Oh jawel hoor, begrijp het dondersgoed. Gezeik is het.quote:Op maandag 5 maart 2007 16:06 schreef NJ het volgende:
[..]
Je kan me altijd PM'en.
Ik geef alleen geen garanties, aangezien ik niet denk dat je het snapt.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat het Bosschenaren is, en dat die omhaal in het stenen tijdperk van MvB ook niiemand meer boeit... (als dat nog niet duidelijk was)
Volgens de '100 mooiste Ajax-goals-DVD' staat de omhaal ook op #1, en dat het tegen Den Bosch is, maakt het nog mooierquote:Op maandag 5 maart 2007 16:36 schreef TerroRobbie het volgende:
Een kinderhand is snel gevuld, blijkbaar.
quote:Op maandag 5 maart 2007 16:18 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij is het wel duidelijk wat we vinden. Dat niet iedereen het daarmee eens is, so be it! De discussie is nu wel genoeg uitgemolken!
je antwoord op je mail is in de maak.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:16 schreef Octaafdebolle het volgende:
Grote jongen dat je m'n kloon weer een ban aannaait rubbereend. Maar fatsoenlijk reageren op een mailtje zit er niet in. Daarom hier maar even.
Van de week wordt ik uitgescholden om mijn mening en als ik daar op reageer krijg ik vervolgens een ban
Of krijg ik een ban omdat ik negatief ben over een 'eigen' speler in het topic van m'n eigen club?
Waarom krijgt de andere gast die begint met schelden/provoceren geen ban?
Wat is dit voor lomp beleid?
gr PLAE@
dat vind ik ook prima!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef Octaafdebolle het volgende:
laat maar hangen. Doe het hier maar. Iedereen heeft het kunnen zien dus mag het prachtige antwoord ook wel hier verschijnen.
Moet je het eerst in 3-voud indienen ofzo? Zo'n complexe materie is het toch nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je antwoord op je mail is in de maak.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is etenstijd hoor.
Lijntje als in touw?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Die zou je ook aan het lijntje houden trouwens.
inderdaad, te meer omdat de andere opdat moment online waren en ik niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:13 schreef Bos81 het volgende:
Misschien gooit hij het eerst achter de schermen in de groep voordat hij het definitieve antwoord laat weten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |