Jorien is niet verstandelijk gehandicapt, en om daarmee te spotten dat is denk ik wel erger dat zijn ook gewoon mensen zoals jij en ik.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef denthemen het volgende:
Het maakt niet uit hoe jij over iemand denkt, maar zoiets gun je niemand (althans, een persoon die normaal kan denken gunt niemand dit). En als er dan nog verstandelijk gehandicapte zijn die zoiets als avatar gaan doen, sorry, dan spoor je niet
VenomSnake reageert er ook op. Dus je verhaaltjes kloppen weer niet.quote:Op zondag 4 maart 2007 18:45 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, mogen nog steeds niet.
Het is overduidelijk aan de reactie te zien van Sandman dat het een grap betreft. Niemand reageert erop, enkel jij. Erg jammer dat je een persoonlijke vete zo probeert uit te vechten. Ban aannaaien noemt men dat toch?
Verder is er ooit, iets van vier maanden terug volgens mij, enkel één iemand geband voor een 8-0 ofzo. Waarom zou dat niet een ban kunnen opleveren? AZ - NAC 8-1 dit seizoen nog trouwens.
Leermomentje voor je: zwart is niet altijd helemaal zwart en wit is ook nooit helemaal wit.quote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Eenduidig beleid blijft moeilijk hier blijkbaar.
Is het nog geen bedtijd voor jou?quote:Op maandag 5 maart 2007 01:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik wil een klacht indienen tegen de icon van toma
[afbeelding]
Er komt de omhaal van van basten tegen FC Den Bosch in voor. Doet hij echt wel om mij te pesten.
Ik kan er niet meer tegen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat ie het er nóg over hebben. Gastquote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
VenomSnake reageert er ook op. Dus je verhaaltjes kloppen weer niet.
Daarnaast is 8-0 een totaal onrealistische tussenstand. Dat het toevallig een keer 8-1 is geworden dus AZ en NAC veranderd daar niks van. Ook van dit tussenstanden was het overduidelijk aan de reactie te zien dat het een grap betrof.
Tja. Ik ga lekker niet zeggen wat ik denk en daarmee is het lekker toch gezegdquote:Op zondag 4 maart 2007 22:17 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Sorry, vanaf het moment dat de transfer er was, heb ik altijd gehoopt dat leonardo een hele zware blesure zoals vandaag zal krijgen.
Er wordt hier niks overgedaan?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
we gaan hier niet steeds dezelfde discussie overdoen!
Jawel. Das toch leuk. Al ruim 4 jaar lang zeuren over inconsequent modereren?quote:Op maandag 5 maart 2007 02:01 schreef rubbereend het volgende:
we gaan hier niet steeds dezelfde discussie overdoen!
Ik zie het ook nietquote:Op maandag 5 maart 2007 02:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee ik zie hier nog geen 4 jaar.
Geregistreerd op: zaterdag 8 februari 2003quote:Op maandag 5 maart 2007 02:05 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee ik zie hier nog geen 4 jaar.
Was dan lekker in PUB gebleven.quote:Op maandag 5 maart 2007 02:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Toen zat ik nog niet op VBL gekkie.
Idd , en dat op FOK waar alles moet kunnenquote:Op maandag 5 maart 2007 01:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |