Ja, maar zorg wel dat je het merkje eventjes verbouwt tot 'Lastpak', dan kun je namelijk meteen bij de stoere jongens en meisjes op de achterste banken van de klas aanschuiven.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:15 schreef evilernie22 het volgende:
2. neem een eastpak als je niet uit gelachen wil wordne...
Haha, inderdaad.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, maar zorg wel dat je het merkje eventjes verbouwt tot 'Lastpak', dan kun je namelijk meteen bij de stoere jongens en meisjes op de achterste banken van de klas aanschuiven.
Gewoon een Eastpak tas kopen met twee vakjes. Dus één groote en één kleine. Of je moet HAVO doen, dan moet je inderdaad een 'Kipling' kopen.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:20 schreef ashly94 het volgende:
word heus niet uitgelachen hoor. ik weet niet op wat voor school jij zit maarja.(niets beledigends hoor)
ik zie nog wel![]()
Ga maar buiten spelen danquote:Op maandag 26 februari 2007 19:25 schreef fysicus het volgende:
Zonde.. Om je kostbare jeugd te verspille op F*CK!
Of asbak en iedereen zo peuken op je uitdrukken enzoquote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, maar zorg wel dat je het merkje eventjes verbouwt tot 'Lastpak', dan kun je namelijk meteen bij de stoere jongens en meisjes op de achterste banken van de klas aanschuiven.
Inderdaad. Maar bij Kipling moet ik toch terugdenken aan die oerlelijke tas die ik toen had.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:52 schreef Maraca het volgende:
2 Koop een tas die JIJ mooi vind niet omdat die populair is dat vind ik echt onzin
Hehe ik was nog recalcitranter, ik heb er toenderijd met behulp van wat tipp-ex asbak van gemaaktquote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2007 20:48 schreef Eltonno het volgende:
[..]
Hehe ik was nog recalcitranter, ik heb er toenderijd met behulp van wat tipp-ex asbak van gemaakt![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 19:49 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Of asbak en iedereen zo peuken op je uitdrukken enzo![]()
![]()
![]()
toch vind ik die kipling wel wat hebben als je naar vwo of havo gaat. Tenzijn je klein bent natuurlijk want als je kleiner bent dan je tas loop je ook een 'klein'beetje voor gek.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:58 schreef crossover het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar bij Kipling moet ik toch terugdenken aan die oerlelijke tas die ik toen had.
Dit is wel een leuker model:
Maar voor een rugzak ga ik toch voor de Eastpak.
Precies, je moet hem vooral op je knieën hangen zodat hij nog zwaarder aanvoelt dan hij al isquote:Op maandag 26 februari 2007 20:18 schreef mrkilldebeast het volgende:
in ieder geval die tas niet te hoog hangen. Werd ik ook op uitgelachen. En dat maakt ech nie uit op welke school je zit
Hmm ja redelijk spuit11, doe vandaag aan power-fokken, alleen de eerste en laatste 5 posts lezen, en dan mis je nog wel eens watquote:
Die heeft mijn overbuurman ook. Die is 50 jaar oud.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:20 schreef Litso het volgende:
Ik zweer bij Nomad. Maar ik ben dan ook niet hip.
Eastpak is overrated.
[afbeelding]
Heeft het toch zo'n 6 jaar volgehouden.
Kun je nagaan hoe lang die tassen mee gaan.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:20 schreef Arjann87 het volgende:
[..]
Die heeft mijn overbuurman ook. Die is 50 jaar oud.
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:17 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nergens last van gehad. Ik meen het.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:23 schreef Merkie het volgende:
Litso, wat moet jouw middelbare school tijd zwaar geweest zijn.
Nou, maar mijn aap heette Bill.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:59 schreef Mikkie het volgende:
Altijd voor een Eastpak gaan. Duurzaam en stevig, bovendien 30 jaar garantie op naden enzo. Althans, dat dacht ik
Kipling is van die zooi die iedereen koopt vanwege die kutaap, om vervolgens er na een paar maanden op uitgekeken te zijn
quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef ashly94 het volgende:
hoi. ik ben nieuw hier.
dit is mijn eerste topic, en ook niet de laatste![]()
ik ga na de zomervakantie naar de brugklas. (ik zou er eigenlijk al gezeten hebben maar ben blijven zitten) ik heb 2 vraagjes (zelf kan je ze ook stellen)
1: ik heb er al zin in, is dat normaal?
2: ik wil graag een kipling of eastpak
maar ik weet niet waar ik t moet kopen. in de buurt gaat ie weg maar ik weet niet wanneer ie ergends anders zit want die gaat verhuizen naar een ander adres. (okal vinden de meeste mensen kipling lelijk ik vind ze wel lollig)
3: ^waar kan je ze in verschillende kleuren halen want op internet zie je alleen de. jeans blue rood enzo. en geen paars(ik zelf vind de paar lelijk)
dit waren mijn vragen. als iemand antwoord heeft . of vragen wil stellen dan kan dat hier.
groetjes ashly![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |