Ja hoor, bijna vergelijkbaar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 23:19 schreef Niek. het volgende:
een atlas hoef je niet te kopen daarvoor hebben we maps.google.com
Ik had mn boeken nooit op tijd binnen, das pas stoerquote:Op woensdag 28 februari 2007 23:58 schreef Niek. het volgende:
Nog een tip voor de brugpiepers, let op de prijs die je via school voor je boeken meot betalen, het kan veel voordeliger zijn om ze 2de hands via marktplaats of www.boekenbeurs.nl te kopen, je kunt ze dan aan het eind van het jaar weer verkopen, je hebt dan dus een jaar lang schoolboeken voor heel weinig geld, met een beetje geluk kan je er zelfs winst op maken.
Als je na het eerste jaar erachter komt dat je veel boeken die je had gekocht niet nodig had, wacht het volgende jaar dan met het kopen van boeken totdat je 100% zeker weet dat je ze nodig hebt, als je ze eenmaal nodig hebt heb je ze toch altijd erg snel in huis.
Nou meestal staat de leerstof ook in het boekquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:20 schreef Mikkie het volgende:
Dat laatste is wel een tip inderdaad.
Je moet je boeken vaak op school ophalen (bij ons werden ze thuisbezorgd om de één of andere idiote reden, maar okay). Láát ze daar dan ook. Ik kreeg ze thuisbezorgd, nam ze in de eerste week mee naar school (elke dag een paar). Da's een paar dagen sjouwen, en daarna nooit meer. Thuis doe je er toch amper iets mee (als je een keer een boek écht nodig hebt voor een werkstuk ofzo neem je het mee), en de rest van de tijd hoef je 't niet elke keer mee van huis naar school en terug te sjouwen..
Dan neem je je boek ook mee.quote:Op donderdag 1 maart 2007 09:04 schreef arucard het volgende:
[..]
Nou meestal staat de leerstof ook in het boek![]()
"Yes or No" heet dat geloof ikquote:Op donderdag 1 maart 2007 03:09 schreef LuNaTiC het volgende:
oja en eastpak is wel oke, ik gebruikte later overigens zo'n merk dat je bij de V&D kon kopen, ben naam ff kwijt, maar dat was ook wel een fijne, gewoon klein, niet teveel tielerantijntjes enzo.
Ja dat was hem volgens mij. Gewoon zo'n donkerblauwe of grijze, wel een oke merk.quote:
Hasjpak, dan ben je nog veel cooler. Ik had dat zelf ookquote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, maar zorg wel dat je het merkje eventjes verbouwt tot 'Lastpak', dan kun je namelijk meteen bij de stoere jongens en meisjes op de achterste banken van de klas aanschuiven.
die van mij is omgebouwd tot irakquote:Op vrijdag 2 maart 2007 17:24 schreef H4ze het volgende:
[..]
Hasjpak, dan ben je nog veel cooler. Ik had dat zelf ook![]()
![]()
Jij had je boeken voor Nederlands nooit mee volgens mijquote:Op donderdag 1 maart 2007 16:15 schreef Ici-Paris het volgende:
Je moet ook naast zo n studiebol zitten die alles meeneemt naar school kun je daar kijken, scheelt jouw weer wat gewicht aan boeken
Je moet ook niet naar een scholengemeenschap gaan hé!quote:Op zondag 4 maart 2007 22:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Het is vrij normaal dat je pas na de brugklas bij een bepaald niveau ingedeeld wordt hoor. Ik ging ook na de brugklas pas naar vwo.
Wij moesten altijd gelijk weer oprotten bij de meeste docenten als de boeken niet gekaft waren. Maar ja, dat vond ik vooral in het tweede en derde jaar vooral een voordeel, dus ik kafte pas na een maandje ofzo.quote:Op zondag 4 maart 2007 23:19 schreef Jesse- het volgende:
Als je trouwens tof wil zijn moet je je boeken ook niet kaften.
(of gebeurt dat al niet meer?)
zeg dat maar eens tegen je ouders als 12 jarig knaapjequote:Op maandag 5 maart 2007 18:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Kaften? Kom op zeg, zonde van je moeite.
Ik zit er nog steeds, misschien doe ik toch iets fout.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:32 schreef fallrite het volgende:
[..]
Jij had je boeken voor Nederlands nooit mee volgens mij
Bij ons deden ze dat alleen in de eerste en tweede klas. Daarna kregen we allemaal van die relaxte bovenbouwleraren, die vonden dat kaften niet zo nodig.quote:Op maandag 5 maart 2007 18:22 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Wij moesten altijd gelijk weer oprotten bij de meeste docenten als de boeken niet gekaft waren. Maar ja, dat vond ik vooral in het tweede en derde jaar vooral een voordeel, dus ik kafte pas na een maandje ofzo.
True, maar veel scholen kopen eigen boeken en verhuren ze dan weer onder de leerlingen. Dus in dat geval zijn het niet jouw boeken.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:34 schreef Repeat het volgende:
Wat hebben je docenten in godsnaam met jouw boeken te maken
Ik moet toch zelf weten of ik ze kaft of niet.
Dat was in de vorige Eeuw Millenium.quote:Op maandag 5 maart 2007 20:40 schreef Q. het volgende:
Vroeger, in mijn tijd, mocht je alleen mooie bruine lederen schooltassen hebben. Hoe de tijden veranderen.
Wat dacht je van een echte winkel dan? Er zijn er genoeg die ze verkopen.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:53 schreef ashly94 het volgende:
dat er geen eastpak is
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Er zitten tientallen verhalen achter mijn rugzak, ja!
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |