abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:06:47 #251
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47256852
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:45 schreef Miss_S het volgende:
kan er iemand mee met je naar de sportschool? dat helpt altijd wel om te gaan
en je moet echt beginnen met hardlopen is echt zo lekker net ook weer hardgelopen
week 8 van het schema dat ik had uitgetypt
morgen maar weer week 9
ja kan wel iemand mee, maar dan ben ik ook snel afgeleid. Ga ik bij hem kijken enzo . Hebben we al eerder geprobeerd. Kan ik beter alleen gaan .

Ik ga morgenmiddag waarschijnlijk even in de stad kijken naar fietsen. Ik heb het plan opgevat om een fitnessfiets te gaan aanschaffen, alleen die zijn niet overal te koop. Ze zijn zo licht als een racefiets, maar zien er qua vorm meer als een mountainbike uit. Ze zijn echt bedoeld voor snelheid en conditietraining. Ideaal voor mij dus . Ik moet eens ophouden met praten over 'ik ga dit kopen, dat kopen etc', maar het gewoon eens dóen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47256897
idd en weer een goed excuus om te gaan winkelen dus

ik zou trouwens al 2 weken geleden een roeiapparaat gaan komen maar we hebbn daar ook nog geen tijd voor gehad
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:20:11 #253
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47257157
Ik had een vraag over kuiten. kent iemand een oefening om kuiten minder dik te maken. want met lopen lijkt het of ze opblazen...

ik heb een bmi van 25 bij een lengte van 1.67 en gewicht van 71 kg. Dus net overgewicht. Volgens zo'n bmi test moet ik 1 kilo afvallen en dan ben ik "gezond"..
maar als ik mijn buikomtrek meet, dan ben ik weer gezond. ( is 80cm. )
The girl that lost her mind
pi_47257242
ja dat van die kuiten weet ik ook niet
zat aan pilates te denken misschien dat dat helpt

en 80cm is inderdaad net gezond
met een bmi 25 hoef je eigenlijk ook niet af te vallen maar het is maar net wat bij je bouw hoort
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:29:06 #255
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47257373
nja ik denk dat met mijn lengte en bouw dat ik onder de 60 kg moet wegen..

dankje voor je reactie op de kuiten. pilates doen ze wel waar ik sport maar dat is alleen op vrijdag ochtends als ik dus stage heb
pi_47257452
en hoe ben je van plan af te gaan vallen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:33:29 #257
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47257492
ben al een tijdje bezig met sporten..
niet dat ik het idee heb dat ik afval.. maar ja
pi_47257526
en wat voor sport dan
pi_47257547
Maar misschien wordt je wel gespierder 'strakker' ? Dat is ook heel wat waard hoor, dat zie je niet in je gewicht, maar wel in je kledingmaat!!
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:36:34 #260
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47257573
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:19 schreef Zeeltje het volgende:

[..]

mijn eetpatroon is normaal denk ik.
ochtend
1 boterham met smeerkaas 40+ met thee
tussendoor een fruitsoort ( elke keer verschillend )

s'middags
3 boterhamen vaak of met ham of met kaas
tussendoor of 1 cup a soup of fruit

s'avonds
normaal eten. altijd in olijfolie. Niet echt vet ( mijn moeder is dun en wil dun blijven. die let daar enorm goed op )
en s'avonds eet ik vaak niks meer. Alleen thee drink ik.

Dus volgens mij valt dat wel mee. Maar ik heb het idee dat ik zo stevig ben ivm met mijn jeugd.. veel stiekem snoep enz.
denk dat het tijd nodig heeft om het eraf te schrappen.
ja ben nu ook meer aan het opmeten mijn omtrekken enz dan gewicht.. word gewoon depri van elke keer die 71kg
pi_47257694
het is toch zo dat je met hardlopen alle overtollige vet en spieren verbrand?

hardlopen is toch back to the basics en alles wat je niet nodig hebt verbrand je lichaam(mits je lang genoeg loopt) dus ook dikke kuiten lijkt mij?
pi_47257763
Spieren worden juist opgebouwd door lichaamsbeweging, voor afbreken zou je eiwitarm moeten eten of een of andere enge ziekte hebben denk ik.
Misschien vallen de dikke kuiten minder op als de rest van de beenspieren ook wat getrainder zijn (je ziet er heus niet meteen uit als miss bodybuilder )
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:47:13 #263
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47257831
nou ik ben nu net als een varken.. dikke bovenbenen en dikke kuiten.. ziet er niet uit in een 3 kwartsbroek
pi_47258036
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:41 schreef pimtenbrinke het volgende:

hardlopen is toch back to the basics en alles wat je niet nodig hebt verbrand je lichaam(mits je lang genoeg loopt) dus ook dikke kuiten lijkt mij?
ik hoop toch niet dat ik mijn spieren aan het verbranden ben
overtollige vet hopelijk wel
  woensdag 14 maart 2007 @ 10:55:41 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47258085
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:08 schreef Miss_S het volgende:
idd en weer een goed excuus om te gaan winkelen dus

ik zou trouwens al 2 weken geleden een roeiapparaat gaan komen maar we hebbn daar ook nog geen tijd voor gehad
oh, tijd te over hier, maar ik wil me eerst van alle kanten goed laten voorlichten ipv zomaar iets te kopen en dat kost even tijd . Niet zelden blijken de producten die ik koop achteraf als beste uit de tests van de Consumentenbond te komen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47258174
ik moet nu eerst een sportbh gaan bestellen voordat ik het weer vergeet
  woensdag 14 maart 2007 @ 11:32:13 #267
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47259329
Aankomen van spieren is juist helemaal jofel!
Daar krijgt je lichaam mooie vormen van en bovendien helpt spiermassa om meer calorieen te verbranden.
Van squatten wordt het achterwerk een mooie vorm van rond. Niet het slappe druppelrond maar rondrond. Een meer spieren op de rug accentueert de taille mooi. Bredere schouders doen de bovenarmen minder vet lijken.
Etc!
En de instructeurs die er rondlopen worden van het abbonementsgeld betaald om nuttig te zijn dus gebruik ze!
Ik beweeg veel meer sinds ik op fitness zit omdat ik hetgevoel heb bekeken te worden (is niet echt zo, maar whatever) en dus meer mijn best doe.
Bovendien hebben ze hier een lekkere sauna om na afloop lekker in te relaksen en een mooie huid van te krijgen.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47259480
hardlopen vanmorgen was inderdaad lekker, wel even tof om in plaats van het schema door te lopen tot ik echt niet meer kon... alleen jammer dat ik me daarna moest haasten naar college! Vanmiddag denk ik even naar het centrum wandelen om nieuwe (normale) schoenen te kopen

Hopen dat het morgen nog zulk mooi weer is, dan ga ik lekker een dagje fietsen (Groningen-Assen, via Zuidlaren ofzo)
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47259530
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:47 schreef Zeeltje het volgende:
nou ik ben nu net als een varken.. dikke bovenbenen en dikke kuiten.. ziet er niet uit in een 3 kwartsbroek
Naar mijn bescheiden mening zien driekwartsbroeken er sws niet uit!

(enkelbroeken zoals Audrey Hepburn droeg, met ballerina's dat kan dan weer wel, maar alleen als je slank bent.)

Was vanochtend eindelijk weer onder de 70. ( 69,9). dus het gaat echt heel langzaam, maar iedere dag 100 gr. eraf daar zou ik mee kunnen leven!
pi_47259612
69,9 staat toch heel anders dan 70
pi_47259652
Elke dag 100 gram is heus zo traag niet hoor! 0,5 tot 1 kg per week is het advies vh voedingscentrum om gezond af te vallen. Het is mooi als je dat kan volhouden hoor.
pi_47259805
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:40 schreef Miss_S het volgende:
69,9 staat toch heel anders dan 70
Ja dat vind ik nou ook!!

Even off-topic: was gister bij de kapper en hebben jullie nu ook dat je nooit weet wat je tegen die mensen moet zeggen? Af en toe heb je er eentje tussen die heel gezellig is en dan klets ik ook wel mee, maar die van gister zei geen stom woord, nou dan kom ik ook niet veel verder als: mooi weertje hè? Misschien maken die afgeknipte haren wel het verschil tussen 70 en 69,9!
pi_47261760
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:20 schreef Miss_S het volgende:
als ik wil afvallen kan ik echt niet meer dan 2 boterhammen op een dag eten maarja dat is per persoon anders
verder ziet je eetpatroon er goed uit zeeltje
En met twee boterhammen op een dag bedoel je één 's ochtends en één 's middags? Dat lijkt mij juist weer te weinig, vooral omdat je zoveel sport. Maar ik kan me ook voorstellen dat je niet meer afvalt als je meer gaat eten, aangezien je lichaam dit nu eenmaal gewend is. Ik zou echter iemand die nu 4 boterhammen op een dag eet zeker niet aanraden om minder boterhammen te gaan eten (al zou ik er bijvoorbeeld niet 4 keer 48+ kaas op doen). Één bij het ontbijt en drie als lunch lijkt me erg netjes. Ik heb sowieso het idee dat mensen te gauw hun calorie-inname drastisch omlaag brengen. Hoe zwaarder je bent, hoe meer energie je nodig hebt. Is het niet veel logischer om steeds een beetje minder te gaan eten (en je lichaam daarmee prikkels te blijven geven)?

Voor Viking84: Misschien is het projectie van me, maar ik zou je sterk af willen raden om nu aan de sportschool te beginnen. Het wordt lekker weer, er valt buiten zoveel te doen! Lekker lopen (eventueel hardlopen) en fietsen, zoals je zelf al aangeeft te willen doen. Ik zou pas serieus over de sportschool na gaan denken als de winter aanbreekt en het moeilijker wordt om buiten aan je beweging te komen. Tegen die tijd weet je ook beter of het niet een bevlieging is om serieus met de lijn bezig te zijn. Het is zó zonde om een jaar lang geld af te moeten dragen aan iets waar je geen gebruik meer van maakt. Ik voel me er al maanden schuldig over.

Is het misschien handig om zo'n standaard te kopen bij een mountainbike zodat je er ook binnen mee kunt fietsen? Toegegeven, het is veel saaier dan buiten fietsen, maar dan heb je meteen een semi-hometrainer zodat je ook voorzieningen hebt getroffen voor de barre wintermaanden. En heb je geen (potentiële) hobby waar je je tijd mee kunt vullen en waar je tegelijkertijd beweging mee krijgt? Als je bijvoorbeeld van fotografie houdt, dan kun je op pad gaan om foto's te maken en gelijktijdig calorieen verbranden. Op die manier staat je dag ook wat minder expliciet in het teken van lijnen en kun je het veel langer volhouden om van beweging een gewoonte te maken.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_47262000
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:41 schreef pimtenbrinke het volgende:

Ik ben geen expert, maar vergelijk de duurlopers maar eens met de sprinters. De sprinters zijn mannen en vrouwen met ongelooflijk gespierde lichamen. Bij marathonlopers heb ik zelden 'dikke kuiten' kunnen ontwaren. Dus er zal toch een verschil zitten in explosieve krachtinspanning en langdurige cardio.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:20:27 #275
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47262923
oei net een softijs gehad...
  woensdag 14 maart 2007 @ 13:33:53 #276
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47263345
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 13:20 schreef Zeeltje het volgende:
oei net een softijs gehad...
Ah joh, geniet ervan. Ik heb alweer zin in een Cafe Gelato. Zolang je er maar geen 3 hebt genomen valt het vast wel mee.
pi_47264524
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 11:46 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja dat vind ik nou ook!!

Even off-topic: was gister bij de kapper en hebben jullie nu ook dat je nooit weet wat je tegen die mensen moet zeggen? Af en toe heb je er eentje tussen die heel gezellig is en dan klets ik ook wel mee, maar die van gister zei geen stom woord, nou dan kom ik ook niet veel verder als: mooi weertje hè? Misschien maken die afgeknipte haren wel het verschil tussen 70 en 69,9!
dat heb ik bij sommige kappers ook
ik hoop binnenkort onder de 75 te zitten want dat is toch ook heel anders dan 75,5

en claudia ik eet meestal crackers 2 of 3 in de avond
als ontbijt cruesli en lunch een appel
het is weinig maarja
pi_47266153
vraagje over fruit:

Hoe slecht zijn bananen? Tis vast al eerder gevraagd, maar goed

(Heb namelijk heeeel veel zin in een banaan die hier vlakbij me in mijn fruitschaal ligt!)
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47267039
Minder slecht dan koekjes en ijsjes in elk geval.

Ik heb gisteravond een paar uur gefietst. Wel leuk. Maar ik was compleet de weg kwijt.

Nu zou ik graag ook weer naar buiten gaan, voor weet-ik-wat, maar ik moet hard werken aan een opdracht die ik morgen moet inleveren. Blah.
Always shoot for the moon!
Even if you miss, you'll land among the stars.
  woensdag 14 maart 2007 @ 15:25:04 #280
60852 beschuit
wil weer verkiezingen
pi_47267169
afvallen? hou je dan aan de drie basis elementen;

1. spiermassa kweken
Spieren verbranden je eten/vetmassa, met meer spieren kun je meer calorieën verbranden. hou het wel op niveau, een vrouw hoeft er niet als een bodybuilder bij te lopen natuurlijk.

Wat betreft krachttraining zou je 3x per week een training op kunnen stellen waarbij je op elke dag één van de drie grote spiergroepen neemt (Borst, Benen & Rug) plus de 'helpende' spieren. Voor borst is dat triceps, voor rug biceps en benen zou ik dan schouders doen. Buik kun je elke morgen wat bijhouden. Zo heb je in drie dagen je hele lijf getrained!

2. let op je voeding
Elk pondje gaat echt door het mondje; probeer dus gewoon gezonde voeding naar binnen te krijgen en let op het snoepen (geldt ook voor frisdrank, zoete yoghurtjes, zoet beleg etc.) probeer ongeveer 1/3 van je eten uit koolhydraten te laten bestaam, 1/3 uit eiwitten en 1/3 uit onverzadigde vetten (uit bijv. olijfolie en vette vis). Normaal zou dat ongeveer 40/40/20% verdeling moeten zijn overigens. Zorg er daarnaast voor dat je goed ontbijt, regelmatig iets eet en voldoende water drinkt; dit zorgt ervoor dat je verbranding op gang blijft. Minder/te weinig eten zorgt er alleen maar voor dat je lichaam op reservestand gaat wat er voor zorgt dat je verbranding omlaag gaat en das juist wat je niet wil. Let ook op dat je niet TE veel fruit naar binnen werkt. 3 stuks is wel het max. Je hebt dan namelijk kans dat je teveel fructose binnen krijgt wat je ook niet wilt als je af wilt vallen.

3. Beweging!
Zorg voor voldoende beweging. Probeer elke dag minimaal een half uur iets te doen. Regelmaat is the keywoord. Voor vetverbranding is cardio natuurlijk ideaal. Na ongeveer 20 minuten begint je lijf zijn vetreserves aan te spreken, dus 10 minuten crosstrainen is niet ideaal; probeer het echt een uurtje vol te houden.

Verder:
Staar je niet blind op gewicht! spieren wegen 2x zoveel als vet! dus tijdens het afvallen op bovenstaande manier zou het zomaar kunnen zijn dat je aankomt terwijl je vetmassa naar beneden gaat! Het belangrijkste is natuurlijk dat je je lekker in je vel voelt. Maar stel realistische doelen en probeer niet 10kg in een maand af te vallen, want das haast onmogelijk zonder jezelf op een of ander ongezond dieet te zetten...

[ Bericht 10% gewijzigd door beschuit op 14-03-2007 15:30:52 ]
moest eigenlijk beschuitfluiter zijn, maarja, dat pastte niet...bastards!
www.prikstok.nl : Prikkelend Scherpzinnig!
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:08:54 #281
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_47268672
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 10:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

ja kan wel iemand mee, maar dan ben ik ook snel afgeleid. Ga ik bij hem kijken enzo . Hebben we al eerder geprobeerd. Kan ik beter alleen gaan .

Ik ga morgenmiddag waarschijnlijk even in de stad kijken naar fietsen. Ik heb het plan opgevat om een fitnessfiets te gaan aanschaffen, alleen die zijn niet overal te koop. Ze zijn zo licht als een racefiets, maar zien er qua vorm meer als een mountainbike uit. Ze zijn echt bedoeld voor snelheid en conditietraining. Ideaal voor mij dus . Ik moet eens ophouden met praten over 'ik ga dit kopen, dat kopen etc', maar het gewoon eens dóen .
Is dat niet zo'n crosshybride? En wat Claudia_x zegt is zo'n trainer ook wel handig... ik heb er ook een en dat is best wel ideaal
Ik heb net kiezen laten trekken aan de rechterkant dus ik verwacht wel afgevallen te zijn
Bernie en ik zijn tof.
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:09:34 #282
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47268701
,

sorry hoor, beschuit, maar ik vind het een beetje irritant als hier mensen komen die dan 1 keer even vertellen hoe we moeten afvallen (alsof wij dat niet weten) en zich dan niet meer laten zien.

zo, ik ben weer terug van m'n workshop (over werken met een functiebeperking).
Claudia X, bedankt voor je tips . Ik ben idd al van het plan afgestapt om naar een sportschool te gaan. Het is idd te gek voor woorden om naar een sportschool te gaan, terwijl er buiten zoveel te doen is .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:11:11 #283
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47268743
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:08 schreef mordradead het volgende:

[..]

Is dat niet zo'n crosshybride? En wat Claudia_x zegt is zo'n trainer ook wel handig... ik heb er ook een en dat is best wel ideaal
Ik heb net kiezen laten trekken aan de rechterkant dus ik verwacht wel afgevallen te zijn
ik weet niet of het een crosshybride is . Overal noemen ze het anders en die dingen zien er ook overal weer anders uit. Het is gewoon een soort racefiets, maar met recht stuur en je zit meer rechtop, zodat je minder last krijgt van je rug. Ik ga nog even op een fietsforum informeren over de mogelijkheden. Ik wil in ieder geval met hoge snelheid lange afstanden kunnen afleggen en dat gaat op mijn stadsfietsje met terugtraprem wat moeilijker .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:20:52 #284
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47269042
ik heb net even lekker een half uurtje gewandeld in tilburg

met een softijsje
pi_47269198
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 14:55 schreef Tangarine het volgende:
vraagje over fruit:

Hoe slecht zijn bananen? Tis vast al eerder gevraagd, maar goed

(Heb namelijk heeeel veel zin in een banaan die hier vlakbij me in mijn fruitschaal ligt!)
als je echt op wilt letten hoeveel er in zit
kan je beter een appel of peer nemen
maar goed over fruit moet je nooit zo moeilijk doen

en Beschuit volgens mij weet ik best hoe je moet afvallen

weet alleen niet hoe ik deuren open moet doen mijn hand doet pijn en denk toch dat er misschien iets gekneusd is of iets
pi_47269411
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef Zeeltje het volgende:

met een softijsje
2e softijsje van de dag?
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:37:24 #287
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47269539
nee nee dat was dezelfde... maar wou ook even mededelen dat ik wel iets gezonds had gedaan ( dat wandelen dan )
  woensdag 14 maart 2007 @ 16:52:31 #288
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_47270057
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 16:20 schreef Zeeltje het volgende:

met een softijsje
Ik heb vandaag ook een ijsje op. M'n moeder wou perse een ijsje op een horentje gaan halen. Ik had liever een Cafe Gelato gehad maar ze wou niet op het terrasje gaan zitten. Ik ben sinds ik hier m'n eetpatroon niet meer post eigenlijk nogal de mist in gegaan met m'n eetpatroon. Eigenlijk diezelfde avond nog, de laatste keer dat ik het hier postte (en de avond dus niet meer had aangevuld hier). Maar goed, daar ga ik jullie verder niet meer mee lastigvallen, ik heb toch wel dingen geleerd hier. Kipfilet en smeerkaas bijvoorbeeld. Oja vanavond eten we ravioli.
pi_47270158
dus je moest een ijsje eten van je moeder

en zeeltje een softijsje is inderdaad wel erg lekker gelukkig woon ik nergens in de buurt van waar ze dat verkopen (tenminste niet de echt lekkere)
pi_47270688
Kom ik net aan in Amsterdam, (was weer een week in Belgie) ga ik hier op de weegschaal staan, want dit is mijn "officiele" weegschaal. Weeg ik 69,3 i.p.v. 69,9! Daar dit mijn officiele weegschaal is heb ik natuurlijk direct mijn gewicht upgedate

(Ik wist dat ik op de weegschaal in Belgie meer woog, maar ik had in het begin het verschil eraf getrokken, dus ik dacht dat hij dan weer synchroon zou lopen, maar niet dus)
pi_47270781
dat is lekker colette
pi_47271188
nice! en dat ijsje klinkt wel erg lekker
pi_47271301
Weer een dagje gefietst, en nu echt een dagje. Vanochtend heb ik mijn 'goede' fiets helemaal schoongemaakt. Daarna ben ik vertrokken voor een soort zwerftocht die 5 uur heeft geduurd. De batterij van mijn fietscomputer is leeg, maar ik gok dat ik wel zo'n 70 km heb afgelegd. Dit allemaal op:

Ontbijt: drie boterhammen (2 vruchtenhagel, 1 chocopasta) en drie kopjes thee
Lunch: drie boterhammen (2 ham/sandwichspread, 1 chocopasta) en een pakje sap
Tussendoor: halve liter limolight en een appel

Normaal eet ik een broodje minder, maar ik had het gevoel dat ik het wel kon gebruiken vandaag.

Hoe zit het eigenlijk met ijs? Roomijs zal wel vet zijn, maar hoe zit het met de rest? Je hebt ook yoghurtijs, sorbetijs en softijs.
Trust me, I know what I'm doing.
pi_47271800
Hoe kunnen jullie allemaal zo makkelijk tijd vrijmaken om overdag te sporten, en dan ook nog zo lang?

Ik heb gisterochtend een college moeten missen om überhaupt te kunnen gaan sporten, omdat het er maandag, vandaag, morgen of vrijdag helemaal niet in zat.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47271804
product eenheid kcal. eiwit koolh. vet
ijs 100 gr. 186 3.0 19.7 10.6
ijs (conotop) 100 gr. 246 6.0 24.0 14.0
ijs (Magnum - Ola) 1 stuk 300 4.0 26.0 20.0
ijs (met chocolade) 100 gr. 218 3.2 22.8 12.7
ijs (room) 100 gr. 181 3.0 22.0 9.1
ijs (yoghurt) 100 gr. 107 4.0 16.0 3.0
ijscoupe met likeur 100 gr. 164 2.3 21.2 7.8
ijslolly-waterijs 100 gr. 73 0.0 18.2 0.0
ijssorbet 100 gr. 106 0.5 26.0 0.0
ijswafeltje (koekje) 100 gr. 433 8.8 76.7 10.1
pi_47271826
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe kunnen jullie allemaal zo makkelijk tijd vrijmaken om overdag te sporten, en dan ook nog zo lang?

Ik heb gisterochtend een college moeten missen om überhaupt te kunnen gaan sporten, omdat het er maandag, vandaag, morgen of vrijdag helemaal niet in zat.
ik heb daar ook alleen smorgens vroeg en savonds laat te tijd voor
ben wel jaloers
pi_47272121
Ik heb ook niet elke dag tijd om overdag te sporten. Maar gelukkig ben ik student, en dus wel eens vrij. Morgen ook, en ik ben van plan een soort zwerftocht (niet van Unihoc afgekeken hoor) op skeelers te gaan maken in het Amsterdamse bos! Weet iemand of je daar wat kunt skeeleren? Er is wel een hardlooproute van 21 km, ik wil die doen en dan nog een paar km eraan tot 25-30 km (is niet overdreven hoor, ik ben een aardig goede skeeleraar met 5 wieltjes)

Vandaag zat ik echter van 9 tot half 6 op de uni, en heb dus niet gesport. Ik kan vanavond nog zwemmen, maar weet niet of ik daar nog zin in heb... Anders wordt het een halfuurtje steppen. Oftewel, jullie moeten mij ff naar de zwembad schoppen.

Over die kuiten: Door hardlopen worden je spieren korten, daardoor zouden je kuiten dikker kunnen lijken. Een oplossing is om je kuitslpieren langer te maken, door strechten, yoga of pilates ofzo. Krijg je een mooi figuur van.
pi_47272164
Dit
quote:
Na ongeveer 20 minuten begint je lijf zijn vetreserves aan te spreken, dus 10 minuten crosstrainen is niet ideaal; probeer het echt een uurtje vol te houden.
is echt bullshit. Ik sportte vorig jaar elke dag ongeveer 20 minuten, iets langer soms en ben er keistrak door geworden, dus dat minimaal een uur hoeft echt niet per se.
pi_47272187
zat ik toch goed met mijn pilates
pi_47273021
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 17:50 schreef Mini_rulez het volgende:

Ik ben bezig met mijn afstudeerscriptie, dus ik kan mijn tijd wat vrij indelen (geen colleges). Omdat ik graag 's avonds werk houd ik overdag tijd over voor hardlopen, wandelen en fietsen. Ook handig ivm daglicht. Vandaag kon ik niet zoveel doen, omdat ik wacht op feedback op de (hopelijk) laatste versie van mijn verslag. Vandaar de lange fietstocht.
Trust me, I know what I'm doing.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')