Idd, maar wel graag ff die vorige 'affluiten' want dat gaat nergens over.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:44 schreef SCH het volgende:
game on
Als dat van de avatars opgelost wordt, kan je weer gezellig vragen of Serie C in Serie B wordt veranderdquote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, maar wel graag ff die vorige 'affluiten' want dat gaat nergens over.
Kan het hier weer over serieuze en normale feedback gaan.
LoekB, RuudGullit en dan nog wel meerquote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
Vroeger was er altijd zo'n schatje in VBL- zo'n Feyenoord puber met een grote bek. Ben even zijn naam kwijt want heeft volgens mij al heel wat usernames versleten. Is dat dezelfde als jorienvandeherik?
Loekie jaquote:
Dat ze jou voor alles uitmaken bedoelen je , daarvoor ben je mod , dan had je gewoon urser moeten blijven , en ja oke jij bent nu de enige ( dat heeft met het verleden te maken )quote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef RayMania het volgende:
True, in dit geval wel, maar bekijk het ook eens van de andere kant.
Waarom trouwens modjes? Oh, volgens mij ben ik trouwens vrij duidelijk dat ik zeg dat zoiets ook gewoon bij Ajacieden zou worden aangepast etc, mocht dat ooit het geval zijn. Maar ja, ik ben een Ajax-mod hè.
Een 0-4 avi mag ook (uitslag van Feyenoord - Ajax ) en in de ondertitel. dat is dan toch ook trolgedrag , dan moet je ook kijken naar de achtergrond van Leo.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef dndiek het volgende:
Geloof je het zelf?
Volgens mij is Loekie inmiddels Steve_I.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
Vroeger was er altijd zo'n schatje in VBL- zo'n Feyenoord puber met een grote bek. Ben even zijn naam kwijt want heeft volgens mij al heel wat usernames versleten. Is dat dezelfde als jorienvandeherik?
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef SCH het volgende:
Loekie jaIs dat dezelfde? Is een doodgoeie jongen met een gedragsstoornissie, wij nemen hem wel een tijdje in huis, okay?
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef Beschouw het volgende:
Vast wel. Maar hier praat hij onzin.
quote:
Voor alles uitmaken? Eén keer "ik kots op jullie blauwen" ik 4,5 maand valt best mee, toch? Ik ben trouwens geen mod geworden om voor alles uitgemaakt te worden, dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat ze jou voor alles uitmaken bedoelen je , daarvoor ben je mod , dan had je gewoon urser moeten blijven , en ja oke jij bent nu de enige ( dat heeft met het verleden te maken )
[..]
Een 0-4 avi mag ook (uitslag van Feyenoord - Ajax ) en in de ondertitel. dat is dan toch ook trolgedrag , dan moet je ook kijken naar de achtergrond van Leo.
dlebrok is Loek.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Loekie jaIs dat dezelfde? Is een doodgoeie jongen met een gedragsstoornissie, wij nemen hem wel een tijdje in huis, okay?
![]()
Neequote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
De gemiddelde Feyenoord fan mag onderhand een huid hebben dikker dan een olifant, dan moet je tegen het jennen van zoiets wel kunnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
Een 0-4 avi mag ook (uitslag van Feyenoord - Ajax ) en in de ondertitel. dat is dan toch ook trolgedrag , dan moet je ook kijken naar de achtergrond van Leo.
dlebrok.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij is Loekie inmiddels Steve_I.
Dus mocht een FA hem verwijderen, plaats jij hem gewoon weer terug?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wil deze avatar houden, niemand die mij kan dwingen een andere te kiezen
Dan zal je wel een ban krijgenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee![]()
dat snap je toch zelf ook welquote:Op zondag 4 maart 2007 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mogen ze eerst uitleggen waarom.
Ga je woensdag ook D66 stemmen?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat was al te merken aan je kleuterige gedrag.quote:
Zijn biertender ging ook zonder morren terug naar de winkelquote:
Ja vastquote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was al te merken aan je kleuterige gedrag.
Ja dat eerste klopt wel ,maar bij ajacieden zal dat ook wel zijn dus dan is het andersom ook weer het geval , en Leo is maar een voetballer die verdiend bakken vol met geld , ook nu die ff niet kan voetballen , over zijn kwaliteiten maar te zwijgen , dus waarom zou zoon blesure erg zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef DIGGER het volgende:
De gemiddelde Feyenoord fan mag onderhand een huid hebben dikker dan een olifant, dan moet je tegen het jennen van zoiets wel kunnen.
En het is sowieso totaal onvergelijkbaar aan het spotten met zo'n blessure, dus ik vind het nogal slecht dat je dat als argument opwerpt.
ja oke dat valt wel mee ja , maar doordat je mod bent geworden ben je wel de aangewezen persoon daarvoor , iemand kan moeilijk zeg #$%@ fok ( want het zijn nog altijd mensen die het mogelijk maken en modden )quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef RayMania het volgende:
Voor alles uitmaken? Eén keer "ik kots op jullie blauwen" ik 4,5 maand valt best mee, toch? Ik ben trouwens geen mod geworden om voor alles uitgemaakt te worden, dus.
Een 0-4 is wel wat minder erg dan zo'n avatar, vind je niet? Trouwens, een ondertitel van Messenga (toen mod), die in de ogen van Feyenoorders trollend was, was ook ooit verwijderd. Niet alles mag dus.
Dat er uberhaupt een discussies over een dood normale avatar is vind ik al grote onzin.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Het wordt echt tijd dat een mod zegt dat het genoeg is met betrekking tot deze discussie. Dit gaat waarschijnlijk uitlopen op een oeverloos saai welles-nietes spelletje, waar de meest grote onzin bij gehaald gaat worden.
Laat maarquote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja dat eerste klopt wel ,maar bij ajacieden zal dat ook wel zijn dus dan is het andersom ook weer het geval , en Leo is maar een voetballer die verdiend bakken vol met geld , ook nu die ff niet kan voetballen , over zijn kwaliteiten maar te zwijgen , dus waarom zou zoon blesure erg zijn.
[..]
ja oke dat valt wel mee ja , maar doordat je mod bent geworden ben je wel de aangewezen persoon daarvoor , iemand kan moeilijk zeg #$%@ fok ( want het zijn nog altijd mensen die het mogelijk maken en modden )
Ga je de Korenmarkt ook op?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Laat maarWe drinken in Arnhem wel een biertje
![]()
Je argumenten worden steeds slechter.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja dat eerste klopt wel ,maar bij ajacieden zal dat ook wel zijn dus dan is het andersom ook weer het geval , en Leo is maar een voetballer die verdiend bakken vol met geld , ook nu die ff niet kan voetballen , over zijn kwaliteiten maar te zwijgen , dus waarom zou zoon blesure erg zijn.
Weet niet, vorig jaar gingen we met de auto en hadden we veel bier achterin. was mooi zeg in zo straat om 11 uur sochtends staan pissen in die tuinenquote:
isquote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Laat maarWe drinken in Arnhem wel een biertje
![]()
idd en nu kunnen ze de scheids de schuld niet geven , en hebben we het over Leo , wat zal het volgende week tegen FC Twente zijn ?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:06 schreef Happel het volgende:
Dit is hetzelfde als vorige week met al die verontwaardigde reacties over het functioneren van Wegereef. Iets bevalt ze niet, even blaten als schapen en alles komt weer goed.
.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef Vakkie_W het volgende:
Dat er uberhaupt een discussies over een dood normale avatar is vind ik al grote onzin.
Je hebt het wel over Leo ( niemand mocht hem in Amsterdam en nuquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef VoreG het volgende:
Je argumenten worden steeds slechter.
Agh hij verdient toch genoeg, waarom zou het erg zijn.
Ik wens niemand zo'n ernstige blessure toe. Al zou het Buijs zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Leo ( niemand mocht hem in Amsterdam en nu)
Hij heeft het gewoon aan zichzelf te danken.
Precies. Vind het alleen wel jammer dat het Breuer was en niet Bosvelt die het duel met Leo aan ging.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
idd gewoon toestaan , daarbij Leo heeft het aan zichzelf te danken.
daar hoor je niemand over, zijn voor geschiedenis.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
.
idd gewoon toestaan , daarbij Leo heeft het aan zichzelf te danken.
Het maakt niet uit hoe jij over iemand denkt, maar zoiets gun je niemand (althans, een persoon die normaal kan denken gunt niemand dit). En als er dan nog verstandelijk gehandicapte zijn die zoiets als avatar gaan doen, sorry, dan spoor je nietquote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Leo ( niemand mocht hem in Amsterdam en nu)
Hij heeft het gewoon aan zichzelf te danken.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe jij over iemand denkt, maar zoiets gun je niemand (althans, een persoon die normaal kan denken gunt niemand dit). En als er dan nog verstandelijk gehandicapte zijn die zoiets als avatar gaan doen, sorry, dan spoor je niet
Sorry, vanaf het moment dat de transfer er was, heb ik altijd gehoopt dat leonardo een hele zware blesure zoals vandaag zal krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe jij over iemand denkt, maar zoiets gun je niemand (althans, een persoon die normaal kan denken gunt niemand dit). En als er dan nog verstandelijk gehandicapte zijn die zoiets als avatar gaan doen, sorry, dan spoor je niet
Jorien is niet verstandelijk gehandicapt, en om daarmee te spotten dat is denk ik wel erger dat zijn ook gewoon mensen zoals jij en ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef denthemen het volgende:
VenomSnake reageert er ook op. Dus je verhaaltjes kloppen weer niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, mogen nog steeds niet.
Het is overduidelijk aan de reactie te zien van Sandman dat het een grap betreft. Niemand reageert erop, enkel jij. Erg jammer dat je een persoonlijke vete zo probeert uit te vechten. Ban aannaaien noemt men dat toch?
Verder is er ooit, iets van vier maanden terug volgens mij, enkel één iemand geband voor een 8-0 ofzo. Waarom zou dat niet een ban kunnen opleveren? AZ - NAC 8-1 dit seizoen nog trouwens.
Leermomentje voor je: zwart is niet altijd helemaal zwart en wit is ook nooit helemaal wit.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Eenduidig beleid blijft moeilijk hier blijkbaar.
Is het nog geen bedtijd voor jou?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil een klacht indienen tegen de icon van toma
[afbeelding]
Er komt de omhaal van van basten tegen FC Den Bosch in voor. Doet hij echt wel om mij te pesten.
Ik kan er niet meer tegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat ie het er nóg over hebben. Gastquote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
VenomSnake reageert er ook op. Dus je verhaaltjes kloppen weer niet.
Daarnaast is 8-0 een totaal onrealistische tussenstand. Dat het toevallig een keer 8-1 is geworden dus AZ en NAC veranderd daar niks van. Ook van dit tussenstanden was het overduidelijk aan de reactie te zien dat het een grap betrof.
Tja. Ik ga lekker niet zeggen wat ik denk en daarmee is het lekker toch gezegdquote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry, vanaf het moment dat de transfer er was, heb ik altijd gehoopt dat leonardo een hele zware blesure zoals vandaag zal krijgen.
Er wordt hier niks overgedaan?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
we gaan hier niet steeds dezelfde discussie overdoen!
Jawel. Das toch leuk. Al ruim 4 jaar lang zeuren over inconsequent modereren?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
we gaan hier niet steeds dezelfde discussie overdoen!
Ik zie het ook nietquote:Op maandag 5 maart 2007 02:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee ik zie hier nog geen 4 jaar.
Geregistreerd op: zaterdag 8 februari 2003quote:Op maandag 5 maart 2007 02:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee ik zie hier nog geen 4 jaar.
Was dan lekker in PUB gebleven.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen zat ik nog niet op VBL gekkie.
Idd , en dat op FOK waar alles moet kunnenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik mijd dat soort topics doorgaans, maar word idd niet vrolijk van de live topics of de topics van de grote 3 als ik ze een keer inkijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 00:51 schreef popolon het volgende:
Ik kijk af en toe nog wel eens in het VBL forum om een beetje op de hoogte te blijven, echter is het de laatste tijd heel vervelend hier.
De mods kunnen daar weinig aan doen, de FA's des te meer.
't Wordt tijd dat er eens een paar heel langdurige bans tegenaan gesmeten worden. Er zijn er een paar die het gewoon verzieken hier.
Zal wel ja, doodverwensingquote:Op maandag 5 maart 2007 07:55 schreef Sethje het volgende:
wtf word plae geband? vanwege die ene opmerking over leonardo ?![]()
![]()
Okay dan.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dus je verhaaltjes kloppen weer niet.
3-0 na 1 minuut ook.quote:Daarnaast is 8-0 een totaal onrealistische tussenstand.
Helaas dan maar, als het zo is.quote:Eenduidig beleid blijft moeilijk hier blijkbaar.
Volgens HeatWave mag je personen die niet op Fok zitten gewoon doodverwenselen.quote:Op maandag 5 maart 2007 08:36 schreef Jasza het volgende:
[..]
Zal wel ja, doodverwensing![]()
![]()
Slaat nergens op maargoed.
Wie weet heeft Leonardo wel een account of Fok!quote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Volgens HeatWave mag je personen die niet op Fok zitten gewoon doodverwenselen.
Ja, ik weet nog wel toen Jorien:quote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er zitten er hier genoeg die gebrekkig Nederlands spreken... Dus het zou zo maar kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:19 schreef sjimz het volgende:
[..]
Wie weet heeft Leonardo wel een account of Fok!
Komt goed BS, heb even geduld.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Misschien moeten jullie de 'Nu gaan we normaal doen-thread' ook maar weer even aanpassen, want er zijn wel meer dingen die 'normaler' kunnen.
Volgens de FA's is het verboden, anders had iemand die buiten FOK! doodverwenst niet geband geworden, denk ik.quote:Op maandag 5 maart 2007 10:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Snap je het nou écht niet, of doe je maar alsof?quote:
Hij heeft zijn Feyenoord Bril weer opquote:Op maandag 5 maart 2007 12:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Snap je het nou écht niet, of doe je maar alsof?
Ws omdat jij het abstract bekijk als een toneelstuk van de voetballerij, terwijl andere mensen iemand wellicht geen 6/9 maanden revalidatie toewensen. Iemand uitlachen is toch van een andere fysieke orde, dan een ernstige blessure.quote:Op maandag 5 maart 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap de hele commotie eigenlijk weer niet. Zolang dit forum bestaat zijn er toch al trollende icons geweest... Of het nou 4-0 is, van een koeman rot op een koeman blijf icon maken, danny buys (groningen) die roept naar boukhari (???) die op de grond ligt, Huntelaar die Kuyt uitlacht, diverse overtredingen etc. etc.
Waarom is het nu ineens zo erg?
Dat blijft een mening. Wij drie vinden de avatar niet kunnen, veel users hebben in het Ajax topic, en in het vorige en deze FB topic aangegeven de avatar misselijk vinden. Aan de andere kant heb je users die het okay vinden (jij, vitessezuid, Feyenoorders en misschien nog een paar users). Wij hebben besloten de avatar achter te melden, aan de FA's om dan te beslissen of het binnen de policy van FOK! valt, en dus of de avatar gehouden mag wordenquote:Op maandag 5 maart 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Omdat het Jorien isquote:Op maandag 5 maart 2007 11:46 schreef TerroRobbie het volgende:
Snap de hele commotie eigenlijk weer niet. Zolang dit forum bestaat zijn er toch al trollende icons geweest... Of het nou 4-0 is, van een koeman rot op een koeman blijf icon maken, danny buys (groningen) die roept naar boukhari (???) die op de grond ligt, Huntelaar die Kuyt uitlacht, diverse overtredingen etc. etc.
Jorien was de derde die de avatar nam, en dus gemeld werd.quote:
Precies, avatars met de cijfers 4-1 komen bij mij harder aan dan blessures van spelers. En dat soort avatars zijn ook gewoon bedoelt om te trollen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ho, ik heb nergens mijn mening gegeven over deze icon an sich.
Het is erg voor die jongen, wat er gebeurd is. En dat moet je niemand toewensen. Maar het is inmiddels wel gebeurt en om al het beeldmateriaal ervan nou gaan uit bannen vind ik wat overdreven.
Affijn ik snap jullie punt wel, maar aan de andere kant denk ik dat een troll een troll is, het blijft immers een reactie met de intentie om een andere reactie uit te lokken. Zo zou het posten of het hebben van een icon van de Heerenveen goal wel mogen terwijl dat voor sommigen ajacieden waarschijnlijk pijnlijker is dan de tackle op, of de huilende Leonardo.
Daarnaast snap ik niet helemaal dat van die trollers dan vervolgens alleen het plaatje wordt verwijderd. En van een ajacied die er ook een -uitgesproken- mening over heeft wordt meteen een week van het forum afgegooid...
Dan lijkt het me voor iedereen het beste dat je inderdaad gewoon niet op FOK! komt na Ajax-Feyenoord wedstrijden.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Precies, avatars met de cijfers 4-1 komen bij mij harder aan dan blessures van spelers. En dat soort avatars zijn ook gewoon bedoelt om te trollen.
Dus als het hier zo in z'n werk gaat dan meld ik bij deze dat ik na een verlies partij van Feyenoord op Ajax ik geen uitslagen wil zien, want dat vind ik trollend overkomen.
100% mee eens!quote:Op maandag 5 maart 2007 15:40 schreef VoreG het volgende:
Het gaat volgens mij niet alleen om de troll, maar ook de hele gedachte erachter.
Staan juichen omdat iemand z'n kruisbanden afscheurt. Daarnaast is een doelpunt een mooi moment in een wedstrijd en daar kan nog objectief naar gekeken worden.
Het afscheuren van kruisbanden toejuichen is gewoon pure wansmaak en je bent ook niet helemaal in orde als je dat doet.
Eigenlijk zou je die mensen tegen zichzelf moeten beschermen.
Je doet nu gewoon moeilijk om het moeilijk doen. Een uitslag van 4-1 voor Ajax is positief voor mijn club en is onderdeel van de wedstrijd tegen Feyenoord. Een verdraaide knie van een speler en daarbij 9 maanden niet kunnen spelen heeft op geen enkele wijze iets met Feyenoord te maken en is dus alleen maar gericht op het trollen.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:36 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Precies, avatars met de cijfers 4-1 komen bij mij harder aan dan blessures van spelers. En dat soort avatars zijn ook gewoon bedoelt om te trollen.
Dus als het hier zo in z'n werk gaat dan meld ik bij deze dat ik na een verlies partij van Feyenoord op Ajax ik geen uitslagen wil zien, want dat vind ik trollend overkomen.
Er wordt ook gejuicht als Feyenoord achter komt, terwijl ze de goal niet eens gezien hebben of bijv. een rode kaart krijg. Ook puur trollen en niks met objectiviteit te maken...quote:Op maandag 5 maart 2007 15:40 schreef VoreG het volgende:
Het gaat volgens mij niet alleen om de troll, maar ook de hele gedachte erachter.
Staan juichen omdat iemand z'n kruisbanden afscheurt. Daarnaast is een doelpunt een mooi moment in een wedstrijd en daar kan nog objectief naar gekeken worden.
Het afscheuren van kruisbanden toejuichen is gewoon pure wansmaak en je bent ook niet helemaal in orde als je dat doet.
Eigenlijk zou je die mensen tegen zichzelf moeten beschermen.
Leonardo komt van Feijenoord en gaat naar ajax. Dat heeft op heel veel manieren te maken met Feijenoord. Jammer joh.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je doet nu gewoon moeilijk om het moeilijk doen. Een uitslag van 4-1 voor Ajax is positief voor mijn club en is onderdeel van de wedstrijd tegen Feyenoord. Een verdraaide knie van een speler en daarbij 9 maanden niet kunnen spelen heeft op geen enkele wijze iets met Feyenoord te maken en is dus alleen maar gericht op het trollen.
Jammer dat je niet gewoon een beetje fatsoen kunt opbrengen.
Voor sommige Feyenoord supporters is het positief dat een verrader zijn kniebanden heeft afgescheurd.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:42 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je doet nu gewoon moeilijk om het moeilijk doen. Een uitslag van 4-1 voor Ajax is positief voor mijn club en is onderdeel van de wedstrijd tegen Feyenoord. Een verdraaide knie van een speler en daarbij 9 maanden niet kunnen spelen heeft op geen enkele wijze iets met Feyenoord te maken en is dus alleen maar gericht op het trollen.
Jammer dat je niet gewoon een beetje fatsoen kunt opbrengen.
Ik hoop voor je dat je daar wel het verschil in ziet.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:45 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Er wordt ook gejuicht als Feyenoord achter komt, terwijl ze de goal niet eens gezien hebben of bijv. een rode kaart krijg. Ook puur trollen en niks met objectiviteit te maken...
(Natuurlijk andersom ook van toepassing)
Nouja, dan zijn we uitgepraat.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:46 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Voor sommige Feyenoord supporters is het positief dat een verrader zijn kniebanden heeft afgescheurd.
Waar staat dat ik alternatieven zoek?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan ze nog naar alternatieven zoeken ook... Wat een triest slag volk zijn die kutkakkerlakken toch ook....
Zelfs m'n neefje van 5 is minder kinderachtig. Echt te zielig voor woorden, meelijwekkend.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Gaan ze nog naar alternatieven zoeken ook... Wat een triest slag volk zijn die kutkakkerlakken toch ook....
Heb je wel eens in KPD gekeken?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zelfs m'n neefje van 5 is minder kinderachtig. Echt te zielig voor woorden, meelijwekkend.
Wellicht is de enige oplossing voor VBL dat er een minimumleeftijd ingevoerd moet worden, zoals KPD.
