Was te verwachten dat uit de onderbuik van Nederland gereageerd zou worden op Mabel's boekje. Wat dachten we van deze roddel, want dat moet je natuurlijk zo bekijken als er geen namen en natrekbare bronnen worden genoemd.
PRINSES WAS BEDVRIENDINNETJE VAN TAL VAN AMSTERDAMSE CRIMINELEN! 'Ook ik ben met Mabel Wisse Smit geweest!'
quote:
"Het verhaal van De Chileen (Charlie Da Silva, red) bij Peter R. de Vries, kan ik niet helemaal bevestigen. Maar het zou allemaal goed kunnen. Wat ik wel uit eigen ervaring weet is dat Mabel en haar vriendin (Ottolien Lels, red) in die tijd echte golddiggers waren. Dat ze op mannenjacht gingen naar Parijs en in ruil voor seks zich lieten vertieren, lijkt op hoe ze zich binnen onze groep manifesteerden. Ik weet niet of het de drugs waren, die Mabel zo losjes maakte maar net als de Chileen zou ik ook kunnen roepen: Hey Mabel, ken je me nog?
De criminele ex-minnaar van Mabel vertelt dan in detail over zijn ervaringen met de vrouw die nu prinses is! "Ik weet wel dat ze een heus feestbeest was en geen enkele seksuele schaamte kende. Ook ik ben een paar keer met haar naar bed geweest, net zoals andere leden van de groep. Zeker in die tijd had zij een goddelijk lichaam en een fantastisch temparament. Je zou haar toen in meerdere opzichten een droomvrouw kunnen noemen."
De bedpret eindigde voor onze zware jongen toen Klaas bruinsma zich over Mabel ontfermde. "Op een gegeven moment werd ze exclusief Klaas Bruinsma's vaste "liefdes" speeltje. Samen gebruikte ze veel "bab" (cocaïne, red). Ze mag nog blij zijn dat Peter R. de Vries in de uitzending, die ervoor zorgde dat ze geen parlementaire toestemming kregen voor hun huwelijk (02 oktober 2003, red), nog zeer zuinig coulant voor haar is geweest.
Ook De Chileen weet veel meer van Mabel in haar "gangstertijd", dan dat hij dat wereldkundig heeft gemaakt. Over haar vriendin Ottolien wil ik zelfs kwijt dat zij jarenlang een relatie heeft gehad met één van mijn collega's. Dat deze Ottolien in plaats van Mabel Klaas Bruinsma liefje was, is dan ook gelogen. Maar hier eindigt het relaas van de zware jongen niet.... "Mabel had bij ons als bijnaam de Marmot. Een naam die ze ondermeer had te danken aan bepaalde kwaliteiten. Dat Mabel nu via een boekje en een optreden afgelopen weekend bij NOVA de "Zwarte Piet" durft te geven aan de media, met het verwijt dat de pers het verhaal zouden hebben opgeblazen, vind ik nogal naïef. Ik ben niet de enige die zo zijn "amoureuze" ervaringen heeft mogen hebben met Mabel.
Het zijn er een aantal meer, waarvan ze er niet als vanzelfsprekend op hoeft te vertrouwen dat deze hun mond houden. Bovendien werden wij in die tijd constant door de politie geschaduwd, die hebben duizenden foto's van ons gemaakt. Ik weet zeker dat zij ook op die foto's staat en dat deze foto's te vinden zijn in het Amsterdamse politiearchief."
En zo gaat het verhaal nog even verder. >
zijonline Geschreven in de bekende zijonline-stijl, vol met fouten. Onlangs was ons gangstermeisje nog op de verjaardig van Koning Herald, zeer 'toepasselijk' gekleed:
![]()
En weten we nog de hoeveelheid
strikjes op Mabel's trouwjurk, ook te zien op het
doopjurkje van het jongste kind. Toch een statement?