abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 maart 2007 @ 19:17:05 #201
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47238379
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:13 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik heb het nog redelijk pessimistisch ingevuld (vanaf nu de hele avond alleen maar stilzitten, terwijl ik nog moet koken en afwassen etc.) en dan kom ik op iets meer dan 2400kcal. Mijn eten komt alles bij elkaar op iets meer dan 1900, dus dat scheelt nog altijd 500kcal.
wat doe je dan allemaal op een dag? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47238549
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dat is wel een erg actief leven inderdaad
met mijn half uur hardlopen en 4 uur achter kinderen aan rennen verbrand ik dat nog eens niet
Toch heb ik alles naar waarheid ingevuld op pijkje.valtaf.nl. Mijn dagboek daar kunnen jullie ook zien als het goed is. Voor alles waar ik het niet precies wist, heb ik "zitten" ingevuld, da's zo'n beetje het laagste dat er bij zit. Dat is nog redelijk pessimistisch.

-edit- zoals ik zei heb ik dus alles bij elkaar een uur gefitnesst, 2 uur gelopen en anderhalf uur gefietst, bovenop mijn rustmetabolisme. Dan kan het toch best dat je 500 kcal meer verbrandt dan op een rustige dag?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_47238740
Zeg trouwens maar niks over mijn eetpatroon van afgelopen zaterdag en zondag, ik weet het.
pi_47238779
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 19:20 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Toch heb ik alles naar waarheid ingevuld op pijkje.valtaf.nl. Mijn dagboek daar kunnen jullie ook zien als het goed is. Voor alles waar ik het niet precies wist, heb ik "zitten" ingevuld, da's zo'n beetje het laagste dat er bij zit. Dat is nog redelijk pessimistisch.

-edit- zoals ik zei heb ik dus alles bij elkaar een uur gefitnesst, 2 uur gelopen en anderhalf uur gefietst, bovenop mijn rustmetabolisme. Dan kan het toch best dat je 500 kcal meer verbrandt dan op een rustige dag?
ik heb het gelezen maar vind het toch erg veel
maarja zal wel
pi_47239744
zoo, lekker nog een uur gewandeld tussen colleges en na college... het werd koud ineens!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47242281
eyy weer terug van fitness.. vandaag was de 'rustdag' voor mn spieren dus mn cardio gedaan, 15 minuten fietsen, 10 minuten "lig" fiets, 7 minuten hardlopen, en 10 minuutjes fietsen (heen en terug naar fitness) .. 3 kwartier beweging.. helaas niet zo heel veel maar khad er toch al niet zo'n zin in vandaag
pi_47242298
Ik heb maar wat minder gegeten dan ik van plan was, dan weet ik zeker dat ik onder mijn verbruik zit.
pi_47242464
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb maar wat minder gegeten dan ik van plan was, dan weet ik zeker dat ik onder mijn verbruik zit.
dat idee had ik ook vandaag
pi_47242512
ik zag vanavond toen ik zelf een uur aan het fietsen was allemaal mensen hardlopen!
misschien wel iemand van hiero ertussen. Leuk om te zien, dat iedereen weer actief wordt nu het weer weer beter wordt.

hier gaat het nog neit zo met afvalllen, de koekjes kan ik momenteel niet weerstaan...
pi_47242571
en als je geen koekjes in huis haalt?
pi_47242739
90.3! w00t!
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_47243113
Oja, ik moet nog steeds een nieuwe batterij voor mijn weegschaal kopen. Toch maar eens doen, anders kan ik me alleen maar in het weekend wegen.
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:22:08 #213
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_47243326
jeej 1 kg afgevallen in een week ?
veni vidi gebanned
pi_47243475
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
jeej 1 kg afgevallen in een week ?
jij?
pi_47244044
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 20:59 schreef Miss_S het volgende:
en als je geen koekjes in huis haalt?
je weet misschien zelf hoe moeilijk dit is... en dan koop ik een klein pakje, zodat ik in elk geval geen halve kilo koek naar binnen stouw...

ik ren tegenwoordig bijna door de winkel, in de hoop geen koekjes te zien (werkt dus niet altijd)
pi_47244125
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef vrijevogel het volgende:

[..]

je weet misschien zelf hoe moeilijk dit is... en dan koop ik een klein pakje, zodat ik in elk geval geen halve kilo koek naar binnen stouw...

ik ren tegenwoordig bijna door de winkel, in de hoop geen koekjes te zien (werkt dus niet altijd)
heb al een paar jaar geen koekjes meer in huis of snoep
pi_47244400
hmm heel goed zeg. ik krijg mij niet aan de wortles en tomaatjes als ik lekkere trek krijg
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:46:55 #218
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47244456
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heb al een paar jaar geen koekjes meer in huis of snoep
nee ik ook niet. Zo moeilijk is dat niet. Gewoon niet naar de winkel gaan als je trek hebt. Eerst je buikje rond eten (figuurlijk dan ) en dán boodschappen doen. Wedden dat je die koekjes straal voorbij loopt?
En als je ze niet kunt laten liggen wil je blijkbaar niet graag genoeg afvallen .
Niet meer actief op Fok!
pi_47244480
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef vrijevogel het volgende:
hmm heel goed zeg. ik krijg mij niet aan de wortles en tomaatjes als ik lekkere trek krijg
maar je zal wel moeten als je geen koekjes hebt
ookal heb ik liever komkommer en paprika in plaats van wortels en tomaatjes
  dinsdag 13 maart 2007 @ 21:48:54 #220
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47244547
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:

[..]

maar je zal wel moeten als je geen koekjes hebt
ookal heb ik liever komkommer en paprika in plaats van wortels en tomaatjes
nou, ik vind mensen die zeggen dat ze paprika en worteltjes lekkerder vinden dan chips oid een beetje doorgeslagen . Maar als je ze bewust niet neemt, omdat het beter is voor gezondheid en lijf ben je iets geloofwaardiger bezig . Tot de laatste categorie behoor ik .
Niet meer actief op Fok!
pi_47244684
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Viking84 het volgende:

[..]

nou, ik vind mensen die zeggen dat ze paprika en worteltjes lekkerder vinden dan chips oid een beetje doorgeslagen . Maar als je ze bewust niet neemt, omdat het beter is voor gezondheid en lijf ben je iets geloofwaardiger bezig . Tot de laatste categorie behoor ik .
maar zelfs 'vroeger' vond ik snoep en chips niet echt lekker net zoals friet, daarom heb ik daar ook geen moeite mee
maar ben ook gestoord hoor
pi_47244710
hmm ik heb geen koelkast en daarom moet ik elke avond vers eten halen... met een hongerige buik
* ik moet harder zijn!!*
pi_47244905
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef vrijevogel het volgende:
hmm ik heb geen koelkast en daarom moet ik elke avond vers eten halen... met een hongerige buik
* ik moet harder zijn!!*
geen koelkast dat is inderdaad wel erg vervelend
pi_47244939
geen gebrek aan geld hoor, meer aan tijd. en mijn hoofd staat er nog niet naar om er eentje te regelen
pi_47245051
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef vrijevogel het volgende:
geen gebrek aan geld hoor, meer aan tijd. en mijn hoofd staat er nog niet naar om er eentje te regelen
ja je moet het natuurlijk wel willen
echt gezond willen leven
pi_47245205
ik heb mezelf tot dit weekend gegeven... ik wil graag een 2e handse en als ik die dan niet heb, ga ik een winkel binnen rennen
  dinsdag 13 maart 2007 @ 22:04:24 #227
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47245313
Hangt er wel van af welke chips je ermee vergelijkt he..
Ik vind paprika en worteltjes idd lekkerder dan goedkope chips.

Vandaag ging niet zo goed.
Vanwege het zonnige weer ging ik lopend de stad in...een goede zet.
Maar ik dacht er niet aan dat ik ongesteld ben en dus trek in chocola kan krijgen. Het medicijn hiervoor is een kopje ongezoete cacao zetten. Da's wat bitter maar treft gelijk doel voor de trek in cacao.
Dus ik ging naar een biowinkel en kocht een klein reepje chocola, met rietsuiker ipv geraffineerde suiker. Ik heb er de helft van opgegeten.....valt nog mee....maar niet helemaal de bedoeling.
Toen kwam ik in de supermarkt avocado's tegen en raakte geinspireerd tot guacamole.
Ingevoerd in het caloriedagboek viel de voedingswaarde van avocado erg tegen....oeps!
Oppassen met avocado's dus..
Gelukkig lijk ik wel alles er weer af bewogen te hebben (mag wel met de pijn die ik nu in mijn kuiten heb), dus al met al heb ik vandaag niets bereikt en alsnog niets verklooit.

Morgen neem ik gelijk ongezoete cacao bij het ontbijt, dat voorkomt een hoop gedoe.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47246513
De dag begon vandaag zo goed, gezond ontbijt, gezonde lunch en veel beweging.
Tot het 5 uur werd en ik naar een afspraak moest. Vantevoren nog wat crackers en ontbijtkoek gehad, want ik zou laat eten. Een beetje teveel ontbijtkoek gehad. Vervolgens waren er op mijn afspraak ook nog paaseitjes aanwezig, recht voor mijn neus. Stuk of 7 gehad . Waarom deed ik dat nou?
Daarna avondeten: Kip Madras. Pak ff bestudeerd, en daar blijken dus ladingen suiker in te zitten. Ook moest er creme fraiche door. Maar het was wel lekker! Morgen eet ik het ook, en dan ga ik donderdag weer iets calorie-arms maken. Morgen maar dubbel zo hard sporten, ik ga lekker een uur zwemmen en moet daarvoor een halfuur heen en een halfuur terug fietsen. Hopelijk zal ik de kipmadras dan wel weer verbrand hebben.
pi_47246851
in die instant pakken zit bijna allemaal heel veel suiker (en vaak ook te veel zout) wel jammer, want veel zijn best lekker!
k denk wel dat je het verbrand morgen hoor
pi_47247362
ik kruip lekker mn bedje in, ben dood op en morgen weer 8 uur naar een schermpje staren ... truste mensjes!!!!
  dinsdag 13 maart 2007 @ 23:14:21 #231
136239 Spacehamster
You bastards!
pi_47248867
Het is een schande die paaseitjes.
Ze zijn overal!
Het lijkt wel of ze de macht willen grijpen en een coup plegen!
Ze zijn evil!!
En daarvan heb ik vandaag juist lekkers NIETS gekocht.
(zelfs al waren er eitjes gevuld met...zucht...marsepein)

Waarom ben ik er zo gevoelig voor? Waarom voel ik een drang ze te kopen en te eten als ik weet dat er altijd chocola zal zijn en die vullingen ook al niets bijzonders zijn. Zelfs marsepein want de beste marsepein ligt het hele jaar door bij de biowinkel (40% amandelen! Dat is pas marsepein)
De paaseitjes zijn bijna altijd ook helemaal geen kwaliteitschocola.
Gewoon goedkope troep en niets bijzonders.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_47251170
Ik ga denk ik met pasen wel een keer naar de Jamin om paaseitjes te kopen. Ze hebben daar 40 smaken. Dan kies ik lekker 150 gram van de lekkerste smaken uit en daar doe ik dan de hele week mee. Af en toe zondigen kan ik wel, zonder meteen mijn hele gezonde voedingspatroon op te geven.
Trust me, I know what I'm doing.
  woensdag 14 maart 2007 @ 07:02:08 #233
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47254209
Mij vallen de paaseitjes niet eens op in de winkel . Is het al bijna Pasen dan? .

Ik was om 6:15 al wakker, terwijl ik pas om 12 uur naar een workshop hoef. Ik heb enorme buikpijn. Bleh, op zulke momenten is het niet leuk om een vrouw te zijn. Nu ga ik maar een beetje wachten tot 9:30. Dan gaan de winkels open . Kan ik naar de bieb en een trainingsbroek kopen enzo.
Niet meer actief op Fok!
pi_47254761
Paaseitjes? Nog geeneen gehad

Nu zo even lekker een halfuurtje hardlopen om een beetje wakker te worden
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 08:43:23 #235
155227 crew  Guppy
dus
pi_47254889
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 08:32 schreef Tangarine het volgende:
Paaseitjes? Nog geeneen gehad

Nu zo even lekker een halfuurtje hardlopen om een beetje wakker te worden
ikke ééntje! bij mn vriendin, voor de gezelligheid. das voor mij ook al een hele prestatie, want normaal vrat ik heel t bakje leeg
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_47255037
Volgens mij ben ik oostindisch blind aan het worden voor chocolade dingen in de supermarkt, want ze vielen me niet eens op Dus allemaal behoorlijk gezonde dingen gekocht eigenlijk!
Nu wordt m'n balkon gerepareerd dat maakt dus lekkere herrie
Het mooi kotsende meisje.
pi_47255095
heb vorige week een stuk of 20 chocolade paaseitjes met de kinderen op mijn stage verstopt en daarna mocht iedereen er een paar mee naar huis nemen maar dat heb ik natuurlijk niet gedaan

woog trouwens vanmorgen weer 75,5 dus die 77 van maandag zal wel een vergissing zijn geweest

zo meteen weer lekker hardlopen week 8
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:07:19 #238
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47255290
Goedemorgen!

Gister was een ramp! Ben uit eten geweest en ja natuurlijk heb ik weer eens teveel gegeten!
Als voorgerecht salade met rode kool en eendeborst. en als hoofdgerecht gamba's gegrild in knoflook. En ja ik kon het niet laten, ik heb een dame blanch als nagerecht gepakt..

Weeg nu nog steeds 71 kg! Vanavond weer lekker sporten. Ik geniet wel bij het sporten maar het schiet gewoon niet op. Ik wil eind juni onder de 60 wegen!

( ps als je troel moet pm is dat gewoon troel als gebruikersnaam? )

Oh en ik heb zo'n loopschema van een belgische site. Kun je elke les op je mp3 speler zetten. Loopt wel lekker met muziek enz.

weet niet of jullie die al kennen maar dit is het:
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html
The girl that lost her mind
pi_47255330
mmm dame blanch altijd lekker
eendeborst trouwens ook

als het niet op schiet met sporten zal je je eetpatroon moeten aanpassen

als dat dezelfde is als eerder gepost is dat nog een redelijk moeilijke schema voor echte beginners (met overgewicht)
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:12:07 #240
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47255369
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:07 schreef Zeeltje het volgende:
( ps als je troel moet pm is dat gewoon troel als gebruikersnaam? )
yep .

Ik zit een beetje te twijfelen of ik wel of niet naar de sportschool zal gaan. Ik zit er wel meteen een jaar aan vast en ik ben bang dat ik aan kom ipv afval. Ook al zijn het spieren --> ik wil geen 80 kg wegen, met of zonder vet.

Ik heb ook geen idee wat ik daar allemaal zou kunnen doen. Ja fietsen en hardlopen, maar dat kan thuis ook wel (al ben ik weer bang dat m'n fiets het begeeft in de middle of nowhere of dat ik m'n enkel verstuik, ben je toch wat kwetsbaarder dan in de sportschool).

Lastig hoor. Wel / niet / wel / niet. En ik ben bang dat ik het te saai ga vinden.

Aan de andere kant. Ik heb echt té veel vrije tijd. Ik móet iets gaan doen.
Niet meer actief op Fok!
  Moderator woensdag 14 maart 2007 @ 09:13:22 #241
155227 crew  Guppy
dus
pi_47255393
kan je niet een kwartaalabonnement nemen? dat kan bij ons ook iig
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:15:07 #242
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47255426
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
kan je niet een kwartaalabonnement nemen? dat kan bij ons ook iig
nee, dat kan niet. Ik kan wel per kwartaal betalen, maar geen kwartaalabbo nemen. En een andere sportschool is geen optie. Dit is een goedkope sportschool en het alternatief is de ACLO, maar daar voel ik me niet prettig, oa door alle spiegels die er hangen.
Niet meer actief op Fok!
pi_47255492
je moet er inderdaad goed over nadenken renske anders is het zonde van het geld
maar de reden dat je dan alleen maar zwaarder word is niet zo
als je gewoon cardio doet val je sneller af dan dat je zwaarder word van de spieren

maar als je fietsen en hardlopen thuis kan doen kan je misschien nadenken om een crosstrainer voor thuis te kopen?
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:19:11 #244
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47255510
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:09 schreef Miss_S het volgende:
mmm dame blanch altijd lekker
eendeborst trouwens ook

als het niet op schiet met sporten zal je je eetpatroon moeten aanpassen

als dat dezelfde is als eerder gepost is dat nog een redelijk moeilijke schema voor echte beginners (met overgewicht)
mijn eetpatroon is normaal denk ik.
ochtend
1 boterham met smeerkaas 40+ met thee
tussendoor een fruitsoort ( elke keer verschillend )

s'middags
3 boterhamen vaak of met ham of met kaas
tussendoor of 1 cup a soup of fruit

s'avonds
normaal eten. altijd in olijfolie. Niet echt vet ( mijn moeder is dun en wil dun blijven. die let daar enorm goed op )
en s'avonds eet ik vaak niks meer. Alleen thee drink ik.

Dus volgens mij valt dat wel mee. Maar ik heb het idee dat ik zo stevig ben ivm met mijn jeugd.. veel stiekem snoep enz.
denk dat het tijd nodig heeft om het eraf te schrappen.
pi_47255540
als ik wil afvallen kan ik echt niet meer dan 2 boterhammen op een dag eten maarja dat is per persoon anders
verder ziet je eetpatroon er goed uit zeeltje
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:22:57 #246
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47255592
ik eet ook 2 boterhammen of 3 crackers per dag.

Ik ga inderdaad eens nadenken over de sportschool. Heb ik wel zin om daar 3 keer per week naartoe te fietsen (zeker als het weer mooi weer wordt is het logischer om buiten te sporten), voel ik me wel prettig daar...

crosstrainer is geen optie. Te groot ding in mijn kleine huisje . Ik denk dat ik toch zal moeten gaan hardlopen binnenkort en ik wil een mountainbike aanschaffen. En dan maar hopen dat ik geen blessures krijg in the middle of nowhere .
Niet meer actief op Fok!
pi_47256214
Blah! Kom ik net terug van hardlopen (1.5 schema gelopen, wilde even kijken hoever het zou lukken ), ben ik een verplicht college vergeten wat om 9 uur begon! Nu maar snel douchen en alsnog die kant op rennen!

Over dat sportschool gebeuren: Je kunt hier in Groningen als student bijvoorbeeld ook goedkoop fitnessen enzo, maar ik ga toch liever mijn eigen gang, op de tijden wanneer ik zin heb enzo... en als je gewoon buiten hardloopt/fietst, hoef je ook nooit te wachten tot een toestel vrij is oid.
pi_47256251
kan er iemand mee met je naar de sportschool? dat helpt altijd wel om te gaan
en je moet echt beginnen met hardlopen is echt zo lekker net ook weer hardgelopen
week 8 van het schema dat ik had uitgetypt
morgen maar weer week 9
  woensdag 14 maart 2007 @ 09:45:56 #249
147048 Zeeltje
Nog teveel kilo's
pi_47256272
Oh nog een vraagje:
hoe krijg ik mijn kuiten minder dik. Want ik heb het gevoel dat met lopen dat ze dikker worden.
pi_47256291
quote:
Op woensdag 14 maart 2007 09:44 schreef Tangarine het volgende:
Blah! Kom ik net terug van hardlopen (1.5 schema gelopen, wilde even kijken hoever het zou lukken ), ben ik een verplicht college vergeten wat om 9 uur begon! Nu maar snel douchen en alsnog die kant op rennen!
hardlopen is toch ook belangrijker
en ging het hardlopen wel lekker?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')