abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 maart 2007 @ 17:47:22 #201
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47307923
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 17:19 schreef Rewimo het volgende:
Wat goed Muck, gefeliciteerd! Wat ga je doen?
dank je!

ik ga 16 uur in de week bij een bekende bank werken als administratief medewerkster.
ik moet gegevens controleren van mensen die een hypotheek af willen sluiten
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_47312370
Ah, hier geef je wél antwoord (in het PC topic had ik die vraag ook gesteld )

Zojuist bij de WW geweest, was daar 1,4 kilo afgevallen (van do-do dus). Maar hier hou ik m'n thuisgewicht aan, dat is lager
pi_47313006
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 16:13 schreef Jojogirl het volgende:
Op www.dieet-web.nl kan je je aanmelden carpediem (in de openingspost van dit topic staat meer info hierover).

En ja, ik sport wel bij het afvallen. Momenteel 1 keer per week softbaltraining en 2 keer bodyshape. Zodra het buitenseizoen van de softbal begint wordt dat 2x softbal en 1x bodyshape, denk ik.
Dus jij doet ook aan Bodyshape! Wat is je ervaring daarmee? merk je snel een verbetering? Ik wil 2 keer per week Bodyshape doen en 1 keer of 2 keer Spinning.
  donderdag 15 maart 2007 @ 20:33:15 #204
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_47313440
Ik vind bodyshape erg leuk en merk dat m'n conditie beter wordt en dat m'n spieren strakker worden. Maar dat gaat bij mij altijd vrij snel. Met spinning heb ik geen ervaring.
pi_47314719
Vind Bodyshape echt een leuke les, heb in het verleden wel is op fitness gezeten maar niet in groepsverband dus na 2 keer stopte ik al. Voor mij is dat denk ik beter uit te houden. De eerste 30 min waren wel heftig al die pasjes enzo. Zweten niet normaal meer, en de andere 30 min met oefeningen waren ook wel pittig. Heb al zeker 6 jaar niet aan spot gedaan. Ik verwacht niet binnen een maand resultaat, Maar hoop dat het na een tijdje wel zichtbaar is. Val je er ook vanaf?? Gaat dat snel, ik bedoel als je ook op je voeding let. Kun je dan snel resultaat zien?
pi_47328975
quote:
Female ‘fat talk’ socially mandatory

Kvetching about cellulite may help women forge friendships

March 14, 2007

It’s almost inevitable: When women get together, the chatter eventually turns to whose skinny jeans don’t fit anymore and who weighs in heavier on the scale. And participation is socially mandatory, a new study finds.

Researchers call this “fat talk,” a term coined to describe a behavior common in middle school-aged Caucasian females. But the phenomenon seems to occur in older females as well.

“We have found in our research that both male and female college students know the norm of fat talk—that females are supposed to say negative things about their bodies in a group of females engaging in fat talk,” said study co-author Denise Martz of Appalachian State University.

Self-degradation is predictable
In one study, Martz and her colleagues showed 124 male and female college students a scene describing three women engaging in fat talk. The test subjects were then asked to predict how a fourth female would respond to this discussion.

Forty percent of male subjects and 51 percent of female subjects believed that the fourth female would self-degrade her body, in results that will be detailed in the June issue of the journal Body Image: An International Journal of Research.

“Because women feel pressured to follow the fat talk norm, they are more likely to engage in fat talk with other females,” Martz told LiveScience. “Hence, women normalize their own body dissatisfaction with one another.”

“If there are women out there who feel neutrally or even positively about their bodies, I bet we never hear this from them for fear of social sanction and rejection,” she said.

Coping mechanism
As obesity rates in the Unites States climb, more and more females are finding their bodies further from the beauty ideal put forth in the media, and thus more women could be coping through fat talk, researchers hypothesize.

“Females like to support one another and fat talk elicits support,” Martz said. “An example would be one saying, ‘It's like, I'm so fat today,’ and another would respond, ‘No, you are not fat, you look great in those pants.’”

Fat talk also allows females to appear modest, a prized quality in a culture that shuns egotism.

“We tend to dislike arrogance and especially dislike it in women (‘bitches’)”, Martz explained. “Women are perceived as OK if they fat talk and acknowledge that their bodies are not perfect but they are working on it.”

Land of opportunity
The phenomenon might be exclusive to wealthier countries where food is abundant. In nations where famine rules, people often regard heavier bodies as a sign of good fortune and status, Martz said.

In the United States some people show their social status by their ability to be thin, which translates into meaning they are disciplined in their food intake and exercise, Martz said.

Researchers hope to better understand fat talk and its function in society to create awareness and instill change.

“I wish women would worry less about their bodies — while still taking good care of their health through behaviors like stress management, regular exercise and healthful eating — and spend more time learning, helping, educating, leading, solving problems, rising to positions of influence and contributing to society in general,” Martz said.

© 2007 LiveScience.com. All rights reserved.
Wel maf dat er zelfs onderzoek wordt gedaan naar het praten over te dik zijn
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_47332207
quote:
“I wish women would worry less about their bodies — while still taking good care of their health through behaviors like stress management, regular exercise and healthful eating — and spend more time learning, helping, educating, leading, solving problems, rising to positions of influence and contributing to society in general,” Martz said
Alsof het praten over te dik zijn onze carrieres in de weg staat
pi_47332282
Ik weeg me trouwens al een tijdje 's morgens en 's avonds en ik heb de afgelopen 5 dagen 's morgens en 's avonds dezelfde getallen. Echt heel vaag.

('s morgens omdat dat het laagste gewicht geeft en 's avonds omdat er onderzoek is gedaan naar beste voorspeller voor toe- of afname van gewicht en dat was het gewicht 's avonds)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 maart 2007 @ 13:33:37 #209
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_47334798
Mailtje van dokter Lemmens over mijn bloedwaarden:
quote:
Uw bloedwaarden vallen mee natuurlijk. Er bestaat een licht bloedarmoede tgv. een te kort aan ijzer. Tevens is er een te kort aan Vt B12. Ook het parathormoon is wat te hoog. Dit laatste is het gevolg van een te kort aan calcium. Waarschijnlijk is ook vit. D te laag.

Ik stel het volgende voor:
Verder Losferon 1/ dag
Vit B12. Dit bestaat in pillen voor onder de tong (Vit B12 3000 eenh. van de firma Similia).
Vit D: D-cure drinkbare amp. 2/week.
Cacit 1000 1/d bvb bij het avondeten.
B12 krijg ik al geprikt (stond ook in mijn mailtje aan hem ), ik heb dit nu maar weer aan mijn huisarts doorgemaild. Moest nog laten prikken op D3 en nierfunctie, dat is woensdag gebeurd, maandag maar eens bellen over de uitslagen daarvan.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47339058
hm, je blijft zo wel pilletjes en zooi slikken zeg..

Vriendje is vandaag vroeg thuis, en hij riep net al dat we gaan skaten zodra hij thuis is...
Lijkt mij wel lekker, misschien voel ik me dan ook weer wat beter...
Ik slaap nu wel weer wat beter btw, dat scheelt wel...
Nu alleen nog zien hoe ik het weer goed ga maken met mijn klas...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 maart 2007 @ 17:58:31 #211
13151 crew  Rewimo
pi_47343968
Christan heeft gisteren voor het eerst op skates gestaan Het lijkt nog nergens op maar hij komt wel vooruit
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_47344662
Leuk Rewimo, zul je zien dat hij er straks zo vandoor rijdt, volgens mij pikken ze het best snel op..

wij zijn net weer thuis van een stuk skaten, nog even langs school gegaan, en daar nog een goed gesprek met een collega gehad..

Zometeen maar ff eten klaarmaken...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_47346932
Dit mag Freecell niet lezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † vrijdag 16 maart 2007 @ 19:24:27 #214
43556 miss_dynastie
pi_47347023
Heb je al gekeken bij Wehkamp, Isabeau? Hebben ze vaak wel e.e.a. in die maten.
pi_47347147
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Heb je al gekeken bij Wehkamp, Isabeau? Hebben ze vaak wel e.e.a. in die maten.
Allemaal behoorlijk lelijk vergeleken met wat ik vanmiddag aan had.

Bij de normale maten wel wat normale modellen. Bij de grote maten is het echt huilen.
  vrijdag 16 maart 2007 @ 19:32:32 #216
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_47347377
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 20:02 schreef Fannetje het volgende:
Ah, hier geef je wél antwoord (in het PC topic had ik die vraag ook gesteld )
kijk daar eens een of 2 posts boven je vraag
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:41:11 #217
57434 Marloes
Digital Love
pi_47349946
Ik weet het, het is misschien ook een beetje stijf, maar Miss Etam dan? Promiss? H&M?? H&M valt veel groot en daar hebben ze best leuke dingen. Verder weet ik zo even niks...
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_47350121
Miss Etam zat ik ook aan te denken Isa...
Anders misschien bij een grote maten winkel ofzo? Er hangen zoveel jurkjes op dit moment, ik heb bij de Didi eentje gekocht laatst, maar dat was daar ook al de grootste maat
pi_47350289
Bij Matenloos in Amsterdam hebben ze ook mooie jurken, maar ja.... dan moet je weer helemaal naar Amsterdam.....
It is your friends who make your world!
pi_47350310
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Dit mag Freecell niet lezen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  vrijdag 16 maart 2007 @ 20:52:47 #221
35189 Troel
scherp en bot
pi_47350345
Nou, ik heb bericht van Nieuwegein. Ik mag enkel een afspraak daar maken als ik Lemmens vraag om het dossier naar Nieuwegein te sturen en dat zij de boel overnemen. Ik vind het een beetje raar, maarja, dan ga ik dat maar aan Lemmens vragen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47350468
Octo, misschien een spijkerrok eronder? Ik weet niet of je dat hebt?
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 16 maart 2007 @ 21:16:47 #223
13151 crew  Rewimo
pi_47351144
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 20:52 schreef Troel het volgende:
Nou, ik heb bericht van Nieuwegein. Ik mag enkel een afspraak daar maken als ik Lemmens vraag om het dossier naar Nieuwegein te sturen en dat zij de boel overnemen. Ik vind het een beetje raar, maarja, dan ga ik dat maar aan Lemmens vragen.
Wat is dat nou voor iets raars? En waarom wil je eigenlijk naar Nieuwegein?
pi_47351268
De grote maten winkel waar ik ben geweest had alleen model tent. Zoiets:

En die andere winkels heb je hier niet, dus dan moet ik maar naar De Grote Stad. Pfff.
  † In Memoriam † vrijdag 16 maart 2007 @ 21:23:59 #225
43556 miss_dynastie
pi_47351420
Ik vind die grote maten modellen wel altijd zo mooi in proportie.
Alsof ze met Photoshop verbreed zijn, zeg maar
pi_47351508
Zou me niets verbazen, Miss_d
pi_47352205
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vind die grote maten modellen wel altijd zo mooi in proportie.
Alsof ze met Photoshop verbreed zijn, zeg maar
Die modellen zijn volgens mij maximaal maat 42-44, en meestal platte buik, een boezem, geen dikke armen en een taille. Dan zie je er geloof ik zo uit als op die foto's. Voor de dikke dames alsnog aan de dunne kant zeg maar.
Misschien zijn de eisen voor plus size modellen nog wel strenger qua lichaam. Ik vermoed ook dat deze modellen nooit echt dik zijn geweest en afgeslankt, want volgens mij wordt je nooit meer zo strak.
SPOILER

[ Bericht 51% gewijzigd door octopussy op 16-03-2007 22:04:50 ]
pi_47352867
Pfff, net begonnen met mijn benen harsen, dat doe ik altijd, maar ik ben net ongesteld geworden (tot mijn grote vreugde, ben ik er precies op mijn trouwdag weer vanaf ) maar dan doet harsen veel meer pijn!

Ik geloof dat ik deze keer maar ga scheren
pi_47352963
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:07 schreef freecell het volgende:
Pfff, net begonnen met mijn benen harsen, dat doe ik altijd, maar ik ben net ongesteld geworden (tot mijn grote vreugde, ben ik er precies op mijn trouwdag weer vanaf ) maar dan doet harsen veel meer pijn!

Ik geloof dat ik deze keer maar ga scheren
een paar glazen alcohol en je voelt er ook veeeeel minder van
pi_47352971
Trouwens frustrerend dat ik hier de helft niet mag lezen
Ben best braaf dat ik me er aan houd vind ik zelf
pi_47353000
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:11 schreef freecell het volgende:
Trouwens frustrerend dat ik hier de helft niet mag lezen
Ben best braaf dat ik me er aan houd vind ik zelf
Ach het is geen staatsgeheim ofzo. Ik denk dat je toch al een beetje een idee hebt waar het over gaat.

ik ga wel weer een beetje erg offtopic hier he
pi_47353011
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:10 schreef octopussy het volgende:

[..]

een paar glazen alcohol en je voelt er ook veeeeel minder van
Ik zit al met een glas rosé
Helpt nog niet echt
pi_47353060
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:12 schreef octopussy het volgende:

[..]

Ach het is geen staatsgeheim ofzo. Ik denk dat je toch al een beetje een idee hebt waar het over gaat.

ik ga wel weer een beetje erg offtopic hier he
Kleertjes?
pi_47353202
quote:
Op vrijdag 16 maart 2007 22:13 schreef freecell het volgende:

Kleertjes?
Ja en frustraties betreffende maten en borsten Dus heel erg dieetclub-achtig
De Otto heeft trouwens veel leukere kleren dan de Wehkamp
pi_47353249
Je het is dus neckermann foutje van mijn kant
pi_47353298
En de Otto heeft ook leuke
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:17:25 #237
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_47361754
quote:
Op donderdag 15 maart 2007 08:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja precies.
Ik wilde het niet zeggen . Iedereen die voor zichzelf een bepaalde datum vastlegt gaat geheid teleurgesteld worden. Je lichaam heeft namelijk een eigen willetje.
13 kilo in drie maanden is me al eerder gelukt, dus ik denk ik neem deze keer iets meer de tijd. Voor mij is het gewoon een kwestie van geen alcohol, tussendoortjes, extra maaltijden enz. Gewoon de basis maaltijden en dan geen dubbel beleg, minder aardappels, meer groentes enz. Daarnaast sport ik redelijk veel, maar ik val niet af van sporten.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:40:02 #238
4177 Jojogirl
pi_47362097
Woei, net weer wezen sporten en dus ook gewogen. Ik vreesde dat ik weer zowat aan de 90 zou zitten na 2 dagen bij m'n ouders en een kampweekend dat ook niet al te gezind was, maar ik was 1.2 kg afgevallen. 87.5 dus nu en dat voelt dichter bij de 85 dan bij de 90.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:55:18 #239
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47362379
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:17 schreef Bob-B het volgende:

[..]

13 kilo in drie maanden is me al eerder gelukt, dus ik denk ik neem deze keer iets meer de tijd. Voor mij is het gewoon een kwestie van geen alcohol, tussendoortjes, extra maaltijden enz. Gewoon de basis maaltijden en dan geen dubbel beleg, minder aardappels, meer groentes enz. Daarnaast sport ik redelijk veel, maar ik val niet af van sporten.
dat hoeft ook niet. Als je ipv vet maar spieren hebt .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 10:57:33 #240
4177 Jojogirl
pi_47362424
1 kilo spieren neemt minder plaats in dan 1 kilo vet, dus lijk je slanker bij hetzelfde gewicht.

Oja, een collega die bijna 3 weken op vakantie was geweest vroeg of ik was afgevallen Toen dacht ik nog dat ik aangekomen was, maar ze had dus wel gelijk.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:03:12 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47362530
Dat is natuurlijk het leukste, als anderen het beginnen te zien. Want ik vertrouw m'n eigen ogen niet altijd .
Niet meer actief op Fok!
pi_47362914
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 10:17 schreef Bob-B het volgende:

13 kilo in drie maanden is me al eerder gelukt,
...en dat gewicht is er nog steeds af?
pi_47362974
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:03 schreef Viking84 het volgende:
Dat is natuurlijk het leukste, als anderen het beginnen te zien. Want ik vertrouw m'n eigen ogen niet altijd .
Ben ik dan de enige die er kromme tenen van krijgt als mensen je de hele tijd complimentjes geven dat je bent afgevallen? Ik kan er echt niet tegen (nou ja, van jullie weer wel, maar dat is heel anders ).
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 11:24:16 #244
43556 miss_dynastie
pi_47363032
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:21 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ben ik dan de enige die er kromme tenen van krijgt als mensen je de hele tijd complimentjes geven dat je bent afgevallen? Ik kan er echt niet tegen (nou ja, van jullie weer wel, maar dat is heel anders ).
Ben d'r ook niet echt dol op. Vooral omdat mensen dan ook iets leuks terug verwachten te horen. En soms moet ik dan echt heel hard denken
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:27:54 #245
4177 Jojogirl
pi_47363116
Ik vind het er een beetje aan liggen door wie en hoe het gezegd wordt. Als m'n collega het zegt, die weet dat ik graag wat kwijt wil en zelf ook wat kwijt wil, kan ik het beter hebben dan wanneer m'n akelig slanke schoonmoeder het zegt (daar hoor ik altijd zo'n ondertoon die zegt dat er nog wel een hoop meer af mag/moet).
pi_47363399
Ik heb vaak het idee dat mensen het maar zeggen omdat ze denken dat afvallen het belangrijkste is in mijn leven oid. Hoe vaak ik wel niet 'oh, en je bent afgevallen!' heb gehoord terwijl ik gewoon op mijn zwaarste gewicht ooit zat...en dat zeg ik dan ook gewoon

En mensen menen er geen flikker van getuige de combinatie "Oeh, wat goed dat je zoveel bent afgevallen" en "Jeetje, doe niet zo ongezellig, neem nog een stukje..."
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 11:43:31 #247
43556 miss_dynastie
pi_47363434
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:42 schreef Isabeau het volgende:
En mensen menen er geen flikker van getuige de combinatie "Oeh, wat goed dat je zoveel bent afgevallen" en "Jeetje, doe niet zo ongezellig, neem nog een stukje..."
'Maar toe, Isa, je bent al zoveel kwijt, een keertje kan toch wel? Je hebt het verdiend hoor, meid!'
pi_47363505
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:43 schreef miss_dynastie het volgende:
'Maar toe, Isa, je bent al zoveel kwijt, een keertje kan toch wel? Je hebt het verdiend hoor, meid!'
Herkenbaar hè
  zaterdag 17 maart 2007 @ 11:48:20 #249
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47363554
Ik heb de laatste tijd alleen maar gehoord dat ik te dik was, dus ik ben allang blij dat ik nu complimentjes krijg. Degenen die de meeste complimentjes geven zijn ook degenen die mij voorheen te dik vonden (behalve ikzelf dan ): mijn moeder en mijn beste vriend. Vooral mijn moeder zal niet zeggen van 'goh wat ben je afgevallen!' als ze het niet meent.
Niet meer actief op Fok!
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 11:49:54 #250
43556 miss_dynastie
pi_47363594
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:46 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Herkenbaar hè
Yep. En komen ze dan met een lekkere verse 'het-is-het-waard-taart' aan? Nee! Met zo'n stuk kleffe diepvries sneeuwtaart! Alsof ik daar mijn KCal aan wil verspillen
pi_47363663
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Yep. En komen ze dan met een lekkere verse 'het-is-het-waard-taart' aan? Nee! Met zo'n stuk kleffe diepvries sneeuwtaart! Alsof ik daar mijn KCal aan wil verspillen
Oh god, we hebben dezelfde familie!
pi_47363700
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb de laatste tijd alleen maar gehoord dat ik te dik was, dus ik ben allang blij dat ik nu complimentjes krijg.
Mensen zeggen dat gewoon in je gezicht? Nou ja, beter dan achter je rug om, maar dan nog...
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 11:57:14 #253
43556 miss_dynastie
pi_47363801
Iemand die heel trots was afgevallen met Sonja Bakker alles zit er inmiddels weer aan, plus wat extra, zo te zien : 'He, uh, is Sonja Bakker niks voor jou?'
miss_d: 'He, uh, is die plastisch chirurg van tv, hoe heet die man toch ook alweer, niks voor jou?'
Worden mensen ook niet blij van Ik wel
pi_47364089
Hehe, wat gemeen
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:06:41 #255
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47364092
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:53 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mensen zeggen dat gewoon in je gezicht? Nou ja, beter dan achter je rug om, maar dan nog...
tja, mijn moeder en mijn zus wel.
Maar mijn zus is zelf veel afgevallen en nu voelt ze zich beter dan de dikkerdjes in haar familie . Maar dat kind zoekt altijd iets om over te mekkeren, dus daar hecht ik niet teveel waarde aan. Irritant is het wel.

en idd... ik heb er even over gedacht om maar niet meer zo vaak bij m'n moeder / familiebijeenkomsten langs te gaan, want ze gingen altijd achter m'n rug om praten over m'n gewicht (nog steeds, maar dan in positieve zin, dus dat vind ik niet erg ) en m'n moeder zei ook altijd: "Ben je al wat afgevallen? Nee? Nou dat moet wel hoor, want mama vindt jou te dik". Ik ben allang blij dat ik dat niet meer hoor .

Zonet even m'n nieuwe sportoutfit geshowd aan mijn huisgenoot en hij vindt me er geweldig uit zien, dus dat is alleen maar hartstikke leuk .
Niet meer actief op Fok!
pi_47364093
Maar miss-d Je mag wèl opmerkingen maken over iemands figuur (te dik of te dun), maar over andere dingen kan echt niet hoor
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:08:20 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47364149
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Maar miss-d Je mag wèl opmerkingen maken over iemands figuur (te dik of te dun), maar over andere dingen kan echt niet hoor
Nou ja, ik wil niet zeggen dat het gemakkelijk is om af te vallen, maar het is natuurlijk relatief gezien wel gemakkelijker om af te vallen dan om iets aan je gezicht te laten doen . Soms zie ik mensen die echt lelijk zijn (scheef gezicht, raar hoofd) en dan denk ik: godzijdank ben ik dik en niet lelijk! .
Niet meer actief op Fok!
pi_47364177
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:06 schreef Viking84 het volgende:

Zonet even m'n nieuwe sportoutfit geshowd aan mijn huisgenoot en hij vindt me er geweldig uit zien, dus dat is alleen maar hartstikke leuk .
foto

Ja, dat is ook heel erg leuk. En jammer dat je moeder zo duidelijk maakt dat je te dik bent, want jouw overgewicht valt op zich nog wel mee, je bent geen tientonnertje oid. Zo praat ze je wel aan dat je dik bent en meestal werkt dat averechts ipv dat iemand gaat denken 'oh, als ma me te dik vindt moet ik maar afvallen'. En laat je zus lekker kletsen
pi_47364253
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:08 schreef Viking84 het volgende:

Soms zie ik mensen die echt lelijk zijn (scheef gezicht, raar hoofd) en dan denk ik: godzijdank ben ik dik en niet lelijk! .
Echt lelijk zijn moet ook heel erg zijn...daar valt zo bar weinig aan te doen en je bent er gewoon mee geboren.
pi_47364369
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:08 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nou ja, ik wil niet zeggen dat het gemakkelijk is om af te vallen, maar het is natuurlijk relatief gezien wel gemakkelijker om af te vallen dan om iets aan je gezicht te laten doen . Soms zie ik mensen die echt lelijk zijn (scheef gezicht, raar hoofd) en dan denk ik: godzijdank ben ik dik en niet lelijk! .
nou ben ik het niet met je eens. Je gezicht laten verbouwen vereist geen discipline, alleen geld, Gewichtsmanagement ( ) is iets voor het leven. Met behulp van medische techniek kan men al zo veel op het gebied van plastische chirurgie, maar nog steeds weinig voor dikke mensen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:38:53 #261
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47365045
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:15 schreef octopussy het volgende:

[..]

nou ben ik het niet met je eens. Je gezicht laten verbouwen vereist geen discipline, alleen geld, Gewichtsmanagement ( ) is iets voor het leven. Met behulp van medische techniek kan men al zo veel op het gebied van plastische chirurgie, maar nog steeds weinig voor dikke mensen.
ja, ok, maar ik had het over geld dus. Niet iedereen heeft het geld om z'n gezicht te laten verbouwen en afvallen is dan toch iets laagdrempeliger .

en discipline en doorzettingsvermogen zijn heel veel waard, hoor .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 12:47:20 #262
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47365283
m'n moeder zei vorige week dat ze me 'goed' vond zo . Ja en dus? Ik houd pas op met afvallen tot ik op een gezond gewicht zit en zelf vind dat ik er goed uitzie en niet als zij zegt dat ik zo goed ben .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 maart 2007 @ 13:10:42 #263
13151 crew  Rewimo
pi_47365981
Ach, mijn moeder was nog niet eens tevreden met mijn -50 kilo toen ze van Troel hoorde dat die 70 kilo was afgevallen
pi_47366049
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:10 schreef Rewimo het volgende:
Ach, mijn moeder was nog niet eens tevreden met mijn -50 kilo toen ze van Troel hoorde dat die 70 kilo was afgevallen
wat erg!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:19:01 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47366189
Op verzoek van Isabeau de foto's (ze zijn ook bedoeld als onderdeel van een serie 'voor' en 'na' foto's ).

M'n broek is iets te lang trouwens, dus ik ga aan mijn moeder vragen of ze hem iets korter kan maken. Irritant zeg: vind je eindelijk iets wat goed past, is het weer te lang. Best leuk om op de sportafdeling rond te struinen: maat L is dan juist veel te groot .

Ik had al op invoeren geklikt voor de foto's ge-upload waren. Vandaar 'even wachten' .
Niet meer actief op Fok!
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 maart 2007 @ 13:19:58 #266
13151 crew  Rewimo
pi_47366217
Waar zijn die foto's nou?

En Isabeau, vraag maar aan Troel, die was erbij
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:26:30 #267
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47366368
Oh ja, wat ik ga doen in m'n sportkloffie: Komende 5 weken bij de ACLO (sportcentrum voor personeel / studenten van Hanzehogeschool en RuG) een cursus spinning en bootcamp volgen (2 uur per week). Daarna ga ik me nog opgeven voor andere cursussen, maar daar kan ik nu nog niks over zeggen. Verder wil ik gaan hardlopen, maar ik moet eerst even geld hebben voor nieuwe sportschoenen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:28:40 #268
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47366412
Zeg dan ook wat van m'n nieuwe kleren . Ik ga even m'n kamer afstoffen / stofzuigen / opruimen etc en misschien straks nog even steppen. Ook al helpt dat niet meer (conditioneel te sterk vooruitgegaan de laatste weken), ik krijg het er wel lekker warm van .
Niet meer actief op Fok!
pi_47366535
Staat je goed zeg En het klinkt behoorlijk pittig wat je van plan bent, maar dat kan ook komen omdat ik één les spinning heb gehad en besloten heb dat ik en niet zoveel conditie als de rest van de groep had en de zadeltjes te klein waren voor mijn achterwerk.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:41:23 #270
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47366720
Ik weet niet hoe het met mijn conditie gesteld is, maar ik ga daar juist heen om m'n conditie op te vijzelen (en om vet te verbranden natuurlijk ). Verder is het dus een cursus. Dat betekent dat iedereen die daar komt in principe nog niet eerder spinning gedaan heeft . Ik verwacht dus niet allemaal gespierde bimbo's en dan nog: er zullen vast nog wel een paar dikkerdjes bij zitten .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:42:56 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_47366745
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:19 schreef Rewimo het volgende:
Waar zijn die foto's nou?

En Isabeau, vraag maar aan Troel, die was erbij
Ja, Rewimo's moeder heeft regelmatig rare fratsen waar ik bij ben
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_47366756
Een cursus met allemaal nieuwelingen klinkt ook veel leuker dan gewoon in de sportschool voor het eerst meedoen Maar goede plannen heb je Zou ik ook weer eens moeten doen, sporten.
pi_47366771
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:42 schreef Troel het volgende:

Ja, Rewimo's moeder heeft regelmatig rare fratsen waar ik bij ben
Vertel )
  zaterdag 17 maart 2007 @ 13:53:01 #274
47102 Elvi
miemkwien
pi_47367007
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 11:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Iemand die heel trots was afgevallen met Sonja Bakker alles zit er inmiddels weer aan, plus wat extra, zo te zien : 'He, uh, is Sonja Bakker niks voor jou?'
miss_d: 'He, uh, is die plastisch chirurg van tv, hoe heet die man toch ook alweer, niks voor jou?'
Worden mensen ook niet blij van Ik wel
Die ga ik ook gebruiken
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 17 maart 2007 @ 14:04:20 #275
13151 crew  Rewimo
pi_47367295
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 13:44 schreef Isabeau het volgende:
Vertel )
Niet hier
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 14:18:49 #276
43556 miss_dynastie
pi_47367709
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 12:06 schreef Isabeau het volgende:
Ah, shit, dacht al dat ik wat fout deed.... *etiquette voor dummies op boodschappenlijstje zet*
  † In Memoriam † zaterdag 17 maart 2007 @ 15:07:37 #277
43556 miss_dynastie
pi_47368885

Het bestaat ook nog
  zaterdag 17 maart 2007 @ 15:07:57 #278
71384 Urnie
.... is een zij
pi_47368891
Zo, ik laat ook maar weer eens mijn neus zien.
Het gaat weer helemaal de verkeerde kant op met mijn gewicht.
Ik moet gewoon weer een stok achter de deur hebben om weer gezonder te gaan eten en het snoep te laten staan.
I wish I were you, so I can be friends with me...
pi_47369533
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:

Het bestaat ook nog
[afbeelding]
Je doet me denken aan mezelf toen ik het ooit had over afvallen voor dummies. Bleek ook al te bestaan.
pi_47370273
Volgens mij bestaat álles in die Dummies-serie.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 16:06:16 #281
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47370351
Op www.dummies.nl staat een overzicht .
Niet meer actief op Fok!
pi_47371156
Bijbel voor dummies bestaat ook

Maarten heeft zijn haar eraf heel tof, misschien, (als ik een beetje een toffe foto kan maken) post ik zo wel ff een foto
pi_47371617
Oh, daar ben ik wel benieuwd naar!
pi_47372306
Tadaa!
Hij kijkt nietzo blij, want hij haat foto's en gepeuter aan zijn haar

Maar ik vind het hem echt heel stoer staan
pi_47372348
Het ziet er heel leuk uit!
pi_47372477
Dit is inderdaad leuker zo
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:26:27 #287
35189 Troel
scherp en bot
pi_47372610
ja leuk!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:30:28 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47372759
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:15 schreef freecell het volgende:
Tadaa!
Hij kijkt nietzo blij, want hij haat foto's en gepeuter aan zijn haar
[afbeelding]

[afbeelding]

Maar ik vind het hem echt heel stoer staan
. Die gozer ken ik ergens van.
Komen jullie uit Groningen uit Groningen? Studeert hij aan de RuG ofzo?
Niet meer actief op Fok!
pi_47372805
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:30 schreef Viking84 het volgende:
op beide vragen.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:32:27 #290
35189 Troel
scherp en bot
pi_47372807
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Hij zit iig ook op Fok
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:35:48 #291
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47372922
Dat hoofd komt me gewoon bekend voor . Wat is z'n username op fok dan? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47373030
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:35 schreef Viking84 het volgende:
Dat hoofd komt me gewoon bekend voor . Wat is z'n username op fok dan? .
TARAraboemdijee, maar we zijn er al achter
Jij doet Nederlands, hij geschiedenis op de RUG, beide op letteren dus.
En hij is een tijdje studentassistent geweest, toen zat hij aan de balie voor de na-inschrijving van tentamens, dus als je te laat was met inschrijven van je tentamen....
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:40:13 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47373089
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:38 schreef freecell het volgende:

[..]

TARAraboemdijee, maar we zijn er al achter
Jij doet Nederlands, hij geschiedenis op de RUG, beide op letteren dus.
En hij is een tijdje studentassistent geweest, toen zat hij aan de balie voor de na-inschrijving van tentamens, dus als je te laat was met inschrijven van je tentamen....
Ik heb hem vast een keer zien lopen oid (goed geheugen voor gezichten ). Maar leuk dat jullie gaan trouwen, hoor . Ik moet er niet aan denken tijdens mijn studie. Of ben jij zo'n studente die voor haar 30e kinderen wil? (zie meest recente UK).

En ik heb altijd gedacht dat die user een meisje was .
Niet meer actief op Fok!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 maart 2007 @ 17:43:37 #294
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47373194
my one minute of fame
(en volgens mij staat in profiel en fotoboek toch duidelijk dat ik een man ben)
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:44:59 #295
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47373244
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
my one minute of fame
check jij soms het profiel van iedereen die je hier tegen komt? .
Niet meer actief op Fok!
pi_47373398
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:44 schreef Viking84 het volgende:
check jij soms het profiel van iedereen die je hier tegen komt? .
Tara is ook gewoon een vrouwennaam hoor, dus je verwarring is heel begrijpelijk
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:52:06 #297
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47373499
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Tara is ook gewoon een vrouwennaam hoor, dus je verwarring is heel begrijpelijk
precies . Net zoals viking volgens velen mannelijk klinkt ofzo .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 17 maart 2007 @ 17:52:37 #298
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_47373520
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
my one minute of fame
Je hebt trouwens wel een schitterende signature . Als jij hem niet al had, had ik hem gejat .
Niet meer actief op Fok!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 17 maart 2007 @ 17:59:49 #299
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_47373735
quote:
Op zaterdag 17 maart 2007 17:52 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt trouwens wel een schitterende signature . Als jij hem niet al had, had ik hem gejat .
Hij is een beetje outdated
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_47374428
Hij gaat verdorie over vier dagen met me trouwen en is nog steeds op zoek naar " the one girl"
Ik heb echt een vet probleem als hij die tegenkomt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')