Heb je een linkje?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:51 schreef Vakkie_W het volgende:
Mag die avatar van Steve_I. wel? Daar zie je namelijk niet het moment van de scheuring.
Over triest gesproken: kakkerlakken gebruiken als woord voor Feijenoordsupporters.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
'ze'quote:Op maandag 5 maart 2007 15:55 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Waar staat dat ik alternatieven zoek?
Ja, dat gebeurt ook voor het eerstquote:Op maandag 5 maart 2007 15:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Over triest gesproken: kakkerlakken gebruiken als woord voor Feijenoordsupporters.
Ik had jouw mening gevormd op basis van de reacties die je hier gaf. Volgens mij zette jij vraagtekens bij de verwijdering van het icon.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:32 schreef TerroRobbie het volgende:
Ho, ik heb nergens mijn mening gegeven over deze icon an sich.
Dit is dus wel een mening over het iconquote:... en om al het beeldmateriaal ervan nou gaan uit bannen vind ik wat overdreven.
Opzich kun je alles interpeteren als een troll. De Heerenveen goal zal niet door Ajacieden leuk gevonden worden, de goal van Van Basten niet door Boschenaren. Het is immers een 'soort van uitlokking'. Alleen is er wel een verschil tussen deze uitlokkingen. De ene is minder erg dan de andere, en wij vinden het icon van Leonardo erg. Het doel van deze icon is uitlokken, en dat hebben wij gewoon niet graag in Voetbal. In het Leonardo topic, het Ajax topic, het livescoretopic, in Feedback, het gaat/ging daar allemaal over de icon. Zonder die icon was de sfeer gister zeker beter geweest. Sfeer vind ik belangrijk.quote:Affijn ik snap jullie punt wel, maar aan de andere kant denk ik dat een troll een troll is, het blijft immers een reactie met de intentie om een andere reactie uit te lokken. Zo zou het posten of het hebben van een icon van de Heerenveen goal wel mogen terwijl dat voor sommigen ajacieden waarschijnlijk pijnlijker is dan de tackle op, of de huilende Leonardo.
Ah, zelf zou ik het overdreven vinden om geband te worden voor een icon. Eerst een waarschuwing geven is okay. Op je laatste zin kan ik nog nu nog niet echt reageren, maar die houd je van me te goed.quote:Daarnaast snap ik niet helemaal dat van die trollers dan vervolgens alleen het plaatje wordt verwijderd. En van een ajacied die er ook een -uitgesproken- mening over heeft wordt meteen een week van het forum afgegooid...
Ow? In KPD komen geen echte vrouwen voor?quote:Op maandag 5 maart 2007 15:58 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, ik doe liever aan echte vrouwen. Maar 18+ maken is dus ook geen oplossing?
Wij noemen het beestje bij z'n naam. Ik snap absoluut niet wie de benaming "kakkerlakken" voor Feyenoord supporters heeft bedacht. Volgens mij zit er toch echt geen relatie tussen Feyenoord supporters en kakkerlakken.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, dat gebeurt ook voor het eerst.
Het is nog altijd beter dan kankerjoden, toch?
Stormloop topic he!quote:Op maandag 5 maart 2007 16:00 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, ik typ effe een reactie. Gelijk 2343 terug.
Dat ziet er uit als iets dat weggaat.quote:
Nee, die bestaan uit pixels. Maar ik heb het gevoel dat jij echt en FOK! wel vaker door elkaar haalt.quote:Op maandag 5 maart 2007 15:59 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ow? In KPD komen geen echte vrouwen voor?
Joh!quote:
Hehehquote:Op maandag 5 maart 2007 16:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, die bestaan uit pixels. Maar ik heb het gevoel dat jij echt en FOK! wel vaker door elkaar haalt.
quote:
Je kan me altijd PM'en.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Joh!
Voortaan kan ik dus bij jou aankloppen voor kwetsende avatars, want dan weet ik er nog wel wat te vinde hier.![]()
Ow, en jij hebt zeker ook nog nooit porno gekeken. Je lijkt wel een vriend van Koningdavid die maagd tot na zijn huwelijk moet blijvenquote:Op maandag 5 maart 2007 16:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Nee, die bestaan uit pixels. Maar ik heb het gevoel dat jij echt en FOK! wel vaker door elkaar haalt.
Ik ook niet. Dus leg ff uit.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Je kan me altijd PM'en.
Ik geef alleen geen garanties, aangezien ik niet denk dat je het snapt.
En hop, weer een bash richting koningdavid erbijquote:Op maandag 5 maart 2007 16:07 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ow, en jij hebt zeker ook nog nooit porno gekeken. Je lijkt wel een vriend van Koningdavid die maagd tot na zijn huwelijk moet blijven![]()
Maagd blijven tot het huwelijk is toch niet per definitie negatief of verkeerd? Vind het wel nobel eigenlijk.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En hop, weer een bash richting koningdavid erbij.
Jaja, dit had ik van jou wel weer verwachtquote:Op maandag 5 maart 2007 16:08 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maagd blijven tot het huwelijk is toch niet per definitie negatief of verkeerd? Vind het wel nobel eigenlijk.
huh Bash? Kerel ik haal alleen een feit aan.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:07 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En hop, weer een bash richting koningdavid erbij.
Tuurlijk, je bedoelt er verder niets meequote:Op maandag 5 maart 2007 16:09 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
huh Bash? Kerel ik haal alleen een feit aan.
Doe je mee? Jij hebt ook tijd zat toch?...quote:Op maandag 5 maart 2007 16:09 schreef golfer het volgende:
Jeetje, hoe lang kunnen jullie nog doorzeuren hierover?
Jammerquote:Op maandag 5 maart 2007 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bedoelt er verder niets mee.
Je filmpje waar je al sinds de overgang van Leo naar Ajax aan werkt is trouwens uitgelekt!
http://www.youtube.com/watch?v=UKnRVPSmYwg
Mag zo'n filmpje hier wel zomaar gepost worden? Vind zo'n filmpje niet kunnen.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:09 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tuurlijk, je bedoelt er verder niets mee.
Je filmpje waar je al sinds de overgang van Leo naar Ajax aan werkt is trouwens uitgelekt!
http://www.youtube.com/watch?v=UKnRVPSmYwg
Jammer. Eerst nog eens kijken.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Jammer
The url contained a malformed video id.
Omdat ik nauwelijks wat tot niets met porno heb, zou ik celibair leven?quote:Op maandag 5 maart 2007 16:07 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Ow, en jij hebt zeker ook nog nooit porno gekeken. Je lijkt wel een vriend van Koningdavid die maagd tot na zijn huwelijk moet blijven![]()
Ik zou mij ook bannen jaquote:Op maandag 5 maart 2007 16:12 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Mag zo'n filmpje hier wel zomaar gepost worden? Vind zo'n filmpje niet kunnen.
Oh jawel hoor, begrijp het dondersgoed. Gezeik is het.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Je kan me altijd PM'en.
Ik geef alleen geen garanties, aangezien ik niet denk dat je het snapt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat het Bosschenaren is, en dat die omhaal in het stenen tijdperk van MvB ook niiemand meer boeit... (als dat nog niet duidelijk was)
Volgens de '100 mooiste Ajax-goals-DVD' staat de omhaal ook op #1, en dat het tegen Den Bosch is, maakt het nog mooierquote:Op maandag 5 maart 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Een kinderhand is snel gevuld, blijkbaar.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk wat we vinden. Dat niet iedereen het daarmee eens is, so be it! De discussie is nu wel genoeg uitgemolken!
je antwoord op je mail is in de maak.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Octaafdebolle het volgende:
Grote jongen dat je m'n kloon weer een ban aannaait rubbereend. Maar fatsoenlijk reageren op een mailtje zit er niet in. Daarom hier maar even.
Van de week wordt ik uitgescholden om mijn mening en als ik daar op reageer krijg ik vervolgens een ban
Of krijg ik een ban omdat ik negatief ben over een 'eigen' speler in het topic van m'n eigen club?
Waarom krijgt de andere gast die begint met schelden/provoceren geen ban?
Wat is dit voor lomp beleid?
gr PLAE@
dat vind ik ook prima!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef Octaafdebolle het volgende:
laat maar hangen. Doe het hier maar. Iedereen heeft het kunnen zien dus mag het prachtige antwoord ook wel hier verschijnen.
Moet je het eerst in 3-voud indienen ofzo? Zo'n complexe materie is het toch nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je antwoord op je mail is in de maak.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is etenstijd hoor.
Lijntje als in touw?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zou je ook aan het lijntje houden trouwens.
inderdaad, te meer omdat de andere opdat moment online waren en ik niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Misschien gooit hij het eerst achter de schermen in de groep voordat hij het definitieve antwoord laat weten.
komt voor de bakkerquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Fernando Ricksen in kliniek
Een tt-change is op z'n plaats. Doe maar: Fernando Ricksen: ziet problemen onder ogen.
Waarom nou weer zo'n attitude? (Dat geldt niet jou alleen maar meerderen hier)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:59 schreef Vakkie_W het volgende:
Volgens mij word het een hele lange uitleg, want hij is al 40 minuten lang bezig met het posten van zijn antwoord in dit topic.
Het was meer van wacht even af. Zometeen komt er een reactie waar alle drie de mods achter staan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:00 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die was er tenslotte bij... Maar laat zich hier nooit zien?
Het kan toch allemaal wel een tikkeltje minder serieus. Het is Fok! maar... geen staatsgeheim ofzo. Overdreven allemaal om het weer mee naar achteren te nemen etc. Geef hem gewoon antwoord of niet... Boeiend.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waarom nou weer zo'n attitude? (Dat geldt niet jou alleen maar meerderen hier)
Diegene die zich volgens veronderstelling misdragen heeft of andere bemoeialen bepalen wel even hoe snel Rubbereend in de pen moet klimmen?
Die gozer doet dit in z'n vrije tijd en doet dit voor iedereen hier om de boel een beetje op orde te houden. Een iets andere toon mag dan ook wel hoor.
Helemaal daar hij geen probleem heeft met het hier in dit topic reageren en bovendien niet als enige reactie heeft dat hij de desbetreffende post van PLAE wist en de kloon laat bannen, wat in elk ander forum onderdeel de enige reactie zou zijn die hij zou krijgen.
Zie je niet in dat je met gewoon normaal doen, netjes te vragen om uitleg, geduld te hebben en uitleg van de modjes te accepteren ook al ben je misschien zelf een andere mening toegedaan veel verder komt en het in elk geval voor iedereen een stuk plezieriger houdt?
Als een groep zeikers zo bezig blijft kan ik me voorstellen dat het geduld van de modjes eens opraakt, de touwtjes veel strakker aangetrokken worden en er een hele hoop meer en harde sancties zullen moeten volgen jegens deze groep. Dat is toch niet iets dat wenselijk is, voor niemand niet, lijkt me.
Was het dan niet handiger geweest als dat mailtje al doorgestuurd was??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:06 schreef RayMania het volgende:
Volgens mij heeft alleen rubbereend een mail gehad hoor, ik (en ik denk ook dndiek ) niet, dus beetje raar als wij hier namens rubbereend reageren, terwijl wij de mail niet gelezen hebben.
Opvallend, dat jij -ondanks dat je zegt het af te keuren- er toch ook altijd wel bij bent...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Nog vreemder om mails over een ban voor de schermen te bespreken met een kloon van een gebande in het gezelschap van een aantal 'ramptoeristen' die zich er dan ook natuurlijk weer mee willen bemoeien.
Zou opzich handig zijn geweest, maar rubber had het zeker weten later achter de schermen geplaatst. Daar twijfel ik niet aan. Er zit geen deadline op om te reageren op een mail hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Was het dan niet handiger geweest als dat mailtje al doorgestuurd was??
Nee, niet door mij nu in ieder geval. Rubber zegt toch hierboven dat de mail al in de maak is? Waarom dan hier nog een keer reageren? Of is het enkel om aan te geven dat jij dndiek niet vindt reageren in FB?quote:Bovendien staan de vragen van hem inmiddels hier ook... Dus kunnen wel beantwoord worden..
Een reactie wordt echt niet hier geplaatst hoor, bans worden niet gesproken voor de schermenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:09 schreef golfer het volgende:
Nog vreemder om mails over een ban voor de schermen te bespreken met een kloon van een gebande in het gezelschap van een aantal 'ramptoeristen' die zich er dan ook natuurlijk weer mee willen bemoeien.
Daar dacht Rubbereend een uurtje of 3 nog anders overquote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef RayMania het volgende:
[..]
Een reactie wordt echt niet hier geplaatst hoor, bans worden niet gesproken voor de schermen.
Ze zouden voor jou een limiet van 1 post per maand op feedback topics moeten stellen, je zeikt meer dan een incontinente kameel.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:16 schreef TerroRobbie het volgende:
kunnen zeg ik. Niet moeten.
Bedankt voor je seintje hoor. Ik heb in ieder geval geen mail gezien, dus waarschijnlijk niet doorgestuurd naar mij..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:14 schreef Octaafdebolle het volgende:
Ik vroeg hier gewoon naar een reactie op een mail die ik zondagnacht (geloof ik) verstuurd heb. Per mail krijg ik geen reactie. had gevraagd het door te sturen naar de voetbalmods. Hoe lang dat duurt weet ik natuurlijk ook niet. Daarom geef ik hier maar een seintje.
Tuurlijk nietquote:Het enige wat het me zal opleveren is nog een paar weekjes ban er bij ofzo aangezien er weer zo'n heisa om gemaakt wordtmaar goed.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef DIGGER het volgende:
Ze zouden voor jou een limiet van 1 post per maand op feedback topics moeten stellen, je zeikt meer dan een incontinente kameel.
Eten, competitie spelen op vaste tijd? Het begint met de l en het eindigt op even.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Daar dacht Rubbereend een uurtje of 3 nog anders over
Ging over dat Rubbereend het ook prima vond om de ban voor de schermen te bespreken op verzoek van PlAE@. Begrijpend lezen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Eten, competitie spelen op vaste tijd? Het begint met de l en het eindigt op even.
Als je daar nou de volgende keer eens mee begint. En dat net niet op "enter" drukt.quote:
quote:
Banaan vraag.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik anders gebanned worden in plaats van PLAE@, ga ik even 2 weken een l eindigt op even zoeken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Over ramptoeristen gesproken, 1 grapjas zegt hier iets tegen mij... en meteen stroomt half Hools leeg om hier te komen klaphanden
![]()
Is dit een NEE?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:30 schreef RayMania het volgende:
Waarom? Volgens mij is dit jouw leven, en die heb je zo te zien al overduidelijk gevonden.
Zal eens tijd worden ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Mag ik anders gebanned worden in plaats van PLAE@, ga ik even 2 weken een l eindigt op even zoeken.
Da's omdat er helaas voor jou minder te klagen is dan er goed wordt gedaan.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dit een NEE?
(heb trouwens minder posts dan de gemiddelde user hier)
Is het aantal posts dan een indicatie of je een leven hebt, of niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Is dit een NEE?
(heb trouwens minder posts dan de gemiddelde user hier)
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:37 schreef TerroRobbie het volgende:
Dndiek kom er maar in..........
Maar wel tijd genoeg om midden in de nacht mensen te laten bannen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik heb het ook een paar dagen wat drukker, dan kom ik meteen nooit in het FB-topic
Tsja als iemand het ernaar maakt, dan kan dat gebeurenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:17 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Maar wel tijd genoeg om midden in de nacht mensen te laten bannen.![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:05 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Het kan toch allemaal wel een tikkeltje minder serieus. Het is Fok! maar... geen staatsgeheim ofzo. Overdreven allemaal om het weer mee naar achteren te nemen etc. Geef hem gewoon antwoord of niet... Boeiend.
Netjes om ook je foutjes te durven toegeven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
Voor de volledigheid.
Ik zei dat dat hier beantwoorden wel kon, maargoed dat is tegen de policy. Mijn fout. Dat omdat er meer dan een algemeen antwoord op de vraag van PLAE@ gegeven moet worden voor de volledigheid.
Dus mijn fout dat ik aanbied dat hier te bespreken.
Voor de rest: het was geen mail aan mij, zoals PLAE al aangaf maar een mail die ons via een hogere macht is doorgespeeld.
tenslotte ik hou ook van jullie
En die ik totaal over het hoofd heb gezienquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:04 schreef rubbereend het volgende:
Voor de rest: het was geen mail aan mij, zoals PLAE al aangaf maar een mail die ons via een hogere macht is doorgespeeld.
Waarom zou hij dat hier moeten posten? Zodat jullie andermans persoonlijke mail kunnen lezen? Ik ga er van uit dat PLAE@ nog wel enige waardigheid heeft.quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:24 schreef Vakkie_W het volgende:
Nou PLAE@, aan jou de taak om hier het e-mail verkeer tussen jullie beiden te posten![]()
er zijn meer mensen die dat een leuke naam vindenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:33 schreef Sethje het volgende:
Zijn nieuwe Username Octaafdebolle vind ik al hilarisch genoeg om hem weer toe te laten overigens
no shit sherlockquote:
ojaquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef golfer het volgende:
Als je dan ook nog even 1/8ste finale UEFA Champions League #3 wilt wijzigen in 1/4 finale ben je helemaal goed bezig.
Neequote:Op donderdag 8 maart 2007 00:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Is de grens met de tong onzin 80 topics ook niet eens bereikt?
Wel.quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij geen flikker te zeggen hier.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Crap goes on.....
Hier weer verder.......
Dat jaartje erbij is meteen goed te merkenquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:23 schreef rubbereend het volgende:
ik zit er bovenop TR!
Heeft er niks mee te maken... Hij is er door de vorige modcrew, geloof in naam van Messenga, al eens op aangesproken... Maar baggert lekker door...quote:
Aanvaardquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:00 schreef SCH het volgende:
Ik heb RayMania beledigd op msn vanavond om dat ie mijn, best wel leuke, topic over treurende dutch gooners zo snel dichtgooide. Ik doe hier publiek boete van en bied hem mijn excuses aan.
Sorry.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook zeldzaam dat jij een keer meer dan 1 regel post.
je bent wel duur in de slotjesquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:30 schreef borisz het volgende:
iets zeldzaams in dit topic een normaal verzoek in plaats van een discussie
[TOERNOOI] Leukste Voetbalnaam(NL): 8ste finales slotje aub![]()
Nog steeds in de maak?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je antwoord op je mail is in de maak.
Whehequote:Op donderdag 8 maart 2007 23:06 schreef Octaafdebolle het volgende:
[..]
Nog steeds in de maak?
teeering.
Lijkt me alvast voor de returnquote:Op vrijdag 9 maart 2007 00:20 schreef -Vaduz- het volgende:
AZ - Newcastle United. Dit gaat goed komen.
Newcastle - AZ #4
Wat dubbelop lijkt me.
Tis minder zeldzaam dan dat jij op de man speeltquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:31 schreef TerroRobbie het volgende:
Ook zeldzaam dat jij een keer meer dan 1 regel post.
Ah wat zielig.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 01:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tis minder zeldzaam dan dat jij op de man speelt.
Cijferslot zit erop. Dank je.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:58 schreef Bos81 het volgende:
Live CL Loting ?
Topic is denk ik niet meer nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
U vraagt, wij draaienquote:
Namens dndiek bedanktquote:
Ooowquote:
Lepeltopic heb ik destijds naar MEN geschopt.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:21 schreef Bos81 het volgende:
Dat er een lepeltopic in MEN is geopend, tja daar kunnen de modjes hier ook niets aan doen.
OKee, daar heb ik niks van meegekregen, kan ik me niet meer herinneren. Of ik mocht toen geen mod meer zijn, dat kan natuurlijk ook.quote:Op zondag 11 maart 2007 21:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Lepeltopic heb ik destijds naar MEN geschopt.
Gewaarschuwdquote:Op zondag 11 maart 2007 21:33 schreef venomsnake het volgende:
[Centraal] FC Groningen #32 Bassie in de spits ole ole
Irritant fries mannetje..![]()
Dank je, op slot.quote:
quote:Op maandag 12 maart 2007 15:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Messenga zit te zeveren in het Feyenoord topic.
Ban inderdaad.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:20 schreef Erwtensoep het volgende:
TerrorRobbie zit te zeveren in het Feedback topic.
Jij hebt de lolbroek zeker aan vandaag of niet?quote:
Nee, mijn grapjas.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:21 schreef Vakkie_W het volgende:
[..]
Jij hebt de lolbroek zeker aan vandaag of niet?
![]()
Maar wel zelf in livescoretopics hetzelfde doenquote:
Nooit gedaan, of bewijs graagquote:Op maandag 12 maart 2007 16:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar wel zelf in livescoretopics hetzelfde doen.
Je hele variatie op 'ban' (ben, bin, bon etc) in dit topic:quote:
Je hebt ze gewoon in je bookmarks gezet he!quote:Op maandag 12 maart 2007 16:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hele variatie op 'ban' (ben, bin, bon etc) in dit topic:
[UEFA Cup] Werder Bremen - Ajax #4
Verder is dit ook niet fair: Live Eredivisieverslagen #93
No offence, maar zelf ben je ook niet heilig.
En daar kom je nu achter?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
De laatste wist ik nog van gisterenquote:Op maandag 12 maart 2007 16:55 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt ze gewoon in je bookmarks gezet he!
-niet leuk-quote:Op maandag 12 maart 2007 16:51 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien als je op wijzigen drukt?quote:
Als je als mod wijzigt kan een user dat niet meer.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kun je dat niet zien als je op wijzigen drukt?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |