abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 maart 2007 @ 15:50:12 #1
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_47157126
quote:
Prinses Mabel heeft dit weekeinde een offensief ingezet waarmee zij zich na vier jaar geheel probeert te rehabiliteren.

De prinses, die eerder loog over haar relatie met de vermoorde maffiabaas Klaas Bruinsma, haalde in afgestemde interviews in Nova en de Volkskrant hard uit naar de media.

Deze worden volgens haar "gedreven door oplages en kijkcijfers" en niet door kritische analyses of kwaliteit. Het was de tweede keer dat ze de schuld bij de media legde, al eerder deed ze dat tijdens een lezing op 5 mei vorig jaar.

Mabel trad naar voren omdat ze een boekje heeft geschreven waarin ze zich zorgen maakt over vrijheid. "Ik kan niet tegen onrecht", zo verklaarde de prinses. Prinses Mabel stelt dat ze op persoonlijke titel het boekje schreef en dat ze blij is dat ze nu vrijuit kan spreken over wat haar roert.

Sinds zij samen met prins Friso in 2003 gedwongen afstand deed van een aanspraak op de troon, valt zij niet meer onder de zogenoemde ministeriële verantwoordelijkheid. Ze toonde zich opgelucht dat premier Balkenende niet over haar waakt. "Stel je voor dat de minister-president iedere keer mijn reisschema moet goedkeuren. De arme man heeft wel wat anders te doen."

Daarmee haalde de prinses uit naar de premier, die vaststelde dat het echtpaar Mabel en Friso had " gelogen" over haar relatie met Bruinsma. Om een crisis te voorkomen zag het stel af van een aanspraak op de troon.

Volgens prinses Mabel hoeft ze in haar uitspraken geen rekening te houden met de Nederlandse regering. Ook liet ze zich uit over de massale verontwaardiging over het verzwijgen van haar eerdere relatie met het misdaadkopstuk Klaas Bruinsma. Ze meent dat de media vooral uit waren op eigen gewin.

"Iedereen zou zich de vraag moeten stellen waarom wij steeds meer uit zijn op vermaak en trivia. Ik heb het aan den lijve ondervonden."

Hier kun je de soap teruglezen: http://zoeken.fok.nl/index.php?q=mabel&match=&ts=&sort=rel&f%5B%5D=77&type=alle&van=&tot=
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  † In Memoriam † dinsdag 13 maart 2007 @ 11:00:28 #2
37843 lady-wrb
kortaf
  Admin dinsdag 13 maart 2007 @ 11:02:10 #3
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47221609
mabelgate deel tig
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_47221679
"Ik kan niet tegen onrecht",

Als ze dat vindt moet ze geen boekje uitbrengen onder de naam Mabel van Oranje.
Lurf is the message and the message is Lurf
  dinsdag 13 maart 2007 @ 11:28:38 #5
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_47222602
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:02 schreef yvonne het volgende:
mabelgate deel tig
Was een goede reeks.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_47222635
mabel moet gewoon dr muil houwen. had ze maar niet moeten liegen
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:35:24 #7
167723 sanni
Acima de seu
pi_47307545
Tja zo zie je maar dat zelfs de meest intelligente persoon voor macht en geld
kan vallen. Mabel had gewoon moeten toegeven dat zij inderdaad op die
Bruinsma was gevallen en er zelfs een tijdje meer heeft samengewoond o.i.d.
Zo had ze niet alleen de wind uit de zeilen van Peter R. de Vries gehaald maar
ook van de hele tabloidpers. Dat deed ze niet,dus moet je op de blaren zitten
als je een lid van het Koninklijk Huis trouwt en je weet dat alles extra uitvergroot
wordt.
pi_47308114
Mabel, ken je me nog?
  † In Memoriam † donderdag 15 maart 2007 @ 20:53:23 #9
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47314189
quote:
Op dinsdag 13 maart 2007 11:29 schreef warezguy05 het volgende:
mabel moet gewoon dr muil houwen. had ze maar niet moeten liegen
wat hij zegt. maar dan in wat netter nederlands
pi_47315902
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:53 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

wat hij zegt. maar dan in wat netter nederlands
op een forum hoeft alles niet zo formeel
pi_47320807
Ik vind het een buitengewoon domme actie van Mabel om zelfs met een boekje te komen over iets wat ze eigenlijk niet eigenhandig (meer) moet oprakelen. Ze bereikt alleen maar het tegendeel. Ik dacht direct aan het 'schoonvegen' van het eigen bedoezelde straatje en een ongewoon felle rancuneuze reactie naar de pers. Alsof ze haar kans schoon zag. Heeft ze geen adviseur(s) of zo? Een beetje mediatrainer had haar dit ook vast afgeraden. Wat naïef om te denken dat wij blindelings geloven wat zij nu nog te melden heeft over haar 'brandschone' verleden. Of is het gewoon vette arrogantie? Blijf maar lekker in Londen, Brussel of waar dan ook, strooi wat met nutteloze adviesjes hier en daar, maak waardige burgers van je kids op maar onthou je van gedachtenspinsels naar ons en de pers in woord en geschrift die je kennelijk af en toe nog steeds wakker houden, misschien zijn er wel pilletjes voor... wat zou schoonma Bea er wel niet van vinden?
pi_47320953
Dat is echt een domme doos die Mabel, misschien moeten we weer die Chileen maar eens opduiken.
Je bent gewoon een aandachtshoertje die op "belangrijke" mannen valt.
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_47321150
Wilt u eerherstel nu uitvoeren?
Oh, and that's a bad miss!
pi_47325754
Was te verwachten dat uit de onderbuik van Nederland gereageerd zou worden op Mabel's boekje. Wat dachten we van deze roddel, want dat moet je natuurlijk zo bekijken als er geen namen en natrekbare bronnen worden genoemd.

PRINSES WAS BEDVRIENDINNETJE VAN TAL VAN AMSTERDAMSE CRIMINELEN! '
Ook ik ben met Mabel Wisse Smit geweest!'
quote:
"Het verhaal van De Chileen (Charlie Da Silva, red) bij Peter R. de Vries, kan ik niet helemaal bevestigen. Maar het zou allemaal goed kunnen. Wat ik wel uit eigen ervaring weet is dat Mabel en haar vriendin (Ottolien Lels, red) in die tijd echte golddiggers waren. Dat ze op mannenjacht gingen naar Parijs en in ruil voor seks zich lieten vertieren, lijkt op hoe ze zich binnen onze groep manifesteerden. Ik weet niet of het de drugs waren, die Mabel zo losjes maakte maar net als de Chileen zou ik ook kunnen roepen: Hey Mabel, ken je me nog?

De criminele ex-minnaar van Mabel vertelt dan in detail over zijn ervaringen met de vrouw die nu prinses is! "Ik weet wel dat ze een heus feestbeest was en geen enkele seksuele schaamte kende. Ook ik ben een paar keer met haar naar bed geweest, net zoals andere leden van de groep. Zeker in die tijd had zij een goddelijk lichaam en een fantastisch temparament. Je zou haar toen in meerdere opzichten een droomvrouw kunnen noemen."

De bedpret eindigde voor onze zware jongen toen Klaas bruinsma zich over Mabel ontfermde. "Op een gegeven moment werd ze exclusief Klaas Bruinsma's vaste "liefdes" speeltje. Samen gebruikte ze veel "bab" (cocaïne, red). Ze mag nog blij zijn dat Peter R. de Vries in de uitzending, die ervoor zorgde dat ze geen parlementaire toestemming kregen voor hun huwelijk (02 oktober 2003, red), nog zeer zuinig coulant voor haar is geweest.

Ook De Chileen weet veel meer van Mabel in haar "gangstertijd", dan dat hij dat wereldkundig heeft gemaakt. Over haar vriendin Ottolien wil ik zelfs kwijt dat zij jarenlang een relatie heeft gehad met één van mijn collega's. Dat deze Ottolien in plaats van Mabel Klaas Bruinsma liefje was, is dan ook gelogen. Maar hier eindigt het relaas van de zware jongen niet.... "Mabel had bij ons als bijnaam de Marmot. Een naam die ze ondermeer had te danken aan bepaalde kwaliteiten. Dat Mabel nu via een boekje en een optreden afgelopen weekend bij NOVA de "Zwarte Piet" durft te geven aan de media, met het verwijt dat de pers het verhaal zouden hebben opgeblazen, vind ik nogal naïef. Ik ben niet de enige die zo zijn "amoureuze" ervaringen heeft mogen hebben met Mabel.

Het zijn er een aantal meer, waarvan ze er niet als vanzelfsprekend op hoeft te vertrouwen dat deze hun mond houden. Bovendien werden wij in die tijd constant door de politie geschaduwd, die hebben duizenden foto's van ons gemaakt. Ik weet zeker dat zij ook op die foto's staat en dat deze foto's te vinden zijn in het Amsterdamse politiearchief."
En zo gaat het verhaal nog even verder. > zijonline Geschreven in de bekende zijonline-stijl, vol met fouten. Onlangs was ons gangstermeisje nog op de verjaardig van Koning Herald, zeer 'toepasselijk' gekleed:

En weten we nog de hoeveelheid strikjes op Mabel's trouwjurk, ook te zien op het doopjurkje van het jongste kind. Toch een statement?
  Admin vrijdag 16 maart 2007 @ 07:57:47 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_47325772
Smullen weer
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:04:15 #16
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_47325810
Kinderen baren, bek houden en ranzige dingen uithalen met de tuinman.
Dat is je toekomst, en wij betalen daar graag voor. Maar wel discreet graag.
Domme kapsonemuts.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_47325838
Hmmm, dus Klaas Bruinsma (zeer mooie man) deed het met een afgelikte boterham?
Waarom geloof ik dat nou net niet....

En hoe komt de prins eigenlijk aan zijn vrouw?
Verkeerde ze in twee totaal verschillende kringen? Of Zitten die kringen sowieso dichtbij elkaar?

Hmmm, stof tot nadenken...
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  vrijdag 16 maart 2007 @ 08:59:41 #18
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_47326356
quote:
Dat deze Ottolien in plaats van Mabel Klaas Bruinsma liefje was, is dan ook gelogen. Maar hier eindigt het relaas van de zware jongen niet.... "Mabel had bij ons als bijnaam de Marmot. Een naam die ze ondermeer had te danken aan bepaalde kwaliteiten. Dat Mabel nu via een boekje en een optreden afgelopen weekend bij NOVA de "Zwarte Piet" durft te geven aan de media, met het verwijt dat de pers het verhaal zouden hebben opgeblazen, vind ik nogal naïef.
Misschien dat die bijnaam voornamelijk ergens anders door komt?

I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_47329597
Kan best zijn dat die beruchte Steve(n) Brown de bron is die zijonline heeft gebruikt: "Gestolen schilderijen en Peter R. de Vries.Eén van die Top- babe's van de Lange was o.a. Mabel aka de Marmot, die o.a jarenlang zeg maar 'stashhouder' is geweest van de Lange zijn gestolen schilderijen( die Peter R. de Vries als wederdienst later zg. mocht terug bezorgen, bij het verschijnen van dit boek uitgebreid over de Maffia-diensten van De Vries inzake Bruinsma en de 'Mabel-schilderijen') en zijn persoonlijke wijnkelder. Het gerucht ging dat de luxe grachten appartement waar deze Top-madame was neergezet vol hing met bugs. ( Bij het verschijnen van dit boek worden de 'kunsten' van deze 'Wip- Prinses' nader beschreven) Haar taak was om concurrenten hun zinnen te doen verliezen." http://stevenbrown.web-lo(...)/klaas_bruinsma.html (ik ben via google op marmot wezen zoeken )
  † In Memoriam † vrijdag 16 maart 2007 @ 11:19:09 #20
37843 lady-wrb
kortaf
pi_47330028
welke kwaliteiten heeft een marmot? (als ik moet denken aan overeenkomsten tussen mabel en een marmot?
pi_47330296
Mmm, eerste gedachte: net als de eekhoorn (is familie) zoveel mogelijk voedsel verzamelen in de wangetjes, ergens anders verstoppen, voor later. Vertaal dat in geld en goederen, aangezien ze ook als golddigger wordt gezien. En ze lijkt wel op een marmot, ergens.
pi_47330532

Kortom...
pi_47330626
Ze blijft een rattehoofd hebben.
Je zou denken dat je als gangster wat beters zou kunnen meekrijgen.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_47330663
Mabel
pi_47332068
Nou eerlijk gezegd, als vrouw dan, begrijp ik niet wat een vent in haar ziet/zag. Maar ja, dan zal dit wel gelden, citaat: "geen enkele seksuele schaamte kende. Ook ik ben een paar keer met haar naar bed geweest, net zoals andere leden van de groep. Zeker in die tijd had zij een goddelijk lichaam en een fantastisch temparament. Je zou haar toen in meerdere opzichten een droomvrouw kunnen noemen." Gooi een theedoek over d'r hoofd en dan zijn kennelijk een aantal types uit die kringen al tevreden. Ik zie (in uiterlijk en geest) een jongere Margareth Tatcher in haar, het keiharde 'ik weet wat ik wil' type. En dit kan ook meespelen, altijd handig zo'n familie bij de hand: "Haar moeder hertrouwde met de bankier Peter Wisse Smit, en Mabel nam later diens achternaam aan." Bron

[ Bericht 8% gewijzigd door Suko op 16-03-2007 12:24:17 ]
pi_47332588
En voortaan gaat ze door het leven als Marmot Wisse Smit
  vrijdag 16 maart 2007 @ 13:43:00 #27
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_47335172
wat een slet is het toch
The more debt, the better
pi_47335442
machts-slet
pi_47336042
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 12:19 schreef Suko het volgende:
bladiebla. En dit kan ook meespelen, altijd handig zo'n familie bij de hand: "Haar moeder hertrouwde met de bankier Peter Wisse Smit, en Mabel nam later diens achternaam aan." Bron
jeetje, als dat waar is dan is het erg zuur, ook voor haar echte vader!
pi_47358140
gangstersletje
pi_47360648
Wat een trut is het toch ook.
"Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_47365124
En iedereen neemt kennelijk klakkeloos dit soort roddeltjes aan ?
pi_47366536
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:41 schreef zwambtenaar het volgende:
Mwah, een tiende mag je toch geloven wat zijonline betreft, is ook veul hoor.

Boze Mabel

Volgens Weekend is prinses Mabel razend over een nieuwe tv-serie die om haar persoontje draait. Onder andere haar spraakmakende relaties met 'crimineel' Klaas Bruinsma en de (getrouwde) frauduleuze Muhamed Sacirbey komen aan bod. Hoe zeer Mabel ook haar best doet om ons 'Mabelgate' te doen vergeten, iedereen brengt haar in verband met foute mannen. De prinses was dan ook not amused toen bleek dat de VPRO een serie over haar leven zou maken. Fedja van Huet en Halina Reijn gaan de hoofdrollen spelen, zo ver zijn de voorbereidingen al. Op internet rouleert het gerucht dat er flink seks en drugs in voorkomt, maar dat is niet bevestigd. 'Hofinsiders' hebben verklapt dat Mabel woedend en verdrietig is over de serie, omdat ze juist haar imago probeert op te vijzelen. Dat van warme, meelevende, intelligente prinses, en juist niet dat van berekenend maffialiefje. nu.nl

Ach gut...alweer d'r image naar de gallemiezen.
pi_47370452
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:41 schreef zwambtenaar het volgende:
Jawohl, iedereen, behalve de koningin
pi_47371035
Wat een dom wijf, net nu de storm een beetje geluwd is in de media, stookt ze het vuurtje zelf weer op ...
I don't like your jerk-off name. I don't like your jerk-off face. I don't like your jerk-off behavior, and I don't like you, jerk-off. Do I make myself clear?
pi_47372835
quote:
Dat van warme, meelevende, intelligente prinses, en juist niet dat van berekenend maffialiefje. nu.nl
Warm zeker, bevestigd door iedereen waarmee ze het bed deelde
Meelevend, met zichzelf zekers
Intelligente, Tja, daar klopt haar zelfbeeld niet helemaal tenzij je een golddigger intelligent kan noemen omdat ze op een makkelijke manier haar levensbehoeften bemachtigd.

En een maffia liefje is ze niet meer, tenzij je het koninklijk huis als een maffiabene ziet.

Maar ze zal best wel talenten hebben hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')