wat doe je dan allemaal op een dag?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:13 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik heb het nog redelijk pessimistisch ingevuld (vanaf nu de hele avond alleen maar stilzitten, terwijl ik nog moet koken en afwassen etc.) en dan kom ik op iets meer dan 2400kcal. Mijn eten komt alles bij elkaar op iets meer dan 1900, dus dat scheelt nog altijd 500kcal.
Toch heb ik alles naar waarheid ingevuld op pijkje.valtaf.nl. Mijn dagboek daar kunnen jullie ook zien als het goed is. Voor alles waar ik het niet precies wist, heb ik "zitten" ingevuld, da's zo'n beetje het laagste dat er bij zit. Dat is nog redelijk pessimistisch.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:15 schreef Miss_S het volgende:
[..]
dat is wel een erg actief leven inderdaad
met mijn half uur hardlopen en 4 uur achter kinderen aan rennen verbrand ik dat nog eens niet
ik heb het gelezen maar vind het toch erg veelquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:20 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Toch heb ik alles naar waarheid ingevuld op pijkje.valtaf.nl. Mijn dagboek daar kunnen jullie ook zien als het goed is. Voor alles waar ik het niet precies wist, heb ik "zitten" ingevuld, da's zo'n beetje het laagste dat er bij zit. Dat is nog redelijk pessimistisch.
-edit- zoals ik zei heb ik dus alles bij elkaar een uur gefitnesst, 2 uur gelopen en anderhalf uur gefietst, bovenop mijn rustmetabolisme. Dan kan het toch best dat je 500 kcal meer verbrandt dan op een rustige dag?
dat idee had ik ook vandaagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:51 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb maar wat minder gegeten dan ik van plan was, dan weet ik zeker dat ik onder mijn verbruik zit.
jij?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:22 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
jeej 1 kg afgevallen in een week?
je weet misschien zelf hoe moeilijk dit is... en dan koop ik een klein pakje, zodat ik in elk geval geen halve kilo koek naar binnen stouw...quote:
heb al een paar jaar geen koekjes meer in huis of snoepquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:38 schreef vrijevogel het volgende:
[..]
je weet misschien zelf hoe moeilijk dit is... en dan koop ik een klein pakje, zodat ik in elk geval geen halve kilo koek naar binnen stouw...
ik ren tegenwoordig bijna door de winkel, in de hoop geen koekjes te zien (werkt dus niet altijd)
nee ik ook niet. Zo moeilijk is dat niet. Gewoon niet naar de winkel gaan als je trek hebt. Eerst je buikje rond eten (figuurlijk danquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:40 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb al een paar jaar geen koekjes meer in huis of snoep
maar je zal wel moeten als je geen koekjes hebtquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:45 schreef vrijevogel het volgende:
hmm heel goed zeg. ik krijg mij niet aan de wortles en tomaatjes als ik lekkere trek krijg
nou, ik vind mensen die zeggen dat ze paprika en worteltjes lekkerder vinden dan chips oid een beetje doorgeslagenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:47 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar je zal wel moeten als je geen koekjes hebt
ookal heb ik liever komkommer en paprika in plaats van wortels en tomaatjes
maar zelfs 'vroeger' vond ik snoep en chips niet echt lekker net zoals friet, daarom heb ik daar ook geen moeite meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou, ik vind mensen die zeggen dat ze paprika en worteltjes lekkerder vinden dan chips oid een beetje doorgeslagen. Maar als je ze bewust niet neemt, omdat het beter is voor gezondheid en lijf ben je iets geloofwaardiger bezig
. Tot de laatste categorie behoor ik
.
geen koelkast dat is inderdaad wel erg vervelendquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:52 schreef vrijevogel het volgende:
hmm ik heb geen koelkast en daarom moet ik elke avond vers eten halen... met een hongerige buik
* ik moet harder zijn!!*
ja je moet het natuurlijk wel willenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 21:57 schreef vrijevogel het volgende:
geen gebrek aan geld hoor, meer aan tijd. en mijn hoofd staat er nog niet naar om er eentje te regelen
ikke ééntje! bij mn vriendin, voor de gezelligheid. das voor mij ook al een hele prestatie, want normaal vrat ik heel t bakje leegquote:Op woensdag 14 maart 2007 08:32 schreef Tangarine het volgende:
Paaseitjes? Nog geeneen gehad
Nu zo even lekker een halfuurtje hardlopen om een beetje wakker te worden![]()
yepquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:07 schreef Zeeltje het volgende:
( ps als je troel moet pm is dat gewoon troel als gebruikersnaam? )
nee, dat kan niet. Ik kan wel per kwartaal betalen, maar geen kwartaalabbo nemen. En een andere sportschool is geen optie. Dit is een goedkope sportschool en het alternatief is de ACLO, maar daar voel ik me niet prettig, oa door alle spiegels die er hangen.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:13 schreef Guppyfriend het volgende:
kan je niet een kwartaalabonnement nemen? dat kan bij ons ook iig
mijn eetpatroon is normaal denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 09:09 schreef Miss_S het volgende:
mmm dame blanch altijd lekker
eendeborst trouwens ook
als het niet op schiet met sporten zal je je eetpatroon moeten aanpassen
als dat dezelfde is als eerder gepost is dat nog een redelijk moeilijke schema voor echte beginners (met overgewicht)
hardlopen is toch ook belangrijkerquote:Op woensdag 14 maart 2007 09:44 schreef Tangarine het volgende:
Blah! Kom ik net terug van hardlopen (1.5 schema gelopen, wilde even kijken hoever het zou lukken), ben ik een verplicht college vergeten wat om 9 uur begon! Nu maar snel douchen en alsnog die kant op rennen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |