..]
Nou, als je niet kunt schaatsen is het wel lastiger, en heb je wel een cursus nodig waarbij je leert hoe je moet remmen, vallen, bochten rijden enzovoort. Ook heb je goede bescherming nodig, een helm is helemaal niet verkeerd en vaak verplicht bij zo'n cursus. Ik herinner me nog hoe mijn helm eruit zacht toen ik op mijn kop was gevallen -> in twee stukken.
Ik kan het zelf wel goed, omdat ik al tien jaar schaats en dus ook skeelertraining heb gehad. Maar het is echt leuk om te doen, je ziet eens wat van de omgeving en je wordt er best moe van, goed voor de bovenbeenspieren dus! Oja en je krijg er een mooie kont vanAlhoewel dat bij mij dan weer niet opgaat geloof ik...
Wás het maar zo.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:36 schreef conleche het volgende:
Hé, waar is iedereen?Zit iedereen op zijn /haar streefgewicht of zo?
Ik post hier niet meer (veel) dus dat is het vast.quote:Op vrijdag 16 maart 2007 09:36 schreef conleche het volgende:
Hé, waar is iedereen?Zit iedereen op zijn /haar streefgewicht of zo?
quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:43 schreef Sylvana het volgende:
Maar goed: resultaat: in 1 week 1,5 kilo kwijt![]()
![]()
![]()
![]()
thnx en *schop*quote:Op vrijdag 16 maart 2007 17:49 schreef Miss_S het volgende:
gefeliciteerd sylvana
ben jaloers toen ik zoveel gesport had ben ik niets afgevallen
dus kan iemand me richting hardlopen schoppen vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |