Idd, maar wel graag ff die vorige 'affluiten' want dat gaat nergens over.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:44 schreef SCH het volgende:
game on
Als dat van de avatars opgelost wordt, kan je weer gezellig vragen of Serie C in Serie B wordt veranderdquote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Idd, maar wel graag ff die vorige 'affluiten' want dat gaat nergens over.
Kan het hier weer over serieuze en normale feedback gaan.
LoekB, RuudGullit en dan nog wel meerquote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
Vroeger was er altijd zo'n schatje in VBL- zo'n Feyenoord puber met een grote bek. Ben even zijn naam kwijt want heeft volgens mij al heel wat usernames versleten. Is dat dezelfde als jorienvandeherik?
Loekie jaquote:
Dat ze jou voor alles uitmaken bedoelen je , daarvoor ben je mod , dan had je gewoon urser moeten blijven , en ja oke jij bent nu de enige ( dat heeft met het verleden te maken )quote:Op zondag 4 maart 2007 21:41 schreef RayMania het volgende:
True, in dit geval wel, maar bekijk het ook eens van de andere kant.
Waarom trouwens modjes? Oh, volgens mij ben ik trouwens vrij duidelijk dat ik zeg dat zoiets ook gewoon bij Ajacieden zou worden aangepast etc, mocht dat ooit het geval zijn. Maar ja, ik ben een Ajax-mod hè.
Een 0-4 avi mag ook (uitslag van Feyenoord - Ajax ) en in de ondertitel. dat is dan toch ook trolgedrag , dan moet je ook kijken naar de achtergrond van Leo.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:39 schreef dndiek het volgende:
Geloof je het zelf?
Volgens mij is Loekie inmiddels Steve_I.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
Vroeger was er altijd zo'n schatje in VBL- zo'n Feyenoord puber met een grote bek. Ben even zijn naam kwijt want heeft volgens mij al heel wat usernames versleten. Is dat dezelfde als jorienvandeherik?
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef SCH het volgende:
Loekie jaIs dat dezelfde? Is een doodgoeie jongen met een gedragsstoornissie, wij nemen hem wel een tijdje in huis, okay?
![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:46 schreef Beschouw het volgende:
Vast wel. Maar hier praat hij onzin.
quote:
Voor alles uitmaken? Eén keer "ik kots op jullie blauwen" ik 4,5 maand valt best mee, toch? Ik ben trouwens geen mod geworden om voor alles uitgemaakt te worden, dus.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat ze jou voor alles uitmaken bedoelen je , daarvoor ben je mod , dan had je gewoon urser moeten blijven , en ja oke jij bent nu de enige ( dat heeft met het verleden te maken )
[..]
Een 0-4 avi mag ook (uitslag van Feyenoord - Ajax ) en in de ondertitel. dat is dan toch ook trolgedrag , dan moet je ook kijken naar de achtergrond van Leo.
dlebrok is Loek.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Loekie jaIs dat dezelfde? Is een doodgoeie jongen met een gedragsstoornissie, wij nemen hem wel een tijdje in huis, okay?
![]()
Neequote:Op zondag 4 maart 2007 21:47 schreef SCH het volgende:
De gemiddelde Feyenoord fan mag onderhand een huid hebben dikker dan een olifant, dan moet je tegen het jennen van zoiets wel kunnen.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef vitessezuid113 het volgende:
Een 0-4 avi mag ook (uitslag van Feyenoord - Ajax ) en in de ondertitel. dat is dan toch ook trolgedrag , dan moet je ook kijken naar de achtergrond van Leo.
dlebrok.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
Volgens mij is Loekie inmiddels Steve_I.
Dus mocht een FA hem verwijderen, plaats jij hem gewoon weer terug?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik wil deze avatar houden, niemand die mij kan dwingen een andere te kiezen
Dan zal je wel een ban krijgenquote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee![]()
dat snap je toch zelf ook welquote:Op zondag 4 maart 2007 21:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Mogen ze eerst uitleggen waarom.
Ga je woensdag ook D66 stemmen?quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Nee![]()
quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Dat was al te merken aan je kleuterige gedrag.quote:
Zijn biertender ging ook zonder morren terug naar de winkelquote:
Ja vastquote:Op zondag 4 maart 2007 22:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat was al te merken aan je kleuterige gedrag.
Ja dat eerste klopt wel ,maar bij ajacieden zal dat ook wel zijn dus dan is het andersom ook weer het geval , en Leo is maar een voetballer die verdiend bakken vol met geld , ook nu die ff niet kan voetballen , over zijn kwaliteiten maar te zwijgen , dus waarom zou zoon blesure erg zijn.quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef DIGGER het volgende:
De gemiddelde Feyenoord fan mag onderhand een huid hebben dikker dan een olifant, dan moet je tegen het jennen van zoiets wel kunnen.
En het is sowieso totaal onvergelijkbaar aan het spotten met zo'n blessure, dus ik vind het nogal slecht dat je dat als argument opwerpt.
ja oke dat valt wel mee ja , maar doordat je mod bent geworden ben je wel de aangewezen persoon daarvoor , iemand kan moeilijk zeg #$%@ fok ( want het zijn nog altijd mensen die het mogelijk maken en modden )quote:Op zondag 4 maart 2007 21:55 schreef RayMania het volgende:
Voor alles uitmaken? Eén keer "ik kots op jullie blauwen" ik 4,5 maand valt best mee, toch? Ik ben trouwens geen mod geworden om voor alles uitgemaakt te worden, dus.
Een 0-4 is wel wat minder erg dan zo'n avatar, vind je niet? Trouwens, een ondertitel van Messenga (toen mod), die in de ogen van Feyenoorders trollend was, was ook ooit verwijderd. Niet alles mag dus.
Dat er uberhaupt een discussies over een dood normale avatar is vind ik al grote onzin.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:01 schreef Bos81 het volgende:
Het wordt echt tijd dat een mod zegt dat het genoeg is met betrekking tot deze discussie. Dit gaat waarschijnlijk uitlopen op een oeverloos saai welles-nietes spelletje, waar de meest grote onzin bij gehaald gaat worden.
Laat maarquote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja dat eerste klopt wel ,maar bij ajacieden zal dat ook wel zijn dus dan is het andersom ook weer het geval , en Leo is maar een voetballer die verdiend bakken vol met geld , ook nu die ff niet kan voetballen , over zijn kwaliteiten maar te zwijgen , dus waarom zou zoon blesure erg zijn.
[..]
ja oke dat valt wel mee ja , maar doordat je mod bent geworden ben je wel de aangewezen persoon daarvoor , iemand kan moeilijk zeg #$%@ fok ( want het zijn nog altijd mensen die het mogelijk maken en modden )
Ga je de Korenmarkt ook op?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Laat maarWe drinken in Arnhem wel een biertje
![]()
Je argumenten worden steeds slechter.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Ja dat eerste klopt wel ,maar bij ajacieden zal dat ook wel zijn dus dan is het andersom ook weer het geval , en Leo is maar een voetballer die verdiend bakken vol met geld , ook nu die ff niet kan voetballen , over zijn kwaliteiten maar te zwijgen , dus waarom zou zoon blesure erg zijn.
Weet niet, vorig jaar gingen we met de auto en hadden we veel bier achterin. was mooi zeg in zo straat om 11 uur sochtends staan pissen in die tuinenquote:
isquote:Op zondag 4 maart 2007 22:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Laat maarWe drinken in Arnhem wel een biertje
![]()
idd en nu kunnen ze de scheids de schuld niet geven , en hebben we het over Leo , wat zal het volgende week tegen FC Twente zijn ?quote:Op zondag 4 maart 2007 22:06 schreef Happel het volgende:
Dit is hetzelfde als vorige week met al die verontwaardigde reacties over het functioneren van Wegereef. Iets bevalt ze niet, even blaten als schapen en alles komt weer goed.
.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:05 schreef Vakkie_W het volgende:
Dat er uberhaupt een discussies over een dood normale avatar is vind ik al grote onzin.
Je hebt het wel over Leo ( niemand mocht hem in Amsterdam en nuquote:Op zondag 4 maart 2007 22:09 schreef VoreG het volgende:
Je argumenten worden steeds slechter.
Agh hij verdient toch genoeg, waarom zou het erg zijn.
Ik wens niemand zo'n ernstige blessure toe. Al zou het Buijs zijnquote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Leo ( niemand mocht hem in Amsterdam en nu)
Hij heeft het gewoon aan zichzelf te danken.
Precies. Vind het alleen wel jammer dat het Breuer was en niet Bosvelt die het duel met Leo aan ging.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
idd gewoon toestaan , daarbij Leo heeft het aan zichzelf te danken.
daar hoor je niemand over, zijn voor geschiedenis.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:10 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
.
idd gewoon toestaan , daarbij Leo heeft het aan zichzelf te danken.
Het maakt niet uit hoe jij over iemand denkt, maar zoiets gun je niemand (althans, een persoon die normaal kan denken gunt niemand dit). En als er dan nog verstandelijk gehandicapte zijn die zoiets als avatar gaan doen, sorry, dan spoor je nietquote:Op zondag 4 maart 2007 22:12 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Je hebt het wel over Leo ( niemand mocht hem in Amsterdam en nu)
Hij heeft het gewoon aan zichzelf te danken.
quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe jij over iemand denkt, maar zoiets gun je niemand (althans, een persoon die normaal kan denken gunt niemand dit). En als er dan nog verstandelijk gehandicapte zijn die zoiets als avatar gaan doen, sorry, dan spoor je niet
Sorry, vanaf het moment dat de transfer er was, heb ik altijd gehoopt dat leonardo een hele zware blesure zoals vandaag zal krijgen.quote:Op zondag 4 maart 2007 22:14 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het maakt niet uit hoe jij over iemand denkt, maar zoiets gun je niemand (althans, een persoon die normaal kan denken gunt niemand dit). En als er dan nog verstandelijk gehandicapte zijn die zoiets als avatar gaan doen, sorry, dan spoor je niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |