quote:Prinses Mabel heeft dit weekeinde een offensief ingezet waarmee zij zich na vier jaar geheel probeert te rehabiliteren.
De prinses, die eerder loog over haar relatie met de vermoorde maffiabaas Klaas Bruinsma, haalde in afgestemde interviews in Nova en de Volkskrant hard uit naar de media.
Deze worden volgens haar "gedreven door oplages en kijkcijfers" en niet door kritische analyses of kwaliteit. Het was de tweede keer dat ze de schuld bij de media legde, al eerder deed ze dat tijdens een lezing op 5 mei vorig jaar.
Mabel trad naar voren omdat ze een boekje heeft geschreven waarin ze zich zorgen maakt over vrijheid. "Ik kan niet tegen onrecht", zo verklaarde de prinses. Prinses Mabel stelt dat ze op persoonlijke titel het boekje schreef en dat ze blij is dat ze nu vrijuit kan spreken over wat haar roert.
Sinds zij samen met prins Friso in 2003 gedwongen afstand deed van een aanspraak op de troon, valt zij niet meer onder de zogenoemde ministeriële verantwoordelijkheid. Ze toonde zich opgelucht dat premier Balkenende niet over haar waakt. "Stel je voor dat de minister-president iedere keer mijn reisschema moet goedkeuren. De arme man heeft wel wat anders te doen."
Daarmee haalde de prinses uit naar de premier, die vaststelde dat het echtpaar Mabel en Friso had " gelogen" over haar relatie met Bruinsma. Om een crisis te voorkomen zag het stel af van een aanspraak op de troon.
Volgens prinses Mabel hoeft ze in haar uitspraken geen rekening te houden met de Nederlandse regering. Ook liet ze zich uit over de massale verontwaardiging over het verzwijgen van haar eerdere relatie met het misdaadkopstuk Klaas Bruinsma. Ze meent dat de media vooral uit waren op eigen gewin.
"Iedereen zou zich de vraag moeten stellen waarom wij steeds meer uit zijn op vermaak en trivia. Ik heb het aan den lijve ondervonden."
Was een goede reeks.quote:
wat hij zegt. maar dan in wat netter nederlandsquote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:29 schreef warezguy05 het volgende:
mabel moet gewoon dr muil houwen. had ze maar niet moeten liegen
op een forum hoeft alles niet zo formeelquote:Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat hij zegt. maar dan in wat netter nederlands![]()
En zo gaat het verhaal nog even verder. > zijonline Geschreven in de bekende zijonline-stijl, vol met fouten. Onlangs was ons gangstermeisje nog op de verjaardig van Koning Herald, zeer 'toepasselijk' gekleed:quote:"Het verhaal van De Chileen (Charlie Da Silva, red) bij Peter R. de Vries, kan ik niet helemaal bevestigen. Maar het zou allemaal goed kunnen. Wat ik wel uit eigen ervaring weet is dat Mabel en haar vriendin (Ottolien Lels, red) in die tijd echte golddiggers waren. Dat ze op mannenjacht gingen naar Parijs en in ruil voor seks zich lieten vertieren, lijkt op hoe ze zich binnen onze groep manifesteerden. Ik weet niet of het de drugs waren, die Mabel zo losjes maakte maar net als de Chileen zou ik ook kunnen roepen: Hey Mabel, ken je me nog?
De criminele ex-minnaar van Mabel vertelt dan in detail over zijn ervaringen met de vrouw die nu prinses is! "Ik weet wel dat ze een heus feestbeest was en geen enkele seksuele schaamte kende. Ook ik ben een paar keer met haar naar bed geweest, net zoals andere leden van de groep. Zeker in die tijd had zij een goddelijk lichaam en een fantastisch temparament. Je zou haar toen in meerdere opzichten een droomvrouw kunnen noemen."
De bedpret eindigde voor onze zware jongen toen Klaas bruinsma zich over Mabel ontfermde. "Op een gegeven moment werd ze exclusief Klaas Bruinsma's vaste "liefdes" speeltje. Samen gebruikte ze veel "bab" (cocaïne, red). Ze mag nog blij zijn dat Peter R. de Vries in de uitzending, die ervoor zorgde dat ze geen parlementaire toestemming kregen voor hun huwelijk (02 oktober 2003, red), nog zeer zuinig coulant voor haar is geweest.
Ook De Chileen weet veel meer van Mabel in haar "gangstertijd", dan dat hij dat wereldkundig heeft gemaakt. Over haar vriendin Ottolien wil ik zelfs kwijt dat zij jarenlang een relatie heeft gehad met één van mijn collega's. Dat deze Ottolien in plaats van Mabel Klaas Bruinsma liefje was, is dan ook gelogen. Maar hier eindigt het relaas van de zware jongen niet.... "Mabel had bij ons als bijnaam de Marmot. Een naam die ze ondermeer had te danken aan bepaalde kwaliteiten. Dat Mabel nu via een boekje en een optreden afgelopen weekend bij NOVA de "Zwarte Piet" durft te geven aan de media, met het verwijt dat de pers het verhaal zouden hebben opgeblazen, vind ik nogal naïef. Ik ben niet de enige die zo zijn "amoureuze" ervaringen heeft mogen hebben met Mabel.
Het zijn er een aantal meer, waarvan ze er niet als vanzelfsprekend op hoeft te vertrouwen dat deze hun mond houden. Bovendien werden wij in die tijd constant door de politie geschaduwd, die hebben duizenden foto's van ons gemaakt. Ik weet zeker dat zij ook op die foto's staat en dat deze foto's te vinden zijn in het Amsterdamse politiearchief."
Misschien dat die bijnaam voornamelijk ergens anders door komt?quote:Dat deze Ottolien in plaats van Mabel Klaas Bruinsma liefje was, is dan ook gelogen. Maar hier eindigt het relaas van de zware jongen niet.... "Mabel had bij ons als bijnaam de Marmot. Een naam die ze ondermeer had te danken aan bepaalde kwaliteiten. Dat Mabel nu via een boekje en een optreden afgelopen weekend bij NOVA de "Zwarte Piet" durft te geven aan de media, met het verwijt dat de pers het verhaal zouden hebben opgeblazen, vind ik nogal naïef.
jeetje, als dat waar is dan is het erg zuur, ook voor haar echte vader!quote:Op vrijdag 16 maart 2007 12:19 schreef Suko het volgende:
bladiebla. En dit kan ook meespelen, altijd handig zo'n familie bij de hand: "Haar moeder hertrouwde met de bankier Peter Wisse Smit, en Mabel nam later diens achternaam aan." Bron
Mwah, een tiende mag je toch geloven wat zijonline betreft, is ook veul hoor.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:41 schreef zwambtenaar het volgende:
En iedereen neemt kennelijk klakkeloos dit soort roddeltjes aan?
Jawohl, iedereen, behalve de koninginquote:Op zaterdag 17 maart 2007 12:41 schreef zwambtenaar het volgende:
En iedereen neemt kennelijk klakkeloos dit soort roddeltjes aan?
Warm zeker, bevestigd door iedereen waarmee ze het bed deeldequote:Dat van warme, meelevende, intelligente prinses, en juist niet dat van berekenend maffialiefje. nu.nl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